Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
11361/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että tuo Loreeen tulee tekemään kaikkien aikojen piste-ennätyksen! Voittaa sekä juryt, että telet ylivoimaisesti.

Kaikilta mailta kuuluu:  "And our twelve points goes to..... Sweden!" Ja sen jälkeen kuvataan Loreenia, käsi sydämen päällä kiittämässä Eurooppaa. 

Kyllä on pettymys jos noin ankea ja tylsä biisi voittaisi, ei mitään tunteita nostattavaa ja iloa antavaa siinä esityksessä. Tuntuu väkisin väännetyltä, kuin joku tekoäly tai vaikka minä olisin mtollasen tehnyt biidessä minuutissa.. BOOOORING.

Miten se Loreen nyt yhtäkkiä on joku supertähti, jos kerran on vouttanut viisut, en ymmärrä. Ei se mikään Madonna ole.

:D. Tosta Madonnasta tuli mieleen, että tattoon c-osa muistuttaa kovasti Madonnan frozenin c-osaa. 

En muista kummassa ketjussa jo keskusteltiin tästä asiasta, mutta Loreen on matkinut muutenkin Madonnan Frozen videota mm. ne kädenliikkeet.

Vierailija
11362/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugali sitten uhrattiin esiintymään kakkospaikalla. Tilastollisesti huonoin paikka! Ruotsi tuolle paikalle olisi kuulunut. 

Ennen ja jälkeen ruotsia on pidempi tauko, koska sitä lavarakennelmaa ei saada kovinkaan nopeasti pois lavalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11363/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muilla sellainen olo, että Käärijästä on tullut niin tuttu haastisten, videoiden ym. ansioista, että hänen kutsuminen Käärijäksi tuntuu liian viralliselta, sama kuin kutsuisi häntä koko nimellä Jere Pöyhöseksi? Kärtsä, Kärtsy, Kääryle, mitä näitä nyt on, tuntuu paljon oikeammalta 💚💚💚

Kualkiäyle? Sekin on vihree ennen paistamista.

Vierailija
11364/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kääryle voittaa, niin milloin me mennään torille? Asun stadissa, joten I'm ready.

Juhlat kuulemma Vantaalla. Käärijä kun on vantaalainen.

Samaa olen kuullut mutta myös nähnyt videon, jossa hän katsastaa senaatintoria tulevaa torijuhlaansa varetn.

Vierailija
11365/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että tuo Loreeen tulee tekemään kaikkien aikojen piste-ennätyksen! Voittaa sekä juryt, että telet ylivoimaisesti.

Kaikilta mailta kuuluu:  "And our twelve points goes to..... Sweden!" Ja sen jälkeen kuvataan Loreenia, käsi sydämen päällä kiittämässä Eurooppaa. 

Kyllä on pettymys jos noin ankea ja tylsä biisi voittaisi, ei mitään tunteita nostattavaa ja iloa antavaa siinä esityksessä. Tuntuu väkisin väännetyltä, kuin joku tekoäly tai vaikka minä olisin mtollasen tehnyt biidessä minuutissa.. BOOOORING.

Miten se Loreen nyt yhtäkkiä on joku supertähti, jos kerran on vouttanut viisut, en ymmärrä. Ei se mikään Madonna ole.

:D. Tosta Madonnasta tuli mieleen, että tattoon c-osa muistuttaa kovasti Madonnan frozenin c-osaa. 

Ja Loreen nauttii gäy-piirien luottamusta samoin kuin Madonna, joten ovat siinäkin samiksia.

No katsoppa YouTubesta homomiesten tekemiä videoita Käärijästä. Taitaa olla jo monen märkä päiväuni.

Vierailija
11366/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äänestää tekstarilla, onko äänestä tarkoitus tulla vahvistusviesti? Mietin vaan, kun tiistaina äänestin näin  ja minkäänlaista vahvistusta ei tullut.

Kannattaa googlata euroviisut äänestysohjeet. Siellä on, että tekstiviestistä tulee vahvistus, voi tulla pienellä viiveellä.

Minulle ei tullut mitään vahvistusta tiistaina.

Ohjeissa on, että tulee tekstiviestikuittaus, voi pienellä viiveellä tulla

Vierailija
11367/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu makkarakojuille oli jo paikat valmiina.

Vierailija
11368/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Mutta Suomi tulee pettymään tänä yönä. Ruotsi juhlii voittoa. Loreen tulee voittamaan ylivoimaisesti raatiäänet ja telessäkin on varmasti top 3. Riittää voittoon.

Vierailija
11369/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että illan yllättäjä on Kroatia. En tykkää biisistä yhtään.

Vierailija
11370/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden yöllä Naantalin torille, tuleeko joku muu palstalainen mukaan? Ehkä pitäisi mennä koristelemaan Muumimaailma neonvihreällä.

Vierailija
11371/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori. Mutta Suomi tulee pettymään tänä yönä. Ruotsi juhlii voittoa. Loreen tulee voittamaan ylivoimaisesti raatiäänet ja telessäkin on varmasti top 3. Riittää voittoon.

En kyllä pety jos Käärijä 10. Tuskin kukaan nyt voittoa odottaakaan???Itse silti toivon että Käärijä voittaisi teleäänissä!

