Hyvät naiset eivät kauaa sinkkumarkkinoilla ehdi olla eron jälkeen
Täyspäiset ja kunnolliset naiset ovat niin haluttuja.
Kommentit (99)
Uskon että eronneet naiset ei ihan heti kaipaa takaisin vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina suhteen kun haluaa eikä tarvitse olla edes täysipäinen ja kunnollinen. Naisten kohdalla pitäisi katsoa kunnollisuus näkökulmasta onko ollut pari pidempää suhdetta vai miljoona lyhyttä suhdetta jotka kertoo että onko naisessa jotain pielessä
Ei todellakaan saa!!
Nainen kun laittaa miehen vaatimus kriteerit tarpeeksi alas niin varmasti saa. Mies ei vaikka ainoa vaatimus olisi että nainen on elossa
Mitä iloa sellaisesta suhteesta olisi kummallekaan? Ymmärrän "vaatimuskriteerien tarpeeksi alas laittamisen" niin, että nainen alkaisi seurustella miehen kanssa, jota ei pidä puoleensavetävänä eikä muutenkaan yhteensopivana. Eli kaksi ihmistä olisi yhdessä olematta yhdessä, koska heidän välillään ei olisi läheisyyttä, ei yhteisiä mielenkiinnon kohteita tai mitään muutakaan.
Sitten voisi sanoa seurustelevansa ja olla sen myötä muiden silmissä parempi ihminen.
Hahaha, tästä viikon naurut. Ei kyllä ainakaan naisen kannata tuosta syystä miestä ottaa. Meidänkin työyhteisössä monet päällikkö- ja johtajanaiset on sinkkuja. Pari jopa eronnutta sinkkuäitiä (yksi n. 40v ja toinen 50v, jolla jo vanhemmat lapset). Yksi tosi kova mimmi varmaan ikisinkku n. 40v.
Ei ole naisen nauttima arvostus parisuhdestatuksesta kiinni, vaan ihan muista tekijöistä.Kirjoitin tuon kommentin. Sulle ei tainnut aueta, että kirjoitin sen todellakin pilke silmäkulmassa. Olen nainen itsekin.
Arvelin kyllä, mutta päätin avata asiaa siitä syystä, että oikeasti tiedän paljonkin ihmisiä, ketkä epätoivoisesti haluaa vaan jonkun, että voivat sanoa seurustelevansa. On siis varmasti niitäkin, ketkä oikeasti ajattelee noin. Siksi se naurattaakin :D
Sopiiko toivoa että tulisi pieni kevätsade? Taivaalla roikkuu tummansinisiä pilviä ja ramaisee niin mukavasti. Nuo hiirenkorvakoivut tykkäis vedestä.
Vierailija kirjoitti:
Väärin, kyllä niillä aika pian on monilla taas haku päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pian. Monilla. Sun argumentointi häikäisee tällaista surkeaa sosiologian lisensiaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pian. Monilla. Sun argumentointi häikäisee tällaista surkeaa sosiologian lisensiaattia.
Sun mutuilu on kans aika häikäisevää.
Etsiköön. Hakekoon. Ihan sama. Ja ihan sama on mulle sekin, ap, millä sinä olematonta itseluottamustasi yrität buustata. Ei tyhjää egoa pysty täyttämään :D
Mä viihdyn yksin oltuani muiden tahdon alla syntymästäni 1965 vuoteen 2017, jolloin erosin.
Olen kyllästynyt huomioimaan, sopeutumaan, unohtamaan omat tarpeeni ja passaamaan itsekästä hyypiötä, joka ei löydä sukkiaan omasta kaapistaan tai pääse "töistä" kotiin humalatilansa takia.
En valehtelisi kunnolliseksi naista joka vaihtaa miestä useammin kuin kalsareita
Ihmetyttää vähän missä nämä vuosia eron jälkeen sinkkuilevat naiset oikein on, kun ympärilläni vaikuttaa 6kk olevan ehdoton maksimi joka pystytään olemaan yksinään. Moni jopa kertomansa mukaan haluaisi olla yksin, mutta se ei muka jotenkin onnistu koska eteen tulee aina jostain joku jäppinen jonka kanssa onkin niin kivaa ja sitten aletaan olemaan.
Joko on mimmi kierroksessa, ap? Solvaa pikkuisen lisää, kyllä se siitä!
Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vähän missä nämä vuosia eron jälkeen sinkkuilevat naiset oikein on, kun ympärilläni vaikuttaa 6kk olevan ehdoton maksimi joka pystytään olemaan yksinään. Moni jopa kertomansa mukaan haluaisi olla yksin, mutta se ei muka jotenkin onnistu koska eteen tulee aina jostain joku jäppinen jonka kanssa onkin niin kivaa ja sitten aletaan olemaan.
Mä oon kotona. Voi olla että sun kaveripiiri viettää alkoholipitoisempaa elämää kuin minä ja sitoutuu vähän helpommin juomaseuraansa.
Vierailija kirjoitti:
Etsiköön. Hakekoon. Ihan sama. Ja ihan sama on mulle sekin, ap, millä sinä olematonta itseluottamustasi yrität buustata. Ei tyhjää egoa pysty täyttämään :D
Mä viihdyn yksin oltuani muiden tahdon alla syntymästäni 1965 vuoteen 2017, jolloin erosin.
Olen kyllästynyt huomioimaan, sopeutumaan, unohtamaan omat tarpeeni ja passaamaan itsekästä hyypiötä, joka ei löydä sukkiaan omasta kaapistaan tai pääse "töistä" kotiin humalatilansa takia.
Tajusin viimeisen suhteeni jälkeen etten ikinä ole ollut yksin. En asunut yksin enkä ole ollut vuorokauttakaan yksin. Ei ihme että olin stressaantunut, mielialalääkkeitä syövä hermoraunio jos ei lähes 40 vuoteen ole ikinä ollut päivääkään yksin. Ai, että kun on nauttinut kaikesta yksinolosta sen jälkeen! En olisi ikinä alkanut ensimmäiseenkään parisuhteeseen jos olisin tiennyt miten hienoa on elää yksin!
Vierailija kirjoitti:
Olemme kotona. Ei deittiappeja, somessa kaikki miesten kaveripyynnöt poistoon heti, vain naispuolisia kavereita. Ei käy missään. Jos joku lähestyy siinä mielessä että tekisi tuttavuutta niin heilauttaa kädellä torjuvasti ja poistuu paikalta mitään sanomatta eikä katso edes päin. Hyvin onnistuu
Vierailija kirjoitti:
No jos ei luuhaa baareissa tai roiku Tinderissä, niin kukapa tulisi kotoa etsimään. Monet hyvät naiset keskittyvät eron jälkeen lapsiinsa ja pysyvät sinkkuina.
Nämä naiset ovat viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Nainen uhriutuu aina. Ihan aina.
Paitsi täällä Helsingissä, kaikki hyvät miehet on varattuja eikä kiinnosta rikkoa perheitä :(
Vierailija kirjoitti:
Paitsi täällä Helsingissä, kaikki hyvät miehet on varattuja eikä kiinnosta rikkoa perheitä :(
Helsingissä on Suomen eniten sinkkumiehiä. Kyllä syy löytyy tälläkin kertaa omasta peilistäsi.
Jaksaa aina vaan yllättää näiden ätmien jänkkäämiset, eivät vieläkään tajua että suurin osa naisista tällä palstalla on jo aikuisia perheellisiä naisia. Monet olleet naimisissakin..ei täällä kukaan pähkäile minkään "kuinka deittailet parikymppisenä" opusten ohjeita. Ettekö te ajatuspierut ymmärrä että "heittonne" sinkuiksi jäämisitä ja tasoista menee hukkaan AIKUISTEN naisten kanssa, meitä ei kiinnosta/on jo puoliso(ollut vuosia).
Ja muistutuksena pikku mussukat, iso osa naisista nauttii sinkkuna olosta, varsinkin rasittavan äijän hyysäämisen jälkeen.
Näin. Ja yksikään täysipäinen ei aloita suhdetta juuri eronneen kanssa.