Mitä herkkuja ja juomaa hommaatte tänään viisukatsomoon?
Minä kuivaa omenasiideriä, magnersia tai fizziä, ja vähän vodkaa, appelsiinimehua lantrinkiksi. Kaljaa ostasin muuten, mutta pitää vältellä kihdin takia.
Herkuksi voisin illemmalla teä itse pizzaa. Mutta ostan jotain raksuttimia juomien oheen. Ja irtsareita vois myös ostaa. Rahaa on! (ei oo, mutta tähän päivään olen varannut senverran että saa nauttia).
Alotan ottamisen jo hyvissä ajoin, koska mun kalsarikännit kestää aina 12h, olen uomannut, ja paras meno tuntuu olevan vasta n. 6h jälkeen. 😂
Kommentit (64)
Mulla on ollut tapana ottaa muutamat henkoset pilveä, tehdä kasvistortilloja ja tilata myös pizza. Juomaksi pillimehuja ja kokista. Vuodesta 2017 olen euroviisujen yhteydessä tehnyt näin ja oikein mukavia viisuiltoja viettänyt :)
Vierailija kirjoitti:
Paistetaa lättyjä
Nam, näitä onkin tehnyt tällä viikolla mieli, en vaan ole saanut aikaseksi tehdä.
👍
Ap
Ruissipsejä ja hummusta.
Katkarapuvoileipiä.
Tsatsikia.
OPM
Mest kirjoitti:
Mulla on ollut tapana ottaa muutamat henkoset pilveä, tehdä kasvistortilloja ja tilata myös pizza. Juomaksi pillimehuja ja kokista. Vuodesta 2017 olen euroviisujen yhteydessä tehnyt näin ja oikein mukavia viisuiltoja viettänyt :)
Kivalta kuulostaa, vaikken itse tajuakaan pilvenpolttoa. Mutta hyvä rento olo se kai on se päämäärä, kuten alkoholissakin. Vietetään kiva ilta! 🤩
Ap
Poika 10v pringlesejä
Mä Nacho cheese ballseja
& mehuu, jaffaa, irttarii
Vierailija kirjoitti:
Olutta ja sipsiä.
5/5! 👌
Ap
Simaa, pringles passport flavours: new york style cheeseburger flavour, irtokarkkeja, taffel bravo, taffel roust: creamy garlic, ässä missä x ja jäätelöäkin on pakastimessa.
Näitä mä maistelen. En mä näitä kaikkia syö, maistelen sieltä ja täältä näitä herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Mest kirjoitti:
Kivalta kuulostaa, vaikken itse tajuakaan pilvenpolttoa. Mutta hyvä rento olo se kai on se päämäärä, kuten alkoholissakin. Vietetään kiva ilta! 🤩
Ap
Eikö hyvää oloa voi saavuttaa ilman päihteitä?
Vierailija kirjoitti:
Pystyn kyllä katsomaan lähetyksen ilmankin että koko ajan pitää jotakin ahtaa suuhun.
Oliko tarvetta kommentoida, kun et syö mitään?
"Hyvin vastasit ap:n kysymykseen."
Nacho-lautanen tehdään. Juomaksi viiniä ja bissee
Täällä on korona, eikä mikään maistu miltään. Varmaan nuokun sohvalla hetken katsellen viisuja ja sitten siirryn sänkyyn nukkumaan. Hyvää syntymäpäivää vaan mulle!
Vierailija kirjoitti:
Simaa, pringles passport flavours: new york style cheeseburger flavour, irtokarkkeja, taffel bravo, taffel roust: creamy garlic, ässä missä x ja jäätelöäkin on pakastimessa.
Näitä mä maistelen. En mä näitä kaikkia syö, maistelen sieltä ja täältä näitä herkkuja.
Loistavat tarjoilut! Riittääkö mullekin?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on korona, eikä mikään maistu miltään. Varmaan nuokun sohvalla hetken katsellen viisuja ja sitten siirryn sänkyyn nukkumaan. Hyvää syntymäpäivää vaan mulle!
Hyvää syntymäpäivää!!
Tottakai voi! Itse saavutan hyvää oloa urheilemalla, avanto-uinti, musiikki, leffat, ELÄIMET ja luonto <3 Päihteet ovat silloin tällöin vaan se mukava extra siihen kaiken päälle! Ei se niin vakavaa ole :)
T: Se joka meinasi ottaa henkoset tänään
Vierailija kirjoitti:
Poika 10v pringlesejä
Mä Nacho cheese ballseja
& mehuu, jaffaa, irttarii
Namnam. 👍
Cheese ballseja taidan valita itsekin.
Ap
Hyviä safkoja ja juomia porukoilla 👍 Itsellä ei tällä kertaa alkoholia, mutta irtokarkkeja ja pizzaa on.
Ja ettei kukaan saisi aloituksesta pahaa mieltä, tai alkaisi etsiä lasuntekonumeroo, voin paljastaa että kotona asuva jälkeläiseni on jo täysi-ikäinen ja juoksee omilla menoillaan, miestäkään ei ole, joten kukaan ei ole häiriintymässä toiminnastani kotona! Enkä mikään häirikkö ole muutenkaan kuin juon, tulen vain iloseksi. Ja pysyn nojatuolissa.
Ap