Nainen, oletko koskaan pyörtynyt kun olet nähnyt hiiren?
Kommentit (27)
Laita tänne kuvasi, niin voin testata pyörrynkö.
Naiset on herkkiä. Miehen pitää suojella heikompaa astiaa.
mies54v
Hiiri kyllä pyörtyi minut nähdessään.
En. Hiiret ovat söpöjä. Mulla on joskus ollut lemmikkihiiriäkin, nykyisin olen harmikseni allerginen.
Minulla oli lemmikkirotta. Oli oikein kiltti ja soma.
En, kyllä rottakin lähtee karkuun jos vastaan tulee.
En ole. Yhtenä päivänä miespuolinen kollega tuli ilmoittamaan minulle, että roskahuoneessa on kuollut hiiri. Kävin sitten nostamassa sen roskikseen, kun tämä peloton urho ei sitä pystynyt tekemään..
N40
Vierailija kirjoitti:
Laita tänne kuvasi, niin voin testata pyörrynkö.
Nyt oli kyse hiiristä eikä ihmisistä. Saiko ajatus hiirestä pääsi noin sekaisin?
No en tosiaan. Pienenä pelastin peltohiiripesueita kun muut olisivat halunneet heinäpellolla liiskata pienet. Surettaa mökiltäkin pyytää hiiriä, toivon niin että tajuaisivat siirtyä muualle
Vierailija kirjoitti:
En ole. Yhtenä päivänä miespuolinen kollega tuli ilmoittamaan minulle, että roskahuoneessa on kuollut hiiri. Kävin sitten nostamassa sen roskikseen, kun tämä peloton urho ei sitä pystynyt tekemään..
N40
Naisten hommiahan tuollaiset siivoamiset onkin. Kollegasi käskytti sinua ja sinä tottelit, kuten naisen kuuluukin.
No en tod. Nuorempana minulla oli lemmikkinä useampiakin hiiriä.
En, mutta en niitä myöskään suosi, kantavat bakteereja. Osaan kantaa pyydystetyn sanomalehdessä roskiin:).
En. Olen nähnyt hiiriä ja rottia vain ulkosalla. En tiedä millainen reaktio tulisi jos yhtäkkiä kotona sellainen vipeltäisi lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Hiiri kyllä pyörtyi minut nähdessään.
Eikä ihme😉
Vierailija kirjoitti:
En, mutta en niitä myöskään suosi, kantavat bakteereja. Osaan kantaa pyydystetyn sanomalehdessä roskiin:).
Ensimmäinen järkevä vastaus naiselta tässä ketjussa. Villieläimiin ei saa koskea paljain käsin koska niissä voi olla loisia tai tarttuvia tauteja. Muut naiset tuntuvat hipelöivän niitä ilman suojakäsineitä tai vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on herkkiä. Miehen pitää suojella heikompaa astiaa.
mies54v
Hah, kesyrottani ovat aikoinaan tulleet samalle puurolautaselle. Siinä söimme yhdessä. Ei tarvittu miestä pelastamaan eikä suojelemaan ketään. Mies sai lähinnä pelastaa oman aamiaisleipänsä siimahäntien ulottumattomiin. Miehet ovat paljon hysteerisempiä ampiaisten, jyrsijöiden, käärmeiden, hämähäkkien yms. suhteen kuin naiset. Naisena olen aina joutunut viemään ötökät pihalle ulkomaillakin.
Hiiret on söpöjä, pidin monta vuotta lemmikkinäkin. Villihiireen en koskisi mutta suloisia nekin.