Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.

Kommentit (1388)

Vierailija
1181/1388 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä ystäviä jotka pyörittivät herkän minäni elämää. Pääsin heistä eroon -vihdoin! 

Sain uusia tervejärkisiä , luotettavia ystäviä. Olisi pitänyt irrottautua aiemmin ,mutta herkkyys ei antanut olin liian kiltti. 

Vierailija
1182/1388 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä etten osannut tarttua lapsena ja nuorena koulussa hyviin tilaisuuksiin, missä olisi saanut kavereita jääden yksin. Havahduin asiaan liian myöhään ja myöhäistä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1388 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttoa.

Vierailija
1184/1388 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt aivoinffarktin tulessa olen miettinyt elämääni  en kadu oikeastaan mitään melko hyvin on mennyt ja nyt vielä kohtuu eläkekkin.

Vierailija
1185/1388 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäämistä, arastelua ja varman päälle pelaamista.

Vierailija
1186/1388 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä työpaikkaa. 2 vaihtoehtoa, valitsin tämän koska alalla töitä ja palkka hyvä.

Virhe.

Työpaikka aivan hirveä, työkaverit kauheita, ilmapiiri yleisesti ottaen huono.

Olen kärsinyt 7 vuotta ja nyt mitta täynnä; työttömyyskin hyvä vaihtoehto tämän rinnalla, mikään ei ole tuon arvoista.

Vierailija
1187/1388 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä yhtä vesilasillista saunan jälkeen yhtenä iltana loppuvuodesta 2007. Olisi pitänyt pysyä perinteisessä saunasiiderissä.

Vierailija
1188/1388 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilonarsistisesta lähiöprinsessasta vaimo (ex). Meni reilu 20 vuotta elämästä hukkaan.

Vierailija
1189/1388 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä etten jättänyt eksääni aiemmin.

Vierailija
1190/1388 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, että olen ollut aina ns, herrasmies.

Olisi pitänyt iskeä aina kiinni kun oli vähänkään tsäänssejä.

Vierailija
1191/1388 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, että synnytin lapset liian nuorina, enkä pystynyt antamaan heille rikkaampaa ja parempaa elämää. Aikuisiksi tultuaan he ovat syytelleet minua köyhyydestä ja kaikesta, mitä en voinut heille antaa.

Vierailija
1192/1388 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että erehdyin työskentelemään henkilökohtaisena avustajan ja hoiva-alalla sen sijaan, että olisin ollut kunnianhimoisempi työn suhteen jo opiskeluaikana. Nyt seurauksena jatkuva painostus takaisin vastaaviin tehtäviin ja syyllistäminen siitä etten jäänyt silloin kyseiseen työpaikkaan. Tästä on aikaa yli kymmenen vuotta ja luulisi jokaiselle olevan jo selvää, että jos olisin kokenut kyseisen työn olevan elämäntehtäväni, niin en olisi pyrkinyt elämässä muuhunkin, kuin vaippojen vaihtamiseen ja fyysisistä perustarpeista huolehtimiseen.

Vierailija
1193/1388 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen asunnon ostaminen.

Vierailija
1194/1388 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä että en (heterona) tapaillut tyttöjä lainkaan. Miksi en kaatanut naisia silloin. Vasta vanhemmalla iällä toteutin tätä toivetta ja eipä tietenkään onnistu enää (minulle pelkästään nyrpistelevien) nuorten naisten kanssa vaan vanhojen tätien.

Vierailija
1195/1388 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, kuinka paljon annoin kroonisen sairauteni vaikuttaa elämääni. Mielenterveys aiheutti vaikutuksen ja vaikutus aiheutti ison kiven mielenterveyteen.

Vierailija
1196/1388 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ei ole syytä katua. Tämän hetkinen tilanne on paljolti omien valintojen seurausta. Jos jotakin pitää katua, niin olen liikaa ottanut muut huomioon. Itsekkäämpi olisi pitänyt olla.

Vierailija
1197/1388 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aiemmin mainitsi että kaduttaa elämättä jäänyt elämä. Itseä kaduttaa taas se eletty elämä, usein mietin onkohan muilla näin paljon itsestä noloja asioita menneisyydessä. Olen lapsena valehdellut paljon ja käyttäytynyt pelkotilojen takia nuorena oudosti. Aloitin juomisen tosi aikaisin ja kännissä käyttäydyin tyhmästi. Itsekunnioituksen puutteen takia roikuin parikymppisenä useamman vuoden huonossa miehessä joka pani selkäni takana kaikkea mikä liikkuu. Saman miehen seurassa käytin myös huumeita niin että jonkun vuoden olin itsekin koukussa ja käyttäydyin kyseenalaisesti, paljolti miestä satuttaakseni.

On kyllä näennäisesti hieno tutkinto, työpaikka ja hyvä mies jo lähemmäs 15 vuotta. Pari lastakin tässä. Nuorempana matkustin paljon, asunut useammassa maassa parikymppisestä lähtien ja täällä ulkomailla edelleen. Toivon vaan että omat lapset käyttäytyisi vähän tylsemmin ja fiksummin, ihan kaikkea ei tarvitse itse kokeilla.

Vierailija
1198/1388 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että heikolla hetkellä valitsin lähteä mukaan puolison lisääntymis- ja perheytymisprojektiin, vaikka sydämessäni tiesin varsin hyvin että ei ole minun juttuni.

Elämä meni peruuttamattomasti väärälle raiteelle.

Vierailija
1199/1388 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaamisen puutetta ja arkuutta.

Olisi pitänyt jonkun nuoresta saakka patistaa niin, ettei 5-kymppisenä olisi tällaista oloa, ettei ole mitään saanut aikaan ja ollut missään asiassa merkityksellinen.

Vierailija
1200/1388 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt teininä interreilaamaan. Jätin ottamatta unelmien työpaikan jenkeistä. Ulkomaan kaukomatkat jääneet kaikki tekemättä.

En opiskellut taidealaa nuorena. Päädyin väärään ammattiin ja pätkätöihin.

En valinnut yhtäkään niistä kilteistä pojista, jotka olivat täysin rakastuneita muhin. Olisin saanut kuun taivaalta. Seurustelin väkivaltaisten ja ilkeiden miesten kanssa. Menin naimisiin huonon narsistialkkismiehen kanssa. Erosin, hirveät velat vielä reilu 10 v myöhemmin, traumat ja yksinäisyys.

Nämä kaikki asiat yhdessä ovat johtaneet huonoihin tapahtumiin ja kierteeseen elämässä. Nyt nelikymppisenä rakennan kaikkea uudestaan mutta olisin tehnyt mieluummin silloin elämäniloisena 16v.