Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?
Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.
Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".
Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.
Kommentit (1320)
Paras olisi, jos aloituksen kuvaama miesoletettu haikailisi sellaisen naisen perään, joka on "nälkiintynyt", "riutunut", "luuviulu", "nälkäkurki", "kuivettunut" tai "nahkapussillinen luita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä treffailuajoista, että monelle miehelle tuli yllätyksenä, että kun puhun "mennään kävelylle", lähden oikeasti kunnon tennarit jalassa kävelemään hyvää vauhtia. Olenkin kävellyt useamman "liikunnallisen" miehen niin sanotusti suohon.
Kukaan ei ole ajatustenlukija, vaikka niin luulet ja tunnet jotain lapsellista ylimielisyyttä omasta vauhdistasi. Missään ei ole määritelty, että "kävely" tarkoittaa vain tuollaista liikkumista. Kävely on sitä, että kävellään, vauhdista riippumatta.
Ehkä kannattaisi opetella kommunikoimaan, niin ei tarvitsisi ihmetellä päivänselviä asioita.
Tässä olet ihan oikeassa.
Hieman samalla lailla liikuntakin on liikuntaa, vaikka sitä harrastava ei olisi hoikka tai edes normaalipainoinen. Tämä tosin on kymmeniä sivuja jatkuneen jankkauksen perusteella joillekin hämmentävän vaikea asia hahmottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ajattelee treffi-ilmoitusta tehdessään usein vain sitä, millaista ulkomuotoa ja muuta naiselta toivoo. Ei sitä, mitä tietynlainen nainen voisi haluta, tai mitä itsellä on tarjota naiselle.
Toki tässä on nyt sekin, että olet harvinaisen liikunnallinen ja esim. "normaali kävelyvauhti" voi olla sulle huomattavasti nopeampi kuin keskivertoihmiselle. Mutta onhan tuo typerää hakea "liikunnallista" ihmistä, jos ei itse liiku yhtään.Ei treffi-ilmoituksessa täydykään arvailla, millaista ihmistä sellainen, jota itse hakee, hakee.
Ei ole myöskään mitenkään typerää hakea liikunnallista, jos ei itse liiku yhtään.
Typerää sen sijaan on valehtelu ja harhaanjohtaminen. Miehen olisi pitänyt kertoa, että kuntoilua harrastamaton, x cm/y kg:n kokoinen mies hakee hoikkaa ja siroa naista.Ja ap:n että on läski mutta liikkuu paljon. Silloin molemmat olisivat tienneet ettei kannata tavata.
Onko teille miehille oikeasti sula mahdottomuus katsoa niitä naisen kuvia ja arvioida ihan niiden perusteella, että kannattaako treffeille vaivautua?? Luulisi että te viitsisitte niitä kuvia katsoa ja pyytää viestittelyvaiheessa vaikka lisääkin, jos teille kuitenkin se ulkonäkö ja hoikkuus on niin ensiarvoisen tärkeää.
Kukaan nainen ei voi tietää että te etsitte nimenomaan laihaa naista, jos ette sellaista kerro, mutta silti naisten pitäisi vielä valokuvien lisäksi erikseen sanoa olevansa läskejä??? Koska te vaan ette millään osaa itse kuvien perusteella edes suurin piirtein arvioida viehättääkö nainen teitä vaiko ei?
Onko täällä oikeasti heikkolahjaisia miehiä kirjoittelemassa?Kuva saattaa usein vääristää joten kannattaa laittaa sellaisia kuvia mistä oikeasti huomaa sen millainen kroppa on ja sitten erikseen naamasta kuva. 😊
-eriEli alastonkuva heti tiskiin? Sori mut se on ainut ja oikea totuus.
Ei nyt ihan alastonkuvaa 😂
Sellaset kuvat mistä erottaa kehonmuodot hyvin sekä rinnat ja lantio myös pitää erottua.Joo kuule voin sanoa, että ne yhteydenotot mitä sain kun laitoin sellaisen kuvan missä rinnat ja lantio erottuvat olivat sentyylisiä että niistä miehistä ei todellakaan kiinnostanut tavata yhtäkään. Hyi sna mikä lihakimpaleolo tuli siitä. Vaihdoin äkkiä takaisin villapaitalinjalle.
Eli sulle ei seura kelpaa? Miksi olet tinderissä?
Niin että jos on tinderissä, niin seura kuin seura pitäisi kelvata, vaikka suoraan katuojasta...
Keksi parempaa provoa, trolli.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen nainen on aika laaja käsite.
Onhan Casper Semenyakin erityisen urheilullinen.
Mutta ei se hänestä naista tee.
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan taitoluistelijanainen yhtä lailla urheilullinen kuten avauksessa mainittu mongoliailainen painonnostaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ajattelee treffi-ilmoitusta tehdessään usein vain sitä, millaista ulkomuotoa ja muuta naiselta toivoo. Ei sitä, mitä tietynlainen nainen voisi haluta, tai mitä itsellä on tarjota naiselle.
Toki tässä on nyt sekin, että olet harvinaisen liikunnallinen ja esim. "normaali kävelyvauhti" voi olla sulle huomattavasti nopeampi kuin keskivertoihmiselle. Mutta onhan tuo typerää hakea "liikunnallista" ihmistä, jos ei itse liiku yhtään.Ei treffi-ilmoituksessa täydykään arvailla, millaista ihmistä sellainen, jota itse hakee, hakee.
Ei ole myöskään mitenkään typerää hakea liikunnallista, jos ei itse liiku yhtään.
Typerää sen sijaan on valehtelu ja harhaanjohtaminen. Miehen olisi pitänyt kertoa, että kuntoilua harrastamaton, x cm/y kg:n kokoinen mies hakee hoikkaa ja siroa naista.Ja ap:n että on läski mutta liikkuu paljon. Silloin molemmat olisivat tienneet ettei kannata tavata.
Onko teille miehille oikeasti sula mahdottomuus katsoa niitä naisen kuvia ja arvioida ihan niiden perusteella, että kannattaako treffeille vaivautua?? Luulisi että te viitsisitte niitä kuvia katsoa ja pyytää viestittelyvaiheessa vaikka lisääkin, jos teille kuitenkin se ulkonäkö ja hoikkuus on niin ensiarvoisen tärkeää.
Kukaan nainen ei voi tietää että te etsitte nimenomaan laihaa naista, jos ette sellaista kerro, mutta silti naisten pitäisi vielä valokuvien lisäksi erikseen sanoa olevansa läskejä??? Koska te vaan ette millään osaa itse kuvien perusteella edes suurin piirtein arvioida viehättääkö nainen teitä vaiko ei?
Onko täällä oikeasti heikkolahjaisia miehiä kirjoittelemassa?Kuva saattaa usein vääristää joten kannattaa laittaa sellaisia kuvia mistä oikeasti huomaa sen millainen kroppa on ja sitten erikseen naamasta kuva. 😊
Sellaset kuvat mistä erottaa kehonmuodot hyvin sekä rinnat ja lantio myös pitää erottua.
No mikset tee valintaa niiden kuvien perusteella mitkä siellä on näytillä? Ne naiset jotka eivät ole laittaneet tarkkaa kuvaa kehostaan ovat tehneet sen tietoisesti. Eli eivät halua miestä joka olisi heidän kanssaan vaan sen kropan vuoksi. Kai sieltä niitäkin naisia löytyy joilla on kaikki näytillä? Valkkaa niistä sit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Casper Semenyakin erityisen urheilullinen.Mutta ei se hänestä naista tee.
Hän on intersukupuolinen. Hyvin harvinainen tila.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta saman kysymyksen voisi heittää ap:lle. Eikö miehen kuvista nähnyt, ettei tämä nyt kyllä ole kovin sporttinen. Tai eikö viestitellessä herättänyt ihmettelyä, kun likkunalliseksi itseään kutsuva mies ei kerro mitään harrastamastaan liikunnasta? Aika usein ihmiset kuitenkin kertovat päivästään, viikonloppusuunnitelmista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaset kuvat mistä erottaa kehonmuodot hyvin sekä rinnat ja lantio myös pitää erottua.Oikeesti. Siis miksi pitäisi tarjota runkkumateriaalia Tindermiehille? Ja mikä Jumalasta seuraava tindermies uskoo olevansa kun tätä vaatii? Mitä enemmän tätä ketjua syntyy, sitä vähemmän kiinnostavat miehet ylipäätään.
Etkö ole tajunnut että tinderi on sovellus missä etsitään parisuhdetta tai seksiseuraa?
Näin on, mutta en tykkää miehestä, joka tykkää naisesta, joka tykkää laittaa ensimmäiseksi tiskiin tissit ja vesirajan.
Ongelma kaikissa deittiapeissa on se että naisten puheet ei vastaa todellisuutta.
Muodokas tarkoittaa lihavaa ja urheilullisuuskin näköjään voi tarkoittaa lihavaa.
Koko aihe johtuu siis vain väärinymmärryksestä.
Vaikka itse olisi hoikka tai urheilullinen, kannattaa skipata nuo siroja tai urheilullisia etsivät. He etsivät aivotonta naista.
Itse löysin tinderistä jättipotin, hän kertoi vain itsestään ilman suurempia vaatimuksia.
Kannattaa pitää todella korkealla omat tavoitteet, mutta käydä ahkerasti katsastamassa tyyppejä, eikä huolia ketään joka vähänkään arveluttaa tai ärsyttää.
Kun hyvä tulee vastaan, sen tietää heti. Ne ovat todella harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse olisi hoikka tai urheilullinen, kannattaa skipata nuo siroja tai urheilullisia etsivät. He etsivät aivotonta naista.
Itse löysin tinderistä jättipotin, hän kertoi vain itsestään ilman suurempia vaatimuksia.
Kannattaa pitää todella korkealla omat tavoitteet, mutta käydä ahkerasti katsastamassa tyyppejä, eikä huolia ketään joka vähänkään arveluttaa tai ärsyttää.
Kaikki miehet etsivät siroa ja urheilullista naista, tai kuvitteleeko joku ihan tosissaan että läskit ovat miesten suosikkeja? Tai että ulkonäöllä ei ole merkitystä?
Se että haluaa kauniin naisen ei sulje millään sitä, että myös esim luonteella, arvoilla tai älyllä ei olisi merkitystä. Mutta ulkonäkö ehdottomasti herättää kiinnostuksen. Ei miehet tässä naisista millään tavalla eroa.
Urheilullista etsivä kuulostaa joltain 50+ vuotiaalta. Tulee mieleen tv1 urheilu-uutiset ja PPP Juha Jokisena.
Lisäisi vielä että kahiseva tuulipuku toivottava. #samiksii #samikset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hyvä tulee vastaan, sen tietää heti. Ne ovat todella harvassa.Kaikki miehet etsivät siroa ja urheilullista naista, tai kuvitteleeko joku ihan tosissaan että läskit ovat miesten suosikkeja? Tai että ulkonäöllä ei ole merkitystä?
Se että haluaa kauniin naisen ei sulje millään sitä, että myös esim luonteella, arvoilla tai älyllä ei olisi merkitystä. Mutta ulkonäkö ehdottomasti herättää kiinnostuksen. Ei miehet tässä naisista millään tavalla eroa.
No sit kannattaa laittaa profiiliin että etsii siroa ja pientä naista. Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hyvä tulee vastaan, sen tietää heti. Ne ovat todella harvassa.Kaikki miehet etsivät siroa ja urheilullista naista, tai kuvitteleeko joku ihan tosissaan että läskit ovat miesten suosikkeja? Tai että ulkonäöllä ei ole merkitystä?
Se että haluaa kauniin naisen ei sulje millään sitä, että myös esim luonteella, arvoilla tai älyllä ei olisi merkitystä. Mutta ulkonäkö ehdottomasti herättää kiinnostuksen. Ei miehet tässä naisista millään tavalla eroa.No sit kannattaa laittaa profiiliin että etsii siroa ja pientä naista. Ei ole vaikeaa.
Tai sitten ei mene itse Tinderiin, jos miesten toiveet hoikasta naisesta ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että haluaa kauniin naisen ei sulje millään sitä, että myös esim luonteella, arvoilla tai älyllä ei olisi merkitystä. Mutta ulkonäkö ehdottomasti herättää kiinnostuksen. Ei miehet tässä naisista millään tavalla eroa.No sit kannattaa laittaa profiiliin että etsii siroa ja pientä naista. Ei ole vaikeaa.
Tai sitten ei mene itse Tinderiin, jos miesten toiveet hoikasta naisesta ei miellytä.
Täh? En minä ole tinderissä. Ärsyttää vaan miesten koko ajan epärealistisemmat toiveet, varsinkin kun itse ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? En minä ole tinderissä. Ärsyttää vaan miesten koko ajan epärealistisemmat toiveet, varsinkin kun itse ovat mitä ovat.
Toive hoikasta naisesta epärealistinen? Saattaa kyllä pitää paikkaansa huomioiden miten lihavia ihmiset nykyään on.
Vierailija kirjoitti:
No niin, olen tässä harjoittanut tätä korkeaa laatutasoa naisten osalta. Viime vuosi meni vähän heikommin, kun olin yksillä treffeillä koko vuonna (puolivuotta Tinderissä ja jotain 60 matchia). Tänä vuonna olen ollut entistä avoimempi ja antanut mahdollisuuden myös kuvien perusteella vähemmän mielenkiintoisille jos "paperilla kriteerit huiput". Olen käynyt nyt kaksilla treffeillä, joista paperilla hyvä ei herättänyt livenä muuta kuin kaverillisia fiiliksiä. Toinen treffattava oli mua kuusi vuotta vanhempi nainen ja olisin voinut tavata uudelleen, mutta hän taas ei kokenut mua riittävän viehättäväksi.
Eli mun kohdalla Tinderissä saa kyllä matcheja jonkin verran, mutta treffeille pääseminen on sitten moninverroin vaikeampaa. Saatikka, että molemmat innostuisivat.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse olisi hoikka tai urheilullinen, kannattaa skipata nuo siroja tai urheilullisia etsivät.
Sanoisin, että kannatta skipata kaikki, jotka itsestä kertomisen sijaan antavat listaa millaisen kumppanin haluavat. Varsinkin Tinderin hyvin rajallisen kuvaustekstin ollessa kyseessä.