Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä herkkuja ja juomaa hommaatte tänään viisukatsomoon?

Vierailija
14.05.2022 |

Minä kuivaa omenasiideriä, magnersia tai fizziä, ja vähän vodkaa, appelsiinimehua lantrinkiksi. Kaljaa ostasin muuten, mutta pitää vältellä kihdin takia.
Herkuksi voisin illemmalla teä itse pizzaa. Mutta ostan jotain raksuttimia juomien oheen. Ja irtsareita vois myös ostaa. Rahaa on! (ei oo, mutta tähän päivään olen varannut senverran että saa nauttia).

Alotan ottamisen jo hyvissä ajoin, koska mun kalsarikännit kestää aina 12h, olen uomannut, ja paras meno tuntuu olevan vasta n. 6h jälkeen. 😂

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Simaa, pringles passport flavours: new york style cheeseburger flavour, irtokarkkeja, taffel bravo, taffel roust: creamy garlic, ässä missä x ja jäätelöäkin on pakastimessa.

Näitä mä maistelen. En mä näitä kaikkia syö, maistelen sieltä ja täältä näitä herkkuja.

Loistavat tarjoilut! Riittääkö mullekin?

Keille muille?

Itse näitä täällä sitten vetelen poskeeni.

Mulla on muuten kolme sima pulloa himassa:

-Kaksi Marlin koti simaa (tarjouksesta ostin)

-Marli perinteinen sima

Ylimääräiset herkut jäävät sitten leffailtoihini.

Vierailija
22/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on korona, eikä mikään maistu miltään. Varmaan nuokun sohvalla hetken katsellen viisuja ja sitten siirryn sänkyyn nukkumaan. Hyvää syntymäpäivää vaan mulle!

Höh, voi kökkö. Toivottavasti helpoin koronan muoto ja paranet pian. Juo paljon ja nuku, voi raukkaa. Juhlistat sitten herkuilla synttäreitä ku paranet. 😘

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsi. Just kaupassa katselin mahdollisia herkkuja viisukatsomoon, mutta lähdin tyhjin käsin. Tätä lukiessa alkoi kaduttamaan 😄

Vierailija
24/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Simaa, pringles passport flavours: new york style cheeseburger flavour, irtokarkkeja, taffel bravo, taffel roust: creamy garlic, ässä missä x ja jäätelöäkin on pakastimessa.

Näitä mä maistelen. En mä näitä kaikkia syö, maistelen sieltä ja täältä näitä herkkuja.

Loistavat tarjoilut! Riittääkö mullekin?

Keille muille?

Itse näitä täällä sitten vetelen poskeeni.

Mulla on muuten kolme sima pulloa himassa:

-Kaksi Marlin koti simaa (tarjouksesta ostin)

-Marli perinteinen sima

Ylimääräiset herkut jäävät sitten leffailtoihini.

Ruuanlaittotapojen ihmettelyketjussa marlin simaa sanottiin hevoskuseksi, jääny ikuisesti mieleen. 😂 😂

Vierailija
25/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn kyllä katsomaan lähetyksen ilmankin että koko ajan pitää jotakin ahtaa suuhun.

Oliko tarvetta kommentoida, kun et syö mitään?

"Hyvin vastasit ap:n kysymykseen."

Oli.

Vierailija
26/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn kyllä katsomaan lähetyksen ilmankin että koko ajan pitää jotakin ahtaa suuhun.

No tuliko hyvä mieli, kun sait sanottua?

Vierailija
27/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tuota Pringlesiä Suomesta?

Vierailija
28/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Älä ahda sitten 😁

Vierailija
29/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitsi. Just kaupassa katselin mahdollisia herkkuja viisukatsomoon, mutta lähdin tyhjin käsin. Tätä lukiessa alkoi kaduttamaan 😄

Voisitko mennä takasin, ettet latista meiän tunnelmaa? Pliiiizzz. 🙄😁

Vielä ehtii, minäkään en oo vielä ees päässyt alkoon ja kauppaan ensimmäistäkään kertaa.. Tulee kohta kiire kun m viimeistään neljältä täytys alotella ettei "juhlat" kestä aamukuuteen. Parasta ois jos kolmelta jo alottelis mutta tuskin ehdin.

Ap

Vierailija
30/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen kattaus, on vaihtoehtoja, suolasta ja makeeta! 👍

Ap

Vierailija
31/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää ihmiset syökää että kasvatte lihavaksi! Varsinkin illalla syökää.

Vierailija
32/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä punaviini ja hyvä valkoviinipullo. Miehellä pari olutta lisäksi. Irtokarkkeja, juustonaksuja, patonkia ja yrttituorejuustoa. Kokoonpano : Minä, mies ja 19 v tytär

Vierailija
33/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mest kirjoitti:

Mulla on ollut tapana ottaa muutamat henkoset pilveä, tehdä kasvistortilloja ja tilata myös pizza. Juomaksi pillimehuja ja kokista. Vuodesta 2017 olen euroviisujen yhteydessä tehnyt näin ja oikein mukavia viisuiltoja viettänyt :)

Kivalta kuulostaa, vaikken itse tajuakaan pilvenpolttoa. Mutta hyvä rento olo se kai on se päämäärä, kuten alkoholissakin. Vietetään kiva ilta! 🤩

Ap

Eikö hyvää oloa voi saavuttaa ilman päihteitä?

Kyllä, mutta itse nautin esim musiikista ihan erilailla kun olen juonut muutakin kuin vettä. Se korostaa ja moninkertaistaa esim musiikkivideosta nauttimisen. Ja tänään viisuesitykset.

Ap

Vierailija
34/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä punaviini ja hyvä valkoviinipullo. Miehellä pari olutta lisäksi. Irtokarkkeja, juustonaksuja, patonkia ja yrttituorejuustoa. Kokoonpano : Minä, mies ja 19 v tytär

5/5! Nautinnollista iltaa! 🤩

Ap

Vierailija
35/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako tuota Pringlesiä Suomesta?

Lähikaupastani k- marketista ostin ja oli siellä muitakin erikois pringles -sipsejä. Saattaa olla kausi tuote eli väliaikaisesti myydään kaupoissa tuommoisia sipsejä.

Vierailija
36/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tapana syödä keskellä yötä, joten ehkä pystyy katsomaan viisutkin ilman eväitä.

Eikö tuollainen hiilarimässäily nukuta?

Vierailija
37/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kertoo kaiken oleellisen niistä ihmisistä, jotka seuraa viisuja. Ju ju ju junttiii. Siideriä juovat teinit. 

Vierailija
38/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa boomereiden "musiikki"kilpailut. :D

Vierailija
39/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihapiirakkaa ja mokkapaloja leivoin illaksi. Nuoriso on varannut karkkia itselleen ja täysi-ikäinen yhden lonkeron. Itse taidan pysytellä vesilinjalla tänään, kun eilen tuli röpöteltyä.

Vierailija
40/64 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on, ettei noita viisuja kykene katsoa selvinpäin. Siksi alkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan