Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.

Kommentit (1388)

Vierailija
1121/1388 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha yritystä ehdottomasti!

Vierailija
1122/1388 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun huumeiden käyttöä ja siihen liittyviä ongelmia pitkälle tulevaisuuteen. Nyt olen ollut 15 vuotta ilman, mutta silti menneisyyden haamut välillä jostain pilkistää. Kunpa olisin osannut olla nuorena viisaampi. Nykyään hyväpalkkainen työ ja asiat kunnossa, mutta koskaan en varmaan menneisyyden traumoista pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakenut ajoissa apua seksuaaliseen hyväksikäyttöön joka tapahtui kun olin 13. tekijä perheen ulkopuolinen henkilö. Kotona asia vaiettiin. tuosta alkoi anoreksia ja mt-ongelmien kierre. Jotenkin olen pärjännyt, koulut käyty ja työelämässä mutta oirehdin edelleen.

Vierailija
1124/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun jokaista kertaa kun olis pitänyt sanoa ja olin hiljaa.

Viimeksi en ollut. Buahahahahhaha ja muistelen sitä vieläkin lämmöllä, ukko sai ansaitsemansa sana ja ilmeensä oli näkemisen arvoinen.

Vierailija
1125/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Kaikella on merkityksensä.

No eikä ole. Vai mikä merkitys on esim lapsen seksuaalisella hyväksikäytöllä?

Vierailija
1126/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun edelleen sitä että olen yhden kerran äänestänyt eduskuntavaaleissa Keskustapuolueen ehdokasta.

Tämä tapahtui kylläkin 90-luvulla jo. 

Vierailija
1127/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadun eniten sitä että luotin poikaystävääni ja hän vei minut vahvassa humalatilassa huijarin luo ja mukaani käskettiin ottaa pankkitunnukseni, jolla saatiin suuria luottoja rahastoyhtiöistä, 20 000,tehtiin puhelimen textareilla, en itse puhunut kenenkään henkilön kanssa.

Sitten tuli joka kuukausi kymmeniä satojen eurojen laskuja, en pystynyt maksamaan. Luottotiedot meni

Huijari nimeltään Hannu Tapani Lampela. Nyt olen köyhä, vaikka minulla olisi ollut hyvä eläke. 5

Hei. Olisi tälle Hannulle asiaa. Voitko vinkata miltä paikkakunnalta mahdollisesti löytyy?

Vierailija
1128/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymistä.

Vierailija
1129/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulua ja turhaa pänttäämistö (laudaturia ja 3 eximiaa). Ujolle ja hiljaiselle ihmiselle yksinkertaiset suorittavat ja vähän stressaavat työt sopii paremmin

Mielestäni on surullista, että koulujärjestelmä ei riittävästi testaa esiintymistaitoja ja paineensietokykyä esim korkeakouluvalinnoissa

Vierailija
1130/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin toimittajalle haastattelun.

Artikkeli oli lopulta minua vastaan ja pilasi elämäni.

Vierailija
1131/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä, että menin naimisiin seksuaalisesti huonosti yhteensopivan naisen kanssa vaikka hän onkin muuten hyvä ja meillä on ihania lapsia. Olen sopeutunut tilanteeseen. 

Vierailija
1132/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkea...

Vierailija
1133/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä näyttäytyy loputtomana kamppailuna upottavana suona, joskus auringonsäde leikkaa maiseman kuollakseen taas pois ja jättäen hämärään kulkemaan kohti jotakin. Moni valinta on ollut väärä, niin moni, että epäilen, ettei oikeita ole minulle ollut tarjollakaan.

Vierailija
1134/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko keskiluokkaiseen lapsiperhe-elämään alkamista. Jurppii omakotitalo ja kiljuvat kakarat. Seksielämä on lähes historiaa, vaikka vaimon mielestä on kaikki kunnossa.

Vierailija
1135/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä että jäin työpariksi vuosiksi persoonallisuushäiriöisen naisen kanssa.

Jääkää mieluummin työttömiksi kuin vaikeiden tyyppien kanssa työpaikalle!

Terveys meni, ja uudet sairaudet poikii entisten päälle!

Ja mitä kaikkea jäikään elämän parhaina vuosina tekemättä.........

Vierailija
1136/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä että ennen laitoin kaikki muut itseni edelle ja masennushan siitä seurasi ja totaali burnout.

Vierailija
1137/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista kertaa naimisiin menon, olisi pitänyt jättää tekemättä :(

Nyt sitten odottelen ja toivon hiljaa mielessäni, että puoliso haihtuisi pois...

Vierailija
1138/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulua ja turhaa pänttäämistö (laudaturia ja 3 eximiaa). Ujolle ja hiljaiselle ihmiselle yksinkertaiset suorittavat ja vähän stressaavat työt sopii paremmin

Mielestäni on surullista, että koulujärjestelmä ei riittävästi testaa esiintymistaitoja ja paineensietokykyä esim korkeakouluvalinnoissa

Myös minä olen joutunut miettimään samoja persoonallisuuden piirteitä itsessäni. Hyppäsin tosin jo yliopistossa esiintymisen suhteen syvään päätyyn ja auskultoin aineenopettajaksi, vaikka pelkäsin oppituntien pitoa niin paljon, että tuntien valmistelu jäi usein viime tippaan, kun en ahdistukseltani saanut tunteja tehdyksi. Rohkeus lisääntyi sitten vuosien myötä työssä opettajana. Mutta olen paljon miettinyt sitä, että koska olin tosi ujo lapsena ja vietin aikaani mielellään kotona kirjoja lukien, että jotenkin minulta jäi lapsena saamatta paljon vuorovaikutusharjoitusta. Se on näkynyt mm. siten, että jos ryhmässä on useita ihmisiä, yhä vieläkin mielelläni vetäydyn; se tuntuu tutuimmalta roolilta. Yritän kyllä herätellä itseäni ja osallistua.

Mutta vielä ujoudesta ja työelämästä. Ujous ei ole este etenemiselle, siis on paljon työtehtäviä, joissa esiintyminen on vähäistä. Mutta toinen juttu on sitten, jos haluaa stressittömän työn muutenkin kuin esiintymisen osalta. Kannattaa koettaa löytää sellainen työ, joka sopii itselle, eikä jokaista päivää tarvitse hermoilla.

Vierailija
1139/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista kertaa naimisiin menon, olisi pitänyt jättää tekemättä :(

Nyt sitten odottelen ja toivon hiljaa mielessäni, että puoliso haihtuisi pois...

Voit erota toisenkin kerran. Aika yleistä nykyään. Älä tuhlaa elämääsi onnettomassa liitossa. 🗽

Vierailija
1140/1388 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään. Kaikki on erittäin hyvin. Rakkautta, onnea, terveyttä, omaisuutta ja varallisuutta enemmän kuin riittävästi. Kaksi fiksua, kivaa lasta, parikymppisiä, joilla elämänarvot kohdillaan. Ja siis tämä täyttä totta, på riktigt.

Tämä niin naurattaa kun alapeukkuja tulee tähän kommenttiin - miksi? Se ettei joku kadu jotain on huono asia, että asiat on hyvin on huono asia? Niin suomalaista. Niin kateellista.😂

Oletko vähän tyhmä ? Lue otsikko. Sitä alapeukutetaan sen vuoksi, ,un ei vastaa otsikon kysymykseen ; Mikä kaduttaa ?

Ei tänne leuhkimaan tartte tulla, jos ei ole kysymykseen antaa vastausta.

Tajusitko ?

Onhan; en kadu mitään. Ja tyhmähän en selvästikään ole, olen tehnyt oikeita valintoja elämässä (esim mies, koulutus, työpaikat, sijoitukset), toisin kuin moni muu vastaaja täällä. Moni urpo täällä valitsee uudelleen ja uudelleen itselleen esim hulttiomiehen, se vasta tyhmää on.

Hyvä että et kadu ja olet saanut hyvän elämän 👍