Mulla oli tavallinen koulu- ja lukiotausta englanninopinnoista, mutta en ollut tottunut puhumaan kieltä. Muutin englanninkieliseen maahan, enkä useampaan kuukauteen saanut mitään selvää paikallisesta murteesta. Sanoisin, että puolessa vuodessa kuitenkin se puhumispuoli oli loksahtanut paikoilleen aika hyvin. Kuitenkin vielä monen vuodenkin jälkeen tuntuu siltä, että edelleen opin puhumaan lisää ja paremmin.
Mulla oli tavallinen koulu- ja lukiotausta englanninopinnoista, mutta en ollut tottunut puhumaan kieltä. Muutin englanninkieliseen maahan, enkä useampaan kuukauteen saanut mitään selvää paikallisesta murteesta. Sanoisin, että puolessa vuodessa kuitenkin se puhumispuoli oli loksahtanut paikoilleen aika hyvin. Kuitenkin vielä monen vuodenkin jälkeen tuntuu siltä, että edelleen opin puhumaan lisää ja paremmin.