Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
461/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan deitti profiiliin että etsin normaalipainoista naista eli painoa saa olla max 65kg ja jos olet yli 170cm pitkä niin silloin saat olla yli 65kg?

Ei mitkää bodarit kiinnosta eikä lihavat.

Ihan yhtälailla naisetkin asettavat ulkonäkövaatimukset miehille joten kai meillä miehilläkin on oikeus etsiä hyvää kumppania?

Miehen logiikka :D

Hyvä kumppani = normaalipainoinen.

Joo-o.. Ai ette ole pinnallisia?

Vierailija
462/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi profiilin kirjoittanut että pyöreä mutta liikunnallinen, niin mitään väärinkäsityksiä ei olisi syntynyt. Koska halusi naiset tai ei, niin miehille liikunnallisuus deittiprofiilissa tarkoittaa hoikkaa (ja liikunnallista).

Ja ap:n deitti olisi voinut kirjoittaa oman liikunnallisuuden tarkoittavan ”aloitan ehkä tammikuussa”, niin ap olisi tiennyt miehen olevan sohvaperuna.

Ei tämä tän vaikeampaa ole.

Ap oli kertomansa mukaan timmi tiimalasi. Ei sellainen ole pyöreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa profiiliin kuvia missä kroppa näkyy kunnolla niin se helpottaa kaikkien seuran etsimistä. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

M30

Vierailija
464/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha. Mielenkiintoista keskustelua läskiydestä, sopivasta painosta ja sun muusta.

Olen 162 pitkä ja olin vuosia 48-50 painoinen. Eli BMI sahasi 18,3-19,1 väliä. Välillä paino tipahti 46 tienoille, eli oli BMI 17,5. Palelin jatkuvasti ja luut olivat pinnassa. Usein minulla oli jatkuvasta etova, huono olo. Syöminen oli sen verran vaikeaa, koska ruokahalu oli poissa, ja syödä piti kelloa katsoen ja väkisin.  Nälkähän ei ollut, mutta jos jätti syömättä, olo oli kahta kauheampi. Sydämessä oli usein rytmihäiriöitä ja jos paino pääsi enemmän tipahtamaan, alkoi hiukset harvenemaan. Söpöä, eikö?

Nyt olen alkanut painaa 55kg, ja muutos on tapahtunut tässä korona-aikana. Palsamiesten mielestä olen varmasti järjetön läski ja valas. BMI on 21. Jonkun sankarin mielestä mulla(kin) on nivelet vaarassa 😂

En muista milloin viimeksi mulla olisi ollut käsittämättömän huono olo, ihan ilman mitään erityistä tai näkyvää syytä. En palele enää niin paljoa. Sydän lyö tasaisesti. Hiukset ovat paksuuntuneet hiljalleen. Ja kun ei tarvitse väkisin syödä oksettavaa oloa vasten, niin olen löytänyt nälän. Ruokahalu on asia, mitä osaa kaivata, sitten kun sitä ei ole aikuisten tosissaan.

Ja jos vielä palstamiehet oikeasti haikailevat alipainoisen naisen perään, niin ihanko oikeasti haluatte tapella sopivasta lämpötilasta kämpässä? Mulla oli ihan jalo taito palella vielä 30 asteen lämmöissä. "Normaali" 25 sisälämpötilana ajatuksena oli kuin joku vetäisi turpaan. 

Mut mutta mutta kun naisen pitää olla hento ja HEIKKO!

Vierailija
465/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan jos naisella lukee deittiprofiilissa että se on urheilullinen niin se tieto on turha koska se tieto ei kerro sitä minkä näköinen se on ja millanen keho sillä on.

Varmaan se on turha tieto sinulle jos naisen ulkonäkö on ainoa millä on sinulle väliä puolison valinnassa.

Joku muu taas saattaa haluta puolisosta seuraa ulkoiluun ja liikuntaharrastuksiin ja silloin urheilullisuus on plussaa.

Jos urheilullisuus tarkottaisi sitä ettei ole lihava niin silloin se tieto olisi tärkeää mutta kun urheilullinen voi olla lihava niin sillä tiedolla ei tee mitään. Ei me normaalipainoiset miehet haluta lihavaa naista ellei ole jotain fetissiä niitä kohtaan.

Niin, jos vain ulkonäöllä on merkitystä kuten sinulle.

Vierailija
466/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Onhan se kohteliaampaa noin ilmaista kuin, että sanoa että läskit eivät kelpaa.

Se on outo ilmaisu, etenkin, jos vaativa osapuoli ei jaksa nostaa edes persettä penkistä.

Totta, mutta naiset vetää pari kiloa herneitä nenään, jos sinne kirjoittaa jotain toiveita painoon liittyen.

Ja sinä olet heidän hyväksynnästään riippuvainen? Haluat miellyttää kaikkia, jonka lopputuloksena saatat saada matchin pullukan kanssa ja sitten harmittaa?

Ei kannata laittaa mitään sellaista mihinkään profiiliin, kun eihän edes täällä palstalla voi mainita, että vain hoikat naiset viehättävät, vaan siitä alkaa palstamammojen älytön älämölö. ”Ei tuollainen mies minulle kelpaisikaan, ja kyllä minä lihavanakin naisena pääsen deiteille” jne., mutta silti hirveä nillitys. Osaatko sanoa, mistä tuo nillittäminen johtuu, kun eihän kenellekään kelpaamattoman palstamiehen kriteereillä ole mitään merkitystä?

Me vain koitetaan opettaa teille, miten nainen ajattelee. Selkeästi te ette sitä tapaa ymmärrä, koska saatte tinderissä tykkäyksiä vääränlaisilta naisilta.

Ja vielä erikseen: me emme ole kiinnostuneita juuri sinusta, älä huoli!

Vierailija
467/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyrsimään tämä naisten hoikkuuden ihannointi. Mies voi olla ihan minkä tahansa näköinen amatsoni tai hintelä hiirulainen, mutta hänellä on oikeus vaatia naista olemaan hoikka. Olen huomannut, että moni mies muutenkin tuntuu arvostan enemmän ns. laihaläskiä kuin treenaavaa hoikkaa naista. Luulisi että terveyden kannalta kuitenkin lievästi ylipainoinen aktiivisesti liikkuva nainen on terveellisempi kuin itsensä laihaksi rieduttanut laihaläski, joka ei liiku yhtään.

Vierailija
468/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Der Mann kirjoitti:

Toki sutjakka pullukan voittaa.

Sanon tämän nyt ihan suoraan ja suomeksi.

Faktat SAA lyödä pöytään.

Eli 95 % miehistä tykkää hoikista naisista.

Niin? Tiedätkö, kun me naiset olemme esiteinistä alkaen kasvaneet maailmaan, jossa kerrotaan, miten pitäisi näyttää miesten silmissä mahdollisimman viehättävältä. On ollut Demit ja muut lehdet, nykyisin niiden tilalla some antamassa pukeutumis-, meikkaamis-, hiustenlaittamis- ja laihduttamisvinkkejä. Laihduta joulukilot; kevät on laihtumisen aikaa; vielä ehdit rantakuntoon; tuliko grillattua, nyt kesäkilot kuriin; syksy on kuntoilun (ja laihdutuksen) aikaa jne jne jne.

En usko, että yhdellekään naiselle on epäselvää, kumpi on yleisesti ottaen miesten silmissä haluttavampi, sutjakka vai pullukka, eli kommenttisi ei sisältänyt mitään sellaista informaatiota, mitä me emme jo tietäisi.

Kokonaan oma aiheensa on se, onko meidän tehtävämme olla miesten silmissä haluttavia vai olisiko meillä naisilla vihdoinkin lupa miettiä, mitä me itse haluamme.

Teidän kannattaisi haluta olla normaalipainoisia myös itsenne takia. Koko ylipainon käsite tulee alunperin lääketieteestä, ja siitä puhumiselle on terveydellisetkin syyt.

BMI ei alunperin edes kertonut mitään terveydestä tai sopivista painoista.

Vierailija
469/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos laitan treffi ilmoitukseen että etsin normaali painoista naista niin sitten yhteyttä ottaa nämä sporttiset kehonrakentajat jotka ovat lihavia mutta eivät vaan myönnä sitä itselleen?

Mitä jos laittaisit että etsit liikunnallista ja terveet elämäntavat omaavaa naista?

Usein ne kenellä on profiilissa "olen liikunnallinen" tai "omaan terveelliset elämäntavat" niin heilläkin sitä ylipainoa on, osalla ihan runsaasti.

Eli ei mitään hyötyä tuostakaan.

Jos se on noin vaikeaa, niin eikö olisi helpompi lopettaa tinderöinti ja alkaa tavata naisia livenä. Näkisi sen kropan heti kerralla.

Mitä ihmettä te ajatte takaa näillä jankutusketjuilla? Jos sieltä Tinderistä tulee vain ylipainoisia matcheja niin ei kai kukaan pakota siellä olemaan? Ai muualla ei koskaan tutustu naisiin, Tinder on ainoa vaihtoehto? No, mitä vaihtoehtoja silloin jää? Muita ihmisiä et pysty koskaan muuttamaan, vain itseäsi. Opettele hyväksymään, että siellä voi tulla hutitykkäyksiä, pitää vaan jaksaa etsiä kunnes löytyy sellainen, jonka haluat.

Kun viimeksi olin sinkku, Tinderiä ei vielä ollut, mutta minulle riitti alle kaksi viikkoa nettideittipalvelussa kertomaan, että se ei ole minun paikkani. Miten jotkut saavat käytettyä johonkin palveluun jopa kuukausia ja edelleen olettavat, että kun sitä tarpeeksi hakkaa, niin kyllä se alkaa toimia?

Ai että esim. kirjastoon iskemään naisia… jossa normaali mies leimautuu hulluksi/hyypiöksi, jos avaa keskustelun vieraan naisen kanssa? Vain iskemiseen harjaantuneet pelimiehet tai ehkä jotkut psykopaatit ja narsistit pystyvät tekemään sen tarpeeksi sulavasti, etteivät vaikuta hulluilta tai noloilta.

Kuten sanottu, jos kerran muita vaihtoehtoja ei ole, niin silloin pitää hyväksyä se, että Tinder toimii kuten se toimii. Match saattaa osoittautua pettymykseksi. Eivät naiset muutu toisenlaisiksi sillä, että käy näitä kymmenien sivujen ketjuja vauvapalstalla. Pitää olla ronkelimpi, antaa tykkäyksiä vain naisille, joilla on tuoreelta vaikuttavia kokovartalokuvia tai jotka ovat kertoneet mittansa profiilissaan; pitää ilmaista omassa profiilissaan selvemmin, millaista naista on hakemassa jne. Silti voi tulla turhia matcheja, mutta sellaista elämä on. Eikö sen tinderöinninkin pitäisi olla hauskaa eikä hampaat irvessä suorittamista?

Tuoreelta vaikuttava kokovartalokuva, wtf? Haluan nähdä yhdenkin tinderprofiilin, jossa nainen/mies on on Hesarin etusivun kanssa kuvassa.

Kommentistasi tulee väkisinkin autistivibat. Normaaleilla vuorovaikutustaidoilla varustettu ihminen osaa heittää kuvista kysymyksiä, jos match tulee, tyyliin "kivannäköinen paikka tuo, missä olit kuvassa x, missä päin se on" ja luontevasti jatkaa "milloin kävit siellä".

Mutta ei teitä pysty auttamaan, jos tosiaan ei ole muuta vaihtoehtoa kuin päivän lehti. Kehotan vain jakamaan niitä tykkäyksiä vielä tiukemmilla kriteereillä niin ette joudu harva se viikko juoksemaan pullukoiden kanssa treffeillä.

Aika autistista tuollainen vaivihkaa utelukin on.

Vastaapa siis itse vuorostasi, kuinka miehen tulee toimia, jos hän haluaa päästä treffeille varmasti hoikan tai korkeintaan normaalipainoisen naisen kanssa.

VIDEOPUHELU ennen treffejä.

Ei pitäisi olla vaikeaa.

Vierailija
470/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika katkeraa tilitystä kun ei vaan natsannut. Meni vissiin AP:lla tunteisiin.

No menisi mullakin tunteisiin, jos olisin sporttimuijana ollut menossa kivan urheilijamiehen kanssa treffeille. Ja vastassa onkin huonoryhtinen ja pullohartiainen laihaläskimies.

Huoh ja naisetko ei ole pinnallisia? 🥺😐

Toki ovat. Johan jo avausviestissä alettiin yksityiskohtaisesti solvata miehen ulkoista olemusta. Kai sen on tätä tasoajattelua, että vartalon muoto, pituus ja muut ulkoiset asiat määrittävät, kuka ansaitsee kenetkin ja kenellä on oikeus toivoa mitäkin.

No siis jos mies etsii naista perustuen pinnallisiin ominaisuuksiin, niin kuinka suuri yllätys se sitten on, että myös hänen omat pinnalliset ominaisuutensa tullaan tsekkaamaan? Tämä aina jaksaa hämmentää. Mies kelpuuttaa vain missin mutta kilahtaa ja alkaa mesota naisten pinnallisuudesta, jos ulkonäön perusteella valkkaamansa missi ei hyväksykään häntä "omana itsenään" :D Eli saada pitäisi mutta antaa ei huvita. Jonkinlainen reality-check olis paikallaan.

Vierailija
471/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei saa etsiä hoikkaa naista? Ylipaino ei ole kaunista eikä ylipaino ole terveellistä! 

Tottakai saa etsiä, mutta eikö silloin voisi puhua asioista ihan niiden oikeilla nimillä, eikä käyttää näitä kiertoilmaisuja?

Juuri näin. Jos haetaan hoikkaa naista, niin siihen ilmoitukseen ei kannata laittaa että etsitään urheilullista/terveet elämäntavat omaavaa/itsestään huolta pitävää jne., koska nämä tarkoittavat eri ihmisille eri asioita.

Minä luulen, että tässä on ihan sellainen näköharha, mikä muodostuu miehille, kellä tosielämän kokemus naisista on kovin ohut.

Esim jos käsitys vähäpukeisesta naisvartalosta perustuu siihen mitä näkee lehdissä tai netissä, niin nämähän ei ensinnäkään edusta mitään keskivertonaista, vaan sitä pienen pientä marginaalia, jolle maksetaan rahaa siitä, että esiintyvät netissä bikineissä muka pelaamassa rantalentistä myydäkseen niitä bikineitä. Kyseinen nainen ei todennäköisesti yksityiselämässään koskekaan palloon, vaan elää äärimmäisen niukalla dieetillä, jotta saa ylläpidettyä sen jo luonnostaan poikkeuksellisen hoikan figuurinsa, joka tienaa hänelle rahaa. Lisäksi kuvat ovat usein vielä muokattujakin.

Toiseksi jos sen ihannenaisensa bongaa urheiluareenalta, sanotaan vaikka aitajuoksusta, niin kysehän on ammattiurheilijasta. Siis henkilöstä joka käyttää vähintään työpäivän verran aikaa joka päivä sen fyysisen suorituskykynsä hieromiseen. Ei tavallinen nainen, joka voi itsensä määritellä huoletta urheilulliseksi yllä tietenkään ammattiurheilijan mittoihin.

Joku mainitsi muuten Minna Pajulahden pituuden ja painon. Unohti sopivasti mainita, että paino oli kisapaino, treenikauden paino on hänen itsensä mukaan yli 10 kiloa enemmän.

Vierailija
472/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa kyrsimään tämä naisten hoikkuuden ihannointi. Mies voi olla ihan minkä tahansa näköinen amatsoni tai hintelä hiirulainen, mutta hänellä on oikeus vaatia naista olemaan hoikka. Olen huomannut, että moni mies muutenkin tuntuu arvostan enemmän ns. laihaläskiä kuin treenaavaa hoikkaa naista. Luulisi että terveyden kannalta kuitenkin lievästi ylipainoinen aktiivisesti liikkuva nainen on terveellisempi kuin itsensä laihaksi rieduttanut laihaläski, joka ei liiku yhtään.

Näin miehenä ärsyynnyin tästä viestistä koska yhtälailla naiset vaativat miehiä olemaan hoikkia.

Ei me ylipainoiset ihmiset mitään haluttuja olla parisuhdemarkkinoilla.

Ihan samat ulkonäkövaatimukset naisille ja miehille on nykypäivänä.

Vierailija
473/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi bmi taulukko on kaiken pahan alku ja juuri koska bmi taulukko antaa naiselle luvan olla ylipainoinen/lihava. Nyt lihava nainen sanoo olevansa normaalipainoinen kun bmi kertoo hänen olevansa normaalipainoinen 😕

Antaa luvan? En ole koskaan kysynyt BMI-taulukolta tai miltään muultakaan taholta lupaa enkä aio kysyä jatkossakaan.

Miesten mielestä se "lupa" pitäisi kysyä heiltä. Tämä on toki tiedossa.

Newsflash; naisia ei kiinnosta random miesten mielipide!

Kyllä se näyttää kiinnostavan, koska siitä aiheutuu aina massiivinen someraivo, kun joku random mies vain sanoo pitävänsä hoikista naisista. :D

Vierailija
474/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen". 

ap 

Jessus mikä amatsoni, toivottavasti varoitat jatkossa treffikumppaneitasi etukäteen, semmonen Bull Mentulahan sulle pitää olla.

sivusta. Amatsonit olivat erittäin PITKIÄ naisia. Jos koitat solvata, yritä edes vähän..

Vierailija
475/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo olevansa urheilullinen joten odotan myös että hänellä on urheilullinen kroppa ellei hän itse sitä kerro.

Minun mielestä urheilullinen kroppa on hoikka ja hiukan lihaksikas sekä ylimääräistä rasvaa kropassa ei ole, mitat ovat luokkaa 165cm ja painoa 55kg-60kg koska naisurheilijoilla on tuollaisia mittoja.

Jos nainen on roteva(eli lihaksia reilusti ja luusto on jämäkkä) niin silloin mitat 165cm naiselle on noin 60kg-70kg mutta rotevia naisia on todella vähän koska luonnostaan naisella on erittäin harvoin roteva kroppa sekä lihaksia naisilla harvoin on niin paljon että ne nostavat painoa merkittävästi.

Urheilullisen ja hoikan eroavaisuus on se että urheilullisella rasvan on korvannu lihas.

Jos nainen sanoo että hänellä on urheilullinen kroppa ja paikalle tulee se 165cm ja +70kg nainen niin silloin koen että minua on huijattu.

urheilullinen ei tarkoita hoikkaa, tai että hänellä olisi juuri sinun haluamasi kroppa.

ja et tietenkään voi verrata jonkun ammattiurheilijan vartaloon.

165cm 70kg nainen VOI olla urheilullinen.

ja ei, en väitä että jokainen tuon kokoinen nainen on urheilullinen tai että kevyempi nainen ei voisi olla tai on urheilullinen tai muuta mahdollista ininääsi.

Vierailija
476/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan yleisesti tiedossa oleva kiertoilmaushan tuo on ollut jo jonkin aikaa, kun ei ole ollut poliittisesti korrektia kummaltakaan sukupuolelta hakea "hoikkaa" tai "laihaa", joten se on korvattu tuolla "urheilullinen" termillä.

Tämä on totta ja tästä aiheutuu suurempiakin ongelmia kun mistään ei voida puhua asioiden oikeilla nimillä ja syntyy vakaviakin väärinkäsityksiä.

Vierailija
477/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan jos naisella lukee deittiprofiilissa että se on urheilullinen niin se tieto on turha koska se tieto ei kerro sitä minkä näköinen se on ja millanen keho sillä on.

Varmaan se on turha tieto sinulle jos naisen ulkonäkö on ainoa millä on sinulle väliä puolison valinnassa.

Joku muu taas saattaa haluta puolisosta seuraa ulkoiluun ja liikuntaharrastuksiin ja silloin urheilullisuus on plussaa.

Jos urheilullisuus tarkottaisi sitä ettei ole lihava niin silloin se tieto olisi tärkeää mutta kun urheilullinen voi olla lihava niin sillä tiedolla ei tee mitään. Ei me normaalipainoiset miehet haluta lihavaa naista ellei ole jotain fetissiä niitä kohtaan.

Niin, jos vain ulkonäöllä on merkitystä kuten sinulle.

Käytännössä kaikille ihmisille on merkitystä sekä ulkonäöllä että luonteella, ei nuo asiat sulje toisiaan pois. ”Pinnallisuudesta” valittaminen on usein vain lihavien ”cope”. Ja lihavuus ei tosiaan tee ihmisestä syvällistä, sillä ei kannata keulia.

Vierailija
478/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo olevansa urheilullinen joten odotan myös että hänellä on urheilullinen kroppa ellei hän itse sitä kerro.

Minun mielestä urheilullinen kroppa on hoikka ja hiukan lihaksikas sekä ylimääräistä rasvaa kropassa ei ole, mitat ovat luokkaa 165cm ja painoa 55kg-60kg koska naisurheilijoilla on tuollaisia mittoja.

Jos nainen on roteva(eli lihaksia reilusti ja luusto on jämäkkä) niin silloin mitat 165cm naiselle on noin 60kg-70kg mutta rotevia naisia on todella vähän koska luonnostaan naisella on erittäin harvoin roteva kroppa sekä lihaksia naisilla harvoin on niin paljon että ne nostavat painoa merkittävästi.

Urheilullisen ja hoikan eroavaisuus on se että urheilullisella rasvan on korvannu lihas.

Jos nainen sanoo että hänellä on urheilullinen kroppa ja paikalle tulee se 165cm ja +70kg nainen niin silloin koen että minua on huijattu.

Urheilullinen tarkoittaa sanakirjamääritelmän mukaan urheilun alaan kuuluvaa tai urheilijahenkistä. Jos käytät omia tulkintojasi, se on omalla riskilläsi. T hoikka.

Olen tuo kenelle vastasit mutta urheilullinen ja urheilullinen kroppa tarkoittaa eri asioita.

Jos sanoo olevansa urheilullinen niin se ei tarkoita läheskään aina sitä että on myös urheilullinen kroppa.

Urheilullinen kroppakin voi tarkoittaa erilaisia vartaloita.

Vierailija
479/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä ärsyynnyin tästä viestistä koska yhtälailla naiset vaativat miehiä olemaan hoikkia.

Ei me ylipainoiset ihmiset mitään haluttuja olla parisuhdemarkkinoilla.

Ihan samat ulkonäkövaatimukset naisille ja miehille on nykypäivänä.

Mutta jos on mieltynyt hoikkaan, normaalivartaloiseen tai muodokkaaseen tai mitä lie, niin eikö ole parempi kertoa se totuus, eikä raahata turhaan vaikka treffeille sellasita jolle antaa heti pakit.

Näin säästetään kaikkien aikaa ja turhaa vaivaa.

Vierailija
480/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Der Mann kirjoitti:

Toki sutjakka pullukan voittaa.

Sanon tämän nyt ihan suoraan ja suomeksi.

Faktat SAA lyödä pöytään.

Eli 95 % miehistä tykkää hoikista naisista.

Niin? Tiedätkö, kun me naiset olemme esiteinistä alkaen kasvaneet maailmaan, jossa kerrotaan, miten pitäisi näyttää miesten silmissä mahdollisimman viehättävältä. On ollut Demit ja muut lehdet, nykyisin niiden tilalla some antamassa pukeutumis-, meikkaamis-, hiustenlaittamis- ja laihduttamisvinkkejä. Laihduta joulukilot; kevät on laihtumisen aikaa; vielä ehdit rantakuntoon; tuliko grillattua, nyt kesäkilot kuriin; syksy on kuntoilun (ja laihdutuksen) aikaa jne jne jne.

En usko, että yhdellekään naiselle on epäselvää, kumpi on yleisesti ottaen miesten silmissä haluttavampi, sutjakka vai pullukka, eli kommenttisi ei sisältänyt mitään sellaista informaatiota, mitä me emme jo tietäisi.

Kokonaan oma aiheensa on se, onko meidän tehtävämme olla miesten silmissä haluttavia vai olisiko meillä naisilla vihdoinkin lupa miettiä, mitä me itse haluamme.

Teidän kannattaisi haluta olla normaalipainoisia myös itsenne takia. Koko ylipainon käsite tulee alunperin lääketieteestä, ja siitä puhumiselle on terveydellisetkin syyt.

Siis meidän kannattaisi haluta jotain, mitä sinä sanot? Saataisiin elämäämme miehiä ja yms muuta hienoa.

No mutta! Tässähän onkin elämässä tavoitetta! Saada mies! Wautsiwau, siitä sitten ilo irtoaakin! (Olen aina halunnut noukkia paskaisia kalsareita lattialta pyykkikoriin. Elämäni unelmat ja sitä rataa.)

Ja sitten; mitä tässä keskustelua on seurannut, niin ylipainon ja läskiyden raja on VARSIN kalteva. Niin että mistä se läskitursas -raja oikeastaan alkaakaan? Joku sankari huuteli, että 22 BMI on ehdoton maksimi. Joku huutelee että 18,5 BMI on normaalipaino. 

Ehkä kenties olisi parempi, että painaisi alle normaalipainon? Ja tämä on kysymys, johon haluan vastauksen: KYLLÄ tai EI. Ja perustele vastaukseksi. Ei mitään kieroilua tai venkoilua, vaan selkeä suora vastaus. Jos jotain mussutat vastaan, olet hävinnyt. Ei sulla ollut mitään sanottavaa. 

Missasit pointin. Ylipainoisuus ei ole millään tavalla hyvä asia, ja pitäisi olla itsestäänselvyys sekä naisille että miehille, että halutaan olla normaalipainoisia. Nykyään on paljon ylipainoisuutta, koska saatavilla on liian helposti ja liian paljon ruokaa, jossa on paljon kaloreita, ja siksi ihmisten käsitykset normaalista kehosta ovat osittain myös jo vääristyneet. Ylipainosta on tullut normaalia.

Muut ulkonäköasiat sitten erikseen. Jos ei halua esim. meikata tai pitää omaa seksikkyyttä korostavia vaatteita, niin ne ovat valintoja, jotka eivät liity mitenkään terveyteen. Mutta paino on aina terveysasia.

Et vastannut kysymykseen: Onko 18,5 BMI läskin raja?

Taidat olla triggeröitynyt. Jos ja kun olet ylipainoinen, niin käytä se kiukku laihduttamisen sen sijaan, että laitat minulle typeriä kysymyksiä. :)

Et vastannut kysymykseen, pikemminