Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit! Millainen on teidän

Vierailija
03.10.2006 |

päiväjärjestys!

Kuinka paljon ulkoilette lasten kanssa ja miten? Mikä ois hyvää liikuntaa et pysyy itse kunnossa.



Terv. Kahden pikkusen äippä joka kaipais liikuntaa

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailen: kahden pienen kanssa liikuin tosi paljon eli aamupalan ja muiden aamutoimien jälkeen lähdimme pitkälle lenkille (lapset rattaissa), noin tunti vähintään reipasta kävelyä, sen jälkeen ulkoilua päälle (lapsille sitä liikuntaa). joskus kävin toisenkin kerran lenkkeilemässä iltapäiväunien jälkeen. talvisin lapset pulkkaan ja menoksi. iltaisin kävin miehen tultua kotiin jumpassa tai kuntosalilla (ehkä n. 3 kertaa viikossa). pysyin kyllä hyvin kunnossa. toista on nyt työelämässä....



eli siis päiväohjelma meillä oli silloin:



aamupala n. 9-10 (juu, kesti pitkään...)

pyykkien laittoa tai tiskikoneen tyhjennystä tms., lapset omissa leikeissään

lenkille klo 11-12

ulkoilua 12-12.30 tai 13

lounas klo 13 (tai vähän aiemmin)

lapset nukkumaan klo 14

päiväunet klo 14-16

ulkoleikkejä, lenkki tai sisäleikkejä 16-17.30

päivälllinen 17.30

iltaleikkejä, satuja ja laulua sun muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän