Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
2441/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako Loreenin maine finaalissa, jossa suurin osa katsojista ei ole viisufaneja?

Vierailija
2442/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Loreenin biisi on just sellainen, joka iskee Eurovision-faneihin. "Tavallinen" kansa voi pitää liian euroviisuna. 

En halua taas viisuvoittoa Ruotsiin. Taas se Måns Zermerlöw juontamassa ens vuoden viisuja ja taas jaksavat hehkuttaa sitä miten ylivoimaisia ovat viisuissa.  

Tattoo on kuitenkin jo noussut tosi monien Euroopan maiden suoratoistojen top 50 kuunnelluimpien listoille, mikä osoittaa, että "tavallinen" kansa haluaa kuunnella sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tallennuksesta juuri Ruotsin Melodifestivalin.

Olikohan äänentoistossa ongelmia , kun suurin osa oli niin epävireisiä hoilaajia.

Eikä tuo Loreeninkaan biisi avautunut. Outo ujellus.

Kyllä Suomi on kärkisijoilla viisuissa!

Vierailija
2444/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oddseissa Suomi tipahti eilen kolmanneksi, mutta on taas kirinyt Ukrainan kiinni, saattaa mennä jopa ohi toiseksi.

Edelleen  mua kovasti epäilyttää riittääkö tää innostus viisuihin asti. 

Eiköhän sama epäily kohdistu kaikkiin ehdokkaisiin yhtä lailla? Varmasti tulee suvantovaihe, mutta into kasvaa taas, kun päästään toukokuun alkuun ja Euroviisut alkaa toden teolla.

Vierailija
2445/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin tuota Loreenin biisiä, ja oli tosi teennäinen ja tylsä. Mutta ehkä tällainen sit puree massoihin.

En kyllä aikoinaan tykännyt siitä Euphoriastakaan, sen suuri suosio oli ihan mysteeri.

Vierailija
2446/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 portugali

10 ranska

8 italia

7 ruotsi

6 itävalta

5 alankomaat

muut alle pisterajan

Vierailija
2447/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oddseissa Suomi tipahti eilen kolmanneksi, mutta on taas kirinyt Ukrainan kiinni, saattaa mennä jopa ohi toiseksi.

Eiköhän sama epäily kohdistu kaikkiin ehdokkaisiin yhtä lailla? Varmasti tulee suvantovaihe, mutta into kasvaa taas, kun päästään toukokuun alkuun ja Euroviisut alkaa toden teolla.

Siis tämä Käärijä-innostus nimenomaan. Jos biisi kuunnellaan ns. puhki nyt, kuulostaa viisuviikolla jo vanhalta ja saadaan jostain vähemmän kuullusta kappaleesta ahaa-elämys, "äänestänkin tätä". Tietysti monet alkaa seurata vasta viisuviikolla koko hommaa.

Vierailija
2448/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalin esitys parantui semifinaalista, alan vähitellen lämmetä. Kielestä ja portugalilaisesta kitarasta taustalla plussaa. Ihan hauska Atlantin rannikon humppa. 

Vierailija
2449/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svenska Dagbladet kirjoittaa, että Loreen on ennakkosuosikki, mutta "farligaste konkurrenten" on Finland.

Harvoin on Ruotsi pelännyt meitä etukäteen, heille Blind Channelinkin menestys tuli ihan puskista.

Vierailija
2450/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä Käärijä-innostus nimenomaan. Jos biisi kuunnellaan ns. puhki nyt, kuulostaa viisuviikolla jo vanhalta ja saadaan jostain vähemmän kuullusta kappaleesta ahaa-elämys, "äänestänkin tätä". Tietysti monet alkaa seurata vasta viisuviikolla koko hommaa.

Todennäköisesti suurin osa tavis-tv-katsojista kokee Käärijä-ilmiön vasta viisufinaalissa

Vierailija
2451/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä paljon Viisukuppilalaisia? 

Ei oo tullut nyt oikeastaan yhtään käytyä siellä haistelemassa fiiliksiä, yleensä aktivoidun vasta viisujen aikaan. Pitäis ruveta kuuntelemaan noita kaikkia ehdokkaita pikkuhiljaa... 

En itse ole rekisteröitynyt sinne, mutta käyn huvikseni lukemassa sieltä viisufanien kommentteja. Ihan hyvää viihdettä. 

Vierailija
2452/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki ja Unkari vaativat meiltä 12 pistettä :D

Vierailija
2453/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä paljon Viisukuppilalaisia? 

Ei oo tullut nyt oikeastaan yhtään käytyä siellä haistelemassa fiiliksiä, yleensä aktivoidun vasta viisujen aikaan. Pitäis ruveta kuuntelemaan noita kaikkia ehdokkaita pikkuhiljaa... 

En itse ole rekisteröitynyt sinne, mutta käyn huvikseni lukemassa sieltä viisufanien kommentteja. Ihan hyvää viihdettä. 

Joo, sanotaanko että mä olen aina kuvitellut olevani viisufani ja kavereiden keskuudessa tunnettu viisuinnostuksestani, mutta enhän mä tiedä mitään... Ihan uskomattomia tietäjiä siellä. Ja itselle aina joskus tulee mieleen ikivanhoja biisejä ja esityksiä, kiva kun sieltä löytyy kaikki. (Oon siis seurannut tosi kauan, ekat muistot pikkutyttönä v1972...)

Vierailija
2454/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ärsyttää jos viisuista tulee joku Suomi-Ruotsi-taistelu. Olis vaan niin kiva nauttia viisuista, kun meiltä lähtee hyvä kappale ja edustaja. Miksi sen kovimman haastajan pitää tulla just Ruotsista??

Jännä ajatella noin, mä haluan nähdä ja kuulla hyviä esityksiä, ihan sama mistä maasta ne tulee.

Tavallisesti ajattelenkin niin ja viisuja katselen yleensä vain nautiskellen showsta. Omat suosikit kun ei ikinä pärjää. Mutta tänä vuonna Käärijä on mun ehdoton ykkössuosikki ja näköjään en ole yksin tämän mielipiteen kanssa. Olisi jollain tapaa kivempi, että se kovin "uhkaaja" tulisi mistä tahansa muusta maasta kuin Hannu Hanhi-naapurista. Että miksi juuri tänä vuonna se Ruotsi on taas voittokamppailussa kiinni. Olisipa ollut nyt joku John Lundvik-vuosi, mutta ei kun viisuikoni sieltä lähtee edustajaksi.

Vierailija
2455/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ärsyttää jos viisuista tulee joku Suomi-Ruotsi-taistelu. Olis vaan niin kiva nauttia viisuista, kun meiltä lähtee hyvä kappale ja edustaja. Miksi sen kovimman haastajan pitää tulla just Ruotsista??

Jännä ajatella noin, mä haluan nähdä ja kuulla hyviä esityksiä, ihan sama mistä maasta ne tulee.

Tavallisesti ajattelenkin niin ja viisuja katselen yleensä vain nautiskellen showsta. Omat suosikit kun ei ikinä pärjää. Mutta tänä vuonna Käärijä on mun ehdoton ykkössuosikki ja näköjään en ole yksin tämän mielipiteen kanssa. Olisi jollain tapaa kivempi, että se kovin "uhkaaja" tulisi mistä tahansa muusta maasta kuin Hannu Hanhi-naapurista. Että miksi juuri tänä vuonna se Ruotsi on taas voittokamppailussa kiinni. Olisipa ollut nyt joku John Lundvik-vuosi, mutta ei kun viisuikoni sieltä lähtee edustajaksi.

John on ihana, mielestäni. Se 2019 biisi oli hyvä, seuraavasta ehdokkaastaan en niin välittänyt. 

Vierailija
2456/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin rahani loreenille. Kyllä se nämä viisut vaan vie.

Täälläkin on sanottu miljoona kertaa, mutta vaikka tattoo esitys on upea ja biisi ok niin loreen on voittanut tällä konseptilla jo!!! Se ärsyttää eniten. Jos tattoo eroais loreenin viisuvoitosta niin toivottasin onnea kekseliäisyydestä.

Miettikää kun parin vuoden päästä måneskin tulis ja veis potin jollain samantyylisellä kun aiemmin? Mälsää ois vaikka heidän biisi on minusta parhaimpia voittobiisejä.

Vierailija
2457/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka väärin olette kuulleet Loreenin lyriikat? :D

Itse kuulin yhden säkeistön suunnilleen näin:

Let my head go,

I'm taking a poo,

You can hide your head,

I'm losing my breath,

It's all that I got

Oikeasti se menee näin:

I'm letting my hair down

I'm taking it cool

You got my heart in your hand

Don't lose it, my friend

It's all that I got

Vierailija
2458/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lisämausteen tuo että äänestää saa mistä pallon puoliskolta tahansa. Miten luulette että tämä vaikuttaa? Eroaako eurooppalainen maku muista?

Vierailija
2459/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa viisufanien My top -listoissa näkyy selkeästi se, että ykköseksi ja kärkeen laitetaan melkein poikkeuksetta viimeksi ilmestyneet biisit. Tosin kaikilla listoilla pahnan pohjimmaisina ovat viikosta toiseen samat albaniat, san marinot, romaniat ja belgiat.

Vierailija
2460/19410 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtuben kommenteissa Loreenia ja esitystä ylistetän maasta taivaiseen. On ylimaallinem jne. Taitaa olla varma voitto.

Ketju on lukittu.