Mitä herkkuja ja juomaa hommaatte tänään viisukatsomoon?
Minä kuivaa omenasiideriä, magnersia tai fizziä, ja vähän vodkaa, appelsiinimehua lantrinkiksi. Kaljaa ostasin muuten, mutta pitää vältellä kihdin takia.
Herkuksi voisin illemmalla teä itse pizzaa. Mutta ostan jotain raksuttimia juomien oheen. Ja irtsareita vois myös ostaa. Rahaa on! (ei oo, mutta tähän päivään olen varannut senverran että saa nauttia).
Alotan ottamisen jo hyvissä ajoin, koska mun kalsarikännit kestää aina 12h, olen uomannut, ja paras meno tuntuu olevan vasta n. 6h jälkeen. 😂
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihapiirakkaa ja mokkapaloja leivoin illaksi. Nuoriso on varannut karkkia itselleen ja täysi-ikäinen yhden lonkeron. Itse taidan pysytellä vesilinjalla tänään, kun eilen tuli röpöteltyä.
mokkapalat :DDDDD kuka näitä syö vapaaehtoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa boomereiden "musiikki"kilpailut. :D
Jos ei kiinnosta niin miksi tulit tähän ketjuun?
Voisitteko lähteä toisiin ketjuihin angistamasta tätä ketjua?Tulipa tuosta toisesta viestista "tosi kiva fiilis", kun vähätellään meitä euroviisuista pitäviä.
Heti sen jälkeen, kun te boomerit lopetatte tuon teidän naurettavan "musiikki"kilpailun työntäminen meidän kurkuista alas.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä safkoja ja juomia porukoilla 👍 Itsellä ei tällä kertaa alkoholia, mutta irtokarkkeja ja pizzaa on.
Hyvin niilläkin menee lauantai! Slurps. 👌
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko lähteä toisiin ketjuihin angistamasta tätä ketjua?Tulipa tuosta toisesta viestista "tosi kiva fiilis", kun vähätellään meitä euroviisuista pitäviä.
Heti sen jälkeen, kun te boomerit lopetatte tuon teidän naurettavan "musiikki"kilpailun työntäminen meidän kurkuista alas.
Se on oma valintasi mitä ketjuihin johtavaa linkkiä painat.
Mä en niin viisuista välitä - MUTTA suomi-latvia lätkäkatsomoon on hommattu kaljaa, pihviä, mansikoita, nakkeja ja muita herkkua. Mahtavaa peliä oli suomelta eilen!! 💪
Vierailija kirjoitti:
Makaronia ja voita.
tuohon kun raastaa valkosipulinkynnen ja merisuolaa, niin alkaa olla luxusta.
Vatserin sininen levy hommattu. Söin tosin eilen siitä jo rivin, mies kolme.
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on, ettei noita viisuja kykene katsoa selvinpäin. Siksi alkoon.
Vähän niinkin. 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on siis italialainen musiikki festivaali. joka on vähän lähtenyt käsistä. Loppuenlopuksi jotain ruis rokkia työnnetään enemmän mainonnalla, kun tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simaa, pringles passport flavours: new york style cheeseburger flavour, irtokarkkeja, taffel bravo, taffel roust: creamy garlic, ässä missä x ja jäätelöäkin on pakastimessa.
Näitä mä maistelen. En mä näitä kaikkia syö, maistelen sieltä ja täältä näitä herkkuja.
Loistavat tarjoilut! Riittääkö mullekin?
Keille muille?
Itse näitä täällä sitten vetelen poskeeni.
Mulla on muuten kolme sima pulloa himassa:
-Kaksi Marlin koti simaa (tarjouksesta ostin)
-Marli perinteinen simaYlimääräiset herkut jäävät sitten leffailtoihini.
Ruuanlaittotapojen ihmettelyketjussa marlin simaa sanottiin hevoskuseksi, jääny ikuisesti mieleen. 😂 😂
Jos ruoka maistuu pa*kalle niin kusi maistuu hyvälle 😋 Sima on hyvvöö!
En mitään. Siinä vaiheessa, kun finaali alkaa, olen jo lähes unten mailla, joten mitkään herkut eivät maistu.
Uusia niitä Roust-sipsejä, dippi, limpparia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simaa, pringles passport flavours: new york style cheeseburger flavour, irtokarkkeja, taffel bravo, taffel roust: creamy garlic, ässä missä x ja jäätelöäkin on pakastimessa.
Näitä mä maistelen. En mä näitä kaikkia syö, maistelen sieltä ja täältä näitä herkkuja.
Loistavat tarjoilut! Riittääkö mullekin?
Mä vastasin sinulle aikaisemmin, mutta en huomannutkaan silloin, että yhdessä sanassasi ei olekaan I-kirjainta. Ois tässä muillekin jakaa näitä herkkuja. Miten mä pystyinkään lukemaan viestiäsi väärin?
No, laitetaan virheeni siman piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Uusia niitä Roust-sipsejä, dippi, limpparia :)
Sininen vai punainen pussi?
Mun mielestä se sininen pussi on vähän parempi, kuin se punainen. Punaisissa on juustonaksujen haju ja maut ovat hurjan erilaisia molemmissa pusseissa. Onhan ne eri aineista tehty.
Ja mitä limuu?
Luultavasti syön ruokaa. Kello on kohta 15 ja olen syönyt jäätelöä ja juonut kaakaota, mutta ruoka on vieläkin syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan veisuviisut kiinostaneet. Taidan katsoa uusintana gremlins kakkosen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan veisuviisut kiinostaneet. Taidan katsoa uusintana gremlins kakkosen.
Kuules, viisut on jotakuinkin pahinta kauhua, mitä kuvitella voi, siinä jää Gremlinsit ja muut mielikuvitusörkit kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihapiirakkaa ja mokkapaloja leivoin illaksi. Nuoriso on varannut karkkia itselleen ja täysi-ikäinen yhden lonkeron. Itse taidan pysytellä vesilinjalla tänään, kun eilen tuli röpöteltyä.
mokkapalat :DDDDD kuka näitä syö vapaaehtoisesti?
Ootko kokeillut euroviisujen kanssa? Kannattaa, sopii yhteen kuin nyrkki silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vatserin sininen levy hommattu. Söin tosin eilen siitä jo rivin, mies kolme.
JÄTÄ SE SIKA
Voisitteko lähteä toisiin ketjuihin angistamasta tätä ketjua?
Tulipa tuosta toisesta viestista "tosi kiva fiilis", kun vähätellään meitä euroviisuista pitäviä.