Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
2621/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä hypeä Loreenin ympärillä. Jotenki hän mumisee suurimman osan sanoista, biisissä ei ole mitään, mikä jää mieleen eikä siitä oikein saa kiinni. Esitys on ihan hieno. Mut siinäpä se. Mut silti jengi puhuu, et hän voittaa. Ihan en vaan ymmärrä, et miksi? Koska Ruotsi, koska Euphoria?

OIkeastaanhan melkein kaikista biiseistä sanotaan, että ihan mahtavia, voi voittaa jne. Ei se oikeasti Ruotsin kohdalla merkitse yhtään sen enempää kuin vaikka Ranskan tai Norjan.

Kyllä Ruotsi on nostettu nyt korkeammalle. Pakko se on myöntää. Eikä se minustakaan huono ole. Todella hypetetty.. kommenttikenttä saa aikaan melkein ärsytystä. My Queen, here quuueeen, loreen can sing 37 Times; The competion is over.

Olen itse nainen mutta en tajua mikä tämä queen juttu on? Miksi Queen?

Queen ja kruunun kuvia vaan vilisee.

Varmaan saa hyvin jury pisteitä,mutta miten yleisö? Mä nostin eilen hattua kroatialle,kun antoivat loreenille "ainoastaan" 8 pistettä finaalissa.

Eurovision Queen.

Mutta miksi Queen? Ei miehistäkään kirjoiteta King.

No menee ohi,mutta joo. Pakko myöntää,että pidän esityksestä,mutta en tiedä pidänkö siitä niin paljon,kuin hypetys sai aikaan. Vai onko oma reaktioni ärsytystä hypetykseen; eli pitäisinkö enemmän ilman hypetystä.

Toki toi kuulostaa omaan korvaan siltä pontiaerin alusta (mikä ei ole hyvä).

Mutta jostain syystä mun pisteet ja sydän on enemmän Saksan ja esim.moldovan biiseissä.

Mutta tuollaiset kommentit; niinkuin "kisa on ohi"ärsyttää. Ei Euroviisut ole edes pelkästään voittamisesta.

Ja viime vuonna sam Ryder kukoisti tuomariston pisteissä; en ikinä tajunnut sitä. Mielestäni ei mitenkään ihmeellinen biisi. Enkä kuuntelisi sitä huvikseen.

Vierailija
2622/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenin vanhemmat ovat syntyneet Marokossa. Etniseltä taustaltaan hän on Marokon berberi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wiwiblogssin äänestys, mikä pohjoismaa paras? Yllättäen Suomi johtaakin ja Loreen kakkosena! Reilu 3000 äänestäjää!

https://wiwibloggs.com/2023/03/12/poll-whats-the-best-nordic-entry-at-e…

Katos katos! 👍

Vierailija
2624/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kuuntelin espanjan viisun nyt ja ainoa tähän mennessä mistä menin kananlihalle. Tää on ehkäpä suosikkini.

Vierailija
2625/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava Loreen mustamaalaus menossa Suomessa... mutta kappale ja esitys on maailman parasta... hyvä Loreen...

Vierailija
2626/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wiwiblogssin äänestys, mikä pohjoismaa paras? Yllättäen Suomi johtaakin ja Loreen kakkosena! Reilu 3000 äänestäjää!

Niin hienoa,mutta tiedä kuka näissä on äänestänyt🤷

Mä toivon ettei tämä ketju mene jatkuvaksi tappeluksi kumpi on parempi.. kai se tasaantuu,kun ihmiset saa (minä mukaan lukien) höyrynsä ulos😄

Vierailija
2627/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Loreen paljastui mulkuksi diivaksi ja uutinen levisi ympäri eurooppaa niin Käärijä käärii koko europotin!

Vierailija
2628/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon ettei tämä ketju mene jatkuvaksi tappeluksi kumpi on parempi.. kai se tasaantuu,kun ihmiset saa (minä mukaan lukien) höyrynsä ulos😄

Yllättävää. Myös äänestystulos ruotsissa ei ollut mikään 100-0 tilanne kuten kaikki odotti. Joku täällä sanoi sivuja sivuja sitten, että tämä loreen tulee olemaan kupla. Itse en vielä tiedä mihin uskon, mutta saa nähdä miten käy. 

Vierailija
2629/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo wiwiblogs on?

Vierailija
2630/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo wiwiblogs on?

Todella suosittu (suosituin?) euroviisu saitti. Tekevät youtube videoita myös. Raportoivat kaikki käänteet jne.

Vierailija
2631/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen is back 💋 Loreen voittaa viisupileet !!

Vierailija
2632/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Queen is back 💋 Loreen voittaa viisupileet !!

Sorry queen. Your year was 2012. This year is Käärijäs year. He is The King of Eurovision. Cha Cha Chaa!

Vierailija
2633/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä hypeä Loreenin ympärillä. Jotenki hän mumisee suurimman osan sanoista, biisissä ei ole mitään, mikä jää mieleen eikä siitä oikein saa kiinni. Esitys on ihan hieno. Mut siinäpä se. Mut silti jengi puhuu, et hän voittaa. Ihan en vaan ymmärrä, et miksi? Koska Ruotsi, koska Euphoria?

Ihan puhtaasti aikaisemmalla Euroviisunimellähän tuo ratsastaa. Samalla reseptillä, kuin aikaisemmin. Jos kyseinen kappale olisi jonkun muun maan naislaulajan esittämä, mitään hypeä ei olisi. Kyllähän tämä vähän laittaa ärsyttämään.

Vierailija
2634/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus on se, että Israel voittaa ja Serbia on kakkonen. Käärijä on top viiden joukossa.

Vierailija
2635/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha jankata siitä, että kumpi on parempi, koska kumpikaan heistä ei voita euroviisuja.

Vierailija
2636/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, kirjoitin YouTuben hakukenttään "serbia eurovision 2023" ja painoin enter niin ylimmäksi hakutulokseksi tuli Loreenin musiikkivideo 🤔 Halusin kylläkin serbian biisin kuunnella...

Vierailija
2637/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtava Loreen mustamaalaus menossa Suomessa... mutta kappale ja esitys on maailman parasta... hyvä Loreen...

Itse en tykännyt Loreenin kappaleesta ja esiintyminen on ihme kiemurtelua, ei ole minun makuuni musiikkityyli ollenkaan.Ihmettelen miten niin suosittu on.

Vierailija
2638/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen tulevaisuudesta ja voin paljastaa, että Käärijä on viisufinaalissa sijalla 5-8 (en spoilaa tarkempaa sijaa), mikä oli iso pettymys monille ja Loreen voitti. Itsekin toivoin Kärtsälle parempaa sijoitusta, mutta näin kävi. Saattoi johtua siitä, että lavashowta muutettiin hieman huonompaan suuntaan Liverpoolia varten, mutta silti tosi hyvä sijoitus, kun miettii Suomen viisuhistoriaa.

En ihmettelisi. Oksennusrefleksini triggeröityy jos se norjan kamala kitch-viikinkikappale, Loreen ja Ukrainan mitäänsanomaton sääliviisu menee edelle. Pliis älkää pilatko Käärijän lavashowta.😭 pientä upgreidausta a la Blind Channel mut pliis ei a la Saara Aalto.

Vierailija
2639/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus on se, että Israel voittaa ja Serbia on kakkonen. Käärijä on top viiden joukossa.

No ei oo kyl vedonlyöntifirmojen veikkausta lähelläkään tuo. Ykkösenä Loreen 38 prosentilla tyyliin sitten Ukraina ja Suomi jollain 14-15 prosentilla ja Israel tästä melko kaukana perässä. Todennäköisemmin Norjakin pärjää hyvin kuin Israelin sekamelskabiisi.

Vierailija
2640/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko kukaan muu täällä festival cancaoa? Mä katselin..oli kyllä pitkästyttävä (etenkin kun en osaa Portugalia).

Mimicat voitti.

Muuten oli taas niin erilaiset kisat; kaikki jotain omaa portugalivibaa. (Mikä siis on heidän oikeus).

Mutta mietin, onko tässä yksi karsiutuja kuitenkin.

(En osaa edes reagoida itse,kun biisit menivät omassa päässä niin mössöksi). Suomen semissä ja molemmilla tanssijat? OMG😉

Mutta kun vertaa näitä erimaiden finaaleja niin erot ovat huimia.

Ketju on lukittu.