Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko itse täysin kokemattomana seurustelusta seurustella ihmisen kanssa, jolla on ollut pitkä parisuhde?

Vierailija
27.04.2022 |

Tapasin ihanan henkilön, joka on myös kiinnostunut minusta. Jotenkin tunnen itseni ihan huonoksi ihmiseksi, kun minua vaivaa tuo hänen edeltävä suhteensa. Tunnen itseni jotenkin lapselliseksi, kun edes kehtaan ajatella näinJotenkin vain ärsyttäisi ajatella, että toinen on kokenut jo kaikki minulle uudet asiat jo jonkun toisen kanssa. Kuinka voisin koskaan olla hänelle yhtä merkityksellinen kuin hänen ensimmäinen kumppaninsa?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se exä on exä syystä, joten älä stressaa, ajan myötä teidänkin suhteenne syventyy.

Vierailija
42/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se exä on exä syystä, joten älä stressaa, ajan myötä teidänkin suhteenne syventyy.

Ja aikanaan päädyt myös exäksi ja sitten voit seuraavalle elvistellä miten se mun Exä sitä ja tätä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempihan se on jos toisella on kokemusta. Jos kumpikin olisi kokemattomia, siitä helposti seuraisi kaaos.

Mikä kaaos? Kumpikin olisi samalla viivalla. Kokeneempi helposti lähtee vertailemaan edellisiin ja siinä sitten voi tulla kaikenlaisia odotuksia ja oletuksia.

No kyllähän sinäkin kokemattomana teet oletuksia, kun oletat että kokenut lähtee vertailemaan edellisiin.

Vierailija
44/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisin. Sen sijaan en voisi ikinä seurustella miehen kanssa joka on hyppinyt ns. kukasta kukkaan eikä edes ole halunnut sitoutua. Tai mikä pahempaa, on kyllä "sitoutunut" mutta on edelleen viipottanut munansa perässä.

Vierailija
45/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aikanaan päädyt myös exäksi ja sitten voit seuraavalle elvistellä miten se mun Exä sitä ja tätä :D

Kieltämättä vähän häviöolo ollut aina kun kaverit puhuneet existään, eikä itsellä ole mitään mitä iskeä pöytään. Onhan ne exät jonkinlainen kokemuksen meriitti kuitenkin.

Vierailija
46/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin minusta on surullista ajatella, että en olisi kenellekään heidän ensirakkautensa.

Ensirakkaudet taitavat aika harvoilla olla niitä joita aidosti muistellaan lämmöllä. Siitä on lähinnä elokuvissa rakennettu jotain elämää suurempaa ja sitä aidointa tavaraa. 

Hänelle se oli juuri sitä. Olivat lapsesta asti parhaat ystävät ja teineinä seurustelivat useita vuosia kunnes tapahtui ikävä käänne ja suhde päättyi.
Ap

En nyt ota kantaa erityisesti tähän kommenttiin, mutta ennustan teille nopeaa eroa. Et ole valmis suhteeseen. Olet vielä lapsi.

Vierailija
47/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä vähän häviöolo ollut aina kun kaverit puhuneet existään, eikä itsellä ole mitään mitä iskeä pöytään. Onhan ne exät jonkinlainen kokemuksen meriitti kuitenkin.

se että ovat munanneet parisuhteen kertoo aika paljon ihmisestä. jos vielä tällä elämän tärkeimmän asian mokaamisella haluaa leveillä niin kannattaa jättää sellaiset ihmiset ihan omaan arvoon.

Vierailija
48/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vinkkinä ettei sille kokemattomalle kannata ainakaan lähteä kauheasti leveilemään niillä edellisillä suhteillaan. En tiedä miksi moni näin tekee, ilmeisesti kuvitellaan että se kokeneisuuden esilletuominen jotenkin nostaisi osakkeita, ei se niin mene vaan kokematon alkaa tuntemaan olonsa vain entistäkin epävarmemmaksi kun kontrasti kasvaa.

Jos koet leveilyksi sen, että toinen kertoo omasta elämästään, pysy ihan suosiolla kotona kasvamassa. Vaikka ihan sinne hautaan saakka.

Minkä takia koet tarpeelliseksi kertoa kokemattomalle että olit Jorman kaa 5 vuotta ja sit Pekan kaa 3 ja teitte sitä ja tätä yhdessä? Etenkään jos toinen ei edes kysy.

Eli sinun kanssasi suhteessa tulisi vaieta isosta osasta entistä elämää. Aikamoista munankuorilla kävelyä.

Minun suhteeni perustuu luottamukseen ja rakkauteen. On turvallista kertoa asioista puolin ja toisin, kumpikaan ei saa mitään itsetuntokilareita. Toinen on asunut Pariisissa, toinen on synnyttänyt lapsen. Kokemuksia ei voi verrata eikä niistä tarvitse ottaa ongelmaa.

Etsi sinä itsellesi tynnyrissä kasvanut kumppani, niin ei tarvitse pelätä. Kummankaan.

Vierailija
49/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Jos ikää on yhtään enemmän kuin parikymmentä vuotta, niin aika harvinaista että löytäisit kokemattoman kumppanin joka sinua kiinnostaisi. Jos kyseessä on hyvä tyyppi, niin kannattaa kokeilla.

Vierailija
50/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin minusta on surullista ajatella, että en olisi kenellekään heidän ensirakkautensa.

Ensirakkaudet taitavat aika harvoilla olla niitä joita aidosti muistellaan lämmöllä. Siitä on lähinnä elokuvissa rakennettu jotain elämää suurempaa ja sitä aidointa tavaraa. 

Hänelle se oli juuri sitä. Olivat lapsesta asti parhaat ystävät ja teineinä seurustelivat useita vuosia kunnes tapahtui ikävä käänne ja suhde päättyi.
Ap

En nyt ota kantaa erityisesti tähän kommenttiin, mutta ennustan teille nopeaa eroa. Et ole valmis suhteeseen. Olet vielä lapsi.

Peikkolapsi vieläpä, kun näitä kommentteja katsoo. Kotiluolaan kasvamaan.

Vierailija
51/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se että ovat munanneet parisuhteen kertoo aika paljon ihmisestä. jos vielä tällä elämän tärkeimmän asian mokaamisella haluaa leveillä niin kannattaa jättää sellaiset ihmiset ihan omaan arvoon.

Onko se munaamista, jos kaksi ihmistä vaan eivät lopulta sovi yhteen? Kuka siinä on munannut?

Vierailija
52/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Peikkolapsi vieläpä, kun näitä kommentteja katsoo. Kotiluolaan kasvamaan.

Sori vaan, mutta suurin osa näistä kommenteista ovat jonkun ihan muun kuin mun kirjoittamia. -Ap

Vierailija
53/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Jos ikää on yhtään enemmän kuin parikymmentä vuotta, niin aika harvinaista että löytäisit kokemattoman kumppanin joka sinua kiinnostaisi. Jos kyseessä on hyvä tyyppi, niin kannattaa kokeilla.

23

Vierailija
54/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempihan se on jos toisella on kokemusta. Jos kumpikin olisi kokemattomia, siitä helposti seuraisi kaaos.

Mikä kaaos? Kumpikin olisi samalla viivalla. Kokeneempi helposti lähtee vertailemaan edellisiin ja siinä sitten voi tulla kaikenlaisia odotuksia ja oletuksia.

Ei rakastunut ihminen vertaile entisiin. Ja jos rakastuminen vuosien myötä syvenee rakastamiseksi, niin ei vertaile sittenkään.

Vierailija
55/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi omistaa toistensa menneisyyttä :)

Vierailija
56/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika kokematon ikäisekseni. Minulla on ollut useita tarjokkaita (olen jutellut baareissa), jotka olisivat olleet kiinnostuneita nimenomaan siksi, että olen kokematon. He ovat olleet vanhempia ja luultavasti heillä on ollut paljon naisia. Olen aistinut heistä syvän pettymyksen ja kyllästymisen naisiin. Ehkä olen juuri edustanut jotain sellaista, jota kaipaisivat.
Aikaisemmin vanhemmat miehet menivät naimisiin nuoremman naisen kanssa, jotta tästä voi muokata haluamansa.

Vierailija
57/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset miehet, joilla on ollut paljon naisia, ovat usein syvästi kyllästyneitä naisiin. Surullista.

Vierailija
58/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se munaamista, jos kaksi ihmistä vaan eivät lopulta sovi yhteen? Kuka siinä on munannut?

lopulta? vasta lopulta? ei oikein tiedetty mitä tehdään ja mitä halutaan suhteelta niin asiat ilmenee aina lopulta...

molemmat on munanneet kun eivät ole ottaneet sopivaa kumppania vaan valehdelleet itselleen että tämä on nyt se ilman tarkempaa tarkastelua. lisäksi ei ole tehty työtä suhteen eteen vaan on petetty tai annettu toiselle syy pettää.

Vierailija
59/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika kokematon ikäisekseni. Minulla on ollut useita tarjokkaita (olen jutellut baareissa), jotka olisivat olleet kiinnostuneita nimenomaan siksi, että olen kokematon. He ovat olleet vanhempia ja luultavasti heillä on ollut paljon naisia. Olen aistinut heistä syvän pettymyksen ja kyllästymisen naisiin. Ehkä olen juuri edustanut jotain sellaista, jota kaipaisivat.
Aikaisemmin vanhemmat miehet menivät naimisiin nuoremman naisen kanssa, jotta tästä voi muokata haluamansa.

Ehkä se on juurikin se rauha, joka tulee siitä, että en ole kovin kiinnostunut miehistä. Tai ylipäänsä kenestäkään.

Vierailija
60/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi omistaa toistensa menneisyyttä :)

menneisyys määrittää myös tulevaa. parisuhteessa se on yhteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan