MTV3:lla The Harlins. Kyllä tuo Johanna on uskomattoman hyvännäköinen!
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Itse en ole koskaan pitänyt Räikkösen eukkoa tai Martinaa kauniina. Tämä on. Luonnollinen.
Must kyl Minttu on ainakin kaunis mut makunsa kyl kullakin
On kyllä kaunis nainen. En pysty lukemaan The Harlins -aloitusta, kun siellä moititaan niin paljon noita ihmisä.
Vierailija kirjoitti:
Kun heidän lapsi on täysi-ikäinen, on Renny jo 80vee papparainen.
81
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rennyllä on usein se pitkä ristikoru kaulassa? Onko jotenkin uskonnollinen vai?
Ukko on
MANAAJA!
Tykkään kyllä Johannasta, tosi luonnollinen ja kuplivan iloinen ja positiivinen. Kaunis nainen.
Mitähän Rennystä sanoisi? Toivottavasti arvostaa vaimoaan, toista kertaa ei tuollaista mimmiä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko on rypyttänyt Rennyn aika tehokkaasti.
Näyttää aivan ahavoituneelta iho. Iho on paksuuntunut. Ja punainen melkein aina. Liekö jokin krooninen tulehdus ihossa. Ei ainankaan auringossa oleminen paranna. Lisäksi näyttää vähän siltä kuin olisi aina hönössä. Ihmeen flegmaattisen ja unelmoivan näköinen ollut kyllä aina.
Johannalla ollut varmaan ollut tavoitteena jo nuoresta lähtien naida elokuvaohjaaja, oli minkä näköinen oli. Ja tuon sitten sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannalla ollut varmaan ollut tavoitteena jo nuoresta lähtien naida elokuvaohjaaja, oli minkä näköinen oli. Ja tuon sitten sai.
No jos nyt elokuvaohjaajien ulkonäköä meinaat niin Renny ei ole läheskään pahimmasta päästä, ne harvemmin mitään komistuksia on mutta ohjaajana ei noin muuten kovin kummoinen ole (jos nyt vaikka Tarantinoon vertaa)
Mihin tuo nätti Johanna on ihastunut Rennyssä ? Luonteeseen ,ulkonäköön vai mihin.Kuvissa välillä kyllä huomaa sen ison ikäeron.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuo nätti Johanna on ihastunut Rennyssä ? Luonteeseen ,ulkonäköön vai mihin.Kuvissa välillä kyllä huomaa sen ison ikäeron.
Paksuun.....
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Johanna on tosi kaunis. Ja jotenkin noilla mätsää, ei se paha juttu ole että molemmat hyötyvät suhteesta mutta uskon että myös viihtyvät yhdessä ja kulkevat kohti samaa päämäärää. En usko että olisivat tehneet lasta yhdessä elleivät oikeasti tykkäisi toisistaan.
Mä oon ekaa kertaa vähän kateellinen jonkun kauneudelle, mun mielestä toi johanna on niin kaunis.
Yksi miinus ainakin ohjelmasta näkyi ja se oli se että renny tekee kokoajan töitä eli ei pysty olla kauheasti johannalle läsnä.
Nyt saan kyllä alapeukkua niin että paukkuu :D
Minulta sait alapeukun, koska kirjoitit pysty olla. 🤬🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Johanna on tosi kaunis. Ja jotenkin noilla mätsää, ei se paha juttu ole että molemmat hyötyvät suhteesta mutta uskon että myös viihtyvät yhdessä ja kulkevat kohti samaa päämäärää. En usko että olisivat tehneet lasta yhdessä elleivät oikeasti tykkäisi toisistaan.
Mä oon ekaa kertaa vähän kateellinen jonkun kauneudelle, mun mielestä toi johanna on niin kaunis.
Yksi miinus ainakin ohjelmasta näkyi ja se oli se että renny tekee kokoajan töitä eli ei pysty olla kauheasti johannalle läsnä.
Nyt saan kyllä alapeukkua niin että paukkuu :DMinulta sait alapeukun, koska kirjoitit pysty olla. 🤬🤮
Löysää nutturaas mummeli
Niin "luonnollinen", varsinkin niissä kisoissa...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole täydellinen kaunotar, vino nenä.
Haluaa eniten elämässä päästä eteenpäin, Rennyn kohtaaminen oli täydellinen onnenpotku.
Huulet ja tissit on feikkiä. Tykkää ken tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rennyllä on usein se pitkä ristikoru kaulassa? Onko jotenkin uskonnollinen vai?
Mitä vaikka olisikin?
Koru on hieno, eikä mikään karmea suomileijona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksuun.....
....lompakkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saan kyllä alapeukkua niin että paukkuu :DMinulta sait alapeukun, koska kirjoitit pysty olla. 🤬🤮
Joku muukin näkee punaista tuosta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Jos karsitaan hiusväri, ir, kumitissit ja huulitäytteet, niin mitä jää?
Hoikka timmi kroppa upeilla pakaroilla ja kauniit kasvot. 10/10
Vierailija kirjoitti:
Renny ja Danny on khyl ehkä kovimpia ns vanhoja suomiukkoja mitä tiiän. Eli ei kyl ihme et naiset käy ihan kuumana 😁
Tuskin kovettuvat luonnollisin menetelmin kumpikaan. Toinen juonut viinaa pirusti ja toinen 80 täynnä. On kyllä ihme ,että aina löytyy pari naista, jotka lämpenee punakalle pärställe ja roikkuville hauiksille, kunhan vaan on musiikkineuvos tai elokuvaohjaaja.