Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV3:lla The Harlins. Kyllä tuo Johanna on uskomattoman hyvännäköinen!

Vierailija
01.05.2022 |

Rennyä on todella lykästänyt!

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sentään uskomattoman hyvännäköinen, mutta nätti hän on! Muistuttaa hieman Meghania. Mielestäni myös ohjelman perusteella ihan mukavan oloinen ihminen.

Vierailija
22/179 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti saanut ihan ikäisensäkin miehen ja nuoremmankin. Jostain syystä ei sitten uskonut saavansa vaan tyytyi vanhukseen. Naisen huono itsetunto on suurin syy ottaa vanha mies. Uskoo ettei muille kelpaa. Tuntee myös olevansa haluttu, kun ukko ei enää muita saa. Nuoremman kanssa pelkää koko ajan kun se kelpaa muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Johanna on tosi kaunis. Ja jotenkin noilla mätsää, ei se paha juttu ole että molemmat hyötyvät suhteesta mutta uskon että myös viihtyvät yhdessä ja kulkevat kohti samaa päämäärää. En usko että olisivat tehneet lasta yhdessä elleivät oikeasti tykkäisi toisistaan.
Mä oon ekaa kertaa vähän kateellinen jonkun kauneudelle, mun mielestä toi johanna on niin kaunis.
Yksi miinus ainakin ohjelmasta näkyi ja se oli se että renny tekee kokoajan töitä eli ei pysty olla kauheasti johannalle läsnä.
Nyt saan kyllä alapeukkua niin että paukkuu :D

Vierailija
24/179 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ekaa jaksoa oon kattonu, myötähäpeä on välillä aika kova, Renny itkee vähän väliä ja Johanna pitää itseään ammattinäyttelijänä. Hän on syksyn opiskellut näyttelyy ? Myytä saisi kuvata enemmän.

Vierailija
25/179 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 2 ekaa jaksoa katsonut. Ihan mielenkiintoinen. Johanna on kaunis.
Pikku koira on kiva lisä ohjelmaan ja heidän elämään. Renny tekee kyllä paljon töitä.

Vierailija
26/179 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän nyt uskomattoman hyvännäköinen ole mutta kieltämättä tosi kaunis. En olisi valokuvista uskonut että on niin nätti kun ohjelmassa. Kaunis on. Paljon kauniimpi kun vaikka Minttu Räikkönen.

Toivotaan nyt ettei käytä vanhaa ukkelia hyväkseen, Harlinillahan näitä kauniita nuoria naisia on riittänyt, vaihto on ollut liukasta.

Vierailija
27/179 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään uskomattoman hyvännäköinen, mutta nätti hän on! Muistuttaa hieman Meghania. Mielestäni myös ohjelman perusteella ihan mukavan oloinen ihminen.

Minullekin tuli Meghan mieleen. Nätti on, ihmettelenvaan miten on haksahtanut Rennyyn. 

Vierailija
28/179 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei Renny ole mitään huippuelokuvia tehnytkään niin kuitenkin ihan Ok leffoja. Seuraa omaa intohimoaan, silloin pitää uskoa itseensä.

Vierailija
29/179 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli Meghan mieleen. Nätti on, ihmettelenvaan miten on haksahtanut Rennyyn. 

Minä en ihmettele. Repellä paksu ....

Vierailija
30/179 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan iho on kadehdittavan täydellinen!

Mitähän sitten tapahtuu kun Johanna kohtaa omanikäisen miehen johon rakastuu...

Vierailija
31/179 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.

Kuinka niin? Parhaat sukusolut ja hedelmällisyys on nuorilla miehillä samoin kuin nuorilla naisilla. Nehän ne yhteen sopii :-). Ja tämän osoittavat myös tilastot. 

Vierailija
32/179 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän nyt uskomattoman hyvännäköinen ole mutta kieltämättä tosi kaunis. En olisi valokuvista uskonut että on niin nätti kun ohjelmassa. Kaunis on. Paljon kauniimpi kun vaikka Minttu Räikkönen.

Toivotaan nyt ettei käytä vanhaa ukkelia hyväkseen, Harlinillahan näitä kauniita nuoria naisia on riittänyt, vaihto on ollut liukasta.

Hyväksikäyttösuhde lie molemminpuolinen.

Vierailija
33/179 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on naimanaamat

Vierailija
34/179 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä etumus kasvanu huimasti noin hoikalla naisella, ja huuletkin🤣

Vierailija
35/179 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Renny tuossa ohjelmassa puhunut siitä, miten inhosi ja häpesi lapsena sitä, että hänellä oli vanha isä? 

Vierailija
36/179 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoret naiset haluaa kokeneen vanhemman miehen eikä samanikäisiä lapsellisia miehiä.

Vierailija
37/179 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/179 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet nuoret naiset haluaa kokeneen vanhemman miehen eikä samanikäisiä lapsellisia miehiä.

Lähiöpubin 60+ ukoilla käy flaxi parikymppisten bimbojen kanssa? Epäilen.

Vierailija
39/179 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Renny tuossa ohjelmassa puhunut siitä, miten inhosi ja häpesi lapsena sitä, että hänellä oli vanha isä? 

Eikä sitä, että Renny vihasi Renny nimeä. Oli Lauri vuoteen -85.

Vierailija
40/179 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui toi Jossu o noin ruskee vs. muut systerinsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi