Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
2601/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenissa vähän ihmetyttää se, että hänestä saa niin vahvan taiteilijan kuvan, mutta nuo isoimmat viisuhitit ovat olleet muiden käsialaa. Tekeekö ollenkaan itse musiikkia? Säveltää tai sanoittaa? Ei jotenkin sovi tuo, että laulaa muiden tekemää musaa.

Mihin perustuu kuvitelma, että laulajan pitäisi itse säveltää ja sanoittaa biisinsä?

Sehän on merkittävä syy siihen, ettei suomalaiset pärjää, kun ei ole ammattimaisia biisintekijöitä artisteille. Luuletko, että Beyoncé tai Rihanna olisivat tähtiä itse tekemillä biiseillä?

Eihän tuossa aiemmassa viestissä puhuttu laulajuudesta tai menestyksestä vaan taiteilijuudesta, jota Loreen kantaa olemuksessaan - eri

Myös laulaja on taiteilija. Katsotko, ettei Pavarotti ollut taiteilija, kun lauleli muiden säveltämiä oppeera-aarioita?

Kevyen musiikin laulaja on artisti, ei taiteilija.

Art = taide, artist = taiteilija

Vierailija
2602/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan melko yksinkertainen mutta naurahdin tälle videolle

Hyvä kohta oli keskiosan moshaukset ja lopussa hohto-viittaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenissa vähän ihmetyttää se, että hänestä saa niin vahvan taiteilijan kuvan, mutta nuo isoimmat viisuhitit ovat olleet muiden käsialaa. Tekeekö ollenkaan itse musiikkia? Säveltää tai sanoittaa? Ei jotenkin sovi tuo, että laulaa muiden tekemää musaa.

Mihin perustuu kuvitelma, että laulajan pitäisi itse säveltää ja sanoittaa biisinsä?

Sehän on merkittävä syy siihen, ettei suomalaiset pärjää, kun ei ole ammattimaisia biisintekijöitä artisteille. Luuletko, että Beyoncé tai Rihanna olisivat tähtiä itse tekemillä biiseillä?

Eihän tuossa aiemmassa viestissä puhuttu laulajuudesta tai menestyksestä vaan taiteilijuudesta, jota Loreen kantaa olemuksessaan - eri

Myös laulaja on taiteilija. Katsotko, ettei Pavarotti ollut taiteilija, kun lauleli muiden säveltämiä oppeera-aarioita?

Kevyen musiikin laulaja on artisti, ei taiteilija.

FArt = taide, Fartist = taiteilija

Vierailija
2604/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinhan Suomi oppisi tuon että pitää laulaa englanniksi kuten Loreen?

Aivan. 50v sitten ABBA lauloi ruotsin karsinnassa ruotsiksi ja finaali englanniksi.

Ja nyt sitten köyrijä valloittaa Euroopan Suomi kielellä. Ai niin hän ei pysty esiintyymään englanniksi mikä nyt sitten on idioottien mielestä ihastuttavaa aitoa suomalaisuutta.

Vierailija
2605/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä hypeä Loreenin ympärillä. Jotenki hän mumisee suurimman osan sanoista, biisissä ei ole mitään, mikä jää mieleen eikä siitä oikein saa kiinni. Esitys on ihan hieno. Mut siinäpä se. Mut silti jengi puhuu, et hän voittaa. Ihan en vaan ymmärrä, et miksi? Koska Ruotsi, koska Euphoria?

Vierailija
2606/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinhan Suomi oppisi tuon että pitää laulaa englanniksi kuten Loreen?

Aivan. 50v sitten ABBA lauloi ruotsin karsinnassa ruotsiksi ja finaali englanniksi.

Ja nyt sitten köyrijä valloittaa Euroopan Suomi kielellä. Ai niin hän ei pysty esiintyymään englanniksi mikä nyt sitten on idioottien mielestä ihastuttavaa aitoa suomalaisuutta.

Pitäis ainakin sun kirjoittamisesi perusteella keskittyä enemmän oman äidinkielen harjoitteluun kuin muiden englannin kielitaidon dissaamiseen.

Vierailija
2607/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hauska ja mieltä lämmittävä! Belgian ja Romanian edustajien reaktiot kuuluvat parhaimmistoon, vaikka biisit ovatkin heikkoja. Ehkä siksi niin yllättyneitä :D Tanskan edustajan reaktio oli yhtä laimea ja väritön kuin biisikin

Vierailija
2608/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoribändit ja -esitykset eivät ole koskaan pärjänneet. Vitsi kuluu loppuun nopeasti.

