Hyvät naiset eivät kauaa sinkkumarkkinoilla ehdi olla eron jälkeen
Täyspäiset ja kunnolliset naiset ovat niin haluttuja.
Kommentit (99)
Olen täyspäinen ja aina itseäni hyvin hoitanut nainen, en kuulu harmaahiiri kategoriaan. Olen ollut ilman miestä 10 vuotta, en ole halunnut uutta parisuhdetta. Oma valinta. Varmaan ottajia olisi ollut. Haluan itse päättää mitä elämässäni teen, en jaksa raahata mitään vastahakoisia miehiä rinnallani. Jos oikea löytyy, mikäs siinä, kyllä sen kelpuutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina suhteen kun haluaa eikä tarvitse olla edes täysipäinen ja kunnollinen. Naisten kohdalla pitäisi katsoa kunnollisuus näkökulmasta onko ollut pari pidempää suhdetta vai miljoona lyhyttä suhdetta jotka kertoo että onko naisessa jotain pielessä
Ei todellakaan saa!!
Nainen kun laittaa miehen vaatimus kriteerit tarpeeksi alas niin varmasti saa. Mies ei vaikka ainoa vaatimus olisi että nainen on elossa
Hyvä nainen ei hypi suhteesta toiseen
Vastauksista huomaa, että pitkään sinkkuna olleille naisille aloituksen fakta menee tunteisiin.
Riippuu miten hyvä määritellään..
No jaa. Onko sitä "sinkkumarkkinoilla" sitten jos ei aktiivisesti etsi ketään?
Ei ole kotoa tullut kukaan hakemaan vuosikausiin, eikä ole kaupan kassajonossa lähestytty.
Naisen kohdalla tämä tosiaan pitää paikkaansa, sillä miehet lähestyvät naisia paaaaaljon enemmän kuin naiset miehiä. Hyvä mies voi säilyä sinkkuna kauankin, jos ei itse lähesty naisia, mutta jos nainen on sinkkuna pitkään, hänessä on todennäköisesti jotain vikaa. Valtava red flag.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kotoa tullut kukaan hakemaan vuosikausiin, eikä ole kaupan kassajonossa lähestytty.
Sä olet vain joko kotona tai kaupassa? Ehkä ihan hyvä sitten pysyä sinkkuna.
Itseasiassa asiastahan on tehty tutkimuksia, että parisuhde parantaa miehen elämänlaatua, mutta heikentää naisen. Kannattaa niiden epätoivoisten sinkkumiesten ihan katsoa peiliin, miksi naiset ovat mieluummin yksin.
Väitän, että jokaikinen mies saa kumppanin rinnalleen, kun hoitaa oman osansa kodista huolehtimisesta, sekä myös oman osansa parisuhteen hoitamisesta, eikä valuta sen puolison harteille vastuuta omasta onnellisuudestaan. Ani harvassa vain ovat miehet, jotka ymmärtävät tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kotoa tullut kukaan hakemaan vuosikausiin, eikä ole kaupan kassajonossa lähestytty.Sä olet vain joko kotona tai kaupassa? Ehkä ihan hyvä sitten pysyä sinkkuna.
Ei hyvällä naisella ole muuta kuin koti ja kaupassa käynti. Huonot naiset on seurapiiriperhosia. Koittakaa nyt päättää mitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kotoa tullut kukaan hakemaan vuosikausiin, eikä ole kaupan kassajonossa lähestytty.Sä olet vain joko kotona tai kaupassa? Ehkä ihan hyvä sitten pysyä sinkkuna.
Ei hyvällä naisella ole muuta kuin koti ja kaupassa käynti. Huonot naiset on seurapiiriperhosia. Koittakaa nyt päättää mitä halutaan.
Sä et Ritva hyvä ymmärrä yhtään millainen hyvä nainen on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän kun olen saanut kunnon kasvatuksen. Hyvällä naisella on vain yksi juttukumppani ja se on oma mies. Sillä ei ole muita ystäviä kuin vanhempansa. Hyvä nainen hoitaa kotinsa ja työnsä ja sen verran kunnostaan että jaksaa tehdä töitä. Hyvä nainen harrastaa korkeintaan puutarhanhoitoa ja ruuanlaittoa sekä kirkossa käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet ja hyvät naiset ovat jo varattuja. Heistä pidetään kiinni. Sinkkumarkkinoilla olevissa on kaikissa joku tai useita vikoja. Eivät he muuten olisi vapaana.
Tarkoitatko siis että parisuhteessa olevat ovat siis aina hyviä eikä heissä voi olla mitään vikoja?
Väittäisin että osa sinkkuina viihtyvistä on paljon täyspäisempiä kuin osa parisuhteissa olevista. Sinkkuus ei aina tarkoita sitä ettei olisi kelvannut kenellekään.
Vaikka hauki on kala, ei kaikki kalat ole haukia.
No kyllä, jos vaikka on kotona viihtyvä persoona niin ei välttämättä etenkään korona aikaan tms tuu tavattua ihmisiä, tai jos kaikki työt ja harrastukset on vaikka naisten kanssa. Missä sitä tapaisi?
Musta kiinnostuu helposti monet miehet, mutta tapaan niitä tosi vähän ja en pidä tinderissä, en myöskään biletä. Joten kyl paljon helpommin joka bilettäjä joka työskentelee miesvaltasella alalla löytää miehen kun minä, oli sitten kiva ihminen tai ei.
Ei kyllä kiinnosta olla hyvä tai huono nainen. Samaa iänikuista jaappausta. Eiväthän kaikki tahdo mitään parisuhteita. Eivät miehet, eivätkä naiset. Seksiäkin voi harrastaa ihan itsekseen. Joillakin tuntuu se parisuhde olla elämän pääasia, varmaan he yleensä löytävät jonkun. Täällä annetaan ymmärtää, että miehille se olisi jotenkin valtavan vaikeaa, mutta itse en näe asiaa näin.
Moni ei vaan tahdo jotain "kuka vaan kelpaa" -suhteita ja kun ei se oikea kävele missään vastaan, jäävät yksin. Kuten minä. Aiemmin aina seurustelin ja jäin jotenkin odottamaan, että sitä toista alkaisi kiinnostaa samat asiat kuin minua ja elämä jotenkin paranisi sitten. No ei tietenkään alkanut. No, aikansa kutakin.
Hyvä on olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä, jos vaikka on kotona viihtyvä persoona niin ei välttämättä etenkään korona aikaan tms tuu tavattua ihmisiä, tai jos kaikki työt ja harrastukset on vaikka naisten kanssa. Missä sitä tapaisi?
Musta kiinnostuu helposti monet miehet, mutta tapaan niitä tosi vähän ja en pidä tinderissä, en myöskään biletä. Joten kyl paljon helpommin joka bilettäjä joka työskentelee miesvaltasella alalla löytää miehen kun minä, oli sitten kiva ihminen tai ei.
Eikä tarvi olla mikään kotihiiri, ettei juurikaan tapaa miehiä. Työskentelee naisvaltaisella alalla (ja töissä pariutuminen muutenkin kyseenalaista), harrastaa jotain ryhmäliikuntaa, missä kaikki naisia, eikä siellä muutenkaan yleensä tutustuta, ystävät pääsääntöisesti naisia ja ystäväporukan tapaamiset naisteniltoja ja naistenreissuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän kun olen saanut kunnon kasvatuksen. Hyvällä naisella on vain yksi juttukumppani ja se on oma mies. Sillä ei ole muita ystäviä kuin vanhempansa. Hyvä nainen hoitaa kotinsa ja työnsä ja sen verran kunnostaan että jaksaa tehdä töitä. Hyvä nainen harrastaa korkeintaan puutarhanhoitoa ja ruuanlaittoa sekä kirkossa käyntiä.
Kyllä näin on. Puutarhanhoitoa saa tosin harrastaa vain niin, että siinä on mies läsnä vahtimassa ja kirkkoonkin on otettava vähintään lapset mukaan. Muutenhan voi tulla joku toinen mies siihen ja nappasta tämän hyvän naisen matkaansa.
Sen takia naiset jäävätkin sinkkumarkkinoille pitkäksi aikaa, kun taas miehillä on uusi hyvinkin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa asiastahan on tehty tutkimuksia, että parisuhde parantaa miehen elämänlaatua, mutta heikentää naisen. Kannattaa niiden epätoivoisten sinkkumiesten ihan katsoa peiliin, miksi naiset ovat mieluummin yksin.
Väitän, että jokaikinen mies saa kumppanin rinnalleen, kun hoitaa oman osansa kodista huolehtimisesta, sekä myös oman osansa parisuhteen hoitamisesta, eikä valuta sen puolison harteille vastuuta omasta onnellisuudestaan. Ani harvassa vain ovat miehet, jotka ymmärtävät tämän.
Tuossa vaiheessa, kun siivotaan yhteistä kotia, ollaan jo aika pitkällä parisuhteessa. Kyllä ne miesten ongelmat ovat siellä suhteen alkupäässä, missä nainen pitäisi saada romanttisesti kiinnostuneeksi (2022 ulkonäkö). Tämä siis, koska sanoit, että: "jokaikinen mies saa kumppanin rinnalleen, kun hoitaa oman osansa..."
Sopii vappuun:
Ruma sinkku = sima runkku