Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI/PAS n. vko 46?

10.10.2006 |

Taustatietoa meidän tilanteesta:

Täällä mennään toiseen ICSI:iin piiiitkän kaavan mukaan.. Synarela on aloitettu ja punktio olisi tarkoitus tehdä tuolla viikolla 46.

Takana yksi ICSI, josta 2 siirrettiin heti ja 5 meni pakkaseen. Kaikki olivat " hienoja" , mutta jakautuivat hitaasti. Tuoresiirrosta ei tarttunut mitään. Pakkasen solut selvisivät sulatuksesta, mutta eivät lähteneet jakaantumaan, eli mitään ei siirretty. :(

Nyt hoitohenkilökunnan ja meidän yhteisellä päätöksellä kokeillaan osa hedelmöittää luovuttajasiittiöillä ja katsotaan, josko tulos olisi parempi. Meillä on " vikaa" vähän molemmissa; minulla endo (leikattu) ja miehellä huonot simpat...

Miten, löytyiskö jännäilyseuraa?

Kommentit (230)

Vierailija
181/230 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta ennätin koneelle Selkeästi plussaa! Varmuuden vuoksi vielä parilla testillä ja kaikkiin tuli tulos nopeasti! Suuri kiitosaihe! Tammihiirellekin onnea, tämä tosiaan on plussapino!

Soittelin klinikalle ja sain ultra-ajan joulunalusviikolle, lääkitykset jatkuu siihen asti ennallaan.

Hiukan on vaikea keskittyä töihin..tosi ihmeellistä oli sitä plussaa tuijottaa!

Vierailija
182/230 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea! hieno uutinen!!! Tästähän tuli ihan plussapino tosiaan.

Oman plussan pysyminen jännittää. Tuossa reilu tunti sitten sain klinikalta tuloksen, että hcg on 511. Ymmärtääkseni ihan normaali nousu siis. Pelottaa niin tuon verenvuodon takia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluhalauksia Saararebekka ja Tammihiiri! Enpä ole ennen ollut näin plussaavassa pinossa!! Aivan mahtavaa!

Omia:

Äklöä selostaa näin tarkkaan, mutta kun kauhulla seuraa joka vessakäynnillä (joita on yllättävän tiheään...) niin nyt tuli jo ruskea klimppi. Toisaalta vois toivoa, niikuin klinikan hoituri sanoi, että jos se

vaikka on vaan se toinen niistä, joka nyt vuotaa pois....Kertoi myös naisesta jolla klimppistä vuotoa ollut yhtenään vkolle 12 asti ja terveen lapsen oli saanut...

Vauvaprojekti:Tämänaamuinen viiva oli yhtä vahva kuin eilinen, eli ei tummunut/eikä hiipunut, mutta molemmat hieman vahvempia kuin tiistainen haamu, eli ainakin vielä ti ke välissä jotain edistystä tapahtui. Illalla tai huomisaamuna testaan seuraavan kerran ja tänään menen hypistelmään siskon teiniä, että uskon itsekin varmasti että runsaastakin vuodosta huolimatta voi onnistua ihan loistavasti.

Toisaalta osaa olla ihan kiitollinen siitäkin että kaikkien yritysten jälkeen vihdoinkin jotain tapahtui, kun jo alkoi menettää oikeasti uskoa että koskaan voisi omalla kohdalla onnistua, mutta kyllä tää nyt varsin piinallista on...

Vierailija
184/230 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen täydeltä onnea!! Voi miten mahtavaa! Voin vaan aavistella, miten hermostuttavaa on pelätä pahinta, mutta toivotaan parasta että vuoto loppuu ja kaikki sujuu hyvin. Onko sinulla mitään oireita..?

Minä sumuttelen Synarelaa ja pelkään että hoito ei onnistu ennen joulua jos kuukautiset eivät pian ala. Pidän peukkuja sinulle, ja lämpimästi onnea kaikille muillekin tässä pinossa, huikeasti plussia!

Vierailija
185/230 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammihiirelle ja Saararebekalle! Niin se vaan voi joskus osua omallekin kohdalle :o)

Onnea myös muille plussanneille!! Olen käynyt kurkkimassa pinoanne kun Tammihiiren kanssa taannoin kirjoiteltiin toisessa pinossa ja Saararebekka oli edellisellä kerralla piinailemassa samaan aikaan.

Onkohan se joulupukki etuajassa tuomassa lahjoja kun teillä on näin hieno plussapino...

Vierailija
186/230 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä tulossa monelle joululahjat ennakkoon - aivan mielettömän suuret onnentoivotukset astralle, tammihiirelle ja saararebekalle!!

Mä kävin kaikkien tikuttelujen lisäksi teettämässä veritestinkin terveyskeskuksessa, vaikkei se välttämätön olisi ollutkaan - saan tuloksen vasta huomenna, joten infoilen sitten hcg-arvoista tänne. Mulla on ultra jo 11.12 - aika jännä, miten suuria paikkakuntakohtaisia eroja sen ajoittumisessa onkaan ; ) Samalla kerralla lääkäri kertoo sitten lugen käytön jatkamisesta/lopettamisesta. Mulla on alkanut ajatukset pyöriä niin täysin tän raskauden keskellä, että meinaan unohtaa lugen laittamiset kokonaan...

Hyvä tytöt - nyt mennään rauhallisin ajatuksin kohti perjantaita!

-tintti-

Vierailija
187/230 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella plussaavaa porukkaa meidän pinossa! Kumpa itsekin olisin päässyt joukkoon... :(

Käyn varmasti lukemassa teidän plussanneiden kuulumisia säännöllisesti, varsinkin sitten, kun siirrytte tuonne toiseen osastoon, plussanneisiin =)

Muuten varmaan palstatauko taas edessä, hirveästi kun ei tämä homma nyt nappaa. Helmikuussa ehkä sitten seuraava PAS.

Laitan kädet ristiin, että teillä plussanneilla menee kaikki hyvin loppuun asti. Ja toivon, että me, jotka emme tällä kertaa onnistuneet, tulemme pian perässä!

Tosiaan, parhaan joululahjan olette kyllä saaneet =)

Vierailija
188/230 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli esikoisen kohdalla pientä veren tipruttelua melkein viikon, lääkäri vain sanoi että sellaista tapahtuu ja ettei kannata ottaa stressiä. Hän pyysi ainostaan etten aerobicaa sinä aikana kunnes tipruttelu loppuu ja että yritän ottaa rennosti. Minulla oli ehkä vähän liika silloin töissä. Mutta hyvin siinäkin meni, peukkuja pyystyyn odottelu että se niin sinullekin menee.

Kirjoitin tässä aikaisemmin väärin, teen seuraavan verikokeen perjantaina ja toivon että plussa selkenisi. Rinnat ainkain alkavat tuntua niin kun pitäisi.

Minulle on neuvottu jatkamaan lugeilla aina 8 raskausviikkoon. Lääkärini sanoi että jotkut klinikat lopettavat luget heti kun huomataan että on raskaana ja jotkut jatkavat varmuuden vuoksi 8 raskausviikkoon. Mutta hän mukaan ei ole mitään tieteellistä mikä sanoo että ne pitäisi ehdottomasti jatkaa siihen 8 viikkoon. Tänään aloitin myöskin folihapon oton kerran päivittäin.

Kirjoitan sitten huomenna ne uudet arvot.

Astra

Vierailija
189/230 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelua: Mun kaverilla ainakin oli niin, että kolmen päivän jälkeen raskaustestin viiva ei hänen mielestään ollut ollenkaan tummunut ja on jo synnyttänyt terveen vauvan eli siitä ei varmaankaan kannata huolestua. Aika yleistä kai on, että toinen alkio tulee noin ulos, eli siitä voisi hyvinkin olla kyse. Toivotaan parasta.

Janese: Kiitos paljon onnitteluista (tosin en tiedä, uskallanko ottaa vielä vastaan onnitteluja :)). Oireina on rintojen arkuus (vähän enemmän kuin lugeista) ja välillä vatsassa vihloo ja on menkkamaisia kipuja. Toivottavasti sun menkat alkaisi jo, niin ei menisi suunnitelmat mönkään, vaan pääsisit hoitoon ennen joulua. Inhottavaa, että pitää tulla tuollaisia mutkia vielä matkaan... Peukut täällä pystyssä, että kaikki menee hyvin.

Astra123: Kiitos paljon, kun kerroit sun tiputtelukokemuksesta. Antaa uskoa, että tämä voi päättyä vielä onnellisesti.

Vierailija
190/230 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista Vauvaprojekti, Odottelua, Tintti ja Marvik!

Muistan kyllä sinut aiemmasta pinosta Marvik, taisi olla se ICSI-hoito silloin, kiva kun poikkeat aina seuraamaan.

Tintti, joko veritestin tulos tuli?

Vauvaprojekti ja Odottelus, mullakin oli eilen tosi hiukan vaaleista vaaleinta kellanruskeaa tuhrua, tosi vähän siis, mutta säikäyttää silti, että mitäs nyt.

Mulla määrättiin Lugejen jatkuvan uktraan asti eli 19.12.yksityisellä, silloin olisi rv 7. Yritän olla liikaa huolehtimatta tästä tuhruvuodosta jos ei ylly mihinkään. Tuli kyllä heti mieleen, että pitää testata uudelleen, että viiva testissä pysynyt. Viimeksi sain tosi haalean haamun, jota ei seuraavana päivänä enää ollut. Nyt kyllä oli testissä niin vahvat viivat, että haluaisin uskoa, että se tosiaan on ja pysyy.

Eikö olekin hassua, että plussan jälkeen jatkuu omanlaisensa piina, jännittää joka vessakäyntiä ja vuotoa, että mitä on ja kaikki mahdolliset ikävät epäilykset herää.

Inuska, joko sulla oli testipäivä?

Vierailija
191/230 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täkäläisen tapaan on 4 rv oikea arvo veritestissä 0.05-0.1, minun arvoni oli 0.07! Siispä näyttää hyvältä. Nyt pitää vain toivoa että tänään otettu veritest näyttää nousua niin että kaikki on hyvin maanantaina. Tuntuu suurelta helpotukselta.

Muuten on raskaus tuntoja tullut rinnoissa ja syömisessä ;) Viime raskaudella oli nälkä mutta kun söi tuli huono olo. Hyvä tapa laihtua;)

Koska teillä on eka UÄ? Näin että monella on vasta joulukuun puolessa välissä? Minulla on jo ensiviikolla.

Kyllä pitää alkaa pikkuhilja uskomaan että siellä mahassa jotain on. Nyt pitää vain toivoa että se siellä myöskin pysyy.

Hyvää viikonloppua,

Astra

Vierailija
192/230 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatuksissani tsemppailen teitä kaikkia muita! Tosi kivasti on tullut plussia tähän pinoon!

Saararebekka: Minulla on virallinen testipäivä huomenna. Päätin sinnitellä sinne asti. Tosin olen tämän päivän vapaalla ja ajattelinkin käydä jo testit ostamassa valmiiksi, joten saa nähdä maltanko huomiseen... ;)

Äsken juili mahassa kyllä niiiin menkkamaisesta, että fiilikset laski oikein ropisemalla. Mitään vuotoa ei tosin ole näkynyt, mutta viimeksikin alkoivat vasta, kun luget lopetin... Oikein pelottaa testata! Ja pitäisi vielä siivoamiseen keskittyä, kun on vieraita huomenna tulossa! Ja viihdytä siinä sitten vieraita, jos aamulla negan testaa... No, koetan olla murehtimatta sitä vielä.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja positiivisia ajatuksia! :)

Vierailija
193/230 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret onnittelut Saararebekalle ja Tammihiirelle plussista! Ja paljon tarrasukkia, että pysyvät pikkuiset kyydissä!! bd bd bd

Vierailija
194/230 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä. Näyttää sun arvot hyvältä.

Kävin tänään lääkärissä. Mitään merkkejä ei vielä kuulemma sikiöstä näkynyt, mutta se on kuulemma normaalia (pp16). Onko teillä kokemuksia, milloin pitäisi näkyä jotakin? Tuntui niin oudolta, ettei mitään näkynyt... Ei vaikuttanut silti lääkäri huolestuneelta eikä tiputtelukaan häntä mietityttänyt. Nyt sitten taas parasta toivoen ja pahinta peläten eteenpäin. Meidän klinikalla eka ultra on 5 viikkoa siirron jälkeen eli just ennen joulua mulla.

Vierailija
195/230 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onnea testaukseen. Peukut pystyssä täällä...

Vierailija
196/230 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan...itse siis olin viikon 45 pinossa..mutta melkeen samoissa menen teidän pinolaisten kanssa..

siirto oli 10.11. ja 21.11. veritesti oli heikosti nousussa ja hädissäni varasin yksityiseltä ultran yms ja se tehtiin 28.11. eli omasta mielestäni oli pp 18. Silloin ultrassa lääkäri näki että kohdussa se kaveri on..siis semmonen pienen pieni musta pallukka näkyi. Lääkäri sanoi että näkee sen ainakin että on oikeassa paikassa ja kuulemma hyvällä mielikuvituksella on alkio..hih..Nyt mulla on vielä ens tiistaina 5.12 uusi ultra jossa toivottavasti näkyy vähän enemmän. Oikea rv7:n ultra olisi naikkarin mukaan ollut 12.12. mutta olen matkoilla. Joten menen nyt ennen matkaa vielä näytille. Veren hcg oli myös noussut niin että nyt 28.11. oli 1226.

Vierailija
197/230 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tapahtunut! Onnea kaikille plussanneille, ja vielä marssikestävyyttä niille jotka piinailevat!

Täällä on menossa vasta pp7, eikä mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. No, joskus nippailee, rinnat kipeät, mutta kaikki voi kai johtua vain lugeista. Olen ollut tosi ikävässä flunssassa toista viikkoa, yskittää mielettömästi ja ääni on poissa. Varsinkin yöt on menneet yskiessä, ja päivällä sitten nukuttu - onneksi olen saanut sairaslomaa. Sitä olen ihmetellyt, että minulla on koko ajan vähän alilämpöä, sellaiset 36,2 noin suunnilleen, kun normaalilämpö on siitä 0,3-0,4 astetta enemmän. Harvemmin minulle muutenkaan tulee kuumetta flunssan yhteydessä, muttei ennen nyt sentään lämpö ole laskenutkaan!

Alkaa kyllästyttää tämä odottelu. Ei jaksaisi viikkoa enää ihmetellä, ettei onnistunutkaan... Kauheasti en jaksa toivoa, mutta ei kai tässä vielä kannata hanskoja tiskiin heittää.

Hauskaa viikonloppua kaikille, sehän on pikkujoulu nyt!

Vierailija
198/230 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista! Ei tätä vieläkään meinaa todeksi uskoa. Jalat maassa ja pää pilvissä mennään..

Saararebekalle myös paljon onnea plussasta! Jännitän kanssa jokaista vessassa käyntiä, että ei kai vaan mitään tuhruja tai vuotoja ala ilmaantua. Sunnuntainen lugejen lopettaminen pelottaa. Aina ennen on menkat alkaneet, kun luget loppuu.

Marvik: kiva kun piipahdit täälläkin ketjussa:-)!

Tao_tao: Toivotaan, että tämän pinon plussasäteet yltävät helmikuulle asti ja seuraavassa PAS:sissa onnistutte! Voimia sinne ja piipahtelehan silti kertomassa välillä kuulumisia.

Vauvaprojekti: Meillä on sitten varmaan eka ultra samoihin aikoihin (minulla 21.12). Olisihan se maailman paras joululahja, jos ne sykkeet silloin sieltä löytyisi. Se onkin seuraava jännitysetappi - tai oikeastaan lugejen lopettaminen ennen sitä..

Juulijalle tsemppiä ja malttia piinistelyyn. Toinen viikko tuntuu ikuisuudelta, mutta toivotaan parasta mahdollista palkintoa piinistelystä. Peukut ja varpaat pystyssä:-)!

Vierailija
199/230 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhan kertomaan heti testitulokset. Toivotaan, että plussa-aalto senkun jatkuu!!

Vierailija
200/230 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astra PAS ti 14.11, plussa bd

Hektikko ICSI pe 10.11., nega?

Inuska ICSI to 16.11.

Juulija ICSI pe 24.11.

Katijo PAS siirtyi alkuvuonna tehtävään uuteen hoitoon

Maahinen 76 ICSI, ma 20.11.

Odottelua IVF ke 15.11., plussa bd

Saararebekka PAS ti 14.11., plussa bd