Toivottavasti Käärijän showsta jää mieleen äänestäjille se Cha, cha, chaa ja sillä päästään maaliin.

Vierailija
2609/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä hypeä Loreenin ympärillä. Jotenki hän mumisee suurimman osan sanoista, biisissä ei ole mitään, mikä jää mieleen eikä siitä oikein saa kiinni. Esitys on ihan hieno. Mut siinäpä se. Mut silti jengi puhuu, et hän voittaa. Ihan en vaan ymmärrä, et miksi? Koska Ruotsi, koska Euphoria?

OIkeastaanhan melkein kaikista biiseistä sanotaan, että ihan mahtavia, voi voittaa jne. Ei se oikeasti Ruotsin kohdalla merkitse yhtään sen enempää kuin vaikka Ranskan tai Norjan.

Vierailija
2610/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallalla on hauska biisi 😂 Tykkään!

Vierailija
2611/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2612/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OIkeastaanhan melkein kaikista biiseistä sanotaan, että ihan mahtavia, voi voittaa jne. Ei se oikeasti Ruotsin kohdalla merkitse yhtään sen enempää kuin vaikka Ranskan tai Norjan.

Kyllä Ruotsi on nostettu nyt korkeammalle. Pakko se on myöntää. Eikä se minustakaan huono ole. Todella hypetetty.. kommenttikenttä saa aikaan melkein ärsytystä. My Queen, here quuueeen, loreen can sing 37 Times; The competion is over.

Olen itse nainen mutta en tajua mikä tämä queen juttu on? Miksi Queen?

Queen ja kruunun kuvia vaan vilisee.

Varmaan saa hyvin jury pisteitä,mutta miten yleisö? Mä nostin eilen hattua kroatialle,kun antoivat loreenille "ainoastaan" 8 pistettä finaalissa.

Vierailija
2613/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten katselin tuon videon missä Loreen tuijotti ruutua ja katseli muita kilpailijoita ja kommenttikenttä oli "mikä ikoni"....lol.

En tiedä oikeasti Loreenista mitään (euphoria oli hyvä,muuten en ole seurannut). Mutta se kommentti käärijän kohdalla: mitä yrittää sanoa/viestiä tms.

Mun on pakko sanoa kyllä, että en tajua mitä Loreenkaan yrittää sanoa.

"Fire and The rainn..duudduu duuuu.."

Vierailija
2614/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole laittanut tänne Kreikan edustajaa:

Vierailija
2615/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä Loreen ollut kovin vakuuttava. Eiköhän joku ihan muu vie euroviisuvoiton? Ehkäpä jopa Käärijä.

Vierailija
2616/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

loreen tattoo- kopiokonemusiikkia

Vierailija
2617/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Ruotsi on nostettu nyt korkeammalle. Pakko se on myöntää. Eikä se minustakaan huono ole. Todella hypetetty.. kommenttikenttä saa aikaan melkein ärsytystä. My Queen, here quuueeen, loreen can sing 37 Times; The competion is over.

Olen itse nainen mutta en tajua mikä tämä queen juttu on? Miksi Queen?

Queen ja kruunun kuvia vaan vilisee.

Varmaan saa hyvin jury pisteitä,mutta miten yleisö? Mä nostin eilen hattua kroatialle,kun antoivat loreenille "ainoastaan" 8 pistettä finaalissa.

Eurovision Queen.

Vierailija
2618/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ole laittanut tänne Kreikan edustajaa:

Johan on ankeaa.

Vierailija
2619/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiwiblogssin äänestys, mikä pohjoismaa paras? Yllättäen Suomi johtaakin ja Loreen kakkosena! Reilu 3000 äänestäjää!

https://wiwibloggs.com/2023/03/12/poll-whats-the-best-nordic-entry-at-e…

Vierailija
2620/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä Kreikan kultaisia viisuvuosia :'c

Kypros kaapannut viime vuosina Kreikan isoja tähtiä (Eleni Foureira, Tamta, Elena Tsagrinou) ja Kreikkaa edustavat aina jotkut ulkokreikkalaiset tuntemattomuudet:

2019 Katerina Duska, kanadankreikkalainen

2020-2021 Stefania, hollanninkreikkalainen

2022 Amanda Tenfjord, norjankreikkalainen

2023 Viktor Vernikos, tanskankreikkalainen

Ketju on lukittu.