Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko itse täysin kokemattomana seurustelusta seurustella ihmisen kanssa, jolla on ollut pitkä parisuhde?

Vierailija
27.04.2022 |

Tapasin ihanan henkilön, joka on myös kiinnostunut minusta. Jotenkin tunnen itseni ihan huonoksi ihmiseksi, kun minua vaivaa tuo hänen edeltävä suhteensa. Tunnen itseni jotenkin lapselliseksi, kun edes kehtaan ajatella näinJotenkin vain ärsyttäisi ajatella, että toinen on kokenut jo kaikki minulle uudet asiat jo jonkun toisen kanssa. Kuinka voisin koskaan olla hänelle yhtä merkityksellinen kuin hänen ensimmäinen kumppaninsa?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakulla on tällainen (itsetunnon) ongelma, niin hän etsikööt sitten kaltaisensa kumppanin.

Vierailija
22/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vinkkinä ettei sille kokemattomalle kannata ainakaan lähteä kauheasti leveilemään niillä edellisillä suhteillaan. En tiedä miksi moni näin tekee, ilmeisesti kuvitellaan että se kokeneisuuden esilletuominen jotenkin nostaisi osakkeita, ei se niin mene vaan kokematon alkaa tuntemaan olonsa vain entistäkin epävarmemmaksi kun kontrasti kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuus on turhaan aliarvostettua.

Vierailija
24/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vinkkinä ettei sille kokemattomalle kannata ainakaan lähteä kauheasti leveilemään niillä edellisillä suhteillaan. En tiedä miksi moni näin tekee, ilmeisesti kuvitellaan että se kokeneisuuden esilletuominen jotenkin nostaisi osakkeita, ei se niin mene vaan kokematon alkaa tuntemaan olonsa vain entistäkin epävarmemmaksi kun kontrasti kasvaa.

Jos koet leveilyksi sen, että toinen kertoo omasta elämästään, pysy ihan suosiolla kotona kasvamassa. Vaikka ihan sinne hautaan saakka.

Vierailija
25/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että ihmiset, jotka eivät tätä ymmärrä ovat itse kokeneet ensirakkautensa niin, että molemmat ovat olleet toistensa ensimmäisiä. He eivät edes halua ymmärtää näitä meidän tunteita.

Keiden meidän?
Itse olin niin rakastunut, etten uhrannut ajatustakaan sille, oliko toisella ollut muita minua ennen.

ihminen on aina taitava itsesuggestioimaan itseään jos palkintona on onnellisuus. se ei kuitenkaan poista totuutta.

Vierailija
26/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hu0rååmisella on turha leveillä. näinhän se on. 

Vierailija
27/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että ihmiset, jotka eivät tätä ymmärrä ovat itse kokeneet ensirakkautensa niin, että molemmat ovat olleet toistensa ensimmäisiä. He eivät edes halua ymmärtää näitä meidän tunteita.

Keiden meidän?
Itse olin niin rakastunut, etten uhrannut ajatustakaan sille, oliko toisella ollut muita minua ennen.

ihminen on aina taitava itsesuggestioimaan itseään jos palkintona on onnellisuus. se ei kuitenkaan poista totuutta.

Ja mikä se totuus oli? Että toisella oli aiempi suhde?

MITÄ SITTEN? Ihan oikeasti. Haloo.

Vierailija
28/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakulla on tällainen (itsetunnon) ongelma, niin hän etsikööt sitten kaltaisensa kumppanin.

moraali on siitä ikävä ettei kaikilla ole sitä.

Vierailija
29/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keiden meidän?

Entäpä jos hän olisi alkanut niistä existään väkisin kertomaan?

Vierailija
30/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollaat, mutta vastaan silti. Minulla on ollut 15 vuoden suhde. Ja nyt uusi suhde. Jos tämä on mielestäsi moraalitonta, niin selvä sitten.

Vierailija
31/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koet leveilyksi sen, että toinen kertoo omasta elämästään, pysy ihan suosiolla kotona kasvamassa. Vaikka ihan sinne hautaan saakka.

Minkä takia koet tarpeelliseksi kertoa kokemattomalle että olit Jorman kaa 5 vuotta ja sit Pekan kaa 3 ja teitte sitä ja tätä yhdessä? Etenkään jos toinen ei edes kysy.

Vierailija
32/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, oletko 16-vuotias?
Milloin tästä on tullut joku teinipalsta?

Vierailija
33/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin minusta on surullista ajatella, että en olisi kenellekään heidän ensirakkautensa.

Ensirakkaudet taitavat aika harvoilla olla niitä joita aidosti muistellaan lämmöllä. Siitä on lähinnä elokuvissa rakennettu jotain elämää suurempaa ja sitä aidointa tavaraa. 

Hänelle se oli juuri sitä. Olivat lapsesta asti parhaat ystävät ja teineinä seurustelivat useita vuosia kunnes tapahtui ikävä käänne ja suhde päättyi.
Ap

Vierailija
34/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat harvemmin tajuaa miltä köyhistä tuntuu. Sama logiikka toimii kaikessa muussakin, enemmän saanut ei täysin voi ymmärtää miltä vähempiosaisesta tuntuu.

Vierailija
35/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollaat, mutta vastaan silti. Minulla on ollut 15 vuoden suhde. Ja nyt uusi suhde. Jos tämä on mielestäsi moraalitonta, niin selvä sitten.

mihin avioliitto kaatui?

Vierailija
36/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keiden meidän?

Entäpä jos hän olisi alkanut niistä existään väkisin kertomaan?

Mitä on väkisin kertominen? Totta kai suhteet tulivat puheeksi. Minä olin rakastunut, ei tullut mieleenkään ottaa ongelmaksi.

Vierailija
37/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten aloitin vastaavanlaisen ketjun jossa tiedustelin, että onko tällaiset tunteet kokemattomalla normaaleja. Vastaanotto aika lailla erilainen kuin nyt.

Vierailija
38/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia koet tarpeelliseksi kertoa kokemattomalle että olit Jorman kaa 5 vuotta ja sit Pekan kaa 3 ja teitte sitä ja tätä yhdessä? Etenkään jos toinen ei edes kysy.

on se hyvä että kertoo jotta voi erota ja ottaa naisen jolla polvet pysyy yhdessä.

Vierailija
39/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin aika sitten aloitin vastaavanlaisen ketjun jossa tiedustelin, että onko tällaiset tunteet kokemattomalla normaaleja. Vastaanotto aika lailla erilainen kuin nyt.

Löytyisiköhän sitä aloitusta vielä?

Vierailija
40/118 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jotenkin tuntuu, ettei hyvin kokeneempi osapuoli voi enää olla yhtä lailla rakastunut kuin se hölmö kokematon joka on korvia myöden lääpällään, vaan hänellä on enemmän sellaista tiettyä realismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi