Kuulutko mihinkään salaseuraan
Kommentit (62)
Tavallaan. Käyn Al-Anon -ryhmässä. Jokainen esiintyy vai etunimellään tai itse keksimällään nimellä, eikä ulkopuolella saa kertoa ryhmässä kuulemiaan asioita. Vaikka olen käynyt omassa ryhmässäni jo 20 vuotta en edelleenkään tiedä kuin neljän rhmäni jäsenen sukunimen, muut on edelleen arvoitus.
En mutta salaliittoon. En voi avautua enempää, jos tiedät mitä tarkoitan.
Salaseuroissa salaillaan mm. pedofiliaa, joten en kuulu, enkä koskaan tule kuulumaan. Kaikki hierarkisessa salaseurassa mukana olevat tukevat tavalla tai toisella ihmiskauppaa, huumekauppaa... jne. Kaikkea, mikä on pielessä maailmassa.
Kuulun. Mulla on ihan itsekseni oma salaseura. Siinä salaseurassa vihataan typeriä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Salaseuroissa salaillaan mm. pedofiliaa, joten en kuulu, enkä koskaan tule kuulumaan. Kaikki hierarkisessa salaseurassa mukana olevat tukevat tavalla tai toisella ihmiskauppaa, huumekauppaa... jne. Kaikkea, mikä on pielessä maailmassa.
Enpä nyt tiedä, millaista ihmiskauppaa Nummi-Pusulan Palloseuran johtokunnan varjohallitus saunailloissaan harjoittaa.
Huoltiksen ukkokööriin
Pöytään pääsee istumaan kun porukalla ollaan lankattu veskissä tulokkaan munat
Vierailija kirjoitti:
Huoltiksen ukkokööriin
Pöytään pääsee istumaan kun porukalla ollaan lankattu veskissä tulokkaan munat
Eikös tuo ole melko homoa?
Kyllä. Kansallissosialistiseen äärimmäisen tottelevaisuuden veljeskuntaan. Yritämme herättää yskisilmäistä Odinia henkiin hallitseman maailmaa.