Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?
Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.
Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".
Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.
Kommentit (1320)
Aloittelijalle on ainakin 10g ylipainoa vaikka olisi lapsuudesta lähtien harrastanut aktiivisesti liikuntaa. Lihasmassaa hänellä ei ole muun painon lisäksi tuota 10 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
naapurin etelästä tuodun vaimon paino laski raskauden aikana ja synnytyksessä painoi siis vähemmän kuin silloin kun siihen tunkattiin siemeniä sisään
Elämä on ihmeellistä ja näinkin voi käydä. Minunkin suomalaiselle kaverilleni kävi näin. Oli muuten aika karmea raskaus. Hän nimittäin oksenteli koko raskausajan.
Minä sen sijaan en oksentanut kertaakaan raskausaikana. Aineenvaihdunta hidastui todella paljon (voin sanoa, että isompi hätä ei sitten millään tullut), eli mun kroppa ikään kuin keräsi kaiken talteen raskaana ollessa. Todellakin lihoin sinä aikana. Meni joku 1,5v ennen kuin olin takaisin normaalimitoissa.
On niin typerää ilkeillä ja syyllistää näistä asioista. Kaikkien kropat on erilaisia ja käyttäytyy eri tavoin.
Joku on romuluisia, siroja, päärynöitä, lihaksikkaita, keskivartalolihavia, tasapaksuja, rintavia ja vähemmän rintavia jne. Se, miten paino kellekin asettuu ja mistä se koostuu, on yksilöllistä. Preferenssejä saa olla, mutta on epäkohteliasta alkaa haukkumaan 60kg naista lihavaksi, vaikka hän ei sitä ole, koska itse tykkää 50kg naisista. Tykkää sitten vain siitä siron ja pienen naisen profiilista ja jättää ne 60-kiloiset rauhaan.
Eikä valehtele olevansa sporttinen profiilissaan, jos ei kerran ole, eikä halua naisenkaan olevan (sporttisilla on lihaksia tai kannattaa sitten se lajivalinta varmistaa, että on sitten taitoluistelija tai balettitanssija, jos sellaisen haluaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jollain tapaa hyvin ihmeellistä, että tänne on osunut niin paljon näennäisesti "ylipainoisia" naisia, joiden keho koostuu kuitenkin puhtaasti lihaksista. Joka toisella tuntuu myös olevan laihaläski ja epäterveellistä elämää viettävä tuttavanainen, jonka keho ei ole lihaksia nähnytkään. Tämä oli vaan tämmöinen "Summa summarum" -havainto. Ei mielipide puoleen, eikä toiseen.
Itse asiassa kyseessä on jonkinlainen naisten välinen, hoikkiin kohdistuva, naisviha. Esimerkiksi mulle ollaan oltu avoimen katkeria, ilkeitä ja pahansuopia, koska moni ovi on avautunut mulle ulkonäköni takia. Kun minut bongattiin aikoinaan mallintöihin, saman työpaikan naiset lakkasivat puhumasta mulle. Mua nimiteltiin laihaläskiksi, anorektikoksi ja mun väitettiin oksentavan ruokani. Kun etenin työssäni, se ei johtunut ahkeruudestani tai taidoistani, vaan pomon väitettiin ihastuneen minuun ja mun käyttävän häntä hyväkseen. Mun "laihuus" oli heille loputon nälvimisen aihe. Tämä tuntui sikäli oudolta, ettei mulla ollut heidän ulkomuodostaan mitään pahaa sanottavaa. Nämä muistot nousivat pintaan monista ketjun laihaläski-kommenteista.
Tai ehkä kyse on vaan siitä, että olet kusipää.
En ollut todellakaan ku*ipää. Kun eräs näistä naisista valitti, ettei lapsensa oppinut uimaan koulun uimaopetuksessa, tarjosin apuani. Se toki kelpasi ja lapsi oppi uimaan. Terveiset vain teille ja erityisesti sille "mukavalle" naiselle, joka vastasi aina hyvään huomenen toivotukseeni kuiskauksella, että "v*tutt**ko?".
Omaan samantyyppisiä kokemuksia noin 25-vuotiaana naisena. Harrastin pitkään telinevoimistelua ja taitoluistelua, mutta loukkaantumisten jälkeen kiinnostuin nykytanssista. Mun vartaloa (172cm/50kg) joko ihastellaan tai kadehditaan. Saan hirveän paljon positiivista huomiota miehiltä, treffipyyntöjä jne. :)
Käykö sulle muuten ikinä niin, että esimerkiksi suojatietä kaupungilla ylittäessäsi, mieskuskien ajamat autot jarruttavat jo kaukaa, jotta pääset turvallisesti tien ylitse ja että he kiiruhtavat avaamaan ovea sulle valmiiksi ja tarjoutuvat auttamaan ostoskassien kanssa. Se on jotain sellaista, joka saa aina hymyn huulille:))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse olisi hoikka tai urheilullinen, kannattaa skipata nuo siroja tai urheilullisia etsivät. He etsivät aivotonta naista.
Itse löysin tinderistä jättipotin, hän kertoi vain itsestään ilman suurempia vaatimuksia.
Kannattaa pitää todella korkealla omat tavoitteet, mutta käydä ahkerasti katsastamassa tyyppejä, eikä huolia ketään joka vähänkään arveluttaa tai ärsyttää.
Kun hyvä tulee vastaan, sen tietää heti. Ne ovat todella harvassa.Kaikki miehet etsivät siroa ja urheilullista naista, tai kuvitteleeko joku ihan tosissaan että läskit ovat miesten suosikkeja? Tai että ulkonäöllä ei ole merkitystä?
Se että haluaa kauniin naisen ei sulje millään sitä, että myös esim luonteella, arvoilla tai älyllä ei olisi merkitystä. Mutta ulkonäkö ehdottomasti herättää kiinnostuksen. Ei miehet tässä naisista millään tavalla eroa.No sit kannattaa laittaa profiiliin että etsii siroa ja pientä naista. Ei ole vaikeaa.
Tai sitten ei mene itse Tinderiin, jos miesten toiveet hoikasta naisesta ei miellytä.
Täh? En minä ole tinderissä. Ärsyttää vaan miesten koko ajan epärealistisemmat toiveet, varsinkin kun itse ovat mitä ovat.
Toive hoikasta naisesta epärealistinen? Saattaa kyllä pitää paikkaansa huomioiden miten lihavia ihmiset nykyään on.
Noh yritin tänne aikaisemmin lähettää viestin, joka jäi tarkistukseen kiinni, että jos 160 cm 68 kg liikuntaa työkseen tekevä ja lisäksi vapaa-ajalla aktiivisesti harrastava nainen on läski, niin joo, on epärealistista sun toive hoikasta naisesta.
Vanha kaava pätee edelleen, eli 160-110=50kg olisi sinun mittaiselle sopiva paino. Nythän sinulla on 18kg liikaa painoa, joten tuskin sinä näytät normaalilta, saati hoikalta. Tuo ylimääräinen lähes 20kg takuulla näkyy jo selvästi noin lyhyessä naisessa.
En tiedä miksi vaivaudun edes vastaamaan sivusta, mutta here goes:
tuo 160 cm /50kg on sieltä normaalipainon ihan alimmasta päästä. BMI 19,5, kun et luultavasti ole laskutaitoinen. Tällainen nainen käyttää kokoa XXS/XS, 34 tai tuumakoko 26-27. Eli siis todella pieniä kokoja, lasten osasto kokoja. Ai mistä tiedän? Koska itse 163 cm pitkänä painoin vajaa 50 kiloa viimeksi 16 -vuotiaana. Olin vielä kehittymätön (rinnaton) ja todella, todella laiha.
Tämä saa toki olla sinun henkilökohtainen preferenssisi -niin kauan kun maltat pysyä täysi-ikäisissä ja hmm.. vapaaehtoisissa kumppaneissa - mutta älä sitten ole kovin pettynyt, että tuohon normaalijakaumasta niin kovin kaukana olevaan vartalonmalliin sopii suomalaisista naisista harvempi kuin 1 sadasta. Toivottavasti käy tuuri ja juuri tämä 1 sadasta sopii sitten muihin kriteereihisi -siis jos sinulla on yhtäkään muuta toivetta kumppanin suhteen, ja sattuu jopa tykkäämään sinusta takaisin. Muuten saattaa käydä niin, että jatkat makoilemista yksin siinä sohvallasi ja toimeentulotukesi lähettämistä aasialaiselle "tyttöystävällesi".
Ja tämä ei sitten ollut avoin kutsu teille kolmelle, jotka haluavat kommentoida tasaisin väliajoin kuinka painonne on yhä teini-iän lukemissa. Vilpittömimmät onnitteluni jättimäisen upeasta henkilökohtaisesta saavutuksestanne, mutta kuitenkin, tiedämme kaikki jo, että teitäkin on olemassa, ei ole tarvetta erikseen käydä muistuttamassa.
N 41, 163/67Kyllä tuon painon kaavalla pituus-10 saa pidettyä.
Ihmiset vaan mättäävät nykyään kaikkea epäterveellistä eikä mihinkään haluta liikkua kävellen/pyöräillen tai muutenkaan pahemmin harrasteta liikuntaa vaan istutaan/maataan kaikki aika.
Terveellistä kotiruokaa ei haluta tehdä vaan pitää olla kermaa ja juustoja yms. jokaisessa ruoassa. Kasviksia syödään minimimäärä.
Kaupan hyllyt ovat rivikaupalla täynnä karkkeja, sipsejä ym. skeidaa ja niiden luo on näköjään aina mentävä.
Kuva ois kiva? Toki oot trolli mutta pistä silti. Arvostellaan sitten sua. Tuo arvostelemasi nainen on hoikka. Sinä luultavasti et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jollain tapaa hyvin ihmeellistä, että tänne on osunut niin paljon näennäisesti "ylipainoisia" naisia, joiden keho koostuu kuitenkin puhtaasti lihaksista. Joka toisella tuntuu myös olevan laihaläski ja epäterveellistä elämää viettävä tuttavanainen, jonka keho ei ole lihaksia nähnytkään. Tämä oli vaan tämmöinen "Summa summarum" -havainto. Ei mielipide puoleen, eikä toiseen.
Itse asiassa kyseessä on jonkinlainen naisten välinen, hoikkiin kohdistuva, naisviha. Esimerkiksi mulle ollaan oltu avoimen katkeria, ilkeitä ja pahansuopia, koska moni ovi on avautunut mulle ulkonäköni takia. Kun minut bongattiin aikoinaan mallintöihin, saman työpaikan naiset lakkasivat puhumasta mulle. Mua nimiteltiin laihaläskiksi, anorektikoksi ja mun väitettiin oksentavan ruokani. Kun etenin työssäni, se ei johtunut ahkeruudestani tai taidoistani, vaan pomon väitettiin ihastuneen minuun ja mun käyttävän häntä hyväkseen. Mun "laihuus" oli heille loputon nälvimisen aihe. Tämä tuntui sikäli oudolta, ettei mulla ollut heidän ulkomuodostaan mitään pahaa sanottavaa. Nämä muistot nousivat pintaan monista ketjun laihaläski-kommenteista.
En ollut todellakaan ku*ipää. Kun eräs näistä naisista valitti, ettei lapsensa oppinut uimaan koulun uimaopetuksessa, tarjosin apuani. Se toki kelpasi ja lapsi oppi uimaan. Terveiset vain teille ja erityisesti sille "mukavalle" naiselle, joka vastasi aina hyvään huomenen toivotukseeni kuiskauksella, että "v*tutt**ko?".
Omaan samantyyppisiä kokemuksia noin 25-vuotiaana naisena. Harrastin pitkään telinevoimistelua ja taitoluistelua, mutta loukkaantumisten jälkeen kiinnostuin nykytanssista. Mun vartaloa (172cm/50kg) joko ihastellaan tai kadehditaan. Saan hirveän paljon positiivista huomiota miehiltä, treffipyyntöjä jne. :)
Käykö sulle muuten ikinä niin, että esimerkiksi suojatietä kaupungilla ylittäessäsi, mieskuskien ajamat autot jarruttavat jo kaukaa, jotta pääset turvallisesti tien ylitse ja että he kiiruhtavat avaamaan ovea sulle valmiiksi ja tarjoutuvat auttamaan ostoskassien kanssa. Se on jotain sellaista, joka saa aina hymyn huulille:))))
:D
Vierailija kirjoitti:
Aloittelijalle on ainakin 10g ylipainoa vaikka olisi lapsuudesta lähtien harrastanut aktiivisesti liikuntaa. Lihasmassaa hänellä ei ole muun painon lisäksi tuota 10 kiloa.
Mitä sitten? Hänhän kuitenkin vastasi niitä toiveita, mitä mies oli profiilissaan esittänyt, eli haussa nainen, jolle urheilu ja liikunta on tärkeä elämäntapa. Ei se aloittajan syy ole, että mies ei oikeasti etsinytkään sellaista naista, jota väitti etsivänsä, eikä ilmeisesti ap:n valokuviakaan viitsinyt kovin tarkkaan syynätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naapurin etelästä tuodun vaimon paino laski raskauden aikana ja synnytyksessä painoi siis vähemmän kuin silloin kun siihen tunkattiin siemeniä sisään
Elämä on ihmeellistä ja näinkin voi käydä. Minunkin suomalaiselle kaverilleni kävi näin. Oli muuten aika karmea raskaus. Hän nimittäin oksenteli koko raskausajan.
Minä sen sijaan en oksentanut kertaakaan raskausaikana. Aineenvaihdunta hidastui todella paljon (voin sanoa, että isompi hätä ei sitten millään tullut), eli mun kroppa ikään kuin keräsi kaiken talteen raskaana ollessa. Todellakin lihoin sinä aikana.
Aineenvaihdunta EI tarkoita sitä kuinka usein käy vessassa. Aineenvaihdunta on käynnissä, jos olet elossa. Ja vaikka suolisto toimisi huonosti ja ruoka viipyisi matkallaan useita päiviä, kroppa ei välttämättä ime yhtään sen enempää ravintoa siitä. Ja toisaalta, jos joku käy neljä kertaa päivässä kakkosella ja kokee että ruoka tulee nopeasti läpi, hänen kehonsa voi ihan hyvin siinä lyhyemmässä ajassa imeä jokaisen saatavilla olevan kalorin itseensä. Eli - ymmärrän kyllä että raskausaikana lihoo, mutta ummetus ei tarkoita sitä että "aineenvaihdunta" on hidastunut ja siksi lihoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin kiiruhdatte yläpeukuttamaan mua, niin mainitsen olevani tuo sama hoikka nainen, jota alettiin piinata työpaikalla. Se on muuten totta, että hoikkana miehiltä saa huomiota tuhatkertaisesti ja pariutuminen on lähinnä sitä, että kenet valitsee. En sano tätä siksi, että tahtoisin olla ilkeä, vaan ihan sen takia, että se on totuus. Tosin enpä minäkään päätynyt yhteen ulkonäkökeskeisen miehen kanssa, vaan sellaisen, joka näki minussa jotain aian muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse olisi hoikka tai urheilullinen, kannattaa skipata nuo siroja tai urheilullisia etsivät. He etsivät aivotonta naista.
Itse löysin tinderistä jättipotin, hän kertoi vain itsestään ilman suurempia vaatimuksia.
Kannattaa pitää todella korkealla omat tavoitteet, mutta käydä ahkerasti katsastamassa tyyppejä, eikä huolia ketään joka vähänkään arveluttaa tai ärsyttää.
Kun hyvä tulee vastaan, sen tietää heti. Ne ovat todella harvassa.Kaikki miehet etsivät siroa ja urheilullista naista, tai kuvitteleeko joku ihan tosissaan että läskit ovat miesten suosikkeja? Tai että ulkonäöllä ei ole merkitystä?
Se että haluaa kauniin naisen ei sulje millään sitä, että myös esim luonteella, arvoilla tai älyllä ei olisi merkitystä. Mutta ulkonäkö ehdottomasti herättää kiinnostuksen. Ei miehet tässä naisista millään tavalla eroa.No sit kannattaa laittaa profiiliin että etsii siroa ja pientä naista. Ei ole vaikeaa.
Tai sitten ei mene itse Tinderiin, jos miesten toiveet hoikasta naisesta ei miellytä.
Täh? En minä ole tinderissä. Ärsyttää vaan miesten koko ajan epärealistisemmat toiveet, varsinkin kun itse ovat mitä ovat.
Toive hoikasta naisesta epärealistinen? Saattaa kyllä pitää paikkaansa huomioiden miten lihavia ihmiset nykyään on.
Noh yritin tänne aikaisemmin lähettää viestin, joka jäi tarkistukseen kiinni, että jos 160 cm 68 kg liikuntaa työkseen tekevä ja lisäksi vapaa-ajalla aktiivisesti harrastava nainen on läski, niin joo, on epärealistista sun toive hoikasta naisesta.
Vanha kaava pätee edelleen, eli 160-110=50kg olisi sinun mittaiselle sopiva paino. Nythän sinulla on 18kg liikaa painoa, joten tuskin sinä näytät normaalilta, saati hoikalta. Tuo ylimääräinen lähes 20kg takuulla näkyy jo selvästi noin lyhyessä naisessa.
En tiedä miksi vaivaudun edes vastaamaan sivusta, mutta here goes:
tuo 160 cm /50kg on sieltä normaalipainon ihan alimmasta päästä. BMI 19,5, kun et luultavasti ole laskutaitoinen. Tällainen nainen käyttää kokoa XXS/XS, 34 tai tuumakoko 26-27. Eli siis todella pieniä kokoja, lasten osasto kokoja. Ai mistä tiedän? Koska itse 163 cm pitkänä painoin vajaa 50 kiloa viimeksi 16 -vuotiaana. Olin vielä kehittymätön (rinnaton) ja todella, todella laiha.
Tämä saa toki olla sinun henkilökohtainen preferenssisi -niin kauan kun maltat pysyä täysi-ikäisissä ja hmm.. vapaaehtoisissa kumppaneissa - mutta älä sitten ole kovin pettynyt, että tuohon normaalijakaumasta niin kovin kaukana olevaan vartalonmalliin sopii suomalaisista naisista harvempi kuin 1 sadasta. Toivottavasti käy tuuri ja juuri tämä 1 sadasta sopii sitten muihin kriteereihisi -siis jos sinulla on yhtäkään muuta toivetta kumppanin suhteen, ja sattuu jopa tykkäämään sinusta takaisin. Muuten saattaa käydä niin, että jatkat makoilemista yksin siinä sohvallasi ja toimeentulotukesi lähettämistä aasialaiselle "tyttöystävällesi".
Ja tämä ei sitten ollut avoin kutsu teille kolmelle, jotka haluavat kommentoida tasaisin väliajoin kuinka painonne on yhä teini-iän lukemissa. Vilpittömimmät onnitteluni jättimäisen upeasta henkilökohtaisesta saavutuksestanne, mutta kuitenkin, tiedämme kaikki jo, että teitäkin on olemassa, ei ole tarvetta erikseen käydä muistuttamassa.
N 41, 163/67Kyllä tuon painon kaavalla pituus-10 saa pidettyä.
Ihmiset vaan mättäävät nykyään kaikkea epäterveellistä eikä mihinkään haluta liikkua kävellen/pyöräillen tai muutenkaan pahemmin harrasteta liikuntaa vaan istutaan/maataan kaikki aika.
Terveellistä kotiruokaa ei haluta tehdä vaan pitää olla kermaa ja juustoja yms. jokaisessa ruoassa. Kasviksia syödään minimimäärä.
Kaupan hyllyt ovat rivikaupalla täynnä karkkeja, sipsejä ym. skeidaa ja niiden luo on näköjään aina mentävä.
Ei saa - toki miksi edes trollille vastaan mutta menköön. Minä painoin 52 kg (olen 162 cm pitkä) viimeksi ala-asteella. Koko aikuisikäni olen painanut n. 60-62 kg. Se on paino johon kroppani hakeutuu kun syön terveellisesti ja rennosti, enkä vahtaa suupaloja tai laske kaloreita. Siinä painossa myös näytän parhaimmalta. 50kg vaatisi jatkuvaa näännytystä, siis tahallaan nälässä elämistä. Ja miksi? Jonkun muun päästään keksimän laskutoimituksen vuoksi? :D
Suhteellisuudentaju olisi myös kiva. Eli jos 180cm painaa 80kg, on paino 0,44 kg/pituussentti. Jos 160cm painaa 60kg, on paino vain 0,38 kg/pituussentti. Eli lyhyemmiltä vaaditaan suhteessa hoikempaa ulkomuotoa kuin pidemmiltä. Miehet kun on keskimäärin pidempiä, niin kappas vaan kun miehet kannattaa tätä simppeliä pituus - 100 kaavaa.
Ja sitten se juttu, ettei ne 60kg naiset väitä olevansa rasvattomia, jos sanovat, että heillä on lihasta. Pointtihan on se, että 50kg naisilla on joko rasvaa tai lihasta (no joo joo kaikilla on vähän molempia), mutta heillä ei voi olla normaalia rasvaprosenttia ja lisäksi kunnolliset lihakset. Eli voi olla balettitanssija, jolla lihakset, ja puuttuu se rasva, tai voi olla laihaläski, jolla rasvaa, mutta puuttuu ne lihakset.
Keskimittainen, liikunnallinen nainen, jolla on sekä rasvaa että lihaksia, paina ennemminkin 60kg, ja voi helpostikin olla ulkonäöllisesti useimpien miesten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä täällä on yritetty kertoa jo useita päiviä mutta ei näytä menevän kaaliin.
10kg tuon pituiselle naiselle on todella paljon, jos hän olisi +180cm mies niin silloin tuo ylimääräinen 10kg voisi olla lihasmassaa ja silloin mies olisi todella lihaksikas.
Ylipäätänsä se ei edes ole naisilla mahdollista saada lihaksia niin paljon että se 10kg ylimääräistä johtuu lihaksista, urheilu myös polttaa rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sen sijaan en oksentanut kertaakaan raskausaikana. Aineenvaihdunta hidastui todella paljon (voin sanoa, että isompi hätä ei sitten millään tullut), eli mun kroppa ikään kuin keräsi kaiken talteen raskaana ollessa. Todellakin lihoin sinä aikana.Aineenvaihdunta EI tarkoita sitä kuinka usein käy vessassa. Aineenvaihdunta on käynnissä, jos olet elossa. Ja vaikka suolisto toimisi huonosti ja ruoka viipyisi matkallaan useita päiviä, kroppa ei välttämättä ime yhtään sen enempää ravintoa siitä. Ja toisaalta, jos joku käy neljä kertaa päivässä kakkosella ja kokee että ruoka tulee nopeasti läpi, hänen kehonsa voi ihan hyvin siinä lyhyemmässä ajassa imeä jokaisen saatavilla olevan kalorin itseensä. Eli - ymmärrän kyllä että raskausaikana lihoo, mutta ummetus ei tarkoita sitä että "aineenvaihdunta" on hidastunut ja siksi lihoo.
Niin ymmärrät varmaan, että niistä kertyneistä kiloista aika suuri osa on sitten nestettä? Jos on ripuli/oksentaa kokoajan, niin kyllä se painolukema vaan pienenee ja jos on ummetusta, niin kasvaa. Raskauden jälkeen menee tovi sen nesteenkään poistamisessa, jos kroppa on kaiken kerännyt (tätähän miehet eivät ymmärrä, vaan tuijottavat vaimojensa löllyröitä ihan oksennuksissaan..). Ja tämä nyt ihan ohis, mutta pakko tarttua, kun joku mies tuolla ylpeili, kuinka ulkomaalainen nainen tuli synnäriltä hoikempana kuin ennen raskautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ajattelee treffi-ilmoitusta tehdessään usein vain sitä, millaista ulkomuotoa ja muuta naiselta toivoo. Ei sitä, mitä tietynlainen nainen voisi haluta, tai mitä itsellä on tarjota naiselle.
Toki tässä on nyt sekin, että olet harvinaisen liikunnallinen ja esim. "normaali kävelyvauhti" voi olla sulle huomattavasti nopeampi kuin keskivertoihmiselle. Mutta onhan tuo typerää hakea "liikunnallista" ihmistä, jos ei itse liiku yhtään.Ei treffi-ilmoituksessa täydykään arvailla, millaista ihmistä sellainen, jota itse hakee, hakee.
Ei ole myöskään mitenkään typerää hakea liikunnallista, jos ei itse liiku yhtään.
Typerää sen sijaan on valehtelu ja harhaanjohtaminen. Miehen olisi pitänyt kertoa, että kuntoilua harrastamaton, x cm/y kg:n kokoinen mies hakee hoikkaa ja siroa naista.Ja ap:n että on läski mutta liikkuu paljon. Silloin molemmat olisivat tienneet ettei kannata tavata.
Onko teille miehille oikeasti sula mahdottomuus katsoa niitä naisen kuvia ja arvioida ihan niiden perusteella, että kannattaako treffeille vaivautua?? Luulisi että te viitsisitte niitä kuvia katsoa ja pyytää viestittelyvaiheessa vaikka lisääkin, jos teille kuitenkin se ulkonäkö ja hoikkuus on niin ensiarvoisen tärkeää.
Kukaan nainen ei voi tietää että te etsitte nimenomaan laihaa naista, jos ette sellaista kerro, mutta silti naisten pitäisi vielä valokuvien lisäksi erikseen sanoa olevansa läskejä??? Koska te vaan ette millään osaa itse kuvien perusteella edes suurin piirtein arvioida viehättääkö nainen teitä vaiko ei?
Onko täällä oikeasti heikkolahjaisia miehiä kirjoittelemassa?Kuva saattaa usein vääristää joten kannattaa laittaa sellaisia kuvia mistä oikeasti huomaa sen millainen kroppa on ja sitten erikseen naamasta kuva. 😊
-eriJuu, tai sitten voi yksinkertaisesti swaipata vasemmalle ne profiilit, joiden kuvakulma eivät täytä vaatimuksiasi. Tai sitten kerrot hemmetti suoraan, millaista naista haluat, niin todennäköisyys siihen, että vääränlaiset vastaavat sinulle, pienenee huomattavasti.
Tääh? En mä voi vaatia profiilissani sitä millaisia kuvia haluan naisten laittavan tinderiin 😳
Ehkä teidän naisten pitäisi omatoimisesti ilman pyyntöä laittaa sellaiset kuvat sinne profiiliin mistä näkee sen millainen nainen sen profiilin takana on?
Jos on vain naamasta kuva överi filtterin kanssa ja
kroppakuvat huonoja niin ei sitä tiedä millainen oikeasti se nainen on.Täällä tosiaan näyttää olevan heikkolahjaisia miehiä... Tai ainakin luetunymmärrys on jossain kastemadon tasolla. Kukaan ei ole edes ehdottanut, että alkaisit profiilissasi vaatimaan, millaisia kuvia haluat naisten laittavan Tinderiin. Keksit tuon omasta päästäsi.
Mutta kuten sanottu, jos naisen kuvat ovat huonot ja epäselvät, swaippaa vasemmalle. Niin yksinkertaista. Lisäksi, mainitse profiilissasi suoraan ja selkokielisesti, millaista naista etsit, niin todennäköisesti harvempi sellainen nainen, joka ei yhtään vastaa toiveitasi, vastaa sinulle.
Ei kai tämä nyt oikeasti liian haastavaa voi olla vähän yksinkertaisemmallekaan hemmolle?
Ja vinkkiä myös naisille: laittakaa hyviä kuvia itsestänne, niin ei vahingossakaan pääsy treffeille miehen kanssa, joka ei olisi naisesta kiinnostunut. Säästetään molempien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuttu minusta, kuten varmasti hyvin tiedät. Tai sitten et, olethan s saatanan tyhmä
Olisi mielenkiintoista nähdä joku tutkimus, montako sataa grammaa ylipainoa riittää muuttamaan käytöksen noin aggressiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sen sijaan en oksentanut kertaakaan raskausaikana. Aineenvaihdunta hidastui todella paljon (voin sanoa, että isompi hätä ei sitten millään tullut), eli mun kroppa ikään kuin keräsi kaiken talteen raskaana ollessa. Todellakin lihoin sinä aikana.Aineenvaihdunta EI tarkoita sitä kuinka usein käy vessassa. Aineenvaihdunta on käynnissä, jos olet elossa. Ja vaikka suolisto toimisi huonosti ja ruoka viipyisi matkallaan useita päiviä, kroppa ei välttämättä ime yhtään sen enempää ravintoa siitä. Ja toisaalta, jos joku käy neljä kertaa päivässä kakkosella ja kokee että ruoka tulee nopeasti läpi, hänen kehonsa voi ihan hyvin siinä lyhyemmässä ajassa imeä jokaisen saatavilla olevan kalorin itseensä. Eli - ymmärrän kyllä että raskausaikana lihoo, mutta ummetus ei tarkoita sitä että "aineenvaihdunta" on hidastunut ja siksi lihoo.
Niin ymmärrät varmaan, että niistä kertyneistä kiloista aika suuri osa on sitten nestettä? Jos on ripuli/oksentaa kokoajan, niin kyllä se painolukema vaan pienenee ja jos on ummetusta, niin kasvaa. Raskauden jälkeen menee tovi sen nesteenkään poistamisessa, jos kroppa on kaiken kerännyt (tätähän miehet eivät ymmärrä, vaan tuijottavat vaimojensa löllyröitä ihan oksennuksissaan..). Ja tämä nyt ihan ohis, mutta pakko tarttua, kun joku mies tuolla ylpeili, kuinka ulkomaalainen nainen tuli synnäriltä hoikempana kuin ennen raskautta.
Niin, nesteen kertyminen ei ole varsinaista lihomista. Ja edelleenkään aineenvaihdunta ei tarkoita sitä että käy vessassa.
Eli mikä oli pointtisi?
165cm pitkä nainen jos alkaa treenaamaan punttisalilla säännöllisesti lihaksia niin ei sen paino nouse kovinkaan paljon koska naisilla lihakset kehittyvät huonommin ja rasva palaa samalla kun treenaa. Puhutaan ihan muutaman kilon painon noususta naisilla jos lihakset kasvaa.
Hoikka on harvoin urheilullinen. Lihas lihottaa. Osuvampi kuvaus laihaa naista etsiessä olisi ilmaista asia jotenkin "huolehdit terveellisestä ruokavaliosta" tai "ruokavalion terveellisyys on sinulle tärkeää". Tai edes "terveet elämäntavat".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä täällä on yritetty kertoa jo useita päiviä mutta ei näytä menevän kaaliin.
10kg tuon pituiselle naiselle on todella paljon, jos hän olisi +180cm mies niin silloin tuo ylimääräinen 10kg voisi olla lihasmassaa ja silloin mies olisi todella lihaksikas.
Ylipäätänsä se ei edes ole naisilla mahdollista saada lihaksia niin paljon että se 10kg ylimääräistä johtuu lihaksista, urheilu myös polttaa rasvaa.
Eli kun miehellä on BMI:n mukaan liikaa painoa, se on lihasta, ja jos naisella, se on läskiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, nesteen kertyminen ei ole varsinaista lihomista. Ja edelleenkään aineenvaihdunta ei tarkoita sitä että käy vessassa.
Eli mikä oli pointtisi?
Ei miehille ole väliä, että onko se paino ja turvonnut ulkonäkö nestettä vai läskiä. Pitää olla 50kg ja sillä siisti. Johan tässäkin ketjussa ammuttiin alas joku nainen, jolla oli sairauden myötä kertynyttä nestettä. Pointti se, että miehet on pinnallisia, ja naiset ei parisuhteeseen (jossa vastaan voisi tulla raskauksia kropan muutoksineen jne.) halua miestä, jolla on jotain painokriteereitä.
Kyllä tuon painon kaavalla pituus-10 saa pidettyä.