Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Pistin rahani loreenille. Kyllä se nämä viisut vaan vie.
Täälläkin on sanottu miljoona kertaa, mutta vaikka tattoo esitys on upea ja biisi ok niin loreen on voittanut tällä konseptilla jo!!! Se ärsyttää eniten. Jos tattoo eroais loreenin viisuvoitosta niin toivottasin onnea kekseliäisyydestä.
Miettikää kun parin vuoden päästä måneskin tulis ja veis potin jollain samantyylisellä kun aiemmin? Mälsää ois vaikka heidän biisi on minusta parhaimpia voittobiisejä.
Onneksi Lordi ei sentään mennyt yrittämään toista kertaa viisuvoittoa. Tai Abba.
Oon useimpina vuosina tykännyt Ruotsin ehdokkaista, mutta Loreen ei vaan iske.
Euphoria iski. Oli "euroviisumaisuudestaan" huolimatta freesi.
Tattoo taas on samaa vanhaa syntikkasoopaa kliseisellä lavashow'lla. Jotenkin puisevan laskelmoitua.
Tosin eipä Mellossa ollut tänä vuonna oikein yhtään hyvää vaihtoehtoa. Ruotsi joutui valitsemaan huonoista vaihtoehdoista vähiten huonon.
Vierailija kirjoitti:
Youtuben kommenteissa Loreenia ja esitystä ylistetän maasta taivaiseen. On ylimaallinem jne. Taitaa olla varma voitto.
Eikös samaa ylistystä ole kaikilla muillakin?
Mitä enemmän muita Mello-biisejä kuuntelen, sitä vakuuttuneempi olen siitä että Loreenilla ei ollut tän vuoden parasta biisiä. Joten Ruotsissa jatkuu tuttu meno: parhaat biisit jää karsintoihin.
Jos saisin päättää niin olisi kiva nähdä millaiset Viisut ensi vuonna järjestäisi Suomi, Itävalta tai vaikkapa Armenia. Viime vuoden viisuja ovat järjestäneet tutut viisumaat niin olisi kiva nähdä ihan uudessa maassa Viisut järjestettävän. Toki Norjankin viisut olisi jännä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka väärin olette kuulleet Loreenin lyriikat? :D
Itse kuulin yhden säkeistön suunnilleen näin:
Let my head go,
I'm taking a poo,
You can hide your head,
I'm losing my breath,
It's all that I gotOikeasti se menee näin:
I'm letting my hair down
I'm taking it cool
You got my heart in your hand
Don't lose it, my friend
It's all that I gotNo sait yritettyä kuunneltua edes jotain :D mä en kuule lausettakaan ja ajattelin että johtuu huonosta enkusta mutta redditissä oli just keskustelu missä enkku natiivit sanoivat ettei ymmärrä/kuule sanakaan :D
Piti kyllä pinnistellä, että kuuli edes väärin :D
Olis kyllä jännä, jos tänä vuonna Top 5:ssä olis Ruotsi, Suomi ja Norja. Ihan mahdollista.
Minä en ensikuulemalta (osakilpailu) täysin vakuuttunut Tattoosta, mutta sittemmin olen todennut, ettö onhan se ihan mieletön korvamato ja laulan sitä koko ajan. Eilisessä finaaliesityksessä tuli tunne kuin ajan ja paikan taju katoaisi. Se show on todella upea. Hiekkamyrskyä ja tulimyrskyä. Plus Loreen näyttää juuri sellaiselta muinaisen paimentolaiskansan voimahahmolta. Eli kyllä tämä tulee olemaan todella vahva show myös Liverpoolissa. Varmasti top3:ssa, mutta todennäköisesti myös voittaja.
Tykkään Loreenista, mutta harmittaa. Kunpa Loreen olisi tehnyt paluun vasta ensi vuonna, eikä juuri tänä vuonna kun Suomella on niin hyvä edustusbiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtuben kommenteissa Loreenia ja esitystä ylistetän maasta taivaiseen. On ylimaallinem jne. Taitaa olla varma voitto.
Eikös samaa ylistystä ole kaikilla muillakin?
Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän.
Eikö Loreen leikannut jokunen vuosi sitten kaljun/siilitukan vai muistanko väärin? Eli nykyiset hiukset ovat siis pidennykset, koska omat hiukset eivät ole voineet kasvaa niin nopeasti niin pitkiksi.
Loreen sitte valittiin ruotsin edustajaksi..vedonlyönti voittoprosentit vain nousee ja kertoimet laskee. Taitaa olla tän kevään viisut sitte tylsät, voittaja jo selvillä. Sama oli sinä vuonna kun fairytale voitti.
Jotenkin pidän siitä kun viisuissa olisi jännitystä ja voittajaehdokkaita olisi useampia, jotenkin yhden ylivoimaisuus, varsinkin ennen kuin kaikkia kappaleita on edes valittu, saa viisuhuuman katoamaan ja lopulta voi käydä niin että ketään ei enää kiinnosta, ei ainakaan minua.
Loreenin kappale..joo onhan se euroviisubiisi, mutta ei kolahda. Kisaamassa on paljon parempiakin kappaleita..jotenkin nyt on se fiilis että jos kappaleen esittäisi joku muu niin ei olisi niin suosittu ja selkeä voittajasuosikki. Todellakin toivon että saataisiin viisujännitystä tähänkin keväseen mutta pahoin pelkään että tää on Loreenille läpihuuto juttu.
Mutta nämä on minun näkemyksiä. Olen usein ollut voittajasta erimieltä ja minun suosikit ei ole usein voittaneet. Musiikkimakuja kun on monia.
Olen seurannut viisuja aina 80 luvun lopulta asti.. muutamana vuonna jäänyt vähemmälle seuraaminen fairytale vuonna en seurannut juurikin tuon "liian selvän voittajan" vuoksi ja sinä vuonna kun saksa voitti satelite kappaleella en seurannut viisukevättä ollenkaan, en muista miksi. Mutta finaalin kuuntelin radiosta ja olin iloinen kun saksan kappale voitti, en osannut odottaa sitä ollenkaan.
Tää on aivan uskomatonta kuinka täällä haukutaan ruotsia ja Loreenia. en tajua miksi
joka vuosi sama virsi . jatkuu luultavasti finaaliin asti 😩 minun puolesta ruotsi saa voittaa ihan ok esitys 💕
Tykkäsin Mellojen naisjuontajasta, jolla on miellyttävät kasvot. Se miesjuontaja oli jotenkin tomppeli ja karismatyhjiö. Ilmeisesti koomikko, mutta hänen vitsit ja huumoritempaukset aiheutti lähinnä myötähäpeää. Toivottavasti tämä mies ei juonna viisuja, jos ne on ensi vuonna Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on aivan uskomatonta kuinka täällä haukutaan ruotsia ja Loreenia. en tajua miksi
joka vuosi sama virsi . jatkuu luultavasti finaaliin asti 😩 minun puolesta ruotsi saa voittaa ihan ok esitys 💕
Sehän on selvä..Loreen on paha vastus suomen edustajalle. Todennäköisesti Loreen päihittää Käärijän, ja monia luonnollisesti harmittaa Loreenin comeback hyvällä biisillä juuri tänä vuonna kun suomella on menestyksiä ennakoiva kappale.
Vierailija kirjoitti:
Minulle vaikuttaa aina edustaja kappaleineen, eikä maa. Tykkään Loreenin esityksestä. Viime vuoden Mello-voittajasta en tykännyt. Esc:n lehdistötilaisuuksissakin hän käyttäytyi sekopäisesti ja arvaamattomasti. Kappale oli sellainen vaikerrusbiisi ja naisen lauluääni käheä. Sitä ennenkin Ruotsilla on ollut monta huonohkoa edustusbiisiä. Nyt on pitkästä aikaa hyvä tämä Tattoo. Vaikka eilisessä finaalissa olisi ollut 3-4 muutakin hyvää biisiä. Melodifestivalenin taso oli tänä vuonna paljon parempi kuin viime vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Loreenin lavashow todella tylsä. Makoilee lavalla vaan
Makuasioita. Minusta lavashow on tajuttoman hieno. Tyylikkään simppeli, mutta silti tapahtuu paljon taustaefektien avulla. Loreen elää esityksessä täysillä mukana. Visuaalisesti kerrassaan nappiesitys. Tykkään enemmän näistä esityksistä, missä ei ole taustatanssijoita säheltämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Mellojen naisjuontajasta, jolla on miellyttävät kasvot. Se miesjuontaja oli jotenkin tomppeli ja karismatyhjiö. Ilmeisesti koomikko, mutta hänen vitsit ja huumoritempaukset aiheutti lähinnä myötähäpeää. Toivottavasti tämä mies ei juonna viisuja, jos ne on ensi vuonna Ruotsissa.
Tuskin, kun heillä on tarjota Måns.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenin lavashow todella tylsä. Makoilee lavalla vaan
Makuasioita. Minusta lavashow on tajuttoman hieno. Tyylikkään simppeli, mutta silti tapahtuu paljon taustaefektien avulla. Loreen elää esityksessä täysillä mukana. Visuaalisesti kerrassaan nappiesitys. Tykkään enemmän näistä esityksistä, missä ei ole taustatanssijoita säheltämässä.
Samaa tyyliä on Serbian esityksessä, siinäkin huokaillaan, makoillaan ja leikitellään valoilla ja väreillä. Voisi hyvin kuvitella Luke Blackin laulamassa Tattoota.
No sait yritettyä kuunneltua edes jotain :D mä en kuule lausettakaan ja ajattelin että johtuu huonosta enkusta mutta redditissä oli just keskustelu missä enkku natiivit sanoivat ettei ymmärrä/kuule sanakaan :D