Mihinkä te naiset meissä miehissä ihastutte?
En voi käsittää, ( jätetään heppi huomioimatta ja jälkeläisten teko. ) Eikö teitä naisia ällötä rumat miehen jalat, mahdollinen parta ja karu kroppa? Näin miehenä jos kuvittelen itseni naisen paikalle, näen nuo kaikki meidän miesten piirteet kuvottavina. Kuinka te naiset näette meidät miehet? Eikö teitä ällötä meidän miesten ruma naama ja kuvottavan karvainen keho? Ja jos ei yllätä, nii miksi ei? Apinoistako tykkäätte tjs?
Kommentit (164)
Siihen että he kiihottuvat minsuta
En pidä sukupuolesta. Pidän yhdestä miehestä. Sukupuoli on idioottimainen klisee. Eihän miehet samanlaisia keskenään ole kuten eivät naisetkaan.
Älykkyys, sivistyneisyys, keskustelutaidot, huumori
Silmät, harteikkuus, käsivarret, raamikkuus, ehkä pituuskin ratkaisee vähän
Näillä ominaisuuksilla ei haittaa vaikka maha pömpöttää,ja laki kaljuuntuu 😍
Silloin kun ihastun, ihan valehtelematta kaikki siinä miehessä on ihanaa. Edellisessä suhteessani muistan miettineeni, miten söpöt jopa miehen jalkakarvat ovat.
Miehessä(ni) mm.
-älykkyys, karismaattisuus, miehekkyys, iloisuus, muumorintajuisuus, hymy+ katse
Mä ihastun älykkääseen vitsailuun jolla ei paineta muita alas. Hymyilyyn ja uteliaisuuteen eli rohkeuteen kokeilla uusia juttuja. Silmiin.
Minusta karvat ja parta ovat hyviä asioita. Huomioni kiinnittää myös urheilullisuus. Miehen pituus ei ole minulle sellainen asia joka kiinnostaa niin paljon. Olen ollut kiinnostunut niin 170 kuin 190 cm pitkistä. Luonteessa kiinnostun älystä, tunneälystä ja osuvasta huumorintajusta.
Hyvä kysymys :D
T:lesbo nainen, 24
Eli mies voi olla siis lähes apinan näköinen, kunhan sillä on muna ja naisia vaan kiinnostaa se ruma karju? Mielenkiintoista. Millä tavalla naiset näkevät itsensä kun meikkaavat ja pukeutuvat korkkareihin ja hameisiin? Pitääkö heteronainen itseään ja toisia naisia kiihottavia, vai kiihottaako se miehen karuus pelkästään?
Vierailija kirjoitti:
Miehessä(ni) mm.
-älykkyys, karismaattisuus, miehekkyys, iloisuus, muumorintajuisuus, hymy+ katse
Kirjoitusvirhe tekstissäsi, mutta ymmärsin mitä tarkoitit: muumintajuisuus.
Exällä oli 20 kiloa ylipainoa, tukka pudonnut jo teini-iässä ja hampaitakin siltä puuttui.
Mutta mä en ole eläessäni nähnyt niin komeita kasvoja ja varsinkin se sivuprofiili! (:D)
Vinkeät silmät, parroista tykkään ja viehätyn isommista miehistä vaikka (vai koska?) olen itse pieni ja timmi nainen.
Tätä jalkajuttua en ymmärrä nyt, miksi niitä pitäisi inhota.
Sivistakää ihmiset itsenne ja opetelkaa hyvät käytöstavat.
Se on asia mikä yleensä viehättää vastakkaisessa sukupuolessa ( myös täällä keskuselupalstalla).
Myös hymyilevä iloinen olemus, siisteys ja puhtaus päästä varpaisiin, itestään huolehtiva mies on varmasti naisten mieleen.
Myös miehet jotka ottavat toiset huomioon saavat monesti naisten huomion.
Se mikä yleensä karkottaa naiset on noiden em ominaisuuksien vastakohdat.
Harteikkuus, ääni, empaattinen luonne, selkä, käsivarret, kosketus 🤤
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys :D
T:lesbo nainen, 24
:)
Vierailija kirjoitti:
Eli mies voi olla siis lähes apinan näköinen, kunhan sillä on muna ja naisia vaan kiinnostaa se ruma karju? Mielenkiintoista. Millä tavalla naiset näkevät itsensä kun meikkaavat ja pukeutuvat korkkareihin ja hameisiin? Pitääkö heteronainen itseään ja toisia naisia kiihottavia, vai kiihottaako se miehen karuus pelkästään?
Nainen ei näe apinaa tai rumaa karjua, vaan komean miehen?
Inhoatko itseäsi? Miksi sinulla on noin negatiivinen käsitys itsestäsi ja sukupuolestasi? Minun käy sääliksi sinua. T. Mies
En minä puolisoni ulkonäköön ihastunut. Ei hän ole mitenkään ihmeellisen näköinen kuten en ole minäkään. Mutta hän tykkäsi joistakin samoista asioista kuin minä, hän oli kiltti, kärsivällinen ja luotettava ja meillä oli samanlainen huumorintaju ja arvot.
En muutenkaan ole juuri kiinnostunut miesten ulkonäöstä vaikka kauniista asioista pidänkin. Minun silmiini kun he harvemmin ovat erityisen hyvännäköisiä. Ja muut asiat on tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supliikkiin ja älyyn. Hiljaista on ihastumisrintamalla.
Onko nainen siis tyhmä ja ihastuu valehteluun miehen urheudesta? Ritarijutuista jne?
Tuskin voit koskaan ymmärtää.
Minusta olisi varmaan hyvin ankeaa jos joku musta kiinnostuisi vaikka toisaalta aika kivaakin ehkä. En silti vaan kehtaa ajatella ees sellaista että minusta ajateltaisiin mitään seksuaalista. En koe itseäni kuitenkaan mieheksi, mutten kyllä naiseksi enkä muunsukupuolikseksikaan. En halua ksokaan hymyillä kellekään naiselle ksoka tiedän itseni niin hölmön näköiseksi sellaista tehdessäni. Oikeastaan tunnen itseni niin epäaseksuaaliksi ettei kinostaisi edes elää
Olisin sanonut samaa.
Katse ja käsivarret 🤤