Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.

Kommentit (1388)

Vierailija
1161/1388 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten irtisanonut henkilöä 10v sitten,kun siihen oli mahdollisuus. Nyt myrkyttänyt ilmapiiriä tämän koko ajan, kuten jo teki sitä aiemminkin.

Vierailija
1162/1388 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei vaan ymmärrä, joka on tosi vaikea ja vie enemmän voimavaroja kuin antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1388 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkkku kirjoitti:

Sitä että painostuksesta tuhosin terveyteni ja haukuin folioita. Ottaisin sanani takaisin ja myös terveyteni, kiitos

Liityn kerhoon. Aina kun nään tän otsikon niin tämä on asia joka tulee ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
1164/1388 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten sijoittanut bitcoiniin ajoissa. Reippaasti suurin katumuksen aihe itsellä.

Vierailija
1165/1388 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirkkku kirjoitti:

Sitä että painostuksesta tuhosin terveyteni ja haukuin folioita. Ottaisin sanani takaisin ja myös terveyteni, kiitos

Liityn kerhoon. Aina kun nään tän otsikon niin tämä on asia joka tulee ensimmäisenä mieleen.

Täällä vielä yksi, tosin folioita en haukkunut. Terveys pilalla eikä tulevaisuutta uskalla suunnitella.

Vierailija
1166/1388 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään.

Vierailija
1167/1388 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pelkäsin liian pitkään. Pelkäsin mitä toiset ajattelee. Pelkäsin ottaa taloudellisia riskejä. Pelkäsin että jään yksin. Pelkäsin rakastaa. Pelkäsin hypätä tyhjyyteen. 

Sitten tapahtui asia, jos toinenkin, ja potkaisin pelot pellolle. Sen jälkeen alkoi viimein elämä. Ja oikeastaan en kadu mitään, mutta oishan se ollu ihan mahtavaa, jos oisin uskaltanut jo paljon aiemmin. Toisaalta, kun ensin puolet elämästä pelkäsi, niin on osannut arvostaa sitä seuraavaa puolikasta tähän astisesta elämästä enemmän. 

Vierailija
1168/1388 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on isoin katumuksen aiheeni. En olisi halunnut tehdä sitä, mutta olin nuori ja poikaystävän painostuksesta päädyin tekemään sen. En harkinnut lopulta tarpeeksi pitkään koska raskaus oli edennyt niin pitkälle, että aika alkoi käydä vähiin, että abortin sai ilman erikoislupaa..

Kadun ensimmäistä poikaystävääni, joka kohteli minua huonosti ja käytti taloudellisesti hyväksi. "Lainasi" minulta 1000e ja meinasi jättää kokonaan maksamatta. Hirveän painostuksen jälkeen sain nyhdettyä vajaat 300 takaisin siitä. Ei olisi koskaan pitänyt olla sen kanssa tekemisissä, mutta mulla oli niin huono itsetunto, että annoin kaiken vaan tapahtua.

Valitsemaani alaa kadun. Tämä ala ei sovikkaan minulle yhtään...

Kadun, että annoin itseni lihoa, vaikka olin kovalla työllä saanut itseni normaalipainoiseksi

Kadun joitakin miehiä kenen kanssa olin tekemisissä sinkkuaikoina ja ylipäätään joitain sek**aalisia tekoja, joita olen tehnyt

Joitain päihdesekoiluja kadun.

Kadun sitä, miten en ole puolustanut itseäni, kun joku on kohdellut huonosti. Minua kiusattiin rajusti koulussa, mutta olen antanut sen anteeksi itselleni, että en puuttunut siihen, koska en uskaltanut silloin lapsena ja teininä. Mutta ne tilanteet, joita minulle on aikuisena tullut vastaan, että kohdellaan huonosti jää kummittelemaan mieleen "miksi en sanonut sitä tai tätä"

Vierailija
1169/1388 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistuneet asuntokaupat. Maksoin ensiasunnosta typeränä liikaa ja persnettoa tuli, kun jouduin myymään tappiolla. Lohduttaudun sillä, että tuo kuitenkin on vain rahaa eikä sentään sattunut hometaloa tms. kohdalle.

Vierailija
1170/1388 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu mitään.

Vierailija
1171/1388 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu mitään.  Olen tehnyt aina sen,mitä olen halunnut. Kertonut tunteeni avoimesti kohteelleen. Ei siinäkään tarvitse katua,ettei tullut sanottua. Omahan on elämäni ja omat mielihaluni,mikä kiinnostaa ja mikä ei. 

Vierailija
1172/1388 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että äänestin kerran nuorena ja tyhmänä Vihreitä.

Vierailija
1173/1388 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että olen olen kolme kertaa rakastunut ja kolme kertaa menettänyt siihen mennessä kerätyn varallisuuden kun olen kolme kertaa joutunut ostamaan kaikki huonekalut uusiksi kun ne "oli rumia, eikä sopinut sisustukseen" ja ne piti hävittää ja eron myötä minullahan ei enää ollutkaan yhtään ainutta huonekalua

Vierailija
1174/1388 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirkkku kirjoitti:

Ja silti käytät heistä sanaa folio, edelleen. HYvä että olet viisastunut, mutta kannattaa jättää se hätäilevä toisten ihmisten nimittely pois.

Vierailija
1175/1388 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista alkaa olla tässä iässä jo aika pitkä, mutta elämä on laiffii.

90-luvulla päälle parikymppisenä tein typeriä päätöksiä urakalla, mutta joo.

Poltin tahallaan luottotietoni, en vain välittänyt vaikka olisin pystynyt hoitamaan velan (saatu takaisin jo), keskeytin aikuislukion, erosin bändistä, muutin Englantiin josta maitojunalla takaisin myöhemmin, jne.

M52

Vierailija
1176/1388 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia.

Vierailija
1177/1388 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatin valintaa ja avioliittoa.

Vierailija
1178/1388 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varovainen ja harkitseva kaikissa päätöksissä, joten ei ole oikein syntynyt edellytyksiä katua. Niillä vaihtoehdoilla ja tiedoilla, jotka esim. opiskelupaikkaa, kumppania, työpaikkaa, asuntoa, ajoneuvoja tai harrastuksia 'valitessa' oli käytössä, oli täysin fiksua valita se, mitä tuli valittua.

Useimpia varmaan harmittaa, ettei aloittanut jo teininä kuukausisijoittamista indeksirahastoihin tai ettei ole kuntoillut enemmän tai opetellut useita kieliä ja soittamaan useita instrumentteja. Mutta noissahan on oikeastaan kyse siitä, että haluttaisiin lopputulos. Se on aivan eri asia kuin haluta kulkea se matka, jolla lopputulokseen päästään.

Saatan katua kuolinvuoteella sitä, etten ole tehnyt oikeastaan mitään merkittäviä muutoksia elämään vuoden 2008 jälkeen. Mutta sitten se on niin. Ensin pitäisi oikeasti haluta jotakin, jonka saavuttaminen olisi realistisesti ajatellen mahdollista. Muutokset muutoksen vuoksi tuntuvat silkalta hölmöilyltä ja lapselliselta kimpoilulta. Eikä mistään tule mitään jos paine / tunne puuttuu.

Vierailija
1179/1388 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rien, de rien.

Vierailija
1180/1388 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttöä, pilasin elämäni parhaimmat vuodet kännäämällä.