Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi torissa ei mene mikään kaupaksi?

Vierailija
16.05.2022 |

Hinnat ovat jo niin alhaalla että olisi helpompi heittää tavaraa suoraan pois.
Ja sitten sovitaan että tullaan hakemaan mutta ei tulla paikalle. Eikä vastata enää viesteihin.
Miksi?

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää myy itse.

Vien kaikki kirppikselle, täyspalveluun

Vierailija
122/136 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on ollut ihan kätevä, kun olen halunnut päästä periaatteessa vielä käyttäkelposesta, mutta myyntiarvoltaan olemattomasta vähän hanjalammin kuljetettavasta tavarasta eroon vaivattomasti ja ilman kaatopaikkamaksuja. Antaa vain ilmaiseksi pois, kunhan noutaja tulee itse hakemaan. Viime muuton yhteydessä hankkiuduin näin eroon vanhasta kuvaputki-tv:stä ja ikivanhasta pesukoneesta, mille ei ollut enää käyttää uudessa asunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla käy ainakin kauppa torissa.  Melkein kaikki mennyt mitä myyntiin laittanut. Myyntiaika ollut päivästä pariin viikkoon.

Meneekö vaatteetkin kaupaksi?

Laitoin kesätoppeja myyntiin ihan muutamalla eurolla kappale ja menivät aika nopeasti. Ehkä sesonki on sopiva, vaikka olivatkin ihan tavallista hm/veromodaa. Myin myös yhdet sandaalit ja yhden vyön. Olisi muitakin, mutta eivät kesävaatteita joten laitan niitä ehkä sitten syksymmällä. Ennen käytin Vähänkäytettyä myyntiin, mutta heidän viimeisten hintamuutostensa vuoksi en enää vaan näen mieluummin itse sen vaivan, että myyn Torissa tai Huudossa.

Vierailija
124/136 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinnat liian korkeat tai tuotteet huonoja. Kyllähän sieltä häviää trogareille kaikki järkevä tavara, jos hintaa laskee riittävästi ja jos ei häviä, niin tuotteesi ovat huonoja.

Ne hinnat😅

Ostettiin ihan kaupasta levitettä rautainen sohvasänky 99 eurolla. Joku myi torissa 150 eurolla😂

Sitten ne vanhat patjat. Kusenkellastamia painuneita hirvityksiä. Kukaa ei huolisi edes ilmaiseksi.🤮

Just katsoin tuollaista sohvasänkyä ja joku pyysi 200e, sanoi, että uusi, mutta uuden saa kohta taas alle satasella kaupasta.

Vierailija
125/136 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa myynneissäni (ei vaatteita) olen huomannut että noin kympissä menee nykyään se kipuraja. Parinkympin ja sitä kalliimmat tavarat eivät enää liiku. Oma teoriani on että sota ja nouseva ruuanhinta on pelästyttänyt ihmiset ja nyt kun koronastakaan ei enää niin välitetä rahaa kuluu myös matkustamiseen ja viihteeseen.

Vierailija
126/136 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kesätoppeja myyntiin ihan muutamalla eurolla kappale ja menivät aika nopeasti. Ehkä sesonki on sopiva, vaikka olivatkin ihan tavallista hm/veromodaa. Myin

Näitä minä en tajua. Ihmisellä ei voi olla mitään elämää jos sillä on aikaa kaupata tusinoittain muutaman euron arvoisia artikkeleita yksi kerrallaan.

Hillitön työmäärä vastata sähköposteihin, pakkailla niitä yksi kerrallaan ja toimittaa postiin, hoitaa maksujärjestelyjä ja pahimmassa tapauksessa kertoa ostajalle kotiosoite jossa sitten pitää päivystää kun 80% tekee kuitenkin oharit jne.

Päivän työstä voi jäädä ihan lattemukin hinta käteen jos oma aika ja pakettien kuljettelu postiin lasketaan 0e arvoiseksi.

Vierailija
127/136 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki menee kaupaksi, kun hinta on kohtuullinen.

Maailma on tavaraa täynnä eikä se vuosia sitten muodissa ollut ja käytetty, jonka ovh oli 80 ole enää monen kympin arvoinen vaan arvo voi ennemmin olla 5-10 . Kulunut on kulunut ja takuut, palautusoikeuden yms ei usein ole enää käytetyllä.

Muuten olisin samaa mieltä, mutta 2022 sodan jälkeen myyntihanat on oikeasti jäätyneet. Esim. tavarat joilla on aitoa kansainvälistä keräilyarvoa kuten vaikka Aallon tuolit jne. ei mene edes 25%:llä alkuperäishinnasta!

Sivustosta tullut paikka niille joilla maksimibudjetti mille tahansa esineelle on 0-10€, ja esim. 30€ keräilyesineestä (jonka arvo uutena esim. 300€) tarjotaan se kymppi ota tai jätä-periaatteella.

Todennäköisesti vain ostovoima on romahtanut niin paljon ettei mitään ylimääräistä hankita oli hinta mikä tahansa, ellei sitä todella, todella tarvita.

Vierailija
128/136 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse tulee osteltua harva se viikko ja välillä itseltäkin ostetaan jotain, viimeksi tänään. Sitt vaan on näitä, "tuun huomenna noutamaan"- seuraavana päivänä " en jaksakaan" on niin nähty... Tänään kävi eka kertaa niin, että ilmoitin osoitteen (vielä tarkistin, oli oikein) ja odotin ostajaa, jota ei kuulu. Sitt tulee viesti, että "onko tietynlainen talo, ei näy nimeä", johon viestitän tarkat tuntomerkit löytämisen helpottamiseksi. Ei näy vieläkään. Lopulta tulee viesti, ettei löydä, eikä enää ehdi tulemaan... Siis minkäänlaista karttaa ei löydy, vaikka ihmisellä mukana kännykkä, jossa kuitenkin netti, wtf?

Vierailija
129/136 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin joka tällä hetkellä Gigantissa 200€ ei mene Torissa enää kaupaksi edes 40€ hinnalla. Kuitti on ja alkuperäinen paketti latureineen. Näyttökertoja tulee muttei yhteydenottoja. Onko porukalla oikeasti täysin rahat loppu?

Vierailija
130/136 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se toinen ketju, jossa mainitaan skipattavan "hupi ostajat" = ne jotka kysyvät "onko tuote vapaana, haluaisin ostaa".

En ihmettele miksi tuotteenne ei myy.

Vierailija
131/136 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myy kultaa puoleen hintaan oikeasta arvosta,takuulla menee kaupaksi.

Vierailija
132/136 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin joka tällä hetkellä Gigantissa 200€ ei mene Torissa enää kaupaksi edes 40€ hinnalla. Kuitti on ja alkuperäinen paketti latureineen. Näyttökertoja tulee muttei yhteydenottoja. Onko porukalla oikeasti täysin rahat loppu?

Menisi jos olisi toimivuudesta jotain varmuutta, niistähän ei tiedä miksi on myynnissä, osa tietysti varastettujakin. 

Vierailija
133/136 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just tänään käytetyn emalikattilan ja kaksi mukia. Vajaan pullon Yves Rocherin hajuvettä.

Vierailija
134/136 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No myy kultaa puoleen hintaan oikeasta arvosta,takuulla menee kaupaksi.

Vielä tulee aika, jolloin kullalla ja hopealla ei ole mitään arvoa. Vain uskolla Jeesukseen on.

Vierailija
135/136 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse myynyt ehkä 30 kertaa torilla ja facebookissa ja ollut yleensä ihan hyvä kokemus. Aika nopeasti sen yleensä voi aavistaa onko vastapuoli asiallinen ihminen tai tuleeko tästä ongelmia. Kerran sattui kohdalle klassinen ostaja joka ei koskaan ilmaantunutkaan paikalle eikä vastannut enää viesteihin. Mutta ajattelinkin että kuka hitto ajaa 300 kilsaa jonkun 10 euron sohvapöydän takia joten osasin jo odottaakin sitä enkä ottanut mitenkään henkilökohtaisesti. Kitupiikkitinkaajat tosin ovat ärsyttäviä. Siis sellaiset jotka jopa viiden euron refleksikin pitää saada hintaan 4,90 euroa tai niillä menee hermot tai ilmainen tavara pitää viedä jonnekin.

Vierailija
136/136 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee jotkut heti samana päivänä ja sitten joihinkin tuotteisiin tulee useita kyseilyitä, mutta enää ei lueta edes viestejä. tai vastata kun kerron postarit XD urpoja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi