Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihinkä te naiset meissä miehissä ihastutte?

Vierailija
01.05.2022 |

En voi käsittää, ( jätetään heppi huomioimatta ja jälkeläisten teko. ) Eikö teitä naisia ällötä rumat miehen jalat, mahdollinen parta ja karu kroppa? Näin miehenä jos kuvittelen itseni naisen paikalle, näen nuo kaikki meidän miesten piirteet kuvottavina. Kuinka te naiset näette meidät miehet? Eikö teitä ällötä meidän miesten ruma naama ja kuvottavan karvainen keho? Ja jos ei yllätä, nii miksi ei? Apinoistako tykkäätte tjs?

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katse, miehekkäät käsivarret, jos ulkonäöstä kyse. Huumorintaju, luotettavuus, muista huolehtiminen sytyttävät myöskin. Se, että on kiinnostunut monista asioista.

Olisin sanonut samaa.
Katse ja käsivarret 🤤

Vierailija
22/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen että he kiihottuvat minsuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sukupuolesta. Pidän yhdestä miehestä. Sukupuoli on idioottimainen klisee. Eihän miehet samanlaisia keskenään ole kuten eivät naisetkaan.

Vierailija
24/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys, sivistyneisyys, keskustelutaidot, huumori

Silmät, harteikkuus, käsivarret, raamikkuus, ehkä pituuskin ratkaisee vähän

Näillä ominaisuuksilla ei haittaa vaikka maha pömpöttää,ja laki kaljuuntuu 😍

Vierailija
25/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ihastun, ihan valehtelematta kaikki siinä miehessä on ihanaa. Edellisessä suhteessani muistan miettineeni, miten söpöt jopa miehen jalkakarvat ovat.

Vierailija
26/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä(ni) mm.
-älykkyys, karismaattisuus, miehekkyys, iloisuus, muumorintajuisuus, hymy+ katse

Vierailija
27/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastun älykkääseen vitsailuun jolla ei paineta muita alas. Hymyilyyn ja uteliaisuuteen eli rohkeuteen kokeilla uusia juttuja. Silmiin.

Vierailija
28/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta karvat ja parta ovat hyviä asioita. Huomioni kiinnittää myös urheilullisuus. Miehen pituus ei ole minulle sellainen asia joka kiinnostaa niin paljon. Olen ollut kiinnostunut niin 170 kuin 190 cm pitkistä. Luonteessa kiinnostun älystä, tunneälystä ja osuvasta huumorintajusta.

Vierailija
29/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys :D

T:lesbo nainen, 24

Vierailija
30/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies voi olla siis lähes apinan näköinen, kunhan sillä on muna ja naisia vaan kiinnostaa se ruma karju? Mielenkiintoista. Millä tavalla naiset näkevät itsensä kun meikkaavat ja pukeutuvat korkkareihin ja hameisiin? Pitääkö heteronainen itseään ja toisia naisia kiihottavia, vai kiihottaako se miehen karuus pelkästään?

Vierailija
31/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä(ni) mm.
-älykkyys, karismaattisuus, miehekkyys, iloisuus, muumorintajuisuus, hymy+ katse

Kirjoitusvirhe tekstissäsi, mutta ymmärsin mitä tarkoitit: muumintajuisuus.

Vierailija
32/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli 20 kiloa ylipainoa, tukka pudonnut jo teini-iässä ja hampaitakin siltä puuttui.
Mutta mä en ole eläessäni nähnyt niin komeita kasvoja ja varsinkin se sivuprofiili! (:D)
Vinkeät silmät, parroista tykkään ja viehätyn isommista miehistä vaikka (vai koska?) olen itse pieni ja timmi nainen.
Tätä jalkajuttua en ymmärrä nyt, miksi niitä pitäisi inhota.

Vierailija
33/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistakää ihmiset itsenne ja opetelkaa hyvät käytöstavat.
Se on asia mikä yleensä viehättää vastakkaisessa sukupuolessa ( myös täällä keskuselupalstalla).

Myös hymyilevä iloinen olemus, siisteys ja puhtaus päästä varpaisiin, itestään huolehtiva mies on varmasti naisten mieleen.
Myös miehet jotka ottavat toiset huomioon saavat monesti naisten huomion.

Se mikä yleensä karkottaa naiset on noiden em ominaisuuksien vastakohdat.

Vierailija
34/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harteikkuus, ääni, empaattinen luonne, selkä, käsivarret, kosketus 🤤

Vierailija
35/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys :D
T:lesbo nainen, 24

:)

Vierailija
36/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies voi olla siis lähes apinan näköinen, kunhan sillä on muna ja naisia vaan kiinnostaa se ruma karju? Mielenkiintoista. Millä tavalla naiset näkevät itsensä kun meikkaavat ja pukeutuvat korkkareihin ja hameisiin? Pitääkö heteronainen itseään ja toisia naisia kiihottavia, vai kiihottaako se miehen karuus pelkästään?

Nainen ei näe apinaa tai rumaa karjua, vaan komean miehen?

Vierailija
37/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoatko itseäsi? Miksi sinulla on noin negatiivinen käsitys itsestäsi ja sukupuolestasi? Minun käy sääliksi sinua. T. Mies

Vierailija
38/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä puolisoni ulkonäköön ihastunut. Ei hän ole mitenkään ihmeellisen näköinen kuten en ole minäkään. Mutta hän tykkäsi joistakin samoista asioista kuin minä, hän oli kiltti, kärsivällinen ja luotettava ja meillä oli samanlainen huumorintaju ja arvot.

En muutenkaan ole juuri kiinnostunut miesten ulkonäöstä vaikka kauniista asioista pidänkin. Minun silmiini kun he harvemmin ovat erityisen hyvännäköisiä. Ja muut asiat on tärkeämpiä.

Vierailija
39/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supliikkiin ja älyyn. Hiljaista on ihastumisrintamalla.

Onko nainen siis tyhmä ja ihastuu valehteluun miehen urheudesta? Ritarijutuista jne?

Tuskin voit koskaan ymmärtää.

Vierailija
40/164 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi varmaan  hyvin ankeaa jos joku musta kiinnostuisi vaikka toisaalta aika kivaakin ehkä. En silti vaan kehtaa ajatella ees sellaista  että minusta ajateltaisiin mitään seksuaalista. En koe itseäni kuitenkaan mieheksi, mutten kyllä naiseksi enkä muunsukupuolikseksikaan. En halua ksokaan hymyillä kellekään naiselle ksoka tiedän itseni niin hölmön näköiseksi sellaista tehdessäni. Oikeastaan tunnen itseni niin epäaseksuaaliksi ettei kinostaisi edes elää