Mihinkä te naiset meissä miehissä ihastutte?
En voi käsittää, ( jätetään heppi huomioimatta ja jälkeläisten teko. ) Eikö teitä naisia ällötä rumat miehen jalat, mahdollinen parta ja karu kroppa? Näin miehenä jos kuvittelen itseni naisen paikalle, näen nuo kaikki meidän miesten piirteet kuvottavina. Kuinka te naiset näette meidät miehet? Eikö teitä ällötä meidän miesten ruma naama ja kuvottavan karvainen keho? Ja jos ei yllätä, nii miksi ei? Apinoistako tykkäätte tjs?
Kommentit (164)
Mieheni urheilullisen jäntevä kroppa on ollut katseenvangitsija koko avioliittomme ajan. Erityisen paljon pidän käkkäräkarvaisista sopusuhtaisista sääristä. Vaikka rintakehä on leveähkö ja takapuoli pienehkö ja hyvin muotoutunut, on mieheni vielä siro. Pidän kaikesta mieheni ulkonäössä. Hymy on sievä. Katse on sykähdyttävä. Henkiset piireet miehessäni ovat myös tärkeitä ja ihastuin niiden ja fyysisen puolen yhdistelmään. Henkisiä puolia ovat herkkyys, syvällisyys, vakaus, jämäkkyys, perinteisyys, luotettavuus ja kiltteus.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni urheilullisen jäntevä kroppa on ollut katseenvangitsija koko avioliittomme ajan. Erityisen paljon pidän käkkäräkarvaisista sopusuhtaisista sääristä. Vaikka rintakehä on leveähkö ja takapuoli pienehkö ja hyvin muotoutunut, on mieheni vielä siro. Pidän kaikesta mieheni ulkonäössä. Hymy on sievä. Katse on sykähdyttävä. Henkiset piireet miehessäni ovat myös tärkeitä ja ihastuin niiden ja fyysisen puolen yhdistelmään. Henkisiä puolia ovat herkkyys, syvällisyys, vakaus, jämäkkyys, perinteisyys, luotettavuus ja kiltteus.
Naiset on niin taiteellisia
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksu ja luonne tärkeimmät, mutta jos pinnallisesti ajattelen niin miehet ovat näyttävämpiä kuten muissakin nisäkkäissä urospuoliset. Pidän hartioista, yleisestä jäntevyydestä, käsien päällä kulkevista verisuonista, miehen niskasta, lihaksikkaista jaloista. Naisten pehmeys ja heiveröisyys ei viehätä, vaikka olen naisiinkin ihastunut. Jalkapalloilija- ja yleisurheilijamiehet ovat pääosin kuin veistoksia. Toki urheilevat naisetkin ovat kauniita, mutta hiukan kuitenkin aina vaatimattomamman näköisiä.
Olen seurustellut lihavienkin kanssa, mutta hoikka sporttisuus viehättää silmää jos muita asioita ei huomioida. Miehet ehkä luulevat että naisia viehättävä lihaksikkuus on kehonrakentajaosastoa, mutta yleensä tavalliset ketterät palloilijat ovat sopivan lihaksikkaita.
Kasvoissa viehättää maltillinen miehekkyys. TSH:n Legolas oli aikanaan elokuvassa ihana rooli. Nyt miehet on vanhentuneet, mutta kaunis luusto voi olla vanhallakin.Ammattifutari on sinusta tavallinen?
Ja kun mainitset hoikkuuden ja sporttisuuden, oletan että se tulee klassisen kombon (pitkä, luontaisesti harteikas, komeat kasvot ja tummat hiukset) lisäksi?Ei tarvitse olla ammattilainen, kyllä tuolla lenkkipoluilla tai höntsäilemässä näkee ihan tavallisia suomalaisia miehiä joilla on hyvä kroppa. Vaatii toki aktiivista liikunnan harrastamista. Itse olen aika hoikka, niin viehättävä mies saa mielellään olla vielä rasvattomampi. Minulta löytää suonen ja saa verinäytteen ilman kiristyssidettä, ja miehellä voisi olla sama. :D
Minua viehättää keskimittainen mies jolla on tosiaan miehelle tyypillinen hartialinja. Orlando Bloomin mainitsin esimerkkinä kauniista/komeasta miehestä, jolla hyvä vartalo. Hän on keskimittainen (suomalaisiin verrattuna) ja vaaleana pidän hänestä enemmän kuin tummana, vaikka luonnostaan onkin tumma. Hiusten väri yleensä ei merkitse, riippuu mikä sopii.
Täytyy muistaa, että valtaosa suomalaisista miehistä on kansainvälisesti vertailtuna pitkiä.
Ja sitten kaikki esteettiset preferenssit saattavat lentää romukoppaan, jos miehen ominaistuoksu huumaa. Jotkut miehet tuoksuvat äärettömän vetovoimaisilta. Naiset pääsääntöisesti haisevat pistävältä tms. ei-kiihottavalta.Orlando Bloom
https://i.dailymail.co.uk/1s/2021/03/04/23/40060988-0-image-m-32_161489…
Tämä on siis naisen käsitys kropasta jonka saa kun lenkkeilee ja pelaa futista harrastustasolla.
https://ichef.bbci.co.uk/news/976/cpsprodpb/D11C/production/_123823535_…
vrt. "salikroppa", jonka saa jos käy salilla pumppaamassa kolme kertaa viikossa ulkonäön vuoksi.Ihanaa että löysit kuvista sen missä asennon puolesta näyttää rotevammalta, käy sekin. Jokainen voi googlettaa orlando bloom on the beach ja näkee että ei ole mikään möykky. :)
Minä urheilen ja näen urheilevia miehiä; on se ihan mahdollista että suomalainen mies näyttää minun silmääni hyvältä kun muutaman kerran viikossa harrastaa liikuntaa. Jos ei urheile, niin kroppa ei ole minun makuuni. Voi toki muuten olla viehättävä.Vai että miellyttää hoikka ja matalarasvainen mies joka urheilee.
Älä jaksa puhua täyttä p*skaa. Esimerkiksi laitoit geenivoittajan, joka on treenannut itselleen salilihakset.
https://i.guim.co.uk/img/media/deb6167990699ceb3afffdc5d1dde8d383a86e0a…
https://i.insider.com/5736077891058423008c2af9?width=1136&format=jpeg
Tässä sinulle oikeasti hoikkia ja erittäin urheilullisia miehiä. Ja urheilullisuus ja hoikkuushan sytyttivät, eikö niin? Vaiko sittenkin geenilotossa voittaminen ja Hollywood-rooleja varten pumpatut lihakset?
No joo kyllä yleensä urheilua harrastavat tekevät myös salitreenejä tai vastaavia oheistreenejä, en ymmärtänyt että salilla käyminen olisi jotenkin erikoista vaatimusta. Olen seurustellut voimanostajan kanssa, joten saattaa olla että määritelmäni on sitten väärä kun puhun hoikasta ja urheilullisesta tarkoittaen että jalkapalloilijan maltillinen lihasmassa ok. Ehkä pitäisi sanoa että pidän jäntevästä vartalosta, jos se hoikka nyt sitten tarkoittaa ainoastaan maratoonaria.
Minä en tosiaankaan kuvaisi Bloomia erityisen möykyksi, tässä nyt linkki missä nainen vieressä antaa mittakaavaa. Vastaavia miehiä näen joka kerta kiipeilyhallilla, ja kyllä kelpaa katsella, vaikka varsinaisesti tykkäänkin lihaksikkaammista jaloista. https://pagesix.com/2021/08/03/katy-perry-and-orlando-bloom-sail-off-ca…
Sen verran voin vaikka myöntyä, että on hän kuumempi vanhemmiten nyt kun on tukevampi, vaikkakin on vielä minun mittapuullani varsin hoikka verrattuna muihin keski-ikäisiin.
Osaatte olla hiljaa kun annatte palkkanne käytöömme
Homo sapiens naaraat ovat ihan saatanan outoja. Oisinpa homo.
Typerä aloitus, jossa kuvitellaan, että ihastuminen liittyy ulkonäköön. Ei minulla ainakaan. Toki heterona ihastun nimenomaan miehiin, mutta miehissä vain älykkäisiin, älykkäällä tavalla huumorintajuisiin, monipuolisesti mistä vaan vaikkapa kirjallisuudesta keskusteleviin ja eläinrakkaisiin miehiin. Jotta oikeasti rakastun, pitää olla hieman nörtti ja ujo, mutta ei liikaa. Ulkonäkö on yhdentekevää.
Ihastun älykkyyteen. Ihastus lopahtaa saman tien jos mies alkaa vonkailla tms. Eli aika yksipuolisia ihastumisia mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksu ja luonne tärkeimmät, mutta jos pinnallisesti ajattelen niin miehet ovat näyttävämpiä kuten muissakin nisäkkäissä urospuoliset. Pidän hartioista, yleisestä jäntevyydestä, käsien päällä kulkevista verisuonista, miehen niskasta, lihaksikkaista jaloista. Naisten pehmeys ja heiveröisyys ei viehätä, vaikka olen naisiinkin ihastunut. Jalkapalloilija- ja yleisurheilijamiehet ovat pääosin kuin veistoksia. Toki urheilevat naisetkin ovat kauniita, mutta hiukan kuitenkin aina vaatimattomamman näköisiä.
Olen seurustellut lihavienkin kanssa, mutta hoikka sporttisuus viehättää silmää jos muita asioita ei huomioida. Miehet ehkä luulevat että naisia viehättävä lihaksikkuus on kehonrakentajaosastoa, mutta yleensä tavalliset ketterät palloilijat ovat sopivan lihaksikkaita.
Kasvoissa viehättää maltillinen miehekkyys. TSH:n Legolas oli aikanaan elokuvassa ihana rooli. Nyt miehet on vanhentuneet, mutta kaunis luusto voi olla vanhallakin.Ammattifutari on sinusta tavallinen?
Ja kun mainitset hoikkuuden ja sporttisuuden, oletan että se tulee klassisen kombon (pitkä, luontaisesti harteikas, komeat kasvot ja tummat hiukset) lisäksi?Ei tarvitse olla ammattilainen, kyllä tuolla lenkkipoluilla tai höntsäilemässä näkee ihan tavallisia suomalaisia miehiä joilla on hyvä kroppa. Vaatii toki aktiivista liikunnan harrastamista. Itse olen aika hoikka, niin viehättävä mies saa mielellään olla vielä rasvattomampi. Minulta löytää suonen ja saa verinäytteen ilman kiristyssidettä, ja miehellä voisi olla sama. :D
Minua viehättää keskimittainen mies jolla on tosiaan miehelle tyypillinen hartialinja. Orlando Bloomin mainitsin esimerkkinä kauniista/komeasta miehestä, jolla hyvä vartalo. Hän on keskimittainen (suomalaisiin verrattuna) ja vaaleana pidän hänestä enemmän kuin tummana, vaikka luonnostaan onkin tumma. Hiusten väri yleensä ei merkitse, riippuu mikä sopii.
Täytyy muistaa, että valtaosa suomalaisista miehistä on kansainvälisesti vertailtuna pitkiä.
Ja sitten kaikki esteettiset preferenssit saattavat lentää romukoppaan, jos miehen ominaistuoksu huumaa. Jotkut miehet tuoksuvat äärettömän vetovoimaisilta. Naiset pääsääntöisesti haisevat pistävältä tms. ei-kiihottavalta.Orlando Bloom
https://i.dailymail.co.uk/1s/2021/03/04/23/40060988-0-image-m-32_161489…
Tämä on siis naisen käsitys kropasta jonka saa kun lenkkeilee ja pelaa futista harrastustasolla.
https://ichef.bbci.co.uk/news/976/cpsprodpb/D11C/production/_123823535_…
vrt. "salikroppa", jonka saa jos käy salilla pumppaamassa kolme kertaa viikossa ulkonäön vuoksi.
No tuo on kyllä harvinaisen ruma kuva Bloomista. Minulla on ainakin ollut käsitys hänestä hoikkana ja poikamaisena, ei tuollaisena lihaskasana. Kai hän on nuorena ollut hoikka?
Katselin vielä tässä välissä Bloomin kuvia 20v sitten, ja niissä hänellä on se hoikka poikamainen vartalo, jota naiset ihailevat, ainakin vaatteet päällä näyttää siltä. Tuo kuva, jonka linkitit, ei vastaa sitä Orlando Bloomia lainkaan, joka naisille tulee mieleen.
Ihastun miehen varallisuuteen ja/tai jos muut naiset pitävät hänestä.
Leveät hartiat yhdistettynä kapeaan lantioon, eli ei saa olla iso maha. Hyvä tuoksu. Sointuva ääni. Hymy. Miehen jalat ovat yleensä jäntevämmät kuin naisella, vaikkei mies erityisemmin urheile.
Hyvä itsetunto, älykkyys, elämänhallinta, hyvä käytös, ne miellyttävät aina.
Vastakohtana rehvakkuus, moukkamaiset tavat, epäsiisti olemus.
Naiset katsovat onko miehellä vahvat kädet.
Hyvä käytös on se mihin ihastuu. Naiset eivät ääneen sano asiasta, mutta laittavat hyvän käytöksen kyllä merkille. Miehen hyvä käytös jää naiselle mieleen.
Leveät hartiat, hyvä tukka, hymy, litteä vatsa, pitkät jalat.
Huumorintajuun yleensä. Jos se on sellainen sopivasti sairas ja sarkastinen. Ulkonäköä kun mietin, niin miehiin, jotka muistuttavat TSH:n Gimliä.
Vierailija kirjoitti:
Luonteeseen ja silmiin.
Jos on ystävällinen ja ihana luonne ja siihen päälle vielä tosi kivannäköiset silmät niin <3
Mulla samat, mutta lisäksi vielä hymy.
Minä ihastun miehen maskuliinisuuteen. En toksiseen maskuliinisuuteen, vaan nimen omaan miehiseen ulkomuotoon, kaikkiin niihin ominaisuuksiin, mitä liitetään miehiin. Parta, lihakset, se, että mies on isompi ja voimakkaampi kuin nainen.
Huomaavaisuuteen, lämpöön, läheisyyteen ja tuoksuun.
En mihinkään.
Ihastun naisiin mutta en suinkaan kaikkiin naisiin.
Kyllä se jokin outo kipinä pitää löytyä. Paitsi tietysti kaverit ja ystävät mutta nyt ajattelen siis seurustelua.
En minäkään pysty näkemään mitään sellaista miehessä joka vetäisi puoleensa sillä tavalla kuin jotkut naiset. Nyt tosin kun se oikea on löytynyt en enää ihastukaan, oma rakas on ainoa.
Minulla ei ole mitään tiettyä ulkonäkökriteeriä johon ihastun, mutta kyllä olen huomannut että tietyn tyyppinen nainen vetoaa. Sitä en osaa selittää, sen vain tuntee.
Vai että miellyttää hoikka ja matalarasvainen mies joka urheilee.
Älä jaksa puhua täyttä p*skaa. Esimerkiksi laitoit geenivoittajan, joka on treenannut itselleen salilihakset.
https://i.guim.co.uk/img/media/deb6167990699ceb3afffdc5d1dde8d383a86e0a…
https://i.insider.com/5736077891058423008c2af9?width=1136&format=jpeg
Tässä sinulle oikeasti hoikkia ja erittäin urheilullisia miehiä. Ja urheilullisuus ja hoikkuushan sytyttivät, eikö niin? Vaiko sittenkin geenilotossa voittaminen ja Hollywood-rooleja varten pumpatut lihakset?