Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?
Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.
Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".
Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.
Kommentit (1320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen sanoo olevansa urheilullinen joten odotan myös että hänellä on urheilullinen kroppa ellei hän itse sitä kerro.
Minun mielestä urheilullinen kroppa on hoikka ja hiukan lihaksikas sekä ylimääräistä rasvaa kropassa ei ole, mitat ovat luokkaa 165cm ja painoa 55kg-60kg koska naisurheilijoilla on tuollaisia mittoja.
Jos nainen on roteva(eli lihaksia reilusti ja luusto on jämäkkä) niin silloin mitat 165cm naiselle on noin 60kg-70kg mutta rotevia naisia on todella vähän koska luonnostaan naisella on erittäin harvoin roteva kroppa sekä lihaksia naisilla harvoin on niin paljon että ne nostavat painoa merkittävästi.
Urheilullisen ja hoikan eroavaisuus on se että urheilullisella rasvan on korvannu lihas.
Jos nainen sanoo että hänellä on urheilullinen kroppa ja paikalle tulee se 165cm ja +70kg nainen niin silloin koen että minua on huijattu.Urheilullinen tarkoittaa sanakirjamääritelmän mukaan urheilun alaan kuuluvaa tai urheilijahenkistä. Jos käytät omia tulkintojasi, se on omalla riskilläsi. T hoikka.
Olen tuo kenelle vastasit mutta urheilullinen ja urheilullinen kroppa tarkoittaa eri asioita.
Jos sanoo olevansa urheilullinen niin se ei tarkoita läheskään aina sitä että on myös urheilullinen kroppa.Urheilullinen kroppakin voi tarkoittaa erilaisia vartaloita.
Tässä Huffington Postilta kuvasarja eri ammattilaisurheilijanaisista ja vaadituista vartalotyypeistä kyseiseen lajiin: https://www.huffpost.com/entry/howard-schatz-photos-women-professional-…
No niin palstamiehet, moniko näistä on teidän mielestänne urheilullinen? Vai täyttääkö tästäkään joukosta edes yksi kriteerejä?
Mikä on urheilullista? Itse käyn juoksemassa että uimassa, mutta kuntoilumielessä ilman tavoitetta muuta kuin terveyden ylläpito tms. Reilut viisi tuntia viikossa liikun. Hyväksyttehän minut urheilulliseksi mieheksi?
Aika vähälle tuo määrä omaan korvaani kuulostaa, itsellä tulee helposti 5 h liikuntaa päivässä. Urheilullisena pitäisin ihmistä jolla sykemittariin tulee aktiivisuutta 400 % päivässä tai yli. Itselläni tulee n. 250%.
t. ylipainoinen
EI mittareita kannata tuijottaa. Mutta jos olet nuin liikunnallinen ja silti ylipainoinen,teet jotain väärin ,ja paljon.
Mitä teen mielestäsi väärin? Osallistun liikuntaharrastuksiin ja harrastan siis ihan ohjatusti vähintään 5 eri ohjaajan opeissa joka viikko, lisäksi oma treeni. Harrastan siksi että kehityn lajissani, en siksi että olisin laiha. Syön terveellistä kasvisruokaa ja nämä elämäntavat minulla on ollut jo 30 vuotta. Olen ollut hoikka siihen asti kunnes sairastuin jolloin tuli kymmeniä kiloja ylipainoa. Esim. sytostaatit saattavat tuhota suorastaan elimiä, ne ovat solumyrkkyjä jotka tuhoavat elimistön soluja, myös siis hyviä soluja. Hormonaaliset lääkkeet ja kortisoni myös mm. voivat vaikuttaa painoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ainakin urheilullinen oli hoikka ja kauniisti lihaksikas ei laiha.
Oletko nähnyt kiekonheittäjiä, kuulantyöntäjiä, painonnostajia jne. Ei sprintterit mitään laihoja, on kunnon lihakset jaloissa. On erityyppisiä urheilijoita.
Ei ole kovin montaa lajia joissa liika massa, etenkää rasva olisi suoritukselle hyödyksi.
Sprintterit ovat laihoja, lihaksikkaat reidet eivät tee kenestäkään ”lihavaa” saati ylipainoista.
Sprintterit laihoja? Minusta laiha on ihminen, jolla ei nimenomaan ole hyvin erottuvia lihaksia, vaan ovat luisevia.
MInä haluasin nähdä ton joka sanoi olevansa 88kg ,ja timmissä kunnossa.
Aika vähissä ammattilaisetkin jotka ton painoisia .Naiset siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen sanoo olevansa urheilullinen joten odotan myös että hänellä on urheilullinen kroppa ellei hän itse sitä kerro.
Minun mielestä urheilullinen kroppa on hoikka ja hiukan lihaksikas sekä ylimääräistä rasvaa kropassa ei ole, mitat ovat luokkaa 165cm ja painoa 55kg-60kg koska naisurheilijoilla on tuollaisia mittoja.
Jos nainen on roteva(eli lihaksia reilusti ja luusto on jämäkkä) niin silloin mitat 165cm naiselle on noin 60kg-70kg mutta rotevia naisia on todella vähän koska luonnostaan naisella on erittäin harvoin roteva kroppa sekä lihaksia naisilla harvoin on niin paljon että ne nostavat painoa merkittävästi.
Urheilullisen ja hoikan eroavaisuus on se että urheilullisella rasvan on korvannu lihas.
Jos nainen sanoo että hänellä on urheilullinen kroppa ja paikalle tulee se 165cm ja +70kg nainen niin silloin koen että minua on huijattu.Urheilullinen tarkoittaa sanakirjamääritelmän mukaan urheilun alaan kuuluvaa tai urheilijahenkistä. Jos käytät omia tulkintojasi, se on omalla riskilläsi. T hoikka.
Olen tuo kenelle vastasit mutta urheilullinen ja urheilullinen kroppa tarkoittaa eri asioita.
Jos sanoo olevansa urheilullinen niin se ei tarkoita läheskään aina sitä että on myös urheilullinen kroppa.Urheilullinen kroppakin voi tarkoittaa erilaisia vartaloita.
Tässä Huffington Postilta kuvasarja eri ammattilaisurheilijanaisista ja vaadituista vartalotyypeistä kyseiseen lajiin: https://www.huffpost.com/entry/howard-schatz-photos-women-professional-…
No niin palstamiehet, moniko näistä on teidän mielestänne urheilullinen? Vai täyttääkö tästäkään joukosta edes yksi kriteerejä?
Mikä on urheilullista? Itse käyn juoksemassa että uimassa, mutta kuntoilumielessä ilman tavoitetta muuta kuin terveyden ylläpito tms. Reilut viisi tuntia viikossa liikun. Hyväksyttehän minut urheilulliseksi mieheksi?
Aika vähälle tuo määrä omaan korvaani kuulostaa, itsellä tulee helposti 5 h liikuntaa päivässä. Urheilullisena pitäisin ihmistä jolla sykemittariin tulee aktiivisuutta 400 % päivässä tai yli. Itselläni tulee n. 250%.
t. ylipainoinen
EI mittareita kannata tuijottaa. Mutta jos olet nuin liikunnallinen ja silti ylipainoinen,teet jotain väärin ,ja paljon.
Ei välttämättä tee mitään väärin, jos tavoitteena ei ole laihuus. Esimerkiksi yksi erittäin aktiivinen liikunnanohjaaja on hieman pyöreä, ei missään nimessä mikään löysä ja makkaroita tursuava, vaan vähän pyöreää muotoa kropassa. On melkoisessa kunnossa ja voimaa löytyy ihan mielettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen nainen ei ole painava ellei se ole bodari. Urheilullinen nainen on hoikka ja rasvaprosentit on alhaiset. Naisilla vääristynyt kuva omasta kropasta jos ne väittää että urheilulinen kroppa tarkoittaa 165cm70kg.
Sehän riippuu ihan siitä mitä harrastaa. Crosfittia harrastava on urheilullinen mutta lihakset painaa.
näinhän se on. Itsekin harrastelen ja pyörin salilla tuntien itseni lähinnä turistiksi verrattuna heihin, jotka harjoittelevat tavoitteellisesti ja kisaavat. Veikkaan, ettei heistä moni kelpaisi tällaisille "urheilullista" naista hakeville. Liian isot reidet ja peppu ja leveät hartiat. Varmaan heilläkin on "tuki -ja liikuntaelimistö kovilla", kuten kommentoinut 'tanssija' tiesi kertoa kaikista kenen BMI ylittää ns normaalipainon rajan ;)
Mutta joo, kaitaista naistahan tuolla kriteerillä haetaan, se on hyvä, että se alkaa olla kaikille jo selvää.
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on tosi liikunnallinen. On nuorena pelannut monia lajeja, mm jalkapalloa, jääkiekkoa jne.
Monta krt ollaan pidetty yhteisiä illanviettoja.
Mikä ei olekaan mukavempaa, kun hänen hyvä kaverinsa sanoo mulle kyllä mä muuten olisin sun kanssa, mutta oot noin läski. Ok, on pudotettavaakin 170/80. Mutta en mä ole edes pokaamassa.
Yksi vanhimmista ystävistä oli tulossa isäksi.
Vaimo oli pitkäällä raskaudesta ja mies puhui häntä kuvottaa, kun vaimo on niin iso.
Niiden tyttöystävät sitte oli niitä kuntosalipimatsuja. Fittness kilpailijoita, jotka söivät energiapatukoita, joivat smuuthieita ja kävivät ruiskutuksissa huvikseen, siis tämä väri.
Siinä tunsi olevansa eri planeetalla
Hyvin kuvattu. Tällaista elämäntapaa minäkin oon katsellut ihan monttu auki, kuin eri planeetalta. En ymmärrä siitä mitään. Siis tehdään kaikki valinnat elämässä ulkonäkö edellä, kulutetaan jokaisesta päivästä tunteja siihen, että hiotaan sitä ulkonäköä ja tehdään asiat sen ehdoilla. Surullista, pelkästään todella surullista.
Mikä olisikaan patriarkaatille mieluisampaa kuin typistää naisen ambitiot ulkonäön vaalimiseen. Vastenmielistä, että meillä on naisia korkeimmilla päättävillä palleilla ja heidänkin kohdallaan media ottaa asiakseen keskittyä arvioimaan, mitäpäs muutakaan, kuin sitä ulkonäköä.
Eikös se ole niin että yli 60 kiloinen nainen on ylipainoinen kaikilla mittapuilla arvioituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ylipainoinen
Ei välttämättä tee mitään väärin, jos tavoitteena ei ole laihuus. Esimerkiksi yksi erittäin aktiivinen liikunnanohjaaja on hieman pyöreä, ei missään nimessä mikään löysä ja makkaroita tursuava, vaan vähän pyöreää muotoa kropassa. On melkoisessa kunnossa ja voimaa löytyy ihan mielettömästi.
Hieman pyöreä tarkoittaa ylipainoista eli lihavaa jos asioista puhutaan suoraan. Aina ei ole pakko käyttää vaihtoehtoisen totuuden sanastoa.
Vierailija kirjoitti:
no kun urheilullista saa sanoa mutta jos etsit laihaa niin heti tulee hirveä lihavien syrjintä kohu
näiden ämmä karien takia tässä joutuu muutkin asiat kirjoittamaan väärin ja näitä väärinkäsityksiä syntyy
Te miehet saatte täällä loistavaa naisnäkökulmaa siihen, miten naisia kannattaa lähestyä, myös näitä teidän mielestä ainoita kauniita, eli hoikkia. Onko ketjussa monikaan nainen todennut, että kannattaa laittaa noita paino- ja rasvaprosenttirajoja ja painottaa sitä, että yli 60kg ei sitten käy koska on läski? Mutta jatkakaa toki valitsemallanne tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen".
ap
Tämä menee ohi aiheen, mutta sulla tulee olemaan ennen pitkää nivelrikko sekä polvissa että lonkissa. Ylipainoinen keho ei yksinkertaisesti kestä noin suurta määrää liikuntaa menemättä rikki.
Täh? Eihän ap ole ylipainoinen, korkeintaan ehkä normaalipainon ja lievän ylipainon rajalla, ja tuolla liikuntamäärällä lihasmassa selittää osan painosta. Kyllä ap:n kroppa todennäköisesti kestää (elämää ja liikuntaa) paremmin kuin laihan ja liikkumattoman kroppa (ja ei, ei ole oma lehmä ohjassa, olen hoikka ja liikunnallinen, muutenkin kuin Tinderissä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski on läski vaikka kävisi joka päivä lenkillä. Urheilullinen tarkoittaa naista, joka on urheilee JA on hoikka.
Esimerkiksi voimailulajeja harrastavat naiset eivät yleensä ole hoikkia vaan isoja ja rotevia. Urheilijoiksi heidät kyllä silti taidetaan mieltää kun näissä lajeissa kilpaileekin naisia ihan olympiatasolla asti.
Curling on kanssa olympialaji, mutta ei se vielä mitään takaa. Ei ketään miestä treffeille kiinnosta harrastaa nainen urheilua, vaan onko hän hyvännäköinen, eli hoikka.
Usko tai älä, mutta on olemassa myös urheilullisia miehiä, jotka haluavat käydä yhdessä salilla, juoksemassa jne. Ja ovat pettyneitä, jos "hyvännäköinen eli hoikka" nainen ei jaksa juosta kuin pari askelta, eikä saa penkistä nousemaan mitään.
Tämänkin takia sohvaperunamiesten pitäisi ainakin ilmoituksessa jotenkin ilmaista, että hakevat timmin näköistä mutta elämäntavoiltaan keskivertoa, sisällä viihtyvää naista.
No siis isoin ongelma sukupuolesta riippumatta sohvaperuna & urheilullinen suhteessa on se elämäntapojen erilaisuus. Sohvaperuna jää katkerana kotiin viettämään Netflix-maratonia kun urheilija menee juoksemaan maratonille. Eli vapaa-ajan vietto on liian erilaista.
Mut en lähtis kirjailemaan näitä ilmoituksiin, rohkeasti vaan treffeille kyllä se siellä totuus paljastuu. Kyllä mulla sinkkuna on aikaa tutustua erilaisiin ihmisiin vaikka ei ihan täsmää, ja joskushan vain kemiat osuu kohdilleen vaikka paperilla ei niin näyttäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ylipainoinen
Hieman pyöreä tarkoittaa ylipainoista eli lihavaa jos asioista puhutaan suoraan. Aina ei ole pakko käyttää vaihtoehtoisen totuuden sanastoa.
Aivan, ihmiset on laihoja tai läskejä ja elämä on mustaa tai valkoista. Mee kotiin kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ylipainoinen
Aivan, ihmiset on laihoja tai läskejä ja elämä on mustaa tai valkoista. Mee kotiin kasvamaan.
Jos on pyöreä, on pyöreä. Silloin siellä kehossa on joko buustatut jäätävän kokoiset lihakset, tai rasvaa. Valtavan suurella todennäköisyydellä ylimääräistä rasvaa. Liikunnanohjaajatkin voivat olla lihavia, koska energiaa menee sisälle enemmän, kuin sitä käytetään.
Urheilullisena miehenä ei tulisi mieleenkään ajatella lihavaa naista tai miestä urheilullisena. Urheilullisuuteen kuuluu täysin olennaisena osana hoikkuus/lihakset, eikä läskeillä ole mitään tekemistä urheilun kanssa.
On aloittelijoita, wannabe-urheilijoita ja sitten niitä oikeita urheilijoita. Jos olet läski, niin älä laita treffi-ilmoitukseen että olet urheilullinen. Sama kuin 170 cm mies laittaisi 10 cm korkokengät jalkaan ja väittäisi olevansa 185cm. Valehtelusta jää aina kiinni, eikä sillä ainakaan kumppania saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen".
ap
Tämä menee ohi aiheen, mutta sulla tulee olemaan ennen pitkää nivelrikko sekä polvissa että lonkissa. Ylipainoinen keho ei yksinkertaisesti kestä noin suurta määrää liikuntaa menemättä rikki.
Täh? Eihän ap ole ylipainoinen, korkeintaan ehkä normaalipainon ja lievän ylipainon rajalla, ja tuolla liikuntamäärällä lihasmassa selittää osan painosta. Kyllä ap:n kroppa todennäköisesti kestää (elämää ja liikuntaa) paremmin kuin laihan ja liikkumattoman kroppa (ja ei, ei ole oma lehmä ohjassa, olen hoikka ja liikunnallinen, muutenkin kuin Tinderissä).
Läski selittää ap:n painosta 90%. Jos menisi oikeaan kehonmittaukseen, niin rasvaprosentti olisi yli 30.
Vierailija kirjoitti:
Normaali palstankäyttäjä kirjoitti:
Näin miehen näkökulmasta tämä koko keskustelu on turhaa. Lopputuloksen kannalta on ihan sama jos sinne nettitreffeille ilmestyisi ylipainoisen naisen sijasta naiseksi pukeutunut mies; kiinnostuksen mahdollisuus on yhtä olematon.
Ja joo, kyllä niillä lihavilla naisilla on oikeus elää ja olla ihmisiä jne, mutta tämä kehopositiivisten naisten tuputtaminen on hyödytöntä.
Kuka on tuputtanut sinulle kehopositiivisia naisia? Minkä miellät kehopositiivisten naisten tuputtamiseksi?
T: normaalipainoinen, kehopositiivinen nainen (jota ärsyttää, että kehopositiivisuudesta on tehty haukkumasana koskien ylipainoisia naisia.)
Näinpä. Yritän suhtautua positiivisesti kehooni, joka on kyllä keskimittainen ja normaalipainoinen, mutta ikääntyessä + päätetyössä painuu kasaan ja kaula ja niska alkaa olla muisto vain. Ystäväni haluaisi suhtautua positiivisesti kehoonsa, joka on hyvin hyvin hento ja kliinisesti tarkasteltuna vakavan alipainoinen, mutta se on vain hänen kroppansa rakenne, ollut aina.
Eikö kehopositiivisuuden ydin ole se, että jokainen saa suhtautua - ja olettaa, että muutkin suhtautuvat -lähtökohtaisesti positiivisesti itseensä ja toisiin, riippumatta siitä sovitaanko jonkun kauneusihanteeseen vai ei?
Ja tämä on palstamiesten mielestä huono aate? Negatiivinen suhtautuminen parempi?
No etkö sinä ammattilaisena muka jo kuvista nähnyt, ettei kyseessä ole mikään varsinainen sali-make?
Kyllähän noi sali-maket siellä tinderissä erottuu ihan selkeästi. Jos mies treenaa, niin 99% varmasti siellä on yks jos toinenkin sali- tai pullistelukuva tiskissä.
Mitään ongelmaa ei olis, jos kaikki seuranhakijat ilmoittaisivat selkeästi ja rehellisesti sen mitä etsivät ja mitä itsellä on tarjota. Jos ilmoittaa vain toisen noista on hyvin epätodennäköistä löytää toimiva match. Jos on itse sohvaperuna ja etsii urheilullista kumppania, niin kannattaa ilmoittaa kummatkin asiat. Joku urheilullinen saattaa haluta vastapainoksi leppoisan kumppanin, never know. Sehän on päivänselvää, että kummankin aikaa tuhlaa siinä jos saa houkuteltua (huijattua) treffeille sellaisen omat kriteerit täyttävän ihmisen, jonka kriteereitä ei itse täytä.
Yksi syy siihen miksi niitä "liian hyviä" halutaan huijata treffeille lienee se, että uskotaan että kunhan tavataan ja tutustutaan niin toinen unohtaa ne pinnalliset ominaisuudet ja rakastuu sitten minuun ihmisenä. Vinkiksi antaisin tähän sellasen, että kannattaa mieluummin itse treffailla niitä joista ei ulkoisesti syty ollenkaan ja katsoa unohtuuko se pinnallisuus siinä tutustuttaessa. Eli ei kannata lähteä toisilta odottamaan "pinnallisuuden unohtamista", sillä oma korvien väli on lopulta se ainut mihin voi vaikuttaa (jos siihenkään). Näin ei myöskään tule huijanneeksi treffikumppaniaan ja suhteella voi itse asiassa olla mahdollisuus kehittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
On ap BMI:n mukaan muutaman kilon ylipainoinen.
Ei se musta ole mikään ongelma, koska hän on terve ja hyväkuntoinen eikä ole keskivartalolihavuutta.
Eikä kaikkien tarvi olla laihoja. Ei vaikka kaikki miehet niin haluisi.