Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Anteeksi naapuri jo etukäteen mutta Genelet huutaa tänään aika lujaa...
Vierailija kirjoitti:
Radiojuontaja sano äske hyvin että jos Loreen voittas tänää, ni kukaan ei muista sitä biisiä enää 19 vuoden päästä, mutta Käärijä muistetaan ja jää viisujen hall of fameen.
Kun kymmenen vuoden päästä juonnetaan ohjelmaa jossa toivotaan vanhoja viisuja, kukaan ei toivo Loreenin tämän vuoden viisua, mutta Käärijää kyllä toivotaan. Jos Loreenia toivotaan niin sitten Euphoriaa. Se oli oikeesti hyvä biisi. Tää tämänvuotinen on täyttä tyhjää, ei mitään mieleenjäävää tai hyvää.
Että täytyy toivoa ettei tollanrn "muka iso stara" saa pelkällä nimellään voittoa, se juna meni jo.
Käärijä tuo iloa ja on oikeasti hyvä biisi.
Norjallakin sentään on siinä itse biisissä jotain potkua, vaikka esiintyjä on tylsä ja mauton.
No kyllä totuuden nimessä itse muistan juuri Johnny Loganin hyvin, kun hän voitti kahdesti. Tuosta on jo 36 vuotta, apua! Varmaan Loreenkin muistetaan.
Minua pelottaa tuon Ranskan ihanaisen neitosen puolesta.
Tuon tolpan päältä kun putoaa, niin käy pahasti. Vai onkohan sillä joku tukitanko hamosen alla?
Ja mihinköhän sellainen on kiinnitetty? A vai B? Veikkauksia?
Hajaääniä tulossa ainakin UK:lta, Irlannilta, Virolta, Norjalta, Islannilta, Alankomailta ja Espanjalta. Luulen kyllä, että Kaakois-Euroopan suunnalta jää pointsit saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Tuon tolpan päältä kun putoaa, niin käy pahasti. Vai onkohan sillä joku tukitanko hamosen alla?
Mua harmittaa, ettei se kykene keikutella lanteitaan kuten videossa!
Vierailija kirjoitti:
Kaksipistekiinnitys on aina parempi. Eli kaksi tukitappia.
Mitä se Loreenin esitys edes kuvaa, vääntelehtii jonkun laattojen välissä nakinkuorissa.
Typerän näköistä suoraan sanoen, tekotaiteellista pazkaa, ja biisi ei jää mieleen millään, ankeaa ulinaa.
Täysi mysteeri että miksi sitä on hehkutettu, feikkiä tylsyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa kuka voittaa nämä homo-ja lesboviisut!
Katso vaan, niin uskallat ens kuussa jo vihdoin Prideen ja näet siellä tuttuja 👍 ota Päivi mukaan, jätä Sebu kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko Australian 2019, kun laulaja lauloi vähän huimemman tolpan nokassa?
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän käärijä sit selviää "häviöstä" kun sen veli sano ettei kuulemma kestäisi?
Mistä häviöstä sä oikein puhut?
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa kuka voittaa nämä homo-ja lesboviisut!
Nyt puhut asiaa. Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hajaääniä tulossa ainakin UK:lta, Irlannilta, Virolta, Norjalta, Islannilta, Alankomailta ja Espanjalta. Luulen kyllä, että Kaakois-Euroopan suunnalta jää pointsit saamatta.
Joo sillä suunnalla varmaan hehkutetaan semmoista feikkiä tylsää melodraamaa, semmosta mitä loreenikin on nyt ulostanut. Eivät ymmärrä aitoa energiaa ja rehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vain eka semifinaalin Käärijän takia. Ihana se yksi juontaja Hannah. Ehdotan, että Englanti voittaa, niin saa ehkä ihailla tätä juontajaa ensi vuonnakin :)
Koko juontajakolmikko on aivan upea.
Minä en kestä sitä blondia amatsoonia. Rock-nainen on upea ja kolmas ihan mainio hänkin.
Mä kun katsoin semin, niin olin sitä mieltä, että se blondi selviäis yksin vallan mainiosti juonnosta, ei tarvis niitä muita ollenkaan. Oli sen verran vahva persoona.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en lähde toreille, mutta varmasti huudan ja itken ja herätän naapurin mummon, kun Suomi voittaa ja sitten kaadun omaan sänkyyn onnellisena🥲
Muuten sama, mutta mun naapurissa asuva mummo aikoo kuulemma itse huudattaa euroviisuja niin, että meidän muut naapurit ei nuku 😁
Häätö mummolle. Armotta.
Me papat saamme siis luukuttaa??? Jessss! Miehet rulettaa!!!!
💚💚🤭💚💚👍
Nyt nousee mies.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on joku tuki
Voiko joku kertoa, miten ne äänet siis annetaan? Onko ne "12 points go to..." -äänet niitä jury-ääniä ja ne lopussa tulevat äänet katsojien antamia ääniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on joku tuki
Se näkyy katsomosto kuvatuilta videoilta. Lantionkohdalla on kiinnike eli ei ole tippumassa mihinkään
Armenia?
Aika ihana tyttö ja ihan asiallinen biisikin!
Euroviisut kuulostaa joltain helsinkiläiseltä homobaarilta