Vierailija
11372/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onkos jatkoja keskustelulle kaksplussassa vai missä, meinaan kohta alkaa jääkiekko ja multa jää euroviisujen alku näkemättä kun menee päällekkäin, mutta tottakai katson sitten Käärijä esiintymisen ja koko loppu shown ja pisteiden jaon, mutta se menee jo pitkälle yli klo 23 

ja yksin katselen niin olis kiva fiilistellä ja kauhistella tai hypetellä muiden kanssa. 

No tuun tänne katsomaan ennen klo 23 että missä keskustelut jatkuvat.  

Yleensä (vaikka olenkin naispuolinen) jääkiekko menee euroviisujen edelle, mutta nyt oon niin Käärijä-fani että melkein toivon, että jos pitäis valita, että Käärijä voittaa! 

Mutta molemmat mahdollisia, niin kuin joka vuosi. Jääkiekossa mennyt hiukka paremmin viime vuosikymmen(et). Nyt on molemmissa rankattu Suomi ykköseksi tilastoissa, ou jee!!!

Vierailija
11373/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan lyönyt vetoa Käärijän voitosta, eikö siinä ole nyt aika pieni kerroin, koska on niin suosittu?

Vierailija
11374/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en lähde toreille, mutta varmasti huudan ja itken ja herätän naapurin mummon, kun Suomi voittaa ja sitten kaadun omaan sänkyyn onnellisena🥲

Muuten sama, mutta mun naapurissa asuva mummo aikoo kuulemma itse huudattaa euroviisuja niin, että meidän muut naapurit ei nuku 😁

Minä olen jo laittanut stetoskoopit kiinni pattereihin ja nauhoituslaitteet valmiiksi. 

Heti lähtee ilmoitus isännöitsijälle jos kuuluu vähäisintäkään meteliä 22.00 jälkeen.

Säännöt on säännöt ja hiljaisuus on hiljaisuus. Absoluuttinen hiljaisuus.

Muistakaapa se, arvon euroviisu- ja lätkäkansa. Varoitusta ja häätöä pukkaa!!!

Olkaa siis HILJAAAA!!!!!

Vierailija
11375/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän käärijä sit selviää "häviöstä" kun sen veli sano ettei kuulemma kestäisi?

Vierailija
11376/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pety jos Käärijä 10. Tuskin kukaan nyt voittoa odottaakaan???Itse silti toivon että Käärijä voittaisi teleäänissä!

Mä ainakin odotan voittoa ja Kärtsärikin!

Vierailija
11377/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen äänestänyt Suomen karsinnoissa vain kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran äänestin kun Lordia valittiin ja nyt (heti perään) Käärijää. Tämän illan jälkeen nähdään, että osaanko äänestää vain viisuvoittajia.

Monta sivua aikaisemmin joku kysyi oliko Lordi aikoinaan näin suuri ennakkosuosikki. Mun muistini mukaan oli ja ei ollut. Somea ei tässä mittakaavassa ollut, mutta kyllä sieltä Ateenasta ihan hyviä asioita kuului. Eli tiesi odottaa hyvää sijoitusta, jopa voittoa mutta kyllä se silti yllätti. Edelleen mietin niitä, jotka silloin uhosivat muuttaa Suomesta pois jos moinen renkutus pärjää kisoissa, muuttikohan kukaan?

Ruotsi oli silloin Carolansa kanssa ihan yhtäläinen ennakkosuosikki ja aika varmoja olivat Ruotsissa voitosta. Muistan kun Carola ensin dissasi Lordia mutta tajuttuaan, että se onkin suosittu, alkoi hengailemaan ja kehumaan heitä. Kuulostaako ehkä vähän samalta mitä Loreen tekee nyt.

Se miten Loreen puhuu Käärijästä, niin minusta se tulee suoraan sydämestä. Carola taas oli toista maata.

Vierailija
11378/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskansan juomalululla Suomi aikoo sitten voittaa. Hyvä Purra!

Mitä sä nyt meinaat purra. Hampaitako yhteen, niin että ikenistä veri tirskuaa?

Vierailija
11379/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Loreen nauttii gäy-piirien luottamusta samoin kuin Madonna, joten ovat siinäkin samiksia.

No katsoppa YouTubesta homomiesten tekemiä videoita Käärijästä. Taitaa olla jo monen märkä päiväuni.

Joo, en kiellä. Mutta Loreen on todella jo pitkään ollut gay-piirien suosiossa. Madonna samoin. En tiedä, mitä Jere-poika tuumii gay-suosiostaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia, ja iloitaan siitäkin. Ja Jereä on turhaa ja ikävää kiusata siitä, jos pojatkin hänestä tykkää. Sellainen mauton käytös kuuluu menneisyyteen.

Vierailija
11380/19410 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kyllä että raatiäänet menee Ruotsille, Ruotsilla niin paljon valtaa euroviisuissa että en tiedä vaikka olisi jopa korruptiota, ja Ruotsin raati ei tule antamaan ikinä Suomelle yhtään ainoaa pistettä, mikä myös kertoo politisoinnista ja vielä tuo Nato-juttu mikä saa ruotsiraadin vihaamaan suomea, 

vaikka ruotsin kansalaiset olisivat äänestäneet suomelle kuinka korkeita pisteitä niin tää korruptioraati ei anna edes yhtä pistettä, kertoo jotain myös, kuinka eri linjoilla ovat. 

Ketju on lukittu.