Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa voi jo puhua seurustelusta eikä tapailusta? Viikon jälkeen? Kuukauden?

Vierailija
18.09.2024 |

Ystäväni kysyi tapailumiehestäni että seurustellemeko me ja sanoin,etten tiedä. Olen nelikymppinen ja meno on yhä kuin teineillä "seukkaattes te?" "en tiiä".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin yhden tyypin kanssa 8 kk, kunnes sitten oltiin monta kk näkemättä ja ilmoitin ettei enää kiinnosta. Eli voi mennä vuosikin jos mitään ei tapahdu.

Vierailija
2/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta koskaan ole aikasidonnainen asia ollut vaan se, mitä on sovittu. Eli ettei tapailla muita jne. Muuten käy helposti niin, että toinen kuvittelee olevansa parisuhteessa ja toinen pyörittää haaremia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jos on sormella koittanut niin sitten seukataan.

Vierailija
4/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on kun ollaan yhdessä puhuttu läpi, että tapailun sijaan seurustellaan, esim ei enää tapailla muuta, poistetaan deittiprofiili, jne. Eli kyse ei ole viikoista tai kuukausista. 

Vierailija
5/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun ollaan sovittu ettei tapailla enää muita.

Vierailija
6/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tapailu muuttuu seurusteluksi kun sovitaan et "aletaa olee" :D

Eli tapailua voi harrastaa kevyemmin ja ehkä useamman kanssa samaan aikaan (jos sellainen kiinnostaa). Seurustelu on sit jo sitoutumista siihen, että tämän tyypin kanssa ollaan nyt ja ehkä tulevaisuudessa vaikka virallistetaan suhde jos niin koetaan.

Vierailija
7/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusta voi puhua sen jälkeen, kun on yhdessä sovittu että seurustellaan, ja mitä kumpikin sillä sanalla tarkoittaa, ja mitä se sisältää.

Jos on epäselvää, mikä on suhteen status, tai mitä kumpikin edes haluaa, on ihan fiksua avata se nenän alla oleva viiva ja ottaa asia puheeksi. Jos toinen haluaa vakavaa seurustelua, ja toinen vain puhelimen päähän kuuntelevaa korvaa, menee paljon aikaa hukkaan ja joku pahoittaa mielensä.

Vierailija
8/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta jo vuoden tapaillut ajankuluksi, kun näin ollaan yhdessä sovittu. Seurusteluksi tapailu muuttuu kun siitä yhdessä sovitaan. Eli sitä ei tiedä kukaan muu kuin sinä ja kyseinen mies. 

Vierailija
9/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen eteneminen ei ole ikäkysymys. Oli se ikä mikä tahansa suhteen ns säännöt keskustellaan yhdessä. 

Vierailija
10/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti ekana päivänä jos niin sovitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän