Kaikki on pilalla. Nyt mokasin ja pahasti.
En tiedä mikä muhun meni. Meillä oli pojan kanssa ihan hirveä riita eilen. Ihan hirveä. Saatiin se jo eilen sovittua mutta se jatkui tänään... Mua otti niin kovasti päähän koko typerä riita ja pojan mäkätys ihan turhasta että tulin sanoneeksi tosi pahasti. Sain lapseni itkemään ja enää hän ei puhu mulle mitään. On vain niiku mua ei olisikaan. Tiiän et mä menin liian pitkälle ja hänellä on syy olla mulle vihainen. En vaan kestä enää tätä. Pelkään että pilasin meidän välit lopullisesti. Sanoin ihan kauheasti hänelle.
Kommentit (68)
Muista, että paras anteeksipyyntö on muuttunut käytös.
Freudilainen lipsahdus.. et sanonut tuota vahingossa. Ajattelit sitä oikeasti. Lapsesikin sen tietää.
Minkä ikäinen poika? Pyydä anteeksi vaikka poika ei olisi kuulevinaan. Turha kuitenkin paisutella juttua.
Jos poika haluaa murjottaa anteeksipyynnöstäsi ja selityksestä huolimatta, niin anna mököttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä sanoit?
Sanoin että en minäkään häntä olisi halunnut jos olisin tiennyt minkälainen raivopää hänestä tulee. (pojan isä on katkonut meihin välit jo vuosia sitten) Tiedän, että se sattuu mun lasta. En tiedä miten tuo lipsahti mun suusta. Oikeesti en ymmärrä. Ap
Tarvitsette ulkopuolista apua.
Jos lapsi raivoaa, hänellä on paha olla. Ja jos äiti, ainoa huoltaja, sanoo sille lapselleen jotain noin hirveää ja traumatisoivaa, myös sinä tarvitset apua. Sanoit oikeasti todella ruman ja vahingollisen asian, joka voi vaikuttaa lapsen hyväksytyksi tulemisen tunteeseen koko loppuelämän. Tätä et voi jättää korjaamatta.
T. Isän hylkäämä ja ajoittain äidin mollaama aikuinen, joka on vieläkin rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä sanoit?
Sanoin että en minäkään häntä olisi halunnut jos olisin tiennyt minkälainen raivopää hänestä tulee. (pojan isä on katkonut meihin välit jo vuosia sitten) Tiedän, että se sattuu mun lasta. En tiedä miten tuo lipsahti mun suusta. Oikeesti en ymmärrä. Ap
Ymmärrän poikaasi todella hyvin!! Oma isä on jo hylännyt ja nyt vielä äitikin laukoo että en minkään sinua olisi halunnut...
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen?
15v. Ap
Mistä turhasta mäkättää? Jos onkin vain sun mielestä turha asia
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät mieti etukäteen mitä sanovat vaan jälkeen päin kitisevät kuinka tuli sanottua pahasti tai törkeästi tai sitten itketään kuinka ei muka tarkoittanut.
naisilla on yleisestikin käsitys, että aina voi aloittaa alusta ja vanhoilla asioilla ei ole merkitystä. siksi naiset eivät viihdy pikkupaikkakunnilla, koska ihmiset muistavat kaikki sikailut. isommissa kaupungeissa on helpompi sikailla nimettömänä.
Voi raukka :/ toivottavasti et ollut tosissasi
ei ihme, että pojan isä on jättänyt teidät molemmat
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät mieti etukäteen mitä sanovat vaan jälkeen päin kitisevät kuinka tuli sanottua pahasti tai törkeästi tai sitten itketään kuinka ei muka tarkoittanut.
Nii joo miehethän ei teekään koskaan niin ...
feministin poikavihaa. sinäkö täällä kirjoitat niitä poikavauva-aloituksia?
Nyt mieti vakavasti miksi halusit satuttaa omaa lastasi. Miksi? MIKSI?
En ymmärrä, miksi pojan pitäisi antaa tuollainen anteeksi. Ilmiselvästi äidin aito ajatus eikä mikään lipsahdus.
Kyllä nyt pistit molemmat nyrkkisi p*skaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä turhasta mäkättää? Jos onkin vain sun mielestä turha asia
Ihan kaikesta. Kaikki on aina paskaa ruoasta ja kotiintuloajoista alkaen. Ikinä ei ole mikään hyvin ja joka päivä valittaa ja kitisee jostakin. Kai nyt meni totaalisesti hermo. Ei olisi saanut. Tiedän sen kyllä... Mikään ei oikeuta tuota. Hirveen paha olo mun sanoista. En mä tarkoittanut. Ap
En olisi häntä halunnut jos olisin tiennyt millainen raivopää.. jne. Tuo tekee lapselle todella ison kuprun koko minuuteen. Eli lapsi miettii miksi synnyinkään, kun olen näin paha, ei toivottu.
Ikinä ei saa lapselle noin sanoa.
Anteeksi kannattaa pyytää ja kehua tästä lähtien kuinka ylpeä olet lapsestasi. Onneksi sain sinut, lapseni.
Sano, että suutuspäissäsi halusit vain ärsyttää kunnolla, sellaista sattuu valitettavasti aikuisellekin, kun oikein suuttuu. Että rakastat häntä, välität hänestä ja et oikeasti todellakaan ajattele mitään noin tyhmää. Ehdota vaikka yhteistä kahvittelua, jäätelön syömistä tai jotain. Sano, että teillä on toisenne ja pidätte tästä lähtien yhtä, ettekä käänny toisianne vastaan. Sano, että nyt kun kaikki ilkeydet, mitä vaan keksiä voi, on sanottu, on aika selvittää asiat oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä sanoit?
No juu, kyllä tuossa luotto menee. Eipä mahda mitään.
Pyydä anteeksi.