Mihinkä te naiset meissä miehissä ihastutte?
En voi käsittää, ( jätetään heppi huomioimatta ja jälkeläisten teko. ) Eikö teitä naisia ällötä rumat miehen jalat, mahdollinen parta ja karu kroppa? Näin miehenä jos kuvittelen itseni naisen paikalle, näen nuo kaikki meidän miesten piirteet kuvottavina. Kuinka te naiset näette meidät miehet? Eikö teitä ällötä meidän miesten ruma naama ja kuvottavan karvainen keho? Ja jos ei yllätä, nii miksi ei? Apinoistako tykkäätte tjs?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Karvaisuushan on miehessä vain hyvä juttu. Heteronaisena en etsi miehestä naisellisia piirteitä. Mutta tärkeintä on toki miehekäs persoona.
Karvaisuus olisi naisessakin kiva asia, joten mikä siis pistää vauvattamaan ja nylkemään itsensä kumiankankaksi. Ei naisessa niin paljo oo karvaa että mieheltä näyttäisi, vaikkei edes mistään ajelisi
Miehet on rentoja ja hyppäävät usein omituisen helposti aidan yli.
Siis nuorehkot miehet ehkä... ;)
Luonteeseen ja silmiin.
Jos on ystävällinen ja ihana luonne ja siihen päälle vielä tosi kivannäköiset silmät niin <3
No eiköhän tämä sukupuolien välinen vetovoima perustu siihen että ollaan erilaisia. Olen minäkin naisena kulkenut pitkän matkan ennenkuin ymmärsin naisvartalon kauneuden, tosin vieläkin siinä jotkut asiat ällöttävät, enkä välitä sen lähempää tuttavuutta tehdä. Miehekäs ja puoleensavetävä vartalo on voimakas, ehkä hieman kolho ja karu, paikoitellen karvainen, miehen tuoksuinen. Kyllä teitä miehiä on ihan kiva katsellakin. Toki tietyn iän jälkeen miehet alkavat helposti muistuttaa naisia (ja päinvastoin). Mutta aloituksen ihmettelijä taitaa olla vielä nuori heppu?
"Kaikki" tuntuvat tykkäävän miehekkäistä miehistä. Siispä miehille on annettava tilaa olla miehiä/ miehekkäitä; naisilla on taas tarpeeksi työtä siinä, että pysyvät naisina/ naisellisinä. Kun kaikki yritetään laittaa/ laitetaan "samaan muottiin", erilaisuus häviää ja sen myötä suurin osa niistä asioista, jotka tekevät miehen ja naisen suhteesta juuri sen, mitä sen kuuluu ollakin!
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki" tuntuvat tykkäävän miehekkäistä miehistä. Siispä miehille on annettava tilaa olla miehiä/ miehekkäitä; naisilla on taas tarpeeksi työtä siinä, että pysyvät naisina/ naisellisinä. Kun kaikki yritetään laittaa/ laitetaan "samaan muottiin", erilaisuus häviää ja sen myötä suurin osa niistä asioista, jotka tekevät miehen ja naisen suhteesta juuri sen, mitä sen kuuluu ollakin!
Ja höpön löpön. Suomalaiset naiset eivät tee töitä ollakseen naisellisia. Jo hoikkana pysymisessä epäonnistuu yli 75%.
Jos halutaan miehekkäitä miehiä, niin naisten on oikeasti alettava tekemään töitä naisellisuuden eteen. Ei riitä että selitellään kuinka vaikeaa se on.
Kirjoituksesi on alkaenkin melkoinen aivopieru. Sehän on juuri samaan muottiin laittamista kun määritellän tiukasti uros-naaras, ja millaisia he ovat (vai miehelle ahdas karsina, ja nainen voi olla millainen vain koska naisena on tarpeeksi työtä että pysyy naisena/naisellisena?).
Enkä edes tiedä miten tuo toteutettaisiin, kun vastausten perusteella miehekkyys tarkoittaa tietynlaista genetiikkaa (pitkä-raamikas-isot kädet-matala ääni). Genetiikka ei muutu sillä että käyttäydytään miehekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tämä sukupuolien välinen vetovoima perustu siihen että ollaan erilaisia. Olen minäkin naisena kulkenut pitkän matkan ennenkuin ymmärsin naisvartalon kauneuden, tosin vieläkin siinä jotkut asiat ällöttävät, enkä välitä sen lähempää tuttavuutta tehdä. Miehekäs ja puoleensavetävä vartalo on voimakas, ehkä hieman kolho ja karu, paikoitellen karvainen, miehen tuoksuinen. Kyllä teitä miehiä on ihan kiva katsellakin. Toki tietyn iän jälkeen miehet alkavat helposti muistuttaa naisia (ja päinvastoin). Mutta aloituksen ihmettelijä taitaa olla vielä nuori heppu?
En ole nuori vaan naimisissa ollut, lapset aikuisia osa ja on suhteita ollut liikaakin naisten kanssa. En vain ymmärrä, kun me miehet katsotaan teitä naisia, niin me ihastumme joukkoon sormiin ja jalkoihin, sileään karvattomaan ihoon, rintoihin ja kauniisiin kasvoihin. Mutta niinkuin kuvailit, tuollaiset kolhot ja karut piirteet viehättävät jostain syystä naisia. Ja osa naisista tykkää karvaisista miehistä, parrasta jne. Miesten saunaillassa kun käy, niin missään tapauksessa siellä ei halua nähdä kun toisen miehen karvainen hanuri nousee saunanlauteille. Miehen näkökulmasta kaikki miehet näyttävät jollain tapaa karseilta, jopa oma naamakin. Aamuisin partaa peilin edessä ajellessa mietin, että mikä ihme meissä miehissä naisia viehättää. Kuinka he voivat suudella karuja kasvoja..
-ap
Jos naiset kerta viehättyvät miesten maskuliinisista piirteistä, kuinka he kuitenkin katsovat missikisoja jne, ja sanovat että tuo nainen on tosi kaunis. Ei miehet sano jostain julkkiksista että onpa komea mies. Ja sitten meikkaus ja nätit hepenet. Jos naiset viehättyvät maskuliinisuudesta, niin silloinhan meikkaus ja kaikki oman feminiinisyyden korostaminen korkokenkineen on pelkkää huomionhakua miehiltä? Koska eiväthän naiset voi pitää itseään seksikkäänä muuten kuin sitä kautta, miltä näyttää maskuliinisen miesten silmissä, ja kilpailla muiden naaraiden kanssa omasta näyttävyydestään.
Tuoksu ja luonne tärkeimmät, mutta jos pinnallisesti ajattelen niin miehet ovat näyttävämpiä kuten muissakin nisäkkäissä urospuoliset. Pidän hartioista, yleisestä jäntevyydestä, käsien päällä kulkevista verisuonista, miehen niskasta, lihaksikkaista jaloista. Naisten pehmeys ja heiveröisyys ei viehätä, vaikka olen naisiinkin ihastunut. Jalkapalloilija- ja yleisurheilijamiehet ovat pääosin kuin veistoksia. Toki urheilevat naisetkin ovat kauniita, mutta hiukan kuitenkin aina vaatimattomamman näköisiä.
Olen seurustellut lihavienkin kanssa, mutta hoikka sporttisuus viehättää silmää jos muita asioita ei huomioida. Miehet ehkä luulevat että naisia viehättävä lihaksikkuus on kehonrakentajaosastoa, mutta yleensä tavalliset ketterät palloilijat ovat sopivan lihaksikkaita.
Kasvoissa viehättää maltillinen miehekkyys. TSH:n Legolas oli aikanaan elokuvassa ihana rooli. Nyt miehet on vanhentuneet, mutta kaunis luusto voi olla vanhallakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksu ja luonne tärkeimmät, mutta jos pinnallisesti ajattelen niin miehet ovat näyttävämpiä kuten muissakin nisäkkäissä urospuoliset. Pidän hartioista, yleisestä jäntevyydestä, käsien päällä kulkevista verisuonista, miehen niskasta, lihaksikkaista jaloista. Naisten pehmeys ja heiveröisyys ei viehätä, vaikka olen naisiinkin ihastunut. Jalkapalloilija- ja yleisurheilijamiehet ovat pääosin kuin veistoksia. Toki urheilevat naisetkin ovat kauniita, mutta hiukan kuitenkin aina vaatimattomamman näköisiä.
Olen seurustellut lihavienkin kanssa, mutta hoikka sporttisuus viehättää silmää jos muita asioita ei huomioida. Miehet ehkä luulevat että naisia viehättävä lihaksikkuus on kehonrakentajaosastoa, mutta yleensä tavalliset ketterät palloilijat ovat sopivan lihaksikkaita.
Kasvoissa viehättää maltillinen miehekkyys. TSH:n Legolas oli aikanaan elokuvassa ihana rooli. Nyt miehet on vanhentuneet, mutta kaunis luusto voi olla vanhallakin.
Ammattifutari on sinusta tavallinen?
Ja kun mainitset hoikkuuden ja sporttisuuden, oletan että se tulee klassisen kombon (pitkä, luontaisesti harteikas, komeat kasvot ja tummat hiukset) lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvoissa viehättää maltillinen miehekkyys. TSH:n Legolas oli aikanaan elokuvassa ihana rooli. Nyt miehet on vanhentuneet, mutta kaunis luusto voi olla vanhallakin.Ammattifutari on sinusta tavallinen?
Ja kun mainitset hoikkuuden ja sporttisuuden, oletan että se tulee klassisen kombon (pitkä, luontaisesti harteikas, komeat kasvot ja tummat hiukset) lisäksi?
Ei tarvitse olla ammattilainen, kyllä tuolla lenkkipoluilla tai höntsäilemässä näkee ihan tavallisia suomalaisia miehiä joilla on hyvä kroppa. Vaatii toki aktiivista liikunnan harrastamista. Itse olen aika hoikka, niin viehättävä mies saa mielellään olla vielä rasvattomampi. Minulta löytää suonen ja saa verinäytteen ilman kiristyssidettä, ja miehellä voisi olla sama. :D
Minua viehättää keskimittainen mies jolla on tosiaan miehelle tyypillinen hartialinja. Orlando Bloomin mainitsin esimerkkinä kauniista/komeasta miehestä, jolla hyvä vartalo. Hän on keskimittainen (suomalaisiin verrattuna) ja vaaleana pidän hänestä enemmän kuin tummana, vaikka luonnostaan onkin tumma. Hiusten väri yleensä ei merkitse, riippuu mikä sopii.
Täytyy muistaa, että valtaosa suomalaisista miehistä on kansainvälisesti vertailtuna pitkiä.
Ja sitten kaikki esteettiset preferenssit saattavat lentää romukoppaan, jos miehen ominaistuoksu huumaa. Jotkut miehet tuoksuvat äärettömän vetovoimaisilta. Naiset pääsääntöisesti haisevat pistävältä tms. ei-kiihottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nuori vaan naimisissa ollut, lapset aikuisia osa ja on suhteita ollut liikaakin naisten kanssa. En vain ymmärrä, kun me miehet katsotaan teitä naisia, niin me ihastumme joukkoon sormiin ja jalkoihin, sileään karvattomaan ihoon, rintoihin ja kauniisiin kasvoihin. Mutta niinkuin kuvailit, tuollaiset kolhot ja karut piirteet viehättävät jostain syystä naisia. Ja osa naisista tykkää karvaisista miehistä, parrasta jne. Miesten saunaillassa kun käy, niin missään tapauksessa siellä ei halua nähdä kun toisen miehen karvainen hanuri nousee saunanlauteille. Miehen näkökulmasta kaikki miehet näyttävät jollain tapaa karseilta, jopa oma naamakin. Aamuisin partaa peilin edessä ajellessa mietin, että mikä ihme meissä miehissä naisia viehättää. Kuinka he voivat suudella karuja kasvoja..
-ap
Musta mun miehen "karvainen hanuri" on tosi söpö. Hän on niinkuin joku karvainen peikonpoikanen 🥰
Partaa sit on ihana sivellä kun vierekkäin makoilee ja halailee.
Miehessä viehättää ominaistuoksu. Se joko sytyttää tai ei, mikään luonne tms ei auta, jos tuo puuttuu. Siihen liittyy myös luontaisen miehekäs ääni ja yleinen tervehenkinen miehisyys. Toisaalta taas, vaikka olis miten hottis tuoksu ja muuten fyysisesti miehekäs ja viehättävä, jos on paska käytös, niin äkkiä lopahtaa se kiinnostus siihen. Eli pitää olla fyysinen ja henkinen puoli sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ymmärrän miksi osa naisista ihastuu isoihin nallekarhumaisiin äijiin, mutta minä olen aina pitänyt hoikista kapealanteisista miehistä. Jos on vielä sopivasti (ei kovin) leveä hartiat ja litteä rinta ja vatsa, ja liikkuu kauniisti, ja kasvoissa pidän yleensä jotenkin voimakkaista piirteistä, oi että.
Nuori Ville Valo tms.
Pelkkä ulkonäkö ei kyllä riitä. Eli jos ulkoisesti täydellinen mies on tyhmä, ei tule mitään, ei kertakaikkiaan.
Kiinnostun, mutta en välttämättä ihastu, miehistä, jotka liikkuvat kauniisti. Miestanssijoiden pelkkä kävelykin on taidetta. Hymy on varmin ihastuksen herättäjä. Kerran joku satunnainen vastaantulija hymyili niin lämpimästi ja aidosti, että olisin heti suostunut treffeille, jos olisi kysynyt. Kyseisen miehen ulkonäöstä en osaa jälkikäteen sanoa muuta kuin, että ehkä hän oli ikäiseni, mutta muuten jäi mieleeni vain valloittava hymy. Samaa mieltä tyhmydestä. Sellaista ei voi pitää mitenkään seksikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa ymmärrän miksi osa naisista ihastuu isoihin nallekarhumaisiin äijiin, mutta minä olen aina pitänyt hoikista kapealanteisista miehistä. Jos on vielä sopivasti (ei kovin) leveä hartiat ja litteä rinta ja vatsa, ja liikkuu kauniisti, ja kasvoissa pidän yleensä jotenkin voimakkaista piirteistä, oi että.
Nuori Ville Valo tms.
Pelkkä ulkonäkö ei kyllä riitä. Eli jos ulkoisesti täydellinen mies on tyhmä, ei tule mitään, ei kertakaikkiaan.Kiinnostun, mutta en välttämättä ihastu, miehistä, jotka liikkuvat kauniisti. Miestanssijoiden pelkkä kävelykin on taidetta. Hymy on varmin ihastuksen herättäjä. Kerran joku satunnainen vastaantulija hymyili niin lämpimästi ja aidosti, että olisin heti suostunut treffeille, jos olisi kysynyt. Kyseisen miehen ulkonäöstä en osaa jälkikäteen sanoa muuta kuin, että ehkä hän oli ikäiseni, mutta muuten jäi mieleeni vain valloittava hymy. Samaa mieltä tyhmydestä. Sellaista ei voi pitää mitenkään seksikkäänä.
Minä pidän miesten tavasta liikkua. Osa liikkuu miehekkäämmin, osa poikamaisemmin. Kumpikin on ihanaa. Naisellisiin miehiin en tunne vetoa ja usein luonto onkin tarkoittanut niin. Miesvartaloissakin viehättää erilaiset nallekarhumaisista kukkakeppeihin. Minua ei edes tyhmyys häiritse, jos tyyppi on muuten aito ja mukava. Öykkäröinti ja leuhkuus sen sijaan ällöttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvoissa viehättää maltillinen miehekkyys. TSH:n Legolas oli aikanaan elokuvassa ihana rooli. Nyt miehet on vanhentuneet, mutta kaunis luusto voi olla vanhallakin.Ammattifutari on sinusta tavallinen?
Ja kun mainitset hoikkuuden ja sporttisuuden, oletan että se tulee klassisen kombon (pitkä, luontaisesti harteikas, komeat kasvot ja tummat hiukset) lisäksi?Ei tarvitse olla ammattilainen, kyllä tuolla lenkkipoluilla tai höntsäilemässä näkee ihan tavallisia suomalaisia miehiä joilla on hyvä kroppa. Vaatii toki aktiivista liikunnan harrastamista. Itse olen aika hoikka, niin viehättävä mies saa mielellään olla vielä rasvattomampi. Minulta löytää suonen ja saa verinäytteen ilman kiristyssidettä, ja miehellä voisi olla sama. :D
Minua viehättää keskimittainen mies jolla on tosiaan miehelle tyypillinen hartialinja. Orlando Bloomin mainitsin esimerkkinä kauniista/komeasta miehestä, jolla hyvä vartalo. Hän on keskimittainen (suomalaisiin verrattuna) ja vaaleana pidän hänestä enemmän kuin tummana, vaikka luonnostaan onkin tumma. Hiusten väri yleensä ei merkitse, riippuu mikä sopii.
Täytyy muistaa, että valtaosa suomalaisista miehistä on kansainvälisesti vertailtuna pitkiä.
Ja sitten kaikki esteettiset preferenssit saattavat lentää romukoppaan, jos miehen ominaistuoksu huumaa. Jotkut miehet tuoksuvat äärettömän vetovoimaisilta. Naiset pääsääntöisesti haisevat pistävältä tms. ei-kiihottavalta.
Orlando Bloom
https://i.dailymail.co.uk/1s/2021/03/04/23/40060988-0-image-m-32_161489…
Tämä on siis naisen käsitys kropasta jonka saa kun lenkkeilee ja pelaa futista harrastustasolla.
https://ichef.bbci.co.uk/news/976/cpsprodpb/D11C/production/_123823535_…
vrt. "salikroppa", jonka saa jos käy salilla pumppaamassa kolme kertaa viikossa ulkonäön vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun mainitset hoikkuuden ja sporttisuuden, oletan että se tulee klassisen kombon (pitkä, luontaisesti harteikas, komeat kasvot ja tummat hiukset) lisäksi?Ei tarvitse olla ammattilainen, kyllä tuolla lenkkipoluilla tai höntsäilemässä näkee ihan tavallisia suomalaisia miehiä joilla on hyvä kroppa. Vaatii toki aktiivista liikunnan harrastamista. Itse olen aika hoikka, niin viehättävä mies saa mielellään olla vielä rasvattomampi. Minulta löytää suonen ja saa verinäytteen ilman kiristyssidettä, ja miehellä voisi olla sama. :D
Ja sitten kaikki esteettiset preferenssit saattavat lentää romukoppaan, jos miehen ominaistuoksu huumaa. Jotkut miehet tuoksuvat äärettömän vetovoimaisilta. Naiset pääsääntöisesti haisevat pistävältä tms. ei-kiihottavalta.Orlando Bloom
Tämä on siis naisen käsitys kropasta jonka saa kun lenkkeilee ja pelaa futista harrastustasolla.
vrt. "salikroppa", jonka saa jos käy salilla pumppaamassa kolme kertaa viikossa ulkonäön vuoksi.
Ihanaa että löysit kuvista sen missä asennon puolesta näyttää rotevammalta, käy sekin. Jokainen voi googlettaa orlando bloom on the beach ja näkee että ei ole mikään möykky. :)
Minä urheilen ja näen urheilevia miehiä; on se ihan mahdollista että suomalainen mies näyttää minun silmääni hyvältä kun muutaman kerran viikossa harrastaa liikuntaa. Jos ei urheile, niin kroppa ei ole minun makuuni. Voi toki muuten olla viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kaikki esteettiset preferenssit saattavat lentää romukoppaan, jos miehen ominaistuoksu huumaa. Jotkut miehet tuoksuvat äärettömän vetovoimaisilta. Naiset pääsääntöisesti haisevat pistävältä tms. ei-kiihottavalta.Orlando Bloom
vrt. "salikroppa", jonka saa jos käy salilla pumppaamassa kolme kertaa viikossa ulkonäön vuoksi.Ihanaa että löysit kuvista sen missä asennon puolesta näyttää rotevammalta, käy sekin. Jokainen voi googlettaa orlando bloom on the beach ja näkee että ei ole mikään möykky. :)
Minä urheilen ja näen urheilevia miehiä; on se ihan mahdollista että suomalainen mies näyttää minun silmääni hyvältä kun muutaman kerran viikossa harrastaa liikuntaa. Jos ei urheile, niin kroppa ei ole minun makuuni. Voi toki muuten olla viehättävä.
Naisten mielestä möykky on Bull Mentula, ja hoikka on leveäharteinen ja raamikas mies.
Mitenköhän kuvittelit että Orlando Bloom on lihaksensa hankkinut?
Miehellä on hyvä itsetunto. Hän tuntee oman arvonsa pyytämättä hyväksyntää. Hänellä on maskuliininen olemus. Hän osaa heittäytyä syvällisiinkiin keskusteluihin= älykkyys ja hyvä ulosanti. Huumorintaju, pilke silmäkulmassa; jonkinlainen "poikamainen" sharmi. Miehekäs, matala ääni, kaunis hymy jne. ovat pelkkää plussaa ..Mies, joka saa naisen tuntemaan itsensä naiseksi....