Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
701/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Ensinnäkään sillä harvemmin on mitään väliä, mitä (random-)miehet haluavat. Tämä keskustelu kertoo vain mammapalstalla hengailevien miesten haluista, ehkä joidenkin tinderöivien miesten haluista, mutta ei todellakaan ole yleistettävissä miehiin sen laajemmin.

Toiseksi, eikö olennaisempaa ole miettiä, millaista miestä itse on hakemassa ja mitä juuri se(llainen) mies haluaa?

Esimerkiksi oman mieheni haluista tämä ketju ei kertonut yhtään mitään. Hän halusi naisen, joka tottakai on hänen silmissään seksikäs, mutta hän on myös ihan itse sen sanonut, että hänelle oli tärkeää löytää ihminen, joka jakaa samat kiinnostuksen tai jopa intohimon kohteet (kulttuuri, erityisesti kirjallisuus, matkailu ja pari muuta).

Jos mies haluaa isotissisen blondin, jolla on 50 cm uuma ja joka nielee, niin sillähän on merkitystä vain naiselle, joka haluaa olla nielevä blondi. Ja silloin nainen varmaan tekee itsestään sellaisen. Me muut mietimme ensisijaisesti, millaista elämänkumppania itse haluamme ja etsimme sellaisen. Ei sillä miehellä ole toiveita, joita emme täytä.

Siis: Ei sillä etsimällämme miehellä ole toiveita, joita emme täytä.

Pahus, kun näitä ei pääse korjaamaan. Mutta siis yritin sanoa sitä, että jos esimerkiksi oma puolisoni olisi etsinyt nielevää blondia, slaavilaista naista, thaimaalaista naista tai vaikka nymfoa, niin eihän hän olisi ollut miehenä sellainen, jota minä olisin etsinyt. Minulle olisi ollut yhdentekevää, mitä hän etsii ja haluaa.

Me kiinnostuimme toisistamme, koska molemmat näkivät toisessa jotain, mitä olivat etsimässä. Tutustumisen myötä kiinnostus syveni ihastumiseksi ja rakastumiseksi. Ja kuluneiden vuosien jälkeen uskallan puhua jopa rakastamisesta.

Vierailija
702/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun hyvä puoli on, että naiset ymmärtävät taas hieman paremmin mitä miehet haluavat.

Siis tiedostaa, että miehet näkevät naisen vain fyysisenä objektina, jolloin naisen ainoat merkittävät ominaisuudet liittyvät esim. painoon?

Juu, kivahan se, että tätäkin ymmärrystä taas vahvistettiin. Ymmärtää pysyä poissa parisuhdemarkkinoilta jatkossakin.

Ymmärsit oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun hyvä puoli on, että naiset ymmärtävät taas hieman paremmin mitä miehet haluavat.

Tai ymmärtävät paremmin millaista miestä ainakaan eivät halua. Tämä ketju on täynnä epämiellyttäviä miehiä. 

Vierailija
704/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ns. laiha läski ja ihan rapakunnossa, silti miehet ihastelleet miten on niin timmi olemus ja "hyvässä kunnossa"😂

Sinulla on sitten hyvät geenit, ole iloinen siitä. ;)

Vierailija
705/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo olevansa urheilullinen joten odotan myös että hänellä on urheilullinen kroppa ellei hän itse sitä kerro.

Minun mielestä urheilullinen kroppa on hoikka ja hiukan lihaksikas sekä ylimääräistä rasvaa kropassa ei ole, mitat ovat luokkaa 165cm ja painoa 55kg-60kg koska naisurheilijoilla on tuollaisia mittoja.

Jos nainen on roteva(eli lihaksia reilusti ja luusto on jämäkkä) niin silloin mitat 165cm naiselle on noin 60kg-70kg mutta rotevia naisia on todella vähän koska luonnostaan naisella on erittäin harvoin roteva kroppa sekä lihaksia naisilla harvoin on niin paljon että ne nostavat painoa merkittävästi.

Urheilullisen ja hoikan eroavaisuus on se että urheilullisella rasvan on korvannu lihas.

Jos nainen sanoo että hänellä on urheilullinen kroppa ja paikalle tulee se 165cm ja +70kg nainen niin silloin koen että minua on huijattu.

Urheilullinen tarkoittaa sanakirjamääritelmän mukaan urheilun alaan kuuluvaa tai urheilijahenkistä. Jos käytät omia tulkintojasi, se on omalla riskilläsi. T hoikka.

