Hyvät naiset eivät kauaa sinkkumarkkinoilla ehdi olla eron jälkeen
Täyspäiset ja kunnolliset naiset ovat niin haluttuja.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 4 vuotta sinkkuna. En varmaankaan ole hyvä nainen sitten.
Pistän paremmaksi: olen ollut koko ikäni. Ilmeisesti olen täysin kelvoton nainen, vaikka halukkaita on ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät halua uutta miestä eron jälkeen vaan ovat tyytyväisiä sinkkuja vaikka lopun ikäänsä.
Höpöhöpö. Kaikki haluaa mut vain harvat saa. Miehiä ei muiden pois heittämät jämät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet huono ja paheellinen nainen.
En käytä alkoholia, en harrasta irtosuhteita, en tupakoi enkä käy baareissa. Vai mitä paheita meinasit?
Kunnollinen nainen etsii palveltavan miehen pian sen jälkeen, kun on epäonnekseen jäänyt sinkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on liikaakin miekkosia perässä, olen sinkku omasta vapaasta tahdostani (mikä näyttää olevan täysin vieras käsite palstalla XDDDDD.)
Tiedät varmaan minkä perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät halua uutta miestä eron jälkeen vaan ovat tyytyväisiä sinkkuja vaikka lopun ikäänsä.
Höpöhöpö. Kaikki haluaa mut vain harvat saa. Miehiä ei muiden pois heittämät jämät kiinnosta.
Ei kiinnosta miehen hyysääminen enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on liikaakin miekkosia perässä, olen sinkku omasta vapaasta tahdostani (mikä näyttää olevan täysin vieras käsite palstalla XDDDDD.)
Tiedät varmaan minkä perässä.
Veikkaan, että onlyfansissä on kosolti seuraajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistän paremmaksi: olen ollut koko ikäni. Ilmeisesti olen täysin kelvoton nainen, vaikka halukkaita on ollutkin.
Kyllä, olet kelvoton nainen. Hyveellinen nainen omistaa elämänsä rakastamalleen miehelle.
Nainen saa aina suhteen kun haluaa eikä tarvitse olla edes täysipäinen ja kunnollinen. Naisten kohdalla pitäisi katsoa kunnollisuus näkökulmasta onko ollut pari pidempää suhdetta vai miljoona lyhyttä suhdetta jotka kertoo että onko naisessa jotain pielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olet kelvoton nainen. Hyveellinen nainen omistaa elämänsä rakastamalleen miehelle.
Varmasti omistaisinkin jos sellainen prinssi löytyisi.
Hyvät miehet ja hyvät naiset ovat jo varattuja. Heistä pidetään kiinni. Sinkkumarkkinoilla olevissa on kaikissa joku tai useita vikoja. Eivät he muuten olisi vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina suhteen kun haluaa eikä tarvitse olla edes täysipäinen ja kunnollinen. Naisten kohdalla pitäisi katsoa kunnollisuus näkökulmasta onko ollut pari pidempää suhdetta vai miljoona lyhyttä suhdetta jotka kertoo että onko naisessa jotain pielessä
Ei todellakaan saa!!
Meneekö ap:llä pasmat sekaisin, kun naiset ei halua eikä tarvitse miestä? Yksin on mukava olla, parisuhteessa pitää aina ottaa huomioon miehen oikut.
Tuurista se on kiinni. 2 kk meni ennen kuin tapasin toisen aviomieheni, joka vielä 17 vuoden jälkeen on se oikea.
Mä olen pahasti mielenterveysongelmainen ja vielä viinaankin menevä, mutta en säästy iskuyrityksiltä edes suhteessa ollessa ja eron jälkeen on aina useampi yrittänyt iskeä heti kiinni.
Joku tässä ei täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet ja hyvät naiset ovat jo varattuja. Heistä pidetään kiinni. Sinkkumarkkinoilla olevissa on kaikissa joku tai useita vikoja. Eivät he muuten olisi vapaana.
Tarkoitatko siis että parisuhteessa olevat ovat siis aina hyviä eikä heissä voi olla mitään vikoja?
Väittäisin että osa sinkkuina viihtyvistä on paljon täyspäisempiä kuin osa parisuhteissa olevista. Sinkkuus ei aina tarkoita sitä ettei olisi kelvannut kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriöiset todellakin pitävät hyvästä ja kunnollisesta puolisostaan yleensä kiinni kaikin likaisin keinoin ja liiton päätyttyä kunnollinen kumppani ei halua uuteen parisuhteeseen vaan nauttii vapauden onnesta.
Pershäiriöisiä on melkein 20% ihmisistä.
niin...jos edellinen suhde on päättynyt aikamoiseen henkiseen helvettiin, niin eipä sieltä lähdön jälkeen ole tullut ensimmäisenä mieleen lähteä kiireenvilkkaan hakemaan seuraavaa tyyppiä. Toki olen varmaan monilla kriteereillä hankala, kun en enää suostu tollasta menoa sietämään eli olen mielummin yksin kuin jonkun kanssa sen vuoksi ettei tarvitsisi olla sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pahasti mielenterveysongelmainen ja vielä viinaankin menevä, mutta en säästy iskuyrityksiltä edes suhteessa ollessa ja eron jälkeen on aina useampi yrittänyt iskeä heti kiinni.
Joku tässä ei täsmää.
Ei kukaan sua parisuhteeseen halua, panoksi kelpaat. Miten tämä on niin vaikeaa naisille ymmärtää?
Joo mulla on mennyt aina tosiaan suunnilleen kaksi päivää enkä ole edes täyspäinen :D
Miehet ei sitä tiedä