Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät naiset eivät kauaa sinkkumarkkinoilla ehdi olla eron jälkeen

Vierailija
01.05.2022 |

Täyspäiset ja kunnolliset naiset ovat niin haluttuja.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 4 vuotta sinkkuna. En varmaankaan ole hyvä nainen sitten.

Vierailija
22/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi: olen ollut koko ikäni. Ilmeisesti olen täysin kelvoton nainen, vaikka halukkaita on ollutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät halua uutta miestä eron jälkeen vaan ovat tyytyväisiä sinkkuja vaikka lopun ikäänsä.

Höpöhöpö. Kaikki haluaa mut vain harvat saa. Miehiä ei muiden pois heittämät jämät kiinnosta.

Vierailija
24/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet huono ja paheellinen nainen.

En käytä alkoholia, en harrasta irtosuhteita, en tupakoi enkä käy baareissa. Vai mitä paheita meinasit?

Kunnollinen nainen etsii palveltavan miehen pian sen jälkeen, kun on epäonnekseen jäänyt sinkuksi.

Vierailija
25/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on liikaakin miekkosia perässä, olen sinkku omasta vapaasta tahdostani (mikä näyttää olevan täysin vieras käsite palstalla XDDDDD.)

Tiedät varmaan minkä perässä.

Vierailija
26/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät halua uutta miestä eron jälkeen vaan ovat tyytyväisiä sinkkuja vaikka lopun ikäänsä.

Höpöhöpö. Kaikki haluaa mut vain harvat saa. Miehiä ei muiden pois heittämät jämät kiinnosta.

Ei kiinnosta miehen hyysääminen enää ikinä.

Vierailija
27/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on liikaakin miekkosia perässä, olen sinkku omasta vapaasta tahdostani (mikä näyttää olevan täysin vieras käsite palstalla XDDDDD.)

Tiedät varmaan minkä perässä.

Veikkaan, että onlyfansissä on kosolti seuraajia.

Vierailija
28/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi: olen ollut koko ikäni. Ilmeisesti olen täysin kelvoton nainen, vaikka halukkaita on ollutkin.

Kyllä, olet kelvoton nainen. Hyveellinen nainen omistaa elämänsä rakastamalleen miehelle.

Vierailija
29/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina suhteen kun haluaa eikä tarvitse olla edes täysipäinen ja kunnollinen. Naisten kohdalla pitäisi katsoa kunnollisuus näkökulmasta onko ollut pari pidempää suhdetta vai miljoona lyhyttä suhdetta jotka kertoo että onko naisessa jotain pielessä

Vierailija
30/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olet kelvoton nainen. Hyveellinen nainen omistaa elämänsä rakastamalleen miehelle.

Varmasti omistaisinkin jos sellainen prinssi löytyisi.

Vierailija
31/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet ja hyvät naiset ovat jo varattuja. Heistä pidetään kiinni. Sinkkumarkkinoilla olevissa on kaikissa joku tai useita vikoja. Eivät he muuten olisi vapaana.

Vierailija
32/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa aina suhteen kun haluaa eikä tarvitse olla edes täysipäinen ja kunnollinen. Naisten kohdalla pitäisi katsoa kunnollisuus näkökulmasta onko ollut pari pidempää suhdetta vai miljoona lyhyttä suhdetta jotka kertoo että onko naisessa jotain pielessä

Ei todellakaan saa!!

Vierailija
33/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö ap:llä pasmat sekaisin, kun naiset ei halua eikä tarvitse miestä? Yksin on mukava olla, parisuhteessa pitää aina ottaa huomioon miehen oikut.

Vierailija
34/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista se on kiinni. 2 kk meni ennen kuin tapasin toisen aviomieheni, joka vielä 17 vuoden jälkeen on se oikea.

Vierailija
35/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pahasti mielenterveysongelmainen ja vielä viinaankin menevä, mutta en säästy iskuyrityksiltä edes suhteessa ollessa ja eron jälkeen on aina useampi yrittänyt iskeä heti kiinni.

Joku tässä ei täsmää.

Vierailija
36/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet ja hyvät naiset ovat jo varattuja. Heistä pidetään kiinni. Sinkkumarkkinoilla olevissa on kaikissa joku tai useita vikoja. Eivät he muuten olisi vapaana.

Tarkoitatko siis että parisuhteessa olevat ovat siis aina hyviä eikä heissä voi olla mitään vikoja?
Väittäisin että osa sinkkuina viihtyvistä on paljon täyspäisempiä kuin osa parisuhteissa olevista. Sinkkuus ei aina tarkoita sitä ettei olisi kelvannut kenellekään.

Vierailija
37/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriöiset todellakin pitävät hyvästä ja kunnollisesta puolisostaan yleensä kiinni kaikin likaisin keinoin ja liiton päätyttyä kunnollinen kumppani ei halua uuteen parisuhteeseen vaan nauttii vapauden onnesta.

Pershäiriöisiä on melkein 20% ihmisistä.

Vierailija
38/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin...jos edellinen suhde on päättynyt aikamoiseen henkiseen helvettiin, niin eipä sieltä lähdön jälkeen ole tullut ensimmäisenä mieleen lähteä kiireenvilkkaan hakemaan seuraavaa tyyppiä. Toki olen varmaan monilla kriteereillä hankala, kun en enää suostu tollasta menoa sietämään eli olen mielummin  yksin kuin jonkun kanssa sen vuoksi ettei tarvitsisi olla sinkkuna.

Vierailija
39/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pahasti mielenterveysongelmainen ja vielä viinaankin menevä, mutta en säästy iskuyrityksiltä edes suhteessa ollessa ja eron jälkeen on aina useampi yrittänyt iskeä heti kiinni.
Joku tässä ei täsmää.

Ei kukaan sua parisuhteeseen halua, panoksi kelpaat. Miten tämä on niin vaikeaa naisille ymmärtää?

Vierailija
40/99 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on mennyt aina tosiaan suunnilleen kaksi päivää enkä ole edes täyspäinen  :D

Miehet ei sitä tiedä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan