Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki on pilalla. Nyt mokasin ja pahasti.

Vierailija
02.05.2022 |

En tiedä mikä muhun meni. Meillä oli pojan kanssa ihan hirveä riita eilen. Ihan hirveä. Saatiin se jo eilen sovittua mutta se jatkui tänään... Mua otti niin kovasti päähän koko typerä riita ja pojan mäkätys ihan turhasta että tulin sanoneeksi tosi pahasti. Sain lapseni itkemään ja enää hän ei puhu mulle mitään. On vain niiku mua ei olisikaan. Tiiän et mä menin liian pitkälle ja hänellä on syy olla mulle vihainen. En vaan kestä enää tätä. Pelkään että pilasin meidän välit lopullisesti. Sanoin ihan kauheasti hänelle.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi.

Vierailija
2/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä sanoit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
4/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mene lapsesi luo ja sano, että menetit malttisi ja tulit sanoneeksi asioita, joita et tarkoittanut. Selvittäkää välinne ja jatkakaa asian selvittämistä riitelyn sijaan keskustelemalla. Nyt heti.

Vierailija
5/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä anteeksi.

Yritin jo, mutta en saa häneen edes katsekontaktia. Ei hän reagoi muhun mitenkään. Ap

Vierailija
6/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen?

Vierailija
7/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vähän miettiä mitä sanoo, aikuinen ihminen!

Vierailija
8/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pyydät anteeksi, voit vielä korjata asia ja samalla annat arvokkaan opetuksen, kuinka noissa tilanteissa toimintaa.

Mieti, kun ens kerran lapsesi mokaa jotain, miten haluaisit, että hän toimii. Toimi nyt itse samoin. Näytä mallia.

Vierailija
9/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se muutaman vuoden päästä muuttaa omilleen, eikä tarvitse enää kärsiä sinua

Vierailija
10/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi. Selitä, että aikuinenkin tekee virheitä ja suutuspäissään tulee sanottua asioita, jotka eivät ole totta. Perustele hyvin, miksi sanomasi asia ei ole totta tai että et oikeasti tunne niin.

Vierailija
11/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä sanoit?

Pitäisit sinäkin tuleva homo-runkkari-aseistakieltäytyjä edes joskus sen turpasi kiinni!

Vierailija
12/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä anteeksi.

Yritin jo, mutta en saa häneen edes katsekontaktia. Ei hän reagoi muhun mitenkään. Ap

Pyydä silti. Kyllä hän kuulee.

Vierailija
13/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on ollut palstalla jo aikaisemminkin.

Vierailija
14/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä anteeksi.

Anna sille tilaa käsitellä oma mielipaha. Sillä aikaa sä voit kasvaa ihmisenä. Parempia aikoja teille.

Vierailija
15/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikein sanoit?

Vierailija
16/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä sanoit?

Sanoin että en minäkään häntä olisi halunnut jos olisin tiennyt minkälainen raivopää hänestä tulee. (pojan isä on katkonut meihin välit jo vuosia sitten) Tiedän, että se sattuu mun lasta. En tiedä miten tuo lipsahti mun suusta. Oikeesti en ymmärrä. Ap

Vierailija
17/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä anteeksi.

Et voi luovuttaa. Sinun tehtäväsi aikuisena on korjata tilanne.

Vierailija
18/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät mieti etukäteen mitä sanovat vaan jälkeen päin kitisevät kuinka tuli sanottua pahasti tai törkeästi tai sitten itketään kuinka ei muka tarkoittanut.

Vierailija
19/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä sanoit?

Sanoin että en minäkään häntä olisi halunnut jos olisin tiennyt minkälainen raivopää hänestä tulee. (pojan isä on katkonut meihin välit jo vuosia sitten) Tiedän, että se sattuu mun lasta. En tiedä miten tuo lipsahti mun suusta. Oikeesti en ymmärrä. Ap

Sä olet tässä se raivopää.

Vierailija
20/68 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä anteeksi. Selitä, että aikuinenkin tekee virheitä ja suutuspäissään tulee sanottua asioita, jotka eivät ole totta. Perustele hyvin, miksi sanomasi asia ei ole totta tai että et oikeasti tunne niin.

Terve aikuinen miettisi mitä sanoo eikä lauo kaikkea mitä sylki suuhun tuo!!!