Hyvät naiset eivät kauaa sinkkumarkkinoilla ehdi olla eron jälkeen
Täyspäiset ja kunnolliset naiset ovat niin haluttuja.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Onko sitä "sinkkumarkkinoilla" sitten jos ei aktiivisesti etsi ketään?
Ei ole kotoa tullut kukaan hakemaan vuosikausiin, eikä ole kaupan kassajonossa lähestytty.Sä olet vain joko kotona tai kaupassa? Ehkä ihan hyvä sitten pysyä sinkkuna.
Ei hyvällä naisella ole muuta kuin koti ja kaupassa käynti. Huonot naiset on seurapiiriperhosia. Koittakaa nyt päättää mitä halutaan.
Sä et Ritva hyvä ymmärrä yhtään millainen hyvä nainen on
Kyllä minä ymmärrän kun olen saanut kunnon kasvatuksen. Hyvällä naisella on vain yksi juttukumppani ja se on oma mies. Sillä ei ole muita ystäviä kuin vanhempansa. Hyvä nainen hoitaa kotinsa ja työnsä ja sen verran kunnostaan että jaksaa tehdä töitä. Hyvä nainen harrastaa korkeintaan puutarhanhoitoa ja ruuanlaittoa sekä kirkossa käyntiä.
Kyllä näin on. Puutarhanhoitoa saa tosin harrastaa vain niin, että siinä on mies läsnä vahtimassa ja kirkkoonkin on otettava vähintään lapset mukaan. Muutenhan voi tulla joku toinen mies siihen ja nappasta tämän hyvän naisen matkaansa.
Tottakai, koska puutarhanhoito on vaimon ja miehen yhteinen harrastus. Mies voi työntää kottikärryissä multaa ja osoittaa sormella mihin tulee mitäkin. Yksin ei liikuta missään. On aina joko puoliso mukana tai lapset. Eikä se liity mitenkään mustasukkaisuuteen vaan siihen, että yksinään liikkuminen on merkki moraalisesti rappiollisesta ihmisestä ja joku voi luulla, että nyt ollaan pahoilla teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa asiastahan on tehty tutkimuksia, että parisuhde parantaa miehen elämänlaatua, mutta heikentää naisen. Kannattaa niiden epätoivoisten sinkkumiesten ihan katsoa peiliin, miksi naiset ovat mieluummin yksin.
Väitän, että jokaikinen mies saa kumppanin rinnalleen, kun hoitaa oman osansa kodista huolehtimisesta, sekä myös oman osansa parisuhteen hoitamisesta, eikä valuta sen puolison harteille vastuuta omasta onnellisuudestaan. Ani harvassa vain ovat miehet, jotka ymmärtävät tämän.
No jos tämä pitää paikkansa niin miksi 1/4 osa naisista käyttää mieliala/masennuslääkkeitä? Tässä huomaa et naiset uskoo kaiken mitä "menaiset tai sos.mediassa/lehdissä sanotaan?
Varmaan siksi kun ne on parisuhteessa? Minä en ole tarvinnut mitään mielialaläkkeitä sen jälkeen kun aloin sinkuksi. Kun oli mies talossa niin aina tarvitsi rauhoittavia, masennuslääkkeitä ja neurolepteja. Sinkkuus on naiselle terveysteko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa asiastahan on tehty tutkimuksia, että parisuhde parantaa miehen elämänlaatua, mutta heikentää naisen. Kannattaa niiden epätoivoisten sinkkumiesten ihan katsoa peiliin, miksi naiset ovat mieluummin yksin.
Väitän, että jokaikinen mies saa kumppanin rinnalleen, kun hoitaa oman osansa kodista huolehtimisesta, sekä myös oman osansa parisuhteen hoitamisesta, eikä valuta sen puolison harteille vastuuta omasta onnellisuudestaan. Ani harvassa vain ovat miehet, jotka ymmärtävät tämän.
No jos tämä pitää paikkansa niin miksi 1/4 osa naisista käyttää mieliala/masennuslääkkeitä? Tässä huomaa et naiset uskoo kaiken mitä "menaiset tai sos.mediassa/lehdissä sanotaan?
Varmaan siksi kun ne on parisuhteessa? Minä en ole tarvinnut mitään mielialaläkkeitä sen jälkeen kun aloin sinkuksi. Kun oli mies talossa niin aina tarvitsi rauhoittavia, masennuslääkkeitä ja neurolepteja. Sinkkuus on naiselle terveysteko.
Ja suomalaiset muka maailman onnellisin kansa, tuskin itsekään uskot tuohon katkeraa kirjoituksesi Satun itse olemaan mies naisvaltaisella alalla töissä jolla on vaimo ja lapset tehty, töissä ollaan keskusteltu tästä työkavereiden että vaimoni kanssa et lehdet/sos.media toitotetaan tätä jatkuvasti eikä tarvi olla edes mikään neropatti tajutakseen ettei voi pitää paikkansa kun esim kattoo tilastoja
En ole koskaan seurustellut. Yksi olisi kelpuuttanut suhteeseen, mutta kuoli alkoholismiinsa.
Olen normaalipainoinen nainen, joka on käynyt kouluja, käy töissä, pukeutuu klassisesti, ei dokaa, kuuntelee monipuolisesti musiikkia, matkustelee lomilla, on tehnyt vapaaehtoistyötä, käynyt treffeillä yli 15 vuoden ajan.
Seuraavaksi alan etsiä miestä ulkomailta, koska näköjään Suomessa asuvia virolaisiakaan ei näytä kiinnostavan. Siis suomalaisten lisäksi.
Ainoat, jotka ovat minulle laittaneet viestiä, ovat 2x vanhempia päihdeongelmaisia.
Tämmöistä se nyt vaan on.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan seurustellut. Yksi olisi kelpuuttanut suhteeseen, mutta kuoli alkoholismiinsa.
Olen normaalipainoinen nainen, joka on käynyt kouluja, käy töissä, pukeutuu klassisesti, ei dokaa, kuuntelee monipuolisesti musiikkia, matkustelee lomilla, on tehnyt vapaaehtoistyötä, käynyt treffeillä yli 15 vuoden ajan.
Seuraavaksi alan etsiä miestä ulkomailta, koska näköjään Suomessa asuvia virolaisiakaan ei näytä kiinnostavan. Siis suomalaisten lisäksi.
Ainoat, jotka ovat minulle laittaneet viestiä, ovat 2x vanhempia päihdeongelmaisia.Tämmöistä se nyt vaan on.
Minkä ikäinen olet?
Ei ole määritelty, mikä on hyvä nainen. Minusta hyvä nainen ei kiirehdi suhteesta toiseen, eikä huoli ketään, jos ei ole oikeasti rakastunut. Siksi hyvä nainen voi olla sinkkuna pitkäänkin, mutta sitten taas suhde kestää, koska siihen ei ole lähdetty pinnallisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina suhteen kun haluaa eikä tarvitse olla edes täysipäinen ja kunnollinen. Naisten kohdalla pitäisi katsoa kunnollisuus näkökulmasta onko ollut pari pidempää suhdetta vai miljoona lyhyttä suhdetta jotka kertoo että onko naisessa jotain pielessä
Ei todellakaan saa!!
Nainen kun laittaa miehen vaatimus kriteerit tarpeeksi alas niin varmasti saa. Mies ei vaikka ainoa vaatimus olisi että nainen on elossa
Mitä iloa sellaisesta suhteesta olisi kummallekaan? Ymmärrän "vaatimuskriteerien tarpeeksi alas laittamisen" niin, että nainen alkaisi seurustella miehen kanssa, jota ei pidä puoleensavetävänä eikä muutenkaan yhteensopivana. Eli kaksi ihmistä olisi yhdessä olematta yhdessä, koska heidän välillään ei olisi läheisyyttä, ei yhteisiä mielenkiinnon kohteita tai mitään muutakaan.
Huh, onneksi olen huono nainen. Yksinelo on nimittäin erittäin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina suhteen kun haluaa eikä tarvitse olla edes täysipäinen ja kunnollinen. Naisten kohdalla pitäisi katsoa kunnollisuus näkökulmasta onko ollut pari pidempää suhdetta vai miljoona lyhyttä suhdetta jotka kertoo että onko naisessa jotain pielessä
Ei todellakaan saa!!
Nainen kun laittaa miehen vaatimus kriteerit tarpeeksi alas niin varmasti saa. Mies ei vaikka ainoa vaatimus olisi että nainen on elossa
Mitä iloa sellaisesta suhteesta olisi kummallekaan? Ymmärrän "vaatimuskriteerien tarpeeksi alas laittamisen" niin, että nainen alkaisi seurustella miehen kanssa, jota ei pidä puoleensavetävänä eikä muutenkaan yhteensopivana. Eli kaksi ihmistä olisi yhdessä olematta yhdessä, koska heidän välillään ei olisi läheisyyttä, ei yhteisiä mielenkiinnon kohteita tai mitään muutakaan.
Sitten voisi sanoa seurustelevansa ja olla sen myötä muiden silmissä parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Rau
No jos tämä pitää paikkansa niin miksi 1/4 osa naisista käyttää mieliala/masennuslääkkeitä? Tässä huomaa et naiset uskoo kaiken mitä "menaiset tai sos.mediassa/lehdissä sanotaan?Varmaan siksi kun ne on parisuhteessa? Minä en ole tarvinnut mitään mielialaläkkeitä sen jälkeen kun aloin sinkuksi. Kun oli mies talossa niin aina tarvitsi rauhoittavia, masennuslääkkeitä ja neurolepteja. Sinkkuus on naiselle terveysteko.
Mäkin aloin jossain vaiheessa sairasta suhdetta popsimaan masennuslääkkeitä ja rauhoittavia + unilääkkeitä.
Suhteen jälkeen ne pystyi lopettamaan kun elämä tasaantui.
Mulle alkoi myös heti jäädä rahaa käteen paljon enemmän.
Niin, miehille kun riittää parisuhteessa se, että nainen on jalat levällään aina kun mies niin tahtoo. Nainen taas yleensä haluaa paljon muutakin siltä parisuhteelta. Taas on joku katkera uliulimies avautunut, kun oma porsaskäytös ei kelpaakkaan naisille.
Mulla ainakin elämä parani niin paljon eron jälkeen, että en enää huoli uutta miestä. Tulijoita olisi, mutta haluan olla sinkku. Paskan parisuhteen jälkeen, en halua vastaavaa enää ikinä. Elämänlaatu parani, laihduin ja saan tehdä mitä huvittaa ilman synkistelijää elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pahasti mielenterveysongelmainen ja vielä viinaankin menevä, mutta en säästy iskuyrityksiltä edes suhteessa ollessa ja eron jälkeen on aina useampi yrittänyt iskeä heti kiinni.
Joku tässä ei täsmää.Ei kukaan sua parisuhteeseen halua, panoksi kelpaat. Miten tämä on niin vaikeaa naisille ymmärtää?
Noh tuota.
Mulla on kolme vakavaa suhdetta, pituudet on ollut neljä vuotta kaikissa (olen kyllä miettinyt, mikä tää neljä vuotta on mun suhteissa).
Mitään panoja ja yhden illan juttuja en ole eläessäni harrastanut, en usko siitä mitenkään hyötyväni. Viimeisin suhde kesti puolitoista vuotta, mies oli se mielenvikaisempi, en viitsinyt enää katsella väkivaltaa.
En jaksaisi ainakaan itse katsella toisen lärviä neljää vuotta, jos vaan seksiä haluaisin. Vai onko miehet tosiaan niin epätoivoisia että monta vuotta lässytetään rakkaudesta, ollaan arjessa mukana ja hakeudutaan viereen ja seuraan pelkkää panoa halutessaan, vuositolkulla?
Tuo on kyllä hullua jopa mun mielestä.
Terveisin tuo mt-potilas
Itse olen nyt sinkku jo yli 9kk eron jälkeen. Ei huvita ottaa toista miestä. Entinen petti ja meni yhteen jonkun sekopaisen bipolar naisen kanssa joka panee tyyliin jokaista miestä joka vaan on hänelle mukava.
Miksi miehet lähtee aina noiden sekojen naisten mukaan? Haluavat kunnollisen naisen mutta se sekö kuitenkin kiinnostaa enemmän
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehille kun riittää parisuhteessa se, että nainen on jalat levällään aina kun mies niin tahtoo. Nainen taas yleensä haluaa paljon muutakin siltä parisuhteelta. Taas on joku katkera uliulimies avautunut, kun oma porsaskäytös ei kelpaakkaan naisille.
Paitsi, että nykyään tuntuu olevan ongelmana ettei sitä miestä seksi kiinnosta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nyt sinkku jo yli 9kk eron jälkeen. Ei huvita ottaa toista miestä. Entinen petti ja meni yhteen jonkun sekopaisen bipolar naisen kanssa joka panee tyyliin jokaista miestä joka vaan on hänelle mukava.
Miksi miehet lähtee aina noiden sekojen naisten mukaan? Haluavat kunnollisen naisen mutta se sekö kuitenkin kiinnostaa enemmän
Sekopäistä saa jännitystä elämään. Kelaa nyt miten tylsä kumppani on sellainen, johon voit luottaa sataprosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan saa!!
Sitten voisi sanoa seurustelevansa ja olla sen myötä muiden silmissä parempi ihminen.
Hahaha, tästä viikon naurut. Ei kyllä ainakaan naisen kannata tuosta syystä miestä ottaa. Meidänkin työyhteisössä monet päällikkö- ja johtajanaiset on sinkkuja. Pari jopa eronnutta sinkkuäitiä (yksi n. 40v ja toinen 50v, jolla jo vanhemmat lapset). Yksi tosi kova mimmi varmaan ikisinkku n. 40v.
Ei ole naisen nauttima arvostus parisuhdestatuksesta kiinni, vaan ihan muista tekijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan saa!!
Hahaha, tästä viikon naurut. Ei kyllä ainakaan naisen kannata tuosta syystä miestä ottaa. Meidänkin työyhteisössä monet päällikkö- ja johtajanaiset on sinkkuja. Pari jopa eronnutta sinkkuäitiä (yksi n. 40v ja toinen 50v, jolla jo vanhemmat lapset). Yksi tosi kova mimmi varmaan ikisinkku n. 40v.
Ei ole naisen nauttima arvostus parisuhdestatuksesta kiinni, vaan ihan muista tekijöistä.
Kirjoitin tuon kommentin. Sulle ei tainnut aueta, että kirjoitin sen todellakin pilke silmäkulmassa. Olen nainen itsekin.
Hyvä! Mä viihdyn itsekseni ilman kikkelillistä kiviriippaa.