Mitä herkkuja ja juomaa hommaatte tänään viisukatsomoon?
Minä kuivaa omenasiideriä, magnersia tai fizziä, ja vähän vodkaa, appelsiinimehua lantrinkiksi. Kaljaa ostasin muuten, mutta pitää vältellä kihdin takia.
Herkuksi voisin illemmalla teä itse pizzaa. Mutta ostan jotain raksuttimia juomien oheen. Ja irtsareita vois myös ostaa. Rahaa on! (ei oo, mutta tähän päivään olen varannut senverran että saa nauttia).
Alotan ottamisen jo hyvissä ajoin, koska mun kalsarikännit kestää aina 12h, olen uomannut, ja paras meno tuntuu olevan vasta n. 6h jälkeen. 😂
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mä en niin viisuista välitä - MUTTA suomi-latvia lätkäkatsomoon on hommattu kaljaa, pihviä, mansikoita, nakkeja ja muita herkkua. Mahtavaa peliä oli suomelta eilen!! 💪
Kyllä maistu muuten hyvälle noi herkut kun Suomi voitti 2-1! Hyvä Suomi! 😄
Kyllä maistu muuten hyvälle noi herkut kun Suomi voitti 2-1! 😁 Hyvä Suomi!👍
^oho tuli näköjään kahteen kertaan toi
Minä taas täällä jolla on niitä erikos bringlesiä ja paljon muitakin herkkuja.
Euroviisuihin on tunti aikaa ja ennakko eväinä joita nyt syön on lasagne ja jälkkäriksi äitienpäivä kakkua eli juustokakkua suklaa päälysteenä ja domino keksiä, mansikkaa ja jotain suklaa rinkulaa vielä päällä koristeena. Näiden päätteeksi vedän punaviinin pohjat kitaani ja kenties kuinka vanhaakin tämä punaviini on, taitaa olla vapusta asti nämä viinit.