Olen tuo kenelle vastasit mutta urheilullinen ja urheilullinen kroppa tarkoittaa eri asioita.

Jos sanoo olevansa urheilullinen niin se ei tarkoita läheskään aina sitä että on myös urheilullinen kroppa.

Urheilullinen kroppakin voi tarkoittaa erilaisia vartaloita.

Tässä Huffington Postilta kuvasarja eri ammattilaisurheilijanaisista ja vaadituista vartalotyypeistä kyseiseen lajiin: https://www.huffpost.com/entry/howard-schatz-photos-women-professional-…

No niin palstamiehet, moniko näistä on teidän mielestänne urheilullinen? Vai täyttääkö tästäkään joukosta edes yksi kriteerejä?

Mikä on urheilullista? Itse käyn juoksemassa että uimassa, mutta kuntoilumielessä ilman tavoitetta muuta kuin terveyden ylläpito tms. Reilut viisi tuntia viikossa liikun. Hyväksyttehän minut urheilulliseksi mieheksi?

Olen kaltaisesi nainen, enkä miellä itseäni urheilulliseksi. Voisin kuvailla itseäni uintia ja lenkkeilyä harrastavaksi esimerkiksi deittiprofiilissa. En usko että vastaisin miehelle, joka etsii urheilullista naista ja/tai kuvaa itseään hyvin urheilulliseksi, koska oletan, että mies jolle urheilu on tärkeä elämäntapa, on aika erilainen loppujen lopuksi elämäntavoiltaan kuin minä. Jotenkin miellän urheilullisuuteen liittyvän tavoitteellisuuden ja kilpailunhalun, ja itseltäni molemmat ominaisuudet puuttuvat käytännössä kokonaan.

Vierailija
706/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ymmärtävät paremmin millaista miestä ainakaan eivät halua. Tämä ketju on täynnä epämiellyttäviä miehiä. 

Voi olla, mutta tosielämässä psykopaateilla ja narsisteilla riittää yleensä naisia. Naiset siis haluavat psykopaatteja ja narsisteja… jos ne ovat komeita ja/tai hyviä suustaan. ;)

Vierailija
707/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te naiset nyt tajuatte, että mies ei voi laittaa profiiliin tekstiä, että toivoo kumppanin olevan hoikka. Noi profiilit ilmoitetaan heti ylläpidolle ja profiilit poistetaan tai laitetaan jäähylle. Siksi käytetään koodikieltä.

Minusta olisi hyvä, että ihmiset voisivat suoraan kertoa, mitä oikeasti haluaa. Mutta nykymeno on tätä, että kaikki loukkaantuu aina jostain.

Ja ihan sama juttu on myös, että osa miehistä raportoi naisten profiileja, joissa toivotaan pitkää miestä. Joukkovoima on vain pienemmän kokoinen.

Se todellinen kysymys on, että miksi ihmeessä sun pitäisi naisen ulkomuotoa ruotia miehen profiilissa. Oman käsitykseni mukaan profiilissa kuuluu kertoa itsestään, millainen sinä olet ja mitä tarjottavaa sinulla on.

Sen lisäksi voit kertoa, millä mielellä olet liikkeellä (eli etsitkö parisuhdetta, juttuseuraa, ons, fwb, tms.)

Sitten katsot naisten vastaavia kuvauksia ja tykkäät niistä, mitkä osuu sun mieltymyksiin.

Ei siinä ole mitään järkeä, että sinä alat omaan profiiliisi jotain naista kuvailla.

Voiko omassa profiilissa kuvailla omaa munaa?

Vierailija
708/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta tosielämässä psykopaateilla ja narsisteilla riittää yleensä naisia. Naiset siis haluavat psykopaatteja ja narsisteja… jos ne ovat komeita ja/tai hyviä suustaan. ;)

Kukaan ei halua tieten tahtoen olla psykopaatin tai narsistin kanssa. Moni etsii rakkauselämästä onnellisuutta ja kumppanuutta, ehkä jopa loppuelämäksi. Sekopään kanssa ei saavuta mitään muuta kuin rikkinäisen psyyken. 

Ja jos huomaa edes mitään pienenpieniä varoitusmerkkejä, niin kannattaa aina uskoa intuitiota. Suomessakin on aivan kohtuuton määrä naisia joutunut kumppaninsa pahoinpitelemäksi. Omaa ainutkertaista elämäänsä ei kannata sellaiseen tuhlata. 

Vierailija
709/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te naiset nyt tajuatte, että mies ei voi laittaa profiiliin tekstiä, että toivoo kumppanin olevan hoikka. Noi profiilit ilmoitetaan heti ylläpidolle ja profiilit poistetaan tai laitetaan jäähylle. Siksi käytetään koodikieltä.

Minusta olisi hyvä, että ihmiset voisivat suoraan kertoa, mitä oikeasti haluaa. Mutta nykymeno on tätä, että kaikki loukkaantuu aina jostain.

Ja ihan sama juttu on myös, että osa miehistä raportoi naisten profiileja, joissa toivotaan pitkää miestä. Joukkovoima on vain pienemmän kokoinen.

Se todellinen kysymys on, että miksi ihmeessä sun pitäisi naisen ulkomuotoa ruotia miehen profiilissa. Oman käsitykseni mukaan profiilissa kuuluu kertoa itsestään, millainen sinä olet ja mitä tarjottavaa sinulla on.

Sen lisäksi voit kertoa, millä mielellä olet liikkeellä (eli etsitkö parisuhdetta, juttuseuraa, ons, fwb, tms.)

Sitten katsot naisten vastaavia kuvauksia ja tykkäät niistä, mitkä osuu sun mieltymyksiin.

Ei siinä ole mitään järkeä, että sinä alat omaan profiiliisi jotain naista kuvailla.

Voiko omassa profiilissa kuvailla omaa munaa?

Kyllä jotkut nekin mitat laittaa esille. Ei sillä tavalla varmaan saa paljoa matcheja, mutta ehkä sitten just ne jotka etsivät samaa kuin itse. 

Vierailija
710/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on poliittisesti korrekti tapa sanoa, että läskit eivät kiinnosta. Valita asiasta niille kehopositiivisille, jotka ovat tehneet asiasta sanomisesta tabun.

Niin, kaikkihan on aina lihavien naisten syytä.

Taitaa ongelma olla enempi hoikissa naisissa, jotka katsovat ilmoituksia ja ajattelevat, että tuo mies hakee oikeasti laihaa, tai että jos otan tuon niin en enää kelpaa jos vaikka lihon 10 kiloa. 

Kyllähän suurin osa naisista haluaa sellaisen miehen, joka ei kyttää syömisiä ja vaadi ikuista hoikkuutta, jos tulee vaikka lapsia ja muuta. Antaa miehestä pinnallisen kuvan heti kättelyssä. 

Normaalipainon sisällä on varaa lihoa vaikka sen 10-15 kiloa ja silti on normaalipainoinen. Mutta kun sitähän ei saa sanoa, että on kiinnostunut vain normaalipainoisista, niin tuollaisiin kiertoilmaisuihin se johtaa, jos haluaa välttää lihavien kanssa turhat treffit.

Entä jos nainen on tavatessa ne normaalipainoinen, mutta ei niin hoikka, että olisi varaa 10 kg lihoa ilman että se menee ylipainon puolelle? Jätätkö hänet jos hän esimerkiksi raskauden aikana lihoo reilu 10 kg?

Niinpä. Tai mitä jos kumppanin rinnat tai naama alkaakin roikkua, tulee ryppyjä? Mitä jos kumppani sairastuu vakavasti tai vammautuu? Lähteekö nämä miehet litomaan silloin`

No eivät varmaan lähde litomaan tuolloin, mutta logiikka on kuitenkin se, että vaikka elämässä saattaa tapahtua ikäviä asioita ja kaikki vanhenevat jossain vaiheessa, niin on se kuitenkin kivempi puolison valinta tehdä niin, että edes alussa se puoliso on [seksuaalisesti] haluttava ja viehättävä.

Vierailija
711/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo olevansa urheilullinen joten odotan myös että hänellä on urheilullinen kroppa ellei hän itse sitä kerro.

Minun mielestä urheilullinen kroppa on hoikka ja hiukan lihaksikas sekä ylimääräistä rasvaa kropassa ei ole, mitat ovat luokkaa 165cm ja painoa 55kg-60kg koska naisurheilijoilla on tuollaisia mittoja.

Jos nainen on roteva(eli lihaksia reilusti ja luusto on jämäkkä) niin silloin mitat 165cm naiselle on noin 60kg-70kg mutta rotevia naisia on todella vähän koska luonnostaan naisella on erittäin harvoin roteva kroppa sekä lihaksia naisilla harvoin on niin paljon että ne nostavat painoa merkittävästi.

Urheilullisen ja hoikan eroavaisuus on se että urheilullisella rasvan on korvannu lihas.

Jos nainen sanoo että hänellä on urheilullinen kroppa ja paikalle tulee se 165cm ja +70kg nainen niin silloin koen että minua on huijattu.

Urheilullinen tarkoittaa sanakirjamääritelmän mukaan urheilun alaan kuuluvaa tai urheilijahenkistä. Jos käytät omia tulkintojasi, se on omalla riskilläsi. T hoikka.

Olen tuo kenelle vastasit mutta urheilullinen ja urheilullinen kroppa tarkoittaa eri asioita.

Jos sanoo olevansa urheilullinen niin se ei tarkoita läheskään aina sitä että on myös urheilullinen kroppa.

Urheilullinen kroppakin voi tarkoittaa erilaisia vartaloita.

Tässä Huffington Postilta kuvasarja eri ammattilaisurheilijanaisista ja vaadituista vartalotyypeistä kyseiseen lajiin: https://www.huffpost.com/entry/howard-schatz-photos-women-professional-…

No niin palstamiehet, moniko näistä on teidän mielestänne urheilullinen? Vai täyttääkö tästäkään joukosta edes yksi kriteerejä?

Mikä on urheilullista? Itse käyn juoksemassa että uimassa, mutta kuntoilumielessä ilman tavoitetta muuta kuin terveyden ylläpito tms. Reilut viisi tuntia viikossa liikun. Hyväksyttehän minut urheilulliseksi mieheksi?

Jonkun puristin mielestä et ole urheilullinen, koska et liiku tavoitteellisesti. Olisit liikunnallinen. Mun mielestä sä olet urheilullinen kuitenkin. Ja sun ulkomuoto ei liity asiaan mitenkään.

Mitä eroa sun mielestä on sitten liikunnallisuudella ja urheilullisuudella? Mä olen ilmeisesti puristi, kun ehdin jo sanoa, että mielestäni hän on liikunnallinen. :) Se liikunnallisuus on ihan yhtä hyvä juttu kuin urheilullisuus. Joskus jopa parempi, kun urheilulliset ihmiset saattavat olla liiankin intohimoisia tavoitteittensa kanssa.

Urheilullisuus ei totta vie ole toivottava ominaisuus kumppanissa, jollei itse satu myös olemaan urheilullinen. Se oma laji on silloin elämän keskipisteessä. Viikonloppuna ei jätetä aamulenkkiä juoksematta vain sen takia, että puoliso haluaisi löhöillä pitkään lusikassa. Jokaisen vuorokaudessa on sama määrä tunteja ja urheilullisella siitä menee suuri osa urheilemiseen. Myös korvien välissä jokaisella on rajallinen kapasiteetti, arvatenkin urheilullisen kapasiteettia vie lajiinsa keskittyminen. Jollei halua treffailla yyhoota kannattaa skipata myös urheilijat - yhtä paljon joudut jakamaan aikaa ja huomiota jonkun toisen (lapsi, urheilu) kanssa kummassakin tapauksessa. Ei se timmi keho ole kaiken sen negatiivisen arvoista, jota urheilullisen kumppanin mukana tulee (siinä tapauksessa ettei itse myös ole urheilija).

Vierailija
712/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen". 

ap 

En voi alkuunkaan käsittää, miten sun tuki- ja liikuntaelimistö kestää tuollaisen treenimäärän. Olen ammatiltani tanssija ja koreografi, ja mun keho tuntuu olevan toisinaan tosi lujilla, vaikka pituuden ja painon suhde on 170cm/48kg.

No kuule einstein, sun keho on lujilla siksi, että olet vakavasti alipainoinen. En ole AP, mutta mun lievästi ylipainoinen keho kestää suuret treenimäärät oikein hyvin.

Kuulehan tyhmeliini, mun keho on lujilla ihan siksi, että olen ammattitanssija. Esimerkiksi mun nilkkoihin, varpaisiin ja jalkaterän luihin kohdistuva rasitus ei vähenisi tipan tippaa, vaikka keräisin kymmenen kiloa ylimääräistä rasvaa mun vartaloon. Kaikki mun kollegat ovat myös suunnilleen samanpainoisia. Mulla on mm. oma PT sekä fysioterapeutti, jotka huolehtivat mun lihaskunnosta. Mun työ on fyysisesti niin kuluttavaa, etten sitä jaksaisi, elleivät kaikki osa-alueet olisi kunnossa.

Kannattaisi varmaan mennä jollekin ravitsemusterapeutille ihan ensimmäisenä. Ja mittauttaa D-vitamiinitaso. Nivelet ja jänteet tarvitsee mm rasvoja ja proteiinia uusiutuakseen.

Tämmöistä faktaa löytyi netistä balettitanssijoiden painoihin liittyen:

A girl who is 174 cm (5'7”) must weigh 49.8 kilograms (109.79 lbs). There is a tolerance of +/- 1 kilogram. Any girl who weighs over 50 kilograms (110 lbs) is not permitted to participate in Pas de Deux class but is required to attend as an observer. The requirements for boys appear just below those for the girls.

Tuo "pas de deux" tarkoittaa siis paritanssia ja ymmärrän hyvin, (vaikka en hyväksykkään!) että kun baletissa se mies pyörittelee, nostelee ja heittelee sitä naista, niin voi miehen selkä olla kovilla, jos se daami on paljon tuota painavampi.

Mutta balettitanssijanaiset ovatkin järjestään laihaläskejä. Esim. toi joka kertoi painokseen 48 kiloa 170 cm pituudella. Lihasta tulee tuon pituiseen naiseen vasta 75-85 kg painolla.

Tämän kommentin on pakko olla provo. Mun serkkuni on ammattitanssija ja laiha hän kyllä on, mutta hyvin timmi ja tiukka kropaltaan. Lihaksia todellakin löytyy vaikka bmi on alle 18. Mä en ole mikään asiantuntijat, mutta hänellä on minun nähdäkseni alhainen bmi ja ns. normaalia alhaisempi rasvaprosentti ja lihaksia korvaamassa sitä rasvaa. Näkyvimpiä lihakset ovat alavartalossa, mutta kyllä hän on "narukäsillään" useamman kerran tavismiehiä voittanut esimerkiksi illanvietossa kädenväännössä.

Vierailija
713/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että aika moni ammattilaisballerina tuskin kelpuuttaa ketjun kaljamahaisia sohvankuluttajia, sori nyt vaan. Jos ammatti on urheilu, niin silloin koko arki, myös vapaapäivät kuluu tavalla tai toisella siihen liittyen. Koko ajan pitää pyrkiä optimoimaan palautuminen ja ei saa lihota jne, ei voi syödä mitään epäterveellistä ja dieetti ylipäänsä on tarkka. Monet tanssijat seurustelevatkin toisen tanssijan tai muun ammattitaiteilijan kanssa joka ymmärtää sitä elämäntapaa ylipäänsä... 

Vierailija
714/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin miehet katsovat enemmän naisen ulkonäön perään ja naiset enemmän miehen aseman/varallisuudet/maineen perään.

Lähes jokaisella rikkaalla, kuuluisalla, iäkkäällä miehellä on kaunis ja nuori tai nuorempi nainen ja nämä ovat niitä henkilöitä, jotka saavat valita sen kumppanin vapaasti, joten näistä näkee totuuden.

Tämä on pelkkää miesten itsepetosta, kun uskotellaan sekä itselle että muille, että miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä tai merkitystä naisille. Osa miehistä käyttää tätä tsemppipuheena uskotellen, että riittää kun hänellä on työ/auto/rahaa/mitämilloinkin, ja osa sitten käyttää sitä uhriutumiseen halutessaan kieriskellä itsesäälissä, että "vain rikkaat ja kuuluisat saavat naisia, millään muulla ei voi yrittää herättää mielenkiintoa". Lopulta kummankin ihmisryhmän pohjimmainen tarkoitus on antaa itselleen vapautus ulkonäköönsä panostamisesta, kun ei vaan jaksaisi ja viitsisi kiinnittää huomiota ulkonäköön. Helpompaa ajatella, ettei miehen kohdalla se ole tarpeenkaan.

Myönnätkö täten virallisesti, että naiset ovat yhtä pinnallisia kuin miehet? 

Onko se pinnallisuutta, jos haluaa puoleensavetävän kumppanin? Minusta se on itsestäänselvyys. Parisuhde on myös seksisuhde. Sen toisen pitää olla sellainen, jota haluaa katsella, hiplata, kosketella, ihailla, rakastella... Jos se on pinnallista niin tottakai jokainen on pinnallinen!

eri

Onko täällä kaikki seurustelua aloittelevia nuoria? Parisuhde on myös seksisuhde, mutta vaikuttaa siltä, että osalle palstalaisista se ei ole mitään muuta. Seksiä parisuhteessa on puoli tuntia päivässä, tämäkin (hyvällä lykyllä) ensimmäisen vuoden aikana, muut 23½ tuntia on sitten jotain muuta. Eikö ulkonäköä mielekkäämpää olisi jakaa elämäänsä jonkun kanssa, jolla on samanlaiset arvot, huumori ja tavoitteet? Ja ei, kaikki eivät ole pinnallisia, toista voi haluta kosketella vaikkei ulkonäkö, kehonkoostumus ja rasvaprosentti olisikaan ihanteellisia.

Onko täällä paljon ihmisiä, joita kukaan ei ole koskaan oikeasti suorastaan himoinnut, koska he ovat niin vastustamattoman puoleensavetäviä. Ovatko parisuhteen ”liiallisesta” seksikeskeisyydestä puhuvat sellaisia.

Kun itse ei ole päästy sellaiseen osalliseksi, niin moititaan ja arvostellaan sitä, muka sen takia, että se on pinnallista, mutta oikeasti siksi, että ollaan kateellisia?

Vierailija
715/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehen näkökulmasta tämä koko keskustelu on turhaa. Lopputuloksen kannalta on ihan sama jos sinne nettitreffeille ilmestyisi ylipainoisen naisen sijasta naiseksi pukeutunut mies; kiinnostuksen mahdollisuus on yhtä olematon.

Ja joo, kyllä niillä lihavilla naisilla on oikeus elää ja olla ihmisiä jne, mutta tämä kehopositiivisten naisten tuputtaminen on hyödytöntä.

Vierailija
716/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riupeloija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on poliittisesti korrekti tapa sanoa, että läskit eivät kiinnosta. Valita asiasta niille kehopositiivisille, jotka ovat tehneet asiasta sanomisesta tabun.

Taitaa ongelma olla enempi hoikissa naisissa, jotka katsovat ilmoituksia ja ajattelevat, että tuo mies hakee oikeasti laihaa, tai että jos otan tuon niin en enää kelpaa jos vaikka lihon 10 kiloa. 

Kyllähän suurin osa naisista haluaa sellaisen miehen, joka ei kyttää syömisiä ja vaadi ikuista hoikkuutta, jos tulee vaikka lapsia ja muuta. Antaa miehestä pinnallisen kuvan heti kättelyssä. 

Normaalipainon sisällä on varaa lihoa vaikka sen 10-15 kiloa ja silti on normaalipainoinen. Mutta kun sitähän ei saa sanoa, että on kiinnostunut vain normaalipainoisista, niin tuollaisiin kiertoilmaisuihin se johtaa, jos haluaa välttää lihavien kanssa turhat treffit.

Entä jos nainen on tavatessa ne normaalipainoinen, mutta ei niin hoikka, että olisi varaa 10 kg lihoa ilman että se menee ylipainon puolelle? Jätätkö hänet jos hän esimerkiksi raskauden aikana lihoo reilu 10 kg?

Niinpä. Tai mitä jos kumppanin rinnat tai naama alkaakin roikkua, tulee ryppyjä? Mitä jos kumppani sairastuu vakavasti tai vammautuu? Lähteekö nämä miehet litomaan silloin`

No eivät varmaan lähde litomaan tuolloin, mutta logiikka on kuitenkin se, että vaikka elämässä saattaa tapahtua ikäviä asioita ja kaikki vanhenevat jossain vaiheessa, niin on se kuitenkin kivempi puolison valinta tehdä niin, että edes alussa se puoliso on [seksuaalisesti] haluttava ja viehättävä.

Onko seksuaalisen haluttavuus ja viehättävyys sitten joko yksinomaan tai suurimmaksi osaksi ainoastaan ulkonäöstä riippuva asia?

Vierailija
717/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali palstankäyttäjä kirjoitti:

Näin miehen näkökulmasta tämä koko keskustelu on turhaa. Lopputuloksen kannalta on ihan sama jos sinne nettitreffeille ilmestyisi ylipainoisen naisen sijasta naiseksi pukeutunut mies; kiinnostuksen mahdollisuus on yhtä olematon.

Ja joo, kyllä niillä lihavilla naisilla on oikeus elää ja olla ihmisiä jne, mutta tämä kehopositiivisten naisten tuputtaminen on hyödytöntä.

Kuka on tuputtanut sinulle kehopositiivisia naisia? Minkä miellät kehopositiivisten naisten tuputtamiseksi?

T: normaalipainoinen, kehopositiivinen nainen (jota ärsyttää, että kehopositiivisuudesta on tehty haukkumasana koskien ylipainoisia naisia.)

Vierailija
718/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin miehet katsovat enemmän naisen ulkonäön perään ja naiset enemmän miehen aseman/varallisuudet/maineen perään.

Lähes jokaisella rikkaalla, kuuluisalla, iäkkäällä miehellä on kaunis ja nuori tai nuorempi nainen ja nämä ovat niitä henkilöitä, jotka saavat valita sen kumppanin vapaasti, joten näistä näkee totuuden.

Tämä on pelkkää miesten itsepetosta, kun uskotellaan sekä itselle että muille, että miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä tai merkitystä naisille. Osa miehistä käyttää tätä tsemppipuheena uskotellen, että riittää kun hänellä on työ/auto/rahaa/mitämilloinkin, ja osa sitten käyttää sitä uhriutumiseen halutessaan kieriskellä itsesäälissä, että "vain rikkaat ja kuuluisat saavat naisia, millään muulla ei voi yrittää herättää mielenkiintoa". Lopulta kummankin ihmisryhmän pohjimmainen tarkoitus on antaa itselleen vapautus ulkonäköönsä panostamisesta, kun ei vaan jaksaisi ja viitsisi kiinnittää huomiota ulkonäköön. Helpompaa ajatella, ettei miehen kohdalla se ole tarpeenkaan.

Myönnätkö täten virallisesti, että naiset ovat yhtä pinnallisia kuin miehet? 

Onko se pinnallisuutta, jos haluaa puoleensavetävän kumppanin? Minusta se on itsestäänselvyys. Parisuhde on myös seksisuhde. Sen toisen pitää olla sellainen, jota haluaa katsella, hiplata, kosketella, ihailla, rakastella... Jos se on pinnallista niin tottakai jokainen on pinnallinen!

eri

Onko täällä kaikki seurustelua aloittelevia nuoria? Parisuhde on myös seksisuhde, mutta vaikuttaa siltä, että osalle palstalaisista se ei ole mitään muuta. Seksiä parisuhteessa on puoli tuntia päivässä, tämäkin (hyvällä lykyllä) ensimmäisen vuoden aikana, muut 23½ tuntia on sitten jotain muuta. Eikö ulkonäköä mielekkäämpää olisi jakaa elämäänsä jonkun kanssa, jolla on samanlaiset arvot, huumori ja tavoitteet? Ja ei, kaikki eivät ole pinnallisia, toista voi haluta kosketella vaikkei ulkonäkö, kehonkoostumus ja rasvaprosentti olisikaan ihanteellisia.

Onko täällä paljon ihmisiä, joita kukaan ei ole koskaan oikeasti suorastaan himoinnut, koska he ovat niin vastustamattoman puoleensavetäviä. Ovatko parisuhteen ”liiallisesta” seksikeskeisyydestä puhuvat sellaisia.

Kun itse ei ole päästy sellaiseen osalliseksi, niin moititaan ja arvostellaan sitä, muka sen takia, että se on pinnallista, mutta oikeasti siksi, että ollaan kateellisia?

Miten tämä kommentti liittyy siihen, mihin se on vastauksena? En ymmärrä.

Vierailija
719/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava positiivinen mies, enkä vertaa itseäni muihin.

Tässä sitä mennään jä ähistään  parinkymmenen kilsan  pyörälenkkejä. Pyörä parka.

Mutta miksi tarvitaan muiden ihmisten hyväksyntää, jopa sitä anotaan erilaisilla kommerverkeillä?

Vierailija
720/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riupeloija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko seksuaalisen haluttavuus ja viehättävyys sitten joko yksinomaan tai suurimmaksi osaksi ainoastaan ulkonäöstä riippuva asia?

Ei todellakaan, mutta lihavuus eliminoi sen kokonaan. Vaikka kaikki muu olisi viehättävää ja haluttavaksi tekevää (luonne, puhetapa, äly, huumorintaju...), niin ylipaino nollaa tämän kaiken valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi