Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko itse täysin kokemattomana seurustelusta seurustella ihmisen kanssa, jolla on ollut pitkä parisuhde?

Vierailija
27.04.2022 |

Tapasin ihanan henkilön, joka on myös kiinnostunut minusta. Jotenkin tunnen itseni ihan huonoksi ihmiseksi, kun minua vaivaa tuo hänen edeltävä suhteensa. Tunnen itseni jotenkin lapselliseksi, kun edes kehtaan ajatella näinJotenkin vain ärsyttäisi ajatella, että toinen on kokenut jo kaikki minulle uudet asiat jo jonkun toisen kanssa. Kuinka voisin koskaan olla hänelle yhtä merkityksellinen kuin hänen ensimmäinen kumppaninsa?

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin vähän vielä kasvamaan.

Vierailija
2/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma ja häiritsee todella paljon näin kokemattomana kun toisella on ollut ties kuin monta jo. Vielä jos tämä alkaa niistä kertomaan niin mieli menee todella ankeaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on jos toisella on kokemusta. Jos kumpikin olisi kokemattomia, siitä helposti seuraisi kaaos.

Vierailija
4/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma ja häiritsee todella paljon näin kokemattomana kun toisella on ollut ties kuin monta jo. Vielä jos tämä alkaa niistä kertomaan niin mieli menee todella ankeaksi.

Nainen, avaa suusi. Jos et halua noista kuulla sanot siitä. 

Vierailija
5/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä asioita hän on kokenut sen toisen kanssa? Ovathan ne uusia joka tapauksessa teille kahdelle. Te ette ole kokeneet yhdessä mitään.

Vierailija
6/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempihan se on jos toisella on kokemusta. Jos kumpikin olisi kokemattomia, siitä helposti seuraisi kaaos.

Miten niin seuraisi kaaos?

Vierailija
7/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koske pitkällä tikullakaan jos ei ole neitsyt kuten minä.

Vierailija
8/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaaos? Kumpikin olisi samalla viivalla. Kokeneempi helposti lähtee vertailemaan edellisiin ja siinä sitten voi tulla kaikenlaisia odotuksia ja oletuksia.

Vierailija
9/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan saman paljonko seurustelua on takana, kun tuntee itsensä vikoineen päivineen ja osaa sen keskusteluntaidon. Sitä kutsutaan itsetunnoksi. 

Vierailija
10/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole vähän pakkokin? Muuten täytyy etsiä toinen täysin kokematon, mikä voi mennä vaikeaksi.

Vierailija
11/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä asioita hän on kokenut sen toisen kanssa? Ovathan ne uusia joka tapauksessa teille kahdelle. Te ette ole kokeneet yhdessä mitään.

No esim. romanttisen rakkauden.

Vierailija
12/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. romanttisen rakkauden.

Se on ensimmäistä kertaa rakkautta teidän välillänne.

Vierailija
13/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minusta on surullista ajatella, että en olisi kenellekään heidän ensirakkautensa.

Vierailija
14/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ronkelit runkkaa. Neitsyenä hautaan.

Vierailija
15/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin minusta on surullista ajatella, että en olisi kenellekään heidän ensirakkautensa.

Ensirakkaudet taitavat aika harvoilla olla niitä joita aidosti muistellaan lämmöllä. Siitä on lähinnä elokuvissa rakennettu jotain elämää suurempaa ja sitä aidointa tavaraa. 

Vierailija
16/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan saman paljonko seurustelua on takana, kun tuntee itsensä vikoineen päivineen ja osaa sen keskusteluntaidon. Sitä kutsutaan itsetunnoksi. 

ja jos on paljon suhteita taustalla sitä kutsutaan moraalittomaksi

Vierailija
17/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että suurin onni on saada rakastaa. Kuulostaa oudolta, että sinulle tärkeintä on saada paistatella tiedossa, että joku kokee tietyn tunteen ensimmäistä kertaa suhteessa sinuun.

Kukaan ei ole sinulle tunteitaan velkaa eikä kenenkään elämä ole järjestetty sinun tarpeitasi varten.

Vierailija
18/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että ihmiset, jotka eivät tätä ymmärrä ovat itse kokeneet ensirakkautensa niin, että molemmat ovat olleet toistensa ensimmäisiä. He eivät edes halua ymmärtää näitä meidän tunteita.

Vierailija
19/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Ronkelit runkkaa. Neitsyenä hautaan.

on se hyvä että edes joku lähtee kunniallisena toiselle puolelle.

Vierailija
20/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että ihmiset, jotka eivät tätä ymmärrä ovat itse kokeneet ensirakkautensa niin, että molemmat ovat olleet toistensa ensimmäisiä. He eivät edes halua ymmärtää näitä meidän tunteita.

Keiden meidän?

Itse olin niin rakastunut, etten uhrannut ajatustakaan sille, oliko toisella ollut muita minua ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän