Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihinkä te naiset meissä miehissä ihastutte?

Vierailija
01.05.2022 |

En voi käsittää, ( jätetään heppi huomioimatta ja jälkeläisten teko. ) Eikö teitä naisia ällötä rumat miehen jalat, mahdollinen parta ja karu kroppa? Näin miehenä jos kuvittelen itseni naisen paikalle, näen nuo kaikki meidän miesten piirteet kuvottavina. Kuinka te naiset näette meidät miehet? Eikö teitä ällötä meidän miesten ruma naama ja kuvottavan karvainen keho? Ja jos ei yllätä, nii miksi ei? Apinoistako tykkäätte tjs?

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeys, iloisuus, empaattisuus. Huumorintaju! Sellainen pilke silmäkulmassa ja kyky hassutella, mutta yhtälailla myös kyky vakavoitua. Nämä vetoavat kovasti.

Ulkonäössä puolestaan hartiat ja vahvat käsivarret ovat miehekkäät. Pidän miehen halauksesta, se tuntuu turvalliselta. Mutta onhan miehet hyvin hauskoja turjakkeita, ja parrat mitä ihanimpia. :) Ei miehet ole millään tavalla ällöttäviä sen vuoksi, että olisivat "parrakkaita tai karukroppaisia". Kaikki me lopulta ollaan hyvin eri näköisiä ja muotoisia, ei tässä yhteen muottiin olla valettuja.

Vierailija
62/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä miehet ole lohduttavaa? Naiset ihastuvat karunkin näköisiin karvapelleihin, eli kun me miehet saunaillassa hekotellaan toistemme karseudelle, niin naiset vain pitävät niitä piirteitä meissä kiinnostavina 😝🤪

Riippuu varmaan, keneltä kysyy. Järjestään naisten luettelemat fyysiset ominaisuudet ovat sellaisia, joita itsellä ei ole, joten ei ole lohduttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hardcore-sinkkumies kirjoitti:

Minusta olisi varmaan  hyvin ankeaa jos joku musta kiinnostuisi vaikka toisaalta aika kivaakin ehkä. En silti vaan kehtaa ajatella ees sellaista  että minusta ajateltaisiin mitään seksuaalista. En koe itseäni kuitenkaan mieheksi, mutten kyllä naiseksi enkä muunsukupuolikseksikaan. En halua ksokaan hymyillä kellekään naiselle ksoka tiedän itseni niin hölmön näköiseksi sellaista tehdessäni. Oikeastaan tunnen itseni niin epäaseksuaaliksi ettei kinostaisi edes elää

Kuten tästäkin ketjusta ehkä huomaat, naiset eivät näe miehiä samalla tavalla kuin miehet näkevät itsensä (tai toisensa). Et voi tietää miten naiset, tai tarkemmin, joku tietty nainen sinut näkee ja mistä viehättyy. Avaudu ulospäin. Harva viehättyy itseinhosta tai -säälistä.

Itseinho ja sääli vaan ovat niin koukuttavaa vaikka tiedän noin 20 vuoden kokemuksella että se syö vain miestä enkä itsekään viehäty itsensäsääliöistä. Täytyisi löytää jotain korvaavaa lohtua itsesäälin sijalle

Vierailija
64/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs huumori toimii.

Vierailija
65/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta..

Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille

https://tekniikanmaailma.fi/naiset-pitavat-yksimielisesti-eniten-vahvoi…

mies54v 😉

Vierailija
66/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä miehet ole lohduttavaa? Naiset ihastuvat karunkin näköisiin karvapelleihin, eli kun me miehet saunaillassa hekotellaan toistemme karseudelle, niin naiset vain pitävät niitä piirteitä meissä kiinnostavina 😝🤪

Riippuu varmaan, keneltä kysyy. Järjestään naisten luettelemat fyysiset ominaisuudet ovat sellaisia, joita itsellä ei ole, joten ei ole lohduttavaa.

Tähän keskusteltuun on vastannut vain muutama nainen, ja miesmakuja on yhtä monta kuin on naisiakin. Suomessa siis kaikenkaikkiaan 2 805 312kpl. Älä siis huoli, olet aivan varmasti ihana juuri sellaisena kuin olet ja joku nainen etsii myös juuri sinua.

Vierailija
67/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kun te joudutte sotimaan meidän puolesta.

Vierailija
68/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen kun te joudutte sotimaan meidän puolesta.

kiitos teidän, kun hinkuatte siihen Natoon

Vierailija
69/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vahtaa arvostele toisen ulkonäköä, tärkein on että huolehtii hygeniasta, Ei ole alkoholisti,

Naisten mies( vaikka on parisuhteessa, avo/ avioliitossa silti käy vieraissa nais!)

Ei ole väkivaltainen

Sanoo: Rakastan sinua Naiselle en

Ei ole rasisti ja Suvaitsematon!

KYLLÄ: EI SYRJI

Ketään jotenkin poikkeavaa ihmistä,

Vammansa, rodun, uskonnon , ihon värin, kansalaisuuden jne.

Vaan on , kaikkia kohtaan suvaisevainen ei lähde missään

Nimessä Samaan jengiin, arvostelemaan ketään jos hänen kaverit , Huonolla itsetunnolla arvostelee vaan Fiksuna on kommentoimatta asiaa tai rohkeasti Toruu heitä.

HEI tuo ei ole fiksua!
Kyllä sellainen mies saa minulta ihailua.

Vierailija
70/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun ei rumaan mieheen. Komeat kasvot, hyvä ryhti, solakka, sporttinen, tuoksuu hyvältä.

Vierailija
71/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä siitä mut ite käytän baarissa taktiikkaa jossa olen tulostanut 200dan ja 500dan seteleitä kunnon nipun lompakkoon. 1 aito mukaan kun lähden baariin. Baari tiskillä tilaan juotavaa niin että varmasti setelit näkyvät tiskillä oleville naisille. 95% todennäköisyydellä olen saanut neidon mukaani jatkoille "kotiini" joka ei edes ole omani vaan rikkaan ystäväni bile kämppä keskustassa. Onko väärin huijata gold diggereitä?

Ei ole

Vierailija
72/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän luonnossa viihtyvästä miehestä. Ovat käteviä ja lupsakoita.

Vierailija
73/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supliikkiin ja älyyn. Hiljaista on ihastumisrintamalla.

Onko nainen siis tyhmä ja ihastuu valehteluun miehen urheudesta? Ritarijutuista jne?

Tuskin voit koskaan ymmärtää.

Ja sinä et voi koskaan ymmärtää miestä. Tajuatko kenelle juuri vastasit pikkunainen?

Pyhä Vulvako se siellä? Vai vihtiläinen kengittäjä?

En halua vastata koska te olette mielestänne niin kovia. Et ymmärtäisi.

Vierailija
74/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin juuri pari viikkoa sitten heti ensi näkemältä, kun sain uuden työkaverin. Hän oli niin älykkään ja fiksun oloinen ja vaikutti niin mukavalta. Hymyili minulle kuin parhaalle ystävälleen. En edes tiedä,miten näin voi käydä. Olen kuitenkin jo 45-vuotias perheellinen nainen. Toivottavasti tämä menee kohta ohi.

Vierailija
75/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä puolisoni ulkonäköön ihastunut. Ei hän ole mitenkään ihmeellisen näköinen kuten en ole minäkään. Mutta hän tykkäsi joistakin samoista asioista kuin minä, hän oli kiltti, kärsivällinen ja luotettava ja meillä oli samanlainen huumorintaju ja arvot.
En muutenkaan ole juuri kiinnostunut miesten ulkonäöstä vaikka kauniista asioista pidänkin. Minun silmiini kun he harvemmin ovat erityisen hyvännäköisiä. Ja muut asiat on tärkeämpiä.

Kuitenkin se oli se vastakkainen sukupuoli jonka ihastuit. Heppiä ja sillain edes välillä naaras haluaa. Mutta, entä jos tuon kiinteiden naisen olisit kohdannut? Joka olisi, kuvitellaan näin, kaunein nainen maan päällä. Olisitko valinnut siitä huolimatta miehen? Sen munan takia?

Sinulla on kummallinen olettamus että ihmiset haluavat mahdollisimman hyvännäköisen kumppanin. Ehkä se on sinulle se tärkein juttu, minulle ei. En haluaisi mitään supermallia, oli sitten mies tai nainen, haluan tavallisennäköisen ihmisen kuten itsekin olen. Miksi maailman kaunein haluaisi edes olla kanssani?

Ja ei, en viehäty seksuaalisesti naisista. Yleensä tämäntyyppinen toiminta liittyy tietääkseni parisuhteisiin. Voit vaikka vääntää sen tuohon muotoon jos se helpottaa.

Vierailija
76/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisuushan on miehessä vain hyvä juttu. Heteronaisena en etsi miehestä naisellisia piirteitä. Mutta tärkeintä on toki miehekäs persoona.

Vierailija
77/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin luuseriin. Samanlainen itsekin.

Vierailija
78/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänki ja tuoksu! Komppaan tätä.
Kaikkien miesten tuoksu ei kuitenkaan vetoa. Mikälie geenijuttu.
Se onkin sitten kauheaa, kun ihan yllättäen jonkun ihan satunnaisen työkaverin tuoksun huomaakin tooosi puoleensavetäväksi..XD

Valitse puoliso, jonka ominaistuoksu on hyvä. Erilaiset geenit.

naisessa en ainakaan ihastu sänkeen, mieluummin nevershaved kurkunpäästä varpaaseen

Vierailija
79/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Ritari ja minä vien säätyyn ja sukupuoleen katsomatta jokaisen. En erottele, kuolemassa ei ole miestä eikä naista. Jokainen lähdette aikanaan minun mukaani.

Vierailija
80/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyyn, empatiaan ja itsevarmuuteen. Onneksi omakin taso riitti mieheen, jolla nuo ominaisuudet on kunnossa.