Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on erikoisin paikka, jossa olet käynyt ulkomailla?

Vierailija
01.05.2022 |

Oletko esim. vahingossa harhaillut outoon/vaaralliseen kortteliin, löytänyt groteskeja tilataideteoksia sisältävän yksityisen puiston tai eksynyt pyhään lehtoon?

Kommentit (426)

Vierailija
21/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin Sanaan vanhassa kaupungissa ja palloilin ympäriinsä ennen kuin löysin hotelliini.

Pariisin katakombit olivat omanlaisensa paikka.

Vierailija
22/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni eteläranskalainen kylä, 1970-luvun alku. Muuri, jota vasten saksalaiset olivat ampuneet kaikki kylän yli 16-vuotiaat miehet vastarintaliikkeen onnistuneen iskun vuoksi. Muurissa näkyi edelleen luotien siihen tekemät jäljet. Muuri jätetty korjaamatta, jotta tapahtumaa ei unohdettaisi.

Hiljaiseksi veti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lihavan naisen kämpillä pattayalla.

Vierailija
24/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdamissa tulin varanneeksi hotellin sieltä punaisten lyhtyjen alueelta. Oli absurdi ja epämiellyttävä kokemus, olin parikymppinen opiskelijatyttö tuolloin.

Vierailija
25/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekingissä kerran kävin syömässä sellaisessa puuroravintolassa. Siellä oli tarjolla ainoastaan erilaisia puuroja hedelmäsoseilla.

Vierailija
26/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queens, never again. Hyvä että hengissä selvisi.

Vierailija
27/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhaminassa käytiin tutustumassa panimoon, olikohan Heinekenin. Päästiin sinne ilmaiseksi tai saattoi se kuulua Kööpenhaminakorttiin. Siellä oli vanhojen hienojen kuparisten oluenvalmistustankkien lisäksi avoimia altaita, missä valmistettiin olutta. Kuin matalia uima-altaita, missä oli likaisenruskeaa nestettä. Ei varmaan nykyaikana enää pääse kävelemään sellaisissa tiloissa tutustumiskierroksella.

Mikä parasta, yksikään meistä ei edes juo olutta. No kyllä siellä maisteltiin kaikenlaista kierroksen lopuksi. Sai siellä jotain virvoitusjuomiakin.

Vierailija
28/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena Interraililla tuli nukuttua monissa oudoissa paikoissa. Kerran Rooman laitamilla illan pimeydessä luultiin levittävämme makuupussimme puistoon, mutta aamulla huomattiinkin olevamme hulppean yksityistalon pihalla. Ei sentään saatu vartiokoiria kimppuumme tms.

Vierailija
29/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuba Cardenas Museo!!!!

Vierailija
30/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisiassa eksyttiin vahingossa ns punaisten lyhtyjen alueelle ja ehdittiin tovi ihmetellä naisten näyttävyyttä oviaukoissa istuskelemassa, kunnes daamit alkoivat hötistellä meitä valkonaisia pois 😅

Vierailija
31/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliinissä teknobileissä. Vaikka olin lukenut etukäteen niistä, niin silti se menon riettaus yllätti tai jopa vähän järkytti. En ole ikinä nähnyt niin paljon porukkaa huumepäissään n*ssimassa kuin kanit.

Vierailija
32/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sedlecin luukirkko Tshekin tasavallassa. Kaikki paikat täynnä luita ja pääkalloja.

Mä olen käynyt luukirkossa Roomassa.
Se oli järkyttävä yllätys. Me luultiin menevämme tavalliseen roomalaiskatoliseen kirkkoon. Meille ei selvinnyt mikä kumma se oli.

Vierailija
33/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reissaa kovin erikoisesti, joten luultavasti Kutna Horan luukappeli Tsekeissä ja yksi eteläisen Saksan korkeatasoinen kylpylähotelli ovat erikoisimmat.

Eikä jälkimmäisessä siis mitään sen "erikoisempaa" että en yleensä ole noin hienoihin paikkoihin uskaltanut ja raaskinut mennä - esimerkiksi se oli minulle uutta että illallisen aikaan huoneessa oli käyty laittamassa iltavalaistus päälle, konvehtilajitelma pöydälle ja avaamassa vuoteet kutsuvan näköisiksi unille käyntiä varten. Ehkä joidenkin perustaso matkatessa, mulle erikoinen kokemus :)

Vierailija
34/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksibaari Pariisissa. Yhdessä isossa huoneessa harrastettiin ryhmäseksiä ja kaikenlaista seksiä. Kierrettin huone ympäri ja äkkiä pois. Baari näytti ihan normaalilta eikä ois uskonut mitä siellä takahuoneessa tapahtuu.

Vierailija
35/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amsterdamissa tulin varanneeksi hotellin sieltä punaisten lyhtyjen alueelta. Oli absurdi ja epämiellyttävä kokemus, olin parikymppinen opiskelijatyttö tuolloin.

Samantyyppinen kokemus Saksasta. Normaali kauppakatu muuttui kuin leikaten punaisten lyhtyjen kaduksi missä
naiset keekoili puolialasti kauppaamassa tavaraansa keskellä päivää.
Lähdettiin kiireen vilkkaa jokirantaan. Siellä taas ei ollut muita kuin narkkeja istuskelemassa huojuen.

Vierailija
36/426 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeperbahnin ilokatu Saksan Hampurissa. Joku ilonainen yritti kaupata itsensä mun iskälle huhtikuun lopussa 2012 keskellä vilkasta iltaa kun olin siellä kävelemässä mun iskän ja vanhimman isosiskon kanssa. Mun vanhin isosisko oli siis tuolloin yliopistovaihdossa Hampurissa ja kävin siellä iskän kanssa katsomassa sitä. Samaan aikaan joku kaupitteli siellä kannabista ja muita huumeita. Muistan kun mun vanhin isosisko sanoi mulle siellä, että kerran sen yksin kävellessä kyseisellä kadulla joku random ilonainen alkoi ampumaan vesipyssyllä sitä kun hän käveli yhden ilonaispaikan näyteikkunan ohi.:-D

M28

Vierailija
37/426 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patagonian pingviinit Magdalena saarella

Vierailija
38/426 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkatoimiston väki herännyt aamuun? Teidän luonnontuhoajien paikka on konkurssissa.

Vierailija
39/426 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanialainen kellarissa sijainnut homobaari oli elämys, joka tuli ekana mieleen.

Vierailija
40/426 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan