Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihinkä te naiset meissä miehissä ihastutte?

Vierailija
01.05.2022 |

En voi käsittää, ( jätetään heppi huomioimatta ja jälkeläisten teko. ) Eikö teitä naisia ällötä rumat miehen jalat, mahdollinen parta ja karu kroppa? Näin miehenä jos kuvittelen itseni naisen paikalle, näen nuo kaikki meidän miesten piirteet kuvottavina. Kuinka te naiset näette meidät miehet? Eikö teitä ällötä meidän miesten ruma naama ja kuvottavan karvainen keho? Ja jos ei yllätä, nii miksi ei? Apinoistako tykkäätte tjs?

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harteikkuus, ääni, empaattinen luonne, selkä, käsivarret, kosketus 🤤

Eikö naisilla ole yhtä empaattista luonnetta muka? Gorillan lihakset ja mörisevä äänikö saa siis naisen ihastunumaan? Miksi? Eihän silloin miehen ulkonäöllä pitäisi olla väliä, vaan sen kyvyllä tappaa kilpailevat urokset. Ja tyhmä naaras katsoo karvaista hullua innoissaan ;)

Vierailija
42/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilke silmäkulmassa, läsnäolo, ja uskallus näyttää myös femiiniset puolensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä siitä mut ite käytän baarissa taktiikkaa jossa olen tulostanut 200dan ja 500dan seteleitä kunnon nipun lompakkoon. 1 aito mukaan kun lähden baariin. Baari tiskillä tilaan juotavaa niin että varmasti setelit näkyvät tiskillä oleville naisille. 95% todennäköisyydellä olen saanut neidon mukaani jatkoille "kotiini" joka ei edes ole omani vaan rikkaan ystäväni bile kämppä keskustassa. Onko väärin huijata gold diggereitä?

Vierailija
44/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ymmärrän miksi osa naisista ihastuu isoihin nallekarhumaisiin äijiin, mutta minä olen aina pitänyt hoikista kapealanteisista miehistä. Jos on vielä sopivasti (ei kovin) leveä hartiat ja litteä rinta ja vatsa, ja liikkuu kauniisti, ja kasvoissa pidän yleensä jotenkin voimakkaista piirteistä, oi että.

Nuori Ville Valo tms.

Pelkkä ulkonäkö ei kyllä riitä. Eli jos ulkoisesti täydellinen mies on tyhmä, ei tule mitään, ei kertakaikkiaan.

Vierailija
45/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle moni nainen on sanonut, että olen outo, niin se on muka heistä söpöä. :D -nuori "outo" mies

Vierailija
46/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä puolisoni ulkonäköön ihastunut. Ei hän ole mitenkään ihmeellisen näköinen kuten en ole minäkään. Mutta hän tykkäsi joistakin samoista asioista kuin minä, hän oli kiltti, kärsivällinen ja luotettava ja meillä oli samanlainen huumorintaju ja arvot.
En muutenkaan ole juuri kiinnostunut miesten ulkonäöstä vaikka kauniista asioista pidänkin. Minun silmiini kun he harvemmin ovat erityisen hyvännäköisiä. Ja muut asiat on tärkeämpiä.

Kuitenkin se oli se vastakkainen sukupuoli jonka ihastuit. Heppiä ja sillain edes välillä naaras haluaa. Mutta, entä jos tuon kiinteiden naisen olisit kohdannut? Joka olisi, kuvitellaan näin, kaunein nainen maan päällä. Olisitko valinnut siitä huolimatta miehen? Sen munan takia?

Vierailija
47/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet heteromies, on ihan järkeenkäypää ettet osaa kuvitella miehiä kiihottavina. Kyllä minua biseksuaalina naisena viehättää miesten erilainen ruumiinrakenne, iho, karvoitus ja tuoksu. Parta (siisti sellainen) on viehättävä ja jotenkin jopa eläimellinen, en osaa itse yhtään kuvitella, miltä parta tuntuisi omassa naamassa. Miehen kaula ja aataminomena voi myös olla jotain todella seksikästä, samoin sellainen tuoreen hien tuoksu, kun on juuri liikuttu. Oma mieheni on minua hiukan pidempi ja mieheksi siro, mutta silti hän (etenkin sängyssä) huokuu sellaista miehistä voimaa ja energiaa, joka vie jalat alta. Parasta on isot ja vahvat, turvalliset kädet ja se, kun tuntee miehen painon ja voiman itseään vasten. Ja onhan se veitikka housuissakin aika jännittävä... 🤭 Tätä kirjoittaessa tuli kyllä miesystävää ikävä!

Vierailija
48/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä miehet ole lohduttavaa? Naiset ihastuvat karunkin näköisiin karvapelleihin, eli kun me miehet saunaillassa hekotellaan toistemme karseudelle, niin naiset vain pitävät niitä piirteitä meissä kiinnostavina 😝🤪

Vierailija
49/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potentiaaliin. Aina joutuu kuitenkin pettymään.

Vierailija
50/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies voi olla siis lähes apinan näköinen, kunhan sillä on muna ja naisia vaan kiinnostaa se ruma karju? Mielenkiintoista. Millä tavalla naiset näkevät itsensä kun meikkaavat ja pukeutuvat korkkareihin ja hameisiin? Pitääkö heteronainen itseään ja toisia naisia kiihottavia, vai kiihottaako se miehen karuus pelkästään?

Huomaa kyllä että miehet, tai ainakaan tämä mies, ei tajua naisista mitään 😊

Vierailija
51/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä miten mies liikkuu. Miehekkäät eleet. Myös miehen ääni viehättää. Vaikea sanoa. Moni asia ja kokonaisuus. Kai se on biologiaa.

Vierailija
52/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänki ja tuoksu! Komppaan tätä.

Kaikkien miesten tuoksu ei kuitenkaan vetoa. Mikälie geenijuttu.

Se onkin sitten kauheaa, kun ihan yllättäen jonkun ihan satunnaisen työkaverin tuoksun huomaakin tooosi puoleensavetäväksi..XD

Vierailija
53/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin sitten kauheaa, kun ihan yllättäen jonkun ihan satunnaisen työkaverin tuoksun huomaakin tooosi puoleensavetäväksi..XD

Valitse puoliso, jonka ominaistuoksu on hyvä. Erilaiset geenit.

Vierailija
54/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet heteromies, on ihan järkeenkäypää ettet osaa kuvitella miehiä kiihottavina. Kyllä minua biseksuaalina naisena viehättää miesten erilainen ruumiinrakenne, iho, karvoitus ja tuoksu. Parta (siisti sellainen) on viehättävä ja jotenkin jopa eläimellinen, en osaa itse yhtään kuvitella, miltä parta tuntuisi omassa naamassa. Miehen kaula ja aataminomena voi myös olla jotain todella seksikästä, samoin sellainen tuoreen hien tuoksu, kun on juuri liikuttu. Oma mieheni on minua hiukan pidempi ja mieheksi siro, mutta silti hän (etenkin sängyssä) huokuu sellaista miehistä voimaa ja energiaa, joka vie jalat alta. Parasta on isot ja vahvat, turvalliset kädet ja se, kun tuntee miehen painon ja voiman itseään vasten. Ja onhan se veitikka housuissakin aika jännittävä... 🤭 Tätä kirjoittaessa tuli kyllä miesystävää ikävä!

Kuvailit tuossa vain heteroseksuaalisen suhteen. Vaikka sanoit olevasi bi. Eli oletko oikea bi? Et taida olla jos se mies on vain se joka sinua innostaa. Et puhunut yhtään mitään mikä toisissa naisissa kiihottaa. Oikea bi voi valita kumman tahansa välillä eikä palvo toista sukupuolta omalla kohdallaan haluttavampana.

Vierailija
55/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hardcore-sinkkumies kirjoitti:

Minusta olisi varmaan  hyvin ankeaa jos joku musta kiinnostuisi vaikka toisaalta aika kivaakin ehkä. En silti vaan kehtaa ajatella ees sellaista  että minusta ajateltaisiin mitään seksuaalista. En koe itseäni kuitenkaan mieheksi, mutten kyllä naiseksi enkä muunsukupuolikseksikaan. En halua ksokaan hymyillä kellekään naiselle ksoka tiedän itseni niin hölmön näköiseksi sellaista tehdessäni. Oikeastaan tunnen itseni niin epäaseksuaaliksi ettei kinostaisi edes elää

Kuten tästäkin ketjusta ehkä huomaat, naiset eivät näe miehiä samalla tavalla kuin miehet näkevät itsensä (tai toisensa). Et voi tietää miten naiset, tai tarkemmin, joku tietty nainen sinut näkee ja mistä viehättyy. Avaudu ulospäin. Harva viehättyy itseinhosta tai -säälistä.

Vierailija
56/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään mörisevä ääni ja gorillan keho. Vaan se kokonaisuus, jäntevyys, oikeanlainen voimakkuus. Tuoksu. 🤤

Vierailija
57/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit tuossa vain heteroseksuaalisen suhteen. Vaikka sanoit olevasi bi. Eli oletko oikea bi? Et taida olla jos se mies on vain se joka sinua innostaa. Et puhunut yhtään mitään mikä toisissa naisissa kiihottaa. Oikea bi voi valita kumman tahansa välillä eikä palvo toista sukupuolta omalla kohdallaan haluttavampana.

Voisin ihan samalla lailla luetella, mikä minua naisissa viehättää ja kiihottaa, mutta se ei liity ketjun aiheeseen. :D

Vierailija
58/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä miehet ole lohduttavaa? Naiset ihastuvat karunkin näköisiin karvapelleihin, eli kun me miehet saunaillassa hekotellaan toistemme karseudelle, niin naiset vain pitävät niitä piirteitä meissä kiinnostavina 😝🤪

no ei kyllä kauaa lohduta. Olen toki nevershaved mutta siihen avut päättyvätkin. hnekisesti olen täysi 404

Vierailija
59/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että naisilla on parempi hajuaisti. Ja aina hämmästyn kuinka alkukantaisia naiset ovat. Koska itse peittävät oman hajunsa hienoilla ja kalleilla tuoksuilla. Kysyn miehenä, miksi te naiset haluatte peittää hajunne? Me miehet emme haista yhtähyvin kuin te.

Vierailija
60/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että naisilla on parempi hajuaisti. Ja aina hämmästyn kuinka alkukantaisia naiset ovat. Koska itse peittävät oman hajunsa hienoilla ja kalleilla tuoksuilla. Kysyn miehenä, miksi te naiset haluatte peittää hajunne? Me miehet emme haista yhtähyvin kuin te.

Koska me emme halua heti paljastaa itseämme.