Lue keskustelun säännöt.
Kotiäidit! Millainen on teidän
03.10.2006 |
päiväjärjestys!
Kuinka paljon ulkoilette lasten kanssa ja miten? Mikä ois hyvää liikuntaa et pysyy itse kunnossa.
Terv. Kahden pikkusen äippä joka kaipais liikuntaa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vastailen: kahden pienen kanssa liikuin tosi paljon eli aamupalan ja muiden aamutoimien jälkeen lähdimme pitkälle lenkille (lapset rattaissa), noin tunti vähintään reipasta kävelyä, sen jälkeen ulkoilua päälle (lapsille sitä liikuntaa). joskus kävin toisenkin kerran lenkkeilemässä iltapäiväunien jälkeen. talvisin lapset pulkkaan ja menoksi. iltaisin kävin miehen tultua kotiin jumpassa tai kuntosalilla (ehkä n. 3 kertaa viikossa). pysyin kyllä hyvin kunnossa. toista on nyt työelämässä....
eli siis päiväohjelma meillä oli silloin:
aamupala n. 9-10 (juu, kesti pitkään...)
pyykkien laittoa tai tiskikoneen tyhjennystä tms., lapset omissa leikeissään
lenkille klo 11-12
ulkoilua 12-12.30 tai 13
lounas klo 13 (tai vähän aiemmin)
lapset nukkumaan klo 14
päiväunet klo 14-16
ulkoleikkejä, lenkki tai sisäleikkejä 16-17.30
päivälllinen 17.30
iltaleikkejä, satuja ja laulua sun muuta