Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
481/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo olevansa urheilullinen joten odotan myös että hänellä on urheilullinen kroppa ellei hän itse sitä kerro.

Minun mielestä urheilullinen kroppa on hoikka ja hiukan lihaksikas sekä ylimääräistä rasvaa kropassa ei ole, mitat ovat luokkaa 165cm ja painoa 55kg-60kg koska naisurheilijoilla on tuollaisia mittoja.

Jos nainen on roteva(eli lihaksia reilusti ja luusto on jämäkkä) niin silloin mitat 165cm naiselle on noin 60kg-70kg mutta rotevia naisia on todella vähän koska luonnostaan naisella on erittäin harvoin roteva kroppa sekä lihaksia naisilla harvoin on niin paljon että ne nostavat painoa merkittävästi.

Urheilullisen ja hoikan eroavaisuus on se että urheilullisella rasvan on korvannu lihas.

Jos nainen sanoo että hänellä on urheilullinen kroppa ja paikalle tulee se 165cm ja +70kg nainen niin silloin koen että minua on huijattu.

urheilullinen ei tarkoita hoikkaa, tai että hänellä olisi juuri sinun haluamasi kroppa.

ja et tietenkään voi verrata jonkun ammattiurheilijan vartaloon.

165cm 70kg nainen VOI olla urheilullinen.

ja ei, en väitä että jokainen tuon kokoinen nainen on urheilullinen tai että kevyempi nainen ei voisi olla tai on urheilullinen tai muuta mahdollista ininääsi.

Ihan minkä kokoinen nainen voi olla urheilullinen, vaikka 150cm ja 150kg nainen voi olla urheilullinen joten tuo urheilullisuus yleensä antaa väärän mielikuvan itsestään miehille koska se ei tarkoita samaa kuin urheilullinem vartalo.

Olisi hyvä mainita myös se onko vartalo urheilullinen niin tätäkään ongelmaa ei olisi.

Vierailija
482/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän minäkin ylipainoisena miehenä haaveilen hoikasta ja sporttisesta naisesta mutta tiedän ettei tasoni riitä heille joten tyydyn kohtalooni olemalla yksin.

Hoikat ja sporttiset naiset ovat niitä kaikkein tasokkaimpia naisia kuten taas ylipainoiset ihmiset ovat kaikkein alempitasoisempia ihmisiä.

Onneks netissä nään kauniiden naisten kuvia!

Eli siis olet itse myös alempitasoinen ihminen.

Huoh.. Voisi tuokin käyttää oikeampaa ilmaisua eli ulkonäkötaso.

Sata kertaa mieluummin itse ottaisin ylipainoisen miehen kuin valehtelevan, väkivaltaisen, itsekeskeisen tai alkoholisti miehen, vaikka kuinka olisi timmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Palstan mammat on kaikki olevinaan jotain lihaskimppuja :D Myöntäkää vaan pois että olette lihavia ja naisille sitä lihasta eli massaa ei tule läheskään yhtä paljon kuin miehille.

Se on kumma etten ole salilla koskaan nähnyt naista, joka nostaisi raskailla painoilla. Ehkä naisilla sitten ne lihakset kasvaa niillä lelupainoilla, joilla olen naisten nostavan painoja.

Odotan sitä päivää kun näen naisen nostavan penkistä edes 100 kg tai kyykystä 150kg. Nämä on normipainoja urheilullisille miehelle, mutta ei niillä miehet vielä lihaksia saa.

Ääh ei pitäisi vastata provolle, mutta vastaan silti jos joku hölmö lukee tämän viestin ja ottaa trollin todesta. Mutta ihan äärettömän typerää ja suorastaan toksista lähteä vertaamaan miesten ja naisten painoja keskenään. Tosiasia on se, että naisilla näkyvien lihasten saanti on kovemman työn takana mitä miehillä mm. testosteronin eroista johtuen. Siten naisilla jokaikinen gramma treenattua lihasta on ollut paljon kovemman työn takana mitä miehillä. 

Huvittaa joskus kun itse treenaan vaikka yläkroppa/vetävän päivän lopuksi hauiksia pumppiin suhteellisen pienillä painoilla. Hauikseni on tuolloin pumpissa ihan kunnioitettavan kokoinen ja joskus olen huomannut sen herättävän ihme reaktioita nuorissa salia vasta aloittelevissa miehissä. Eli minulla, keski-ikäisellä tädillä, on paljon isommat ja lihaksikkaammat käsivarret kuin heillä. Joskus tällainen nuori kukkoilija tullut viereen näytösluontoisesti heijaamaan  huonolla tekniikalla 20+kg painoja siihen viereeni vain näyttääkseen, että "voitinpas moninkertaisesti tuon tädin". Noloa, niin noloa kukkoilijalta boostata itsetuntoaan minun (tai ylipäätään kenen tahansa naisen) kustannuksella. Onneksi harvemmin näihin kyllä törmää. 

ap

Jos kerran olet pt, niin olettaisi että pumpissa lihasten koko kasvaa turvotuksen takia, lihasten oikean koon kanssa sille ei ole mitään tekemistä (ellet sitten pumppaa lihaksia aina kun menet treffeille). Kun turvotus laskeutuu, niin sitten näkee todellisen lihaksen koon.

Ja kommenttisi naisten lihaksista oli juuri se mitä kirjoitin. Naisille lihakset ja voimat eivät kasva isoiksi vaikka kuinka kovaa treenaisivat. Monella salilla käyvällä naisella on vähemmän lihasta kuin laihalla miehellä. Ja se näkyy ihan suoraan tuloksissa. Naisille 75 kg penkistä on kova tulos, miehille se aloittelijan lähtötaso.

Oikeasti lihaksikkaita naisia on 0,001% naisista ja nämä naiset käyttävät hormoneita.

Mutta mikä sitten on "oikeasti lihaksikas" nainen? Miksi vertailukohteena on mies, ihan kuin miehen ruumiinrakenne ja anatomia olisi joku standardi, johon kaikkea lihasmassaa verrataan? Tämä ajatus on aivan vääristynyt ja älytön, joskin aika yleinen muissakin asioissa. Jos puhutaan naisista, joiden ruumiinrakenne esim. juuri lihasmassan suhteen eroaa miehistä oleellisesti, niin eikö silloin kannattaisi verrata naisten lihaksikkuutta suhteessa toisiin naisiin. Tämä on mielestäni. paljon järkevämpi vertailupohja.

"Oikeasti lihaksikas" nainen olisi siis sellainen nainen, joka muihin naisiin verrattuna on oleellisesti lihaksikkaampi tms. Ihan absurdia ajatella, että jos minä 150cm nainen en nosta penkistä samaa tulosta kuin joku minua puolet isompi mies, en voisi olla "oikeasti lihaksikas", vaikka suhteutettuna omaan kokoluokkaani sitä olisinkin. Tämän takiahan joissain urheilulajeissa on painoluokat.

Vierailija
484/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin miehet katsovat enemmän naisen ulkonäön perään ja naiset enemmän miehen aseman/varallisuudet/maineen perään.

Lähes jokaisella rikkaalla, kuuluisalla, iäkkäällä miehellä on kaunis ja nuori tai nuorempi nainen ja nämä ovat niitä henkilöitä, jotka saavat valita sen kumppanin vapaasti, joten näistä näkee totuuden.

Vierailija
485/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus: urheilullinen mies etsii urheilullista naista. Mies vaikutti mukavalta ja tapaamista suunniteltiin. Kysyin mitä lajeja hän harrastaa, kerroin omistani ja ehdotin, että voisimme vaikka mennä lenkille ja tehdä kuntopiiriä. Hän poisti minut. :D

Vierailija
486/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan jos naisella lukee deittiprofiilissa että se on urheilullinen niin se tieto on turha koska se tieto ei kerro sitä minkä näköinen se on ja millanen keho sillä on.

Varmaan se on turha tieto sinulle jos naisen ulkonäkö on ainoa millä on sinulle väliä puolison valinnassa.

Joku muu taas saattaa haluta puolisosta seuraa ulkoiluun ja liikuntaharrastuksiin ja silloin urheilullisuus on plussaa.

Jos urheilullisuus tarkottaisi sitä ettei ole lihava niin silloin se tieto olisi tärkeää mutta kun urheilullinen voi olla lihava niin sillä tiedolla ei tee mitään. Ei me normaalipainoiset miehet haluta lihavaa naista ellei ole jotain fetissiä niitä kohtaan.

Sulle on nyt kerrottu se 10 kertaa. Urheilullinen ei tarkoita automaattisesti laihaa tai normaalipainoista.

Toki se ei myöskään tarkoita 100 kiloa ylipainoista. Mutta lievästi ylipainoinen ihminen voi vielä olla hyvässä kunnossa ja urheilullinen.

Vierailija
487/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen". 

ap 

En voi alkuunkaan käsittää, miten sun tuki- ja liikuntaelimistö kestää tuollaisen treenimäärän. Olen ammatiltani tanssija ja koreografi, ja mun keho tuntuu olevan toisinaan tosi lujilla, vaikka pituuden ja painon suhde on 170cm/48kg.

No kuule einstein, sun keho on lujilla siksi, että olet vakavasti alipainoinen. En ole AP, mutta mun lievästi ylipainoinen keho kestää suuret treenimäärät oikein hyvin.

Vierailija
488/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän minäkin ylipainoisena miehenä haaveilen hoikasta ja sporttisesta naisesta mutta tiedän ettei tasoni riitä heille joten tyydyn kohtalooni olemalla yksin.

Hoikat ja sporttiset naiset ovat niitä kaikkein tasokkaimpia naisia kuten taas ylipainoiset ihmiset ovat kaikkein alempitasoisempia ihmisiä.

Kyllä ja hyväksyn sen täysin.

En minä tästä ongelmaa tee vaan tyydyn kohtaaloni.

Ei laihdutus ole tullut mieleen?

Mikä sun bmi on, paljon vyötärö?

Vierailija
489/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa profiiliin kuvia missä kroppa näkyy kunnolla niin se helpottaa kaikkien seuran etsimistä. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

M30

Sinä et miehenä tietty ole nähnyt miesten kuvia seuranhakupalvelussa, mutta voin kertoa, ettei niistäkään 95 prosenttisesti saa käsitystä miehen ulkonäöstä. Yleisin kuvavalikoima: 

-10 vuotta vanha kuva siskon häistä, jossa mies on cropattu suuremmasta joukosta ja kuva on näin ollen hyvin rakeinen ja epäselvä.

-kuva, jossa mies istuu pöydän takana vartalonsa edessä tuoppi. Silmillään aurinkolasit. Tässä voi olla vaihtoehtoisena myös auton ratissa otettu selfie. Miksei myös veneessä, edessään pitkin käsivarsin kameran lähelle nostettu kala.

-sitten se harrastuskuva. Laskettelurinteessä, paksut toppavaatteet päällä, kypärä päässä.

-rohkeimmilla peilin kautta hämärässä otettu selfie, jossa kalsarit vedetty karvoituksen rajaan ja paita ylös, vatsalihakset jännitettynä äärimmilleen ja lantio työnnettynä eteenpäin. Jos haluaisin nopeaa s*seuraa, painaisin kyllä, mutta, ei, ei pysty, ei edes silloin :'D

Vierailija
490/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Der Mann kirjoitti:

Toki sutjakka pullukan voittaa.

Sanon tämän nyt ihan suoraan ja suomeksi.

Faktat SAA lyödä pöytään.

Eli 95 % miehistä tykkää hoikista naisista.

Niin? Tiedätkö, kun me naiset olemme esiteinistä alkaen kasvaneet maailmaan, jossa kerrotaan, miten pitäisi näyttää miesten silmissä mahdollisimman viehättävältä. On ollut Demit ja muut lehdet, nykyisin niiden tilalla some antamassa pukeutumis-, meikkaamis-, hiustenlaittamis- ja laihduttamisvinkkejä. Laihduta joulukilot; kevät on laihtumisen aikaa; vielä ehdit rantakuntoon; tuliko grillattua, nyt kesäkilot kuriin; syksy on kuntoilun (ja laihdutuksen) aikaa jne jne jne.

En usko, että yhdellekään naiselle on epäselvää, kumpi on yleisesti ottaen miesten silmissä haluttavampi, sutjakka vai pullukka, eli kommenttisi ei sisältänyt mitään sellaista informaatiota, mitä me emme jo tietäisi.

Kokonaan oma aiheensa on se, onko meidän tehtävämme olla miesten silmissä haluttavia vai olisiko meillä naisilla vihdoinkin lupa miettiä, mitä me itse haluamme.

Teidän kannattaisi haluta olla normaalipainoisia myös itsenne takia. Koko ylipainon käsite tulee alunperin lääketieteestä, ja siitä puhumiselle on terveydellisetkin syyt.

Siis meidän kannattaisi haluta jotain, mitä sinä sanot? Saataisiin elämäämme miehiä ja yms muuta hienoa.

No mutta! Tässähän onkin elämässä tavoitetta! Saada mies! Wautsiwau, siitä sitten ilo irtoaakin! (Olen aina halunnut noukkia paskaisia kalsareita lattialta pyykkikoriin. Elämäni unelmat ja sitä rataa.)

Ja sitten; mitä tässä keskustelua on seurannut, niin ylipainon ja läskiyden raja on VARSIN kalteva. Niin että mistä se läskitursas -raja oikeastaan alkaakaan? Joku sankari huuteli, että 22 BMI on ehdoton maksimi. Joku huutelee että 18,5 BMI on normaalipaino. 

Ehkä kenties olisi parempi, että painaisi alle normaalipainon? Ja tämä on kysymys, johon haluan vastauksen: KYLLÄ tai EI. Ja perustele vastaukseksi. Ei mitään kieroilua tai venkoilua, vaan selkeä suora vastaus. Jos jotain mussutat vastaan, olet hävinnyt. Ei sulla ollut mitään sanottavaa. 

En ota kantaa muuhun, mutta bmi 18,5 on normaalipaino taulukoiden mukaan. Ei se ole mikään mielipidekysymys.

On se nykyään normaalipaino, ihan alajara.

Kun BMI kehitettiin kuvaamaan valkoisten miesten pituus/painosuhteita, tuo jäi sinne normaalin painon alapuolelle. Raja oli ennen 20.

Vierailija
491/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ole päässeet tästä "iso vahva mies ja siro hento nainen"-ajattelusta. Ei kuitenkaan haluta kuntoilla, että omasta kehosta tulisi vahva, myös hyväkuntoiseen naiseen verrattuna. 

Tuo taitaa olla ihan biologinen vietti. Ei kaikilla, mutta useimmilla miehillä. Samoin nainen haluaa tuntea olevansa se pienempi osapuoli ja haluaa miehen voimakkaiden käsivarsien syleilyyn jne...

Minä kyllä väittäisin, että naiset ovat tässä asiassa kehittyneet. Nykynainen haluaa olla tasavertainen miehen rinnalla, eikä hento tyttönen joka pyörtyy miehen vahvoille käsivarsille. Paljon treenaava nainen haluaa, että hänen kuntoaan arvostetaan, koska hän on nähnyt sen eteen paljon vaivaa. Samoin kuin vaikka akateeminen nainen haluaa miehen, joka osaa arvostaa sitä kovaa työtä, joka on sen tutkinnon saamiseksi tehty. Iso osa miehistä vaan kokee sen kolauksena itsetunnolle, jos nainen onkin vahvempi/fiksumpi tai muuta. 

No, onneksi löytyy myös aidosti vahvoja miehiä, jotka eivät halua pelastaa heikkoa pikku prinsessaa, vaan oikean tasavertaisen parisuhteen.

Ei se aina ole niin, että paljon treenaava on ylipainoinen lihaskimppu.

Itse treenaan lähes päivittäin (joka päivä koiran kanssa ainkin lenkit), olen akateeminen ja mitat on 170/55. Taustana nuoruudessa vuosien balettitreeni, joka näkyy edelleen sekä kropassa että tavassa treenata (eli en hae lihaksia, vaan kehon kykyä toimia ja venyvyyttä).

Vierailija
492/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa profiiliin kuvia missä kroppa näkyy kunnolla niin se helpottaa kaikkien seuran etsimistä. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

M30

Kuva voi olla vanha.

Kuva voi olla muokattu.

Kuva voi olla jopa jonkun toisen.

Perustiedot voivat olla valhetta.

Profiiliteksti voi olla täynnä valheita.

Toi on se tilanne tinderissä. Sekä miehet että naiset valehtelevat siellä.

Sen ihmisen tapaa vasta treffeillä, jolloin se ulkonäkö paljastuu, mutta muut jutut voi yhä olla valheita.

Vierailija
493/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä urheilullinen tarkoittaa hoikkaa. Sinne on muodostunut ihan oma sanastonsa.

Miten siellä ilmaistaan se, kun toivotaan oikeasti urheilullista ja liikunnallista kumppania? Kun tuo ap:n kohtaama selostus urheilullisen elämäntavan tärkeydestä ei sitten sitä tarkoittanutkaan.

Laitetaan varmaan tekstin perään lisäys 'ihan aikuisten oikeesti'.

Vierailija
494/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerron olevani liikunnallinen ja lievästi ylipainoinen, niin en päädy treffeille vääränlaisten miesten kanssa (+kokovartalokuva). Ongelma on helposti ratkaistu. On mullakin fyysisiä mieltymyksiä, jos miehellä on pienemmän lihakset kuin mulla, niin kyllä se häiritsee.

Vierailija
495/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä näyttää olevan liikunnasta tietäviä, niin tuppaudunpa tähän kysymyksineni. Sain vauvan vuosi sitten ja ennen sitä olin sohvaperuna. Pari kuukautta synnytyksen jälkeen aloitin kevyen lihaskuntoliikunnan ja nyt se on pikkuhiljaa päässyt siihen pisteeseen, että teen kolme kertaa viikossa hiit-lihaskuntotreenin kotona painoilla. Tätä raskaampaa treeniä olen tehnyt pian pari kuukautta. Nämä treenit teen sellaisen appsin ohjeistuksella.

Haluaisin aloittaa juoksuharrastuksen, kun en ole ennen juossut. Olen katsellut sellaista juoksuohjelmaa, joka on suunnattu aloittelijoille. Se kestää kahdeksan viikkoa ja sen lopuksi olisi tarkoitus pystyä juoksemaan viisi kilometriä.

Olen huolissani siitä, että nivelet eivät kestä tätä treenikertojen lukumäärän kasvua. Miten kauan olisi suositeltavaa pitäytyä siinä hiit-lihaskunnossa ennen kuin lähden juoksemaan? Siihen lihaskuntoharjoitteluun kuuluu aika paljon burbeeitä ja hyppykyykkyjä, jotka rasittavat niveliä.

Vaihda HIIT tyyppiset lihaskuntoharjoittelut joko lihaskestävyyttä tukevaan kotijumppaan tai salitreeniin ainakin siksi aikaa kun juoksuohjelma käynnissä. Esimerkiksi kyykky (salilla paino, kotona kuminauha vastuksena), askelkyykyt eteen, taakse, sivulle kehonpainolla. Salilla lantionnosto tangolla, kotona lantionnosto lattialta maaten, tarvittaessa minikuminauha jalkojen ympäri vastuksena. Pohkeet salilla laitteessa tai kotona päkiöille nousu, tarvittaessa kuminauha vastuksena. Punnerruksia kehonpainolla tai salilla penkkipunnerrus. Sélälle salilla ylätaljaa, kotona vartalon nostot päinmakuulla maaten. Lisäksi vatsalihaksille esim. lankku ja sivulankku. 

Lihaskuntoa paikka- tai kiertoharjoitteluna (kuntopiiri-tyyppinen) 2 kertaa viikossa, ei uupumiseen saakka. Maksimissaan 45 minuutin treeni. Lisäksi kehonhuoltoa, ehkä sisältyykin jo juoksuohjelmaasi. Muista, että juoksuohjelmaa voi tarvittaessa mukauttaa alaspäin oman kunnon mukaan. Esim. tehdä viikon 1 kaksi kertaa putkeen, sitten viikon 2 ohjelman 2 kertaa putkeen jne. Hanki juoksuun sykemittari, ei maksa paljoa sellaiset aktiivisuusrannekkeet, jos ei vielä ole, ja tarkista että syke liikkuu alkuun ns. peruskestävyysalueella. Liian kovasykkeiset treenit heti alkuun ovat vain takapakkia. Kokenutkin juoksia joutuu pitämään huolta siitä, että viikossa vain 1-2 täysiä vedetty treeni. 

Vierailija
496/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja hyväksyn sen täysin.

En minä tästä ongelmaa tee vaan tyydyn kohtaaloni.

Ei laihdutus ole tullut mieleen?

Mikä sun bmi on, paljon vyötärö?

Miksi minä laihduttaisin kun en koe painoani ongelmaksi itselleni? Voin mä hyvin elää ilman naista.

En tiedä paljon bmi on mutta olen 182cm ja painan noin 100kg , vyötäröä en tiedä kun en ole koskaan mitannu sitä.

Vierailija
497/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisuus on ilmeisesti joustava käsite. Itsekin olen Tinder-profiilissani maininnut harrastavani monipuolisesti urheilua ja etsin samankaltaista miestä. Kokovartalokuvankin olen laittanut, että siitä nyt sitten näkee minkätyyppistä urheilijavartaloa edustan :D

Mutta joo, sitten nämä tapaamieni "urheilullisten" miesten urheiluharrastukset. Yksi mainosti harrastavansa triathlonia. No, oikeasti oli ilmoittautunut johonkin seuraan kaksi vuotta sitten ja käynyt kerran treeneissä ja sitten tuli koronarajoitukset. Toisen urheilu oli biljardin peluuta, vaikutukset kropassa näkyivät lähinnä urheilujuomana nautitun oluen kautta. Ja aina voi mainostaa harrastavansa myös vaikkapa tennistä tai laskettelua, jos on kerran elämässään kokeillut. Ja yksi erittäin yleinen muotiurheiluharrastus on myös frisbeegolf, jos ei muuta keksi. 

Ja itse kun haluaisin löytää hyväkuntoisen kumppanin, jonka kanssa voisi oikeasti urheilla yhdessä.

Vierailija
498/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin saa kirjoittaa profiilinsa mitä haluaa, näillä asioilla voi sitten antaa itsestään hyvän tai toisenlaisen kuvan. Olen hoikka ja liikkuva ihminen, mutta en koe tarvetta tapailla miestä jolta puuttuu käytöstavat ja itsekritiikki. Luuletteko ettei reaalimaailmassa tule hoikalle naiselle tuontyylisiä miehiä jatkuvasti vastaan? Tinderissä voi olla muistakin syistä kuin siksi että tarjontaa ei ole, esim. siksi että siellä voi ensin katsoa mitä ihminen haluaa itsestään kertoa.

Silloin "etsin hoikkaa/urheilullista/ethän ole läski" -tyyppiset kommentit on auttamatta fail.

Toivottavasti profiilissasi ei mainita mitään rehellisyydestä ja suorapuheisuudesta.

Rehellinen ja suorapuheinen kertoo mitä haluaa, ei kiertele ja kaartele tai käytä kiertoilmaisuja tällaisista perusasioista, jotka kuitenkin vaikuttavat olennaisesti siihen, miten tulee reagoimaan.

Ei todellakaan. Rehellisyys ja suorapuheisuus on eri asioita, jälkimmäinen tarkoittaa valitettavan monelle tarvetta sylkeä ulos kaikki mitä mieleen tulee. Jos ei kuvallisesta palvelusta osaa etsiä mieleistään ilman että ilmoittaa noin tyylittömästi vaateensa, on onni ettei polkumme kohtaa.

Minäkin pidän lihaksikkaista pitkistä miehistä, mutta pitäisin todella mauttomana tällaisen ilmoittamista profiilissa. Osaan svaipata vasempaan jos en viehäty, testaa joskus!

Vierailija
499/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan kelpaisin tollasille pinnallisille valehtelijoille hyvin. En ole urheilullinen yhtään, kaukana siitä, kun terveydentila ei anna periksi. Olen perinteinen laihaläski. Ei noita äijiä näytä kiinnostavan mikään yhteinen reippailu ja hikitreeni :D

Vierailija
500/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette te oikeasti urheilua harrastavaa miestä etsivät kirjoita profiiliin jotain "toivon että harrastat paljon urheilua, olen itsekin urheilullinen plaaplaa" ja listaat kuin monta kertaa viikossa treenaat ja toivot treenikaveria. Kuva kropasta profiiliin niin ei tuu väärinkäsityksiä siitäkään. Muiden profiileihin ei voi vaikuttaa mutta omaan voi.