Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit yksinäisenä ihmisenä kesälomalla?

Vierailija
13.05.2022 |

Jolla ei ole vielä omaa perhettä, eikä poikaystävää. Ystäviä on, heitäkin näen, mutta mitään suurempia reissuja ei tehdä.

Joten minulla on taas edessä yksinäinen kesäloma, niinkuin yleensä. Jostain syystä joka ikinen vuosi käy niin, että huomaan, että "voi ei, kesäloma on kohta, enkä tiedä, mitä edes teen". Välillä kesälomilla on ollut suorastaan tylsää ja olen lamaantunut siitä, että tunnen itseni vähän yksinäiseksi.

Mitä tekisit, jos olisit yksinäinen sinkkuihminen, tekisit kaikkea kesälomallasi? Voitte antaa ihan konkreettisia vaikka vinkkejä, otan neuvosta vaarin.

Kommentit (582)

Vierailija
581/582 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekin kirjoittaa niin monessa tilanteessa olevat ihmiset. Joillakin on ystäviä, mutta heistä ei ole lomalla seuraksi. Toisella on sukulaisia ja muita läheisiä. Itselläni on elämässäni vain vanhemmat. Tämä hyvässä ja huonossa mielessä. Muuten ei ole ystäviä ja sukulaisiin välit hiipuneet. Olen silti varsinkin äitini kanssa tehnyt kotimaan reissuja, mutta eihän meidän mielenkiinnon kohteemme oikein ole samoja. Itseä kiinnostaisi esim musiikkiin liittyvät tapahtumat, mutta en minä oikein yksin niihin tule lähteneeksi. Lisäksi ei minullakaan ole edes rahaa käyttää matkusteluun. Näin yritän itsekin vain tehdä pieniä reissuja johonkin lähelle. Muuten arki on hyvin samanlaista. Ulkoilla sentään yritän paljon. En silti voi sanoa, etteikö yksinäisyyteni vaikuttaisi elämääni ja välillä kurja juttu.

Vierailija
582/582 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin aurinkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla