Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.

Kommentit (1388)

Vierailija
1141/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että eksyin tänne palstalle. Usko ihmiskuntaan hävisi samointein.

Tämä palsta on täynnä Sanoman, Aller Median ja Ylen toimittajia joiden mielestä on ok lietsoa vihaa eri tahoja kohtaan ilman mitään syytä. heihin usko on mennyt. Tavan ihminen on keskimärin aika jees.

Vierailija
1142/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miehen takia jätin väliin tarjottuja tehtäviä, jotka olisivat edistäneet uraani. Mies vastusti kaikkia työmatkoja, joten esim. kolmen kuukauden projektipesti ulkomailla oli hänelle ehdoton nou-nou, kun ei jaksa yksin sen aikaa lapsia (2 kilttiä alakoululaista) hoitaa. Ei, vaikka työnantaja olisi maksanut mulle liput kotiin joka viikonlopuksi ja olisin hyvin ehtinyt olla kotona joka pe illasta sunnuntai-iltakuuteen. Ei silti käynyt sekään, että äitini olisi auttanut. Lopulta mies meni vaihtoon ja sen jälkeen mun elämä ja työtkin ovat olleet paljon sujuvampia. Olisi pitänyt erota jo aiemmin. Nykyinen puolisoni tukee unelmieni tavoittelua. On kuulkaa ihanaa sellainen.

Ihanaa kuulla, että olet mennyt elämässä eteenpäin ja saanut kokea onnen myös tuota kautta, hyvän ja uraakin tukevan miehen kanssa. Naiset tarvitsevat tällaista paljon enemmän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulua ja turhaa pänttäämistö (laudaturia ja 3 eximiaa). Ujolle ja hiljaiselle ihmiselle yksinkertaiset suorittavat ja vähän stressaavat työt sopii paremmin

Mielestäni on surullista, että koulujärjestelmä ei riittävästi testaa esiintymistaitoja ja paineensietokykyä esim korkeakouluvalinnoissa

Ujous ei kyllä ole eikä pidä olla este tehdä älyä vaativaa työtä. Itse olen päässyt samoilla spekseillä koulutustani vastaavaan työhön ja ujous on jopa hyve.. Moni haluaa puhua ja puhua ja arvostaa kuuntelevaa korvaa, joten olen jopa suosittu työkaveri sekä menestyn asiakkaiden kanssa.

En kehottaisi yhtäkään ujoa olemaan opiskelematta, sehän on ujon paras ase maailmassa: muodollinen pätevyys on monessa virassa edellytys (eikä silloin katsota kuka on paras showmies/nainen)

Vierailija
1144/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoking kills kirjoitti:

Mulla sama, kaikki on pelottavan hyvin. Terveys, varallisuus, perhesuhteet, parisuhde ja valoisalta näyttävä tulevaisuus, kaikki kunnossa siis.

On silti yksi asia, jota kadun ja jonka pelkään tuovan ongelmia vanhempana; poltin tupakkaa nuorempana 15 vuotta ja nyt pelkään sen aiheuttavan tulevaisuudessa syöpää tai jotain. Olen ollut nyt 14 vuotta polttamatta enkä edes hengitä tupakansavun ohi kävellessäni, mutta pelkään silti tuon nuoruuden hölmöilyn tuhoavan kaiken.

Älä höpsi, saat syövän vielä tosta murehtimisesta. Monet lopettaa vasta 30 vuoden tupruttelun jälkeen. Olet sentään lopettanut jo 4 vuotta sitten, anna itsellesi armoa ja ole vihdoin iloinen saavutuksestasi.

Vierailija
1145/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, että olin henkisesto väkivaltaisen ja manipuloivan miehen kanssa. Jonka jäljen vielä 10 vuoden jälkeen vaikuttaa itsetuntooni alentavasti. Elän näennäisesti normaalia sosiaalista elämää, mutta oikeasti pelkään ihmisiä tai sitä, että ihmiset eivät hyväksy minua ja hylkäävät millon mistäkin syystä. Tätä se mies teki paljon, jätti ihan pienestäkin syystä ja piti päivien mykkäkouluja eikä hyväksynyt ketään ystävääni jne.

Vierailija
1146/1388 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ole niin mustavalkoista.

Tavallaan kadun väärää puolisonvalintaa, mutta hänen kanssaan meillä on kuitenkin ihanat lapset ja hän on tukenut mua tosi paljon.

Kaksikymmentä vuotta kohta yhdessä, varmaan eroamme joskus. Mutta ei 21-vuotiaalta voi olettaakaan, että hän osaa tehdä täydellisiä valintoja. Olen armollinen itselleni.

Vierailija
1147/1388 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1148/1388 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttia miehen painostuksesta.

Vierailija
1149/1388 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun seksiä mustan miehen kanssa. Hän haisi pahalle ja oli uskotonkin vielä. Yritän piilotella tuota kaikin puolin.

Vierailija
1150/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun etten yrittänyt kovemmin saada ystävää luokseni yötä viimeisen kerran kun näin hänet. Juuri sillä kerralla hän ei halunnut tulla, vaikka yleensä tuli aina illanvieton päätteeksi. Seuraavana päivänä selvisi miksi halusi omaan kotiinsa tällä kertaa, oli tehnyt itsemurhan. Jotenkin silti ajattelen että hän olisi luopunut ajatuksesta, jos olisin sinä iltana ollut hänen kanssaan. Tai ehkä hän olisi vain lykännyt sitä, kukaan ei voi tietää.

Kadun hukkaanryypättyjä vuosia ja niiden aikana tapahtuneita känniääliöintejä. Kadun myös etten aloittanut opiskeluja aiemmin. Mutta ymmärrän myös, ettei se minun tapauksessani ollut mahdollista (alkoholiongelma jonka sain kuriin vasta kolmekymppisenä), ja mennyt elämä on mennyttä. Katse tähän hetkeen ja tulevaan.

Vierailija
1151/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tanan maahan jääntiä....tää on niin pers....ä tää maa.

Vierailija
1152/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa eniten että kuuntelin muiden mielipiteitä ja haukkuja kun olisi pitänyt tehdä niin kuin itse halusin.

Vierailija
1153/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt elämäni varrella antautua kaikkien halukkaiden naisten kanssa yhdyntään. Monta kymmentä ihmissuhdetta jäi kokeilematta.

Vierailija
1154/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt elämäni varrella antautua kaikkien halukkaiden naisten kanssa yhdyntään. Monta kymmentä ihmissuhdetta jäi kokeilematta.

Tämä, Suunnilleen 20 naista on elämäni aikana antanut vahvasti ymmärtää, että kyllä.

Kahden kanssa heistä päädyin sänkyyn. Pidempää suhdetta ei syntynyt.

Sitä on vaan niin paskahousu.

M52

Vierailija
1155/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että painostuksesta tuhosin terveyteni ja haukuin folioita. Ottaisin sanani takaisin ja myös terveyteni, kiitos

Vierailija
1156/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkkku kirjoitti:

Sitä että painostuksesta tuhosin terveyteni ja haukuin folioita. Ottaisin sanani takaisin ja myös terveyteni, kiitos

Samat sanat!

Vierailija
1157/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, Suunnilleen 20 naista on elämäni aikana antanut vahvasti ymmärtää, että kyllä.

Kahden kanssa heistä päädyin sänkyyn. Pidempää suhdetta ei syntynyt.

Sitä on vaan niin paskahousu.

M52

Sellaista tämä elämä on. Kun olin kolmekymppinen niin vanhat miehet sanoi, että pyydä yökylään kaikki halukkaat. Olin liian nirso. Nyt kyllä kelpaisi keskinkertaisetkin. Ei silti lihavat. M63.

Vierailija
1158/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun että olen tuhlannut energiaa katumiseen

Vierailija
1159/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun moniakin asioita, jotka on tullut esille tässä ketjussa, mutta sanotaan sellaista, mitä muut ei ole sanoneet. Kadun sitä, että olin Hesarin tilaaja 15v ja paljon meni rahaa hukkaan. Tajusin vasta 35v, että kyseessä on täysin puolueellinen vasemmistomedia, joka aivopesee. Olihan Hesari joskus todella maineikas lehti eli sikäli ehkä turha katua. Valtava sukuhan mulla on ja olen lähes kaikki saanut irtisanomaan tilauksensa ja se vähän lohduttaa. Verkkolehteäkin maksoin ja huomasin, että jopa kommenttikentistäkin poistui kaikki "väärät" mielipiteet. Toivon mukaan eivät sentään tee tällä mun vauvapalstailulla rahaa. Ainakin mulla on kaikki ad blockerit päällä.

Vierailija
1160/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ahdistukseen liittyvää hölmöilyä. Mutta en juurikaan mitään. On aika vähän asioita, joihin voin edes vaikuttaa että ne ois jotenkin parempia.