Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten tekeminen vanhalla iällä on itsekästä ja ei ole lasten etu

Vierailija
04.05.2022 |

Jos nelikymppinen nainen ja mies tekevät lapsen niin on todennäköistä, että vanhemmat ovat jo kuolleet syöpään ennen kuin lapsi on edes päässyt ylioppilaaksi. Siksi lapset pitäisi tehdä nuorena tai sitten ei tee ollenkaan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä tehdä lapsia missään iässä. Kuka huolehtii lapsista jos viikatemies tulee yllättäen?

Vierailija
22/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot kehittyvät 25v asti ennen kuin ovat aikuiset. Ei ole sattumaa, että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi tajuaa, että tuli synnyttyä liikakansoituksen, työttömyyden ja ilmastokriisin keskelle odottamaan vääjäämätöntä kuolemaa, selitä hänelle että emä sai hänestä kivan nukkeleikin, kun alkoi leikkinukke kyllästyttämään.

Vierailija
24/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pakottava tarve saada elävä nukke jota puetaan ja huolletaan.

Vierailija
25/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen elinikä ja myös toimintakykyinen ikä pitenee koko ajan, joten on ihan ok tehdä lapsia vanhemmallakin iällä. Mun 80-vuotiaat vanhemmat on varmaan pirteämpiä ku minä nyt nelikymppisenä. Hoitavat paljon mun sisarusten lapsia.

Ja jos nyt lapsen saa kasvatettua parikymppiseksi niin kyllä se sitten jo pärjää. Joten relax nyt ja tehkää lapsia jos/kun siltä tuntuu. 

Vierailija
26/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuopukseni pääsi ylioppilaaksi 2v sitten. Olin silloin 60v, nyt 62v. Olen isoäiti mutta en mikään tönkkö mummeli, elän mieheni kanssa aktiivista elämää.

Ei ole tyttö koskaan valittanut. Vielä aion porskuttaa muutaman vuoden

Vierailija
27/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse on puhtaasta itsekkyydestä.

Koska MINÄ haluan.  Se minkälaisessa maailmassa se lapsi joutuu elämään ehkä 80-90 vuotta ei merkitse mitään, kunhan MINUN geenini jatkuvat ja kunhan saan kokemuksen vanhempana olemisesta.

Lapsi on täysin viaton eikä voi valita, syntyy kun on pakko syntyä. Kaamea ajatus. Huh.

Vierailija
28/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyse on puhtaasta itsekkyydestä.

Koska MINÄ haluan.  Se minkälaisessa maailmassa se lapsi joutuu elämään ehkä 80-90 vuotta ei merkitse mitään, kunhan MINUN geenini jatkuvat ja kunhan saan kokemuksen vanhempana olemisesta.

Lapsi on täysin viaton eikä voi valita, syntyy kun on pakko syntyä. Kaamea ajatus. Huh.

Vain viidesosa naisista jää lapsettomiksi ja siihen on laskettu mukaan lapsia haluavat lapsettomat. Velat ovat siis uniikkeja lumihiutaleita. Useimmat tekevät mitä itse haluavat muista välittämättä ja sikiävät itsekkäästi koska haluavat.

Vierailija
29/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin jo lapsena ettei kukaan pystyisi enää ikinä synnyttämään lisää ihmisiä. Mutta niin vaan on taas lisää synnytetty 90-luvun jälkeen, ihan kuin ei jo olisi liikaa ":D".

Vierailija
30/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi hyvää ettei missään maassa porsittaisi lisää esim. viiteen vuoteen.

Vierailija
31/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu, sillä suomalaisistakin puolella on kaksinumeroinen äo.

Vierailija
32/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu, sillä suomalaisistakin puolella on kaksinumeroinen äo.

Suomalaisten äo on laskenut 90-luvulta asti: https://www.ts.fi/uutiset/3786346

Vierailija
33/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tekeminen millä tahansa iällä on aina 100% itsekäs teko eikä lapsen etu.

Vierailija
34/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myrmyr kirjoitti:

Mitä sitten. Parempi lapselle että saa perinnön ajoissa eikä seniilien vanhempien hoitaminen pilaa koko keski-ikää.

Lapsi menettää henkisen toimintakykynsä jos vanhemmat kuolevat liian aikaisin aikaisin.

Ööö, yleensä iäkkäät vanhemmat saattavat kuolla silloin, kun lapset on keski-iässä. Onhan se kova paikka toki 50-vuotiaallakin menettää vanhempansa.

No jaa. Koin valtavan vapautumisen ja huojennuksen tunteen kun muistisairas ja luonnevikainen äiti kuoli. Jos lapset olisi tehty kaksikymppisinä meidän suvussa, olisin joutunut huolehtimaan ensin isovanhemmista ja sitten omista, ja se taakka olisi ollut jo melkoinen kantaa. Nyt isovanhemmat jäivät vanhempieni harteille, ja täytyy sanoa että he pääsivät paljon vähemmällä kuin minä. 

Vierailija
35/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai minut 42 vuotiaana. Ei ole vielä kuollut syöpään eikä muuhunkaan. Ei ole myöskään dementiaa tai muuta muistisairautta. Ainut sairaus on diabetes ja verenpaine joihin lääkitys t. N44

Vierailija
36/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kokemus, mitä minulla on, näyttää siltä, että iäkkäänä lapsensa saaneet ovat koulutettuja, hyvässä työssä, kasvatuskykyisä. Ja siitä seuraa, että lapsista tulee tasapainoisia, koulutettuja, fiksuja.

Vierailija
37/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on liikaa maailman jokaisessa maassa.

Ei ihmisiä ole liikaa, luonnonvaroja kahmiva eliitti on vain nähnyt kovasti vaivaa uskotellakseen meille että näin on. Maksamme sitten kaiken maailman ilmastoveroja heille.

Vierailija
38/38 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut eläinlajit saavat jälkeläisiä loppuun asti. Ihminen on outo poikkeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi