Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan eroamassa. Mies itki 4v ja 8v lapsille, miten rakastaa heitä.

Vierailija
01.05.2022 |

Ihan kuin joku olisi kuolemassa. Mies muuttaa luultavasti naapuritaloon. Mikään maailmanloppu tämä ei ole. Parempi vain kaikille.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yhteydessä itki?

Vierailija
2/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, että käytännössä sinä pystyt estämään häntä jatkossa tapaamasta lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se minulle maailmanloppu, jos joutuisin asumaan erossa lapsistani. Yritä vaikka ajatella miltä tuo exästäsi tuntuu.

Vierailija
4/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi itkee?

Vierailija
5/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä itsestäsi tuntuisi jos sinut pakotettaisiin muuttamaan pois lasten luota?

Vierailija
6/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kertoi lapsille, että rakastaa heitä. Miten olet pystynyt olemaan tuollaisen hirviön kanssa.

Vierailija
7/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tietää, että käytännössä sinä pystyt estämään häntä jatkossa tapaamasta lapsia.

En ole estämässä. En ole sanonut niin. Ap

Vierailija
8/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lapset miehelle.

Vierailija
9/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi joutua eroon pienistä lapsistani, siksi roikun huonossa suhteessa.

Vierailija
10/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi todiste kuinka vuonna 2022 mies ei voi näyttää tunteitaan ilman että päätyy naisten haukuttavaksi keskustelupalstalle

Vierailija
11/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee lapsille pahaa että iso mies pelottelee erolla lapsia ja rääkyy itkee vieressä. Lapsia pitäisi tukea positiivisesti, lohduttaa. Mies voi leikkiä lasta äitinsä ja kaverinsa seurassa. On ymmärrettävää että itkee, mutta missä, on toinen asia. Ja naapuritalo on lähellä.

Vierailija
12/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä itsestäsi tuntuisi jos sinut pakotettaisiin muuttamaan pois lasten luota?

Itse hän halusi tästä lähteä. Ja erota. Ap

Vierailija
13/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole estämässä. En ole sanonut niin. Ap

Se, mitä sanot, ei välttämättä ole sama, miten toimit. Miehesi tietää senkin.

Vierailija
14/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän itse halusi lähteä, nii on ihan itse vastuussa. Yritä sinä olla lasten tukena.

Vierailija
15/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä ihan järkyttävän itsekkäitä. Ei tuokaan mies sitten yhtään voinut ajatella lapsen parasta, vaan ihan tahallaan lietsoo nyt paniikkia lapsilleen, että lapset alkavat ajatella, että on aivan kamalaa, kun isä muuttaa. Ei jää epäselväksi, miksi ap halusi erota. Opettelisi aikuinen mies käsittelemään omaa tuskaansa jotenkin muuten kuin kaatamalla sitä pienten lasten niskaan.

Tsemppiä ap. Koita sinä osaltasi viestiä lapsille, että kaikki on ihan hyvin, mitään hätää ei ole, kukaan ei ole lähdössä kauas, ja äiti ja isä huolehtii teistä jatkossakin.

Vierailija
16/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hän itse halusi lähteä, nii on ihan itse vastuussa. Yritä sinä olla lasten tukena.

Eikä ole itse mistään vastuussa. Aloituksessa luki, että "parempi kaikille". Ei kaikkien parasta ajatellen voi tulla mitään yksin vastuussa seurausta erosta. Höpöpuhetta.

Vierailija
17/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä ihan järkyttävän itsekkäitä. Ei tuokaan mies sitten yhtään voinut ajatella lapsen parasta, vaan ihan tahallaan lietsoo nyt paniikkia lapsilleen, että lapset alkavat ajatella, että on aivan kamalaa, kun isä muuttaa. Ei jää epäselväksi, miksi ap halusi erota. Opettelisi aikuinen mies käsittelemään omaa tuskaansa jotenkin muuten kuin kaatamalla sitä pienten lasten niskaan.
Tsemppiä ap. Koita sinä osaltasi viestiä lapsille, että kaikki on ihan hyvin, mitään hätää ei ole, kukaan ei ole lähdössä kauas, ja äiti ja isä huolehtii teistä jatkossakin.

Jos miehet on itsekkäitä, niin naiset on tyhmiä kanoja kaikki.

Vierailija
18/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI EROATTE!?

Jos noin tunteellinen on, ja naapuri taloon.

Vierailija
19/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kyllä ihan itse väitti että mies haluaa lähteä (kertoo aika paljon AP:stä sillä miehelle lähteminen on viimeinen keino). Nainen ilmeisesti saa "näyttää" tunteensa ja riehua milloin itse niin katsoo tarpeelliseksi (ja se on usein) mutta mies ei saa näyttää omia tunteitaan?

Vierailija
20/69 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus niistä ikävän/surun kyyneleistä lapsi voi nähdä uudella tapaa vanhempien välittämisen. Ja onhan tuo noin pienille lapsille iso elämän muutos, niin ymmärrän täysin miksi harmittaa se heille tehdä. Sitäpaitsi se, että lapselle näyttää monipuolisesti eri tunteita on tärkeää kehittymisen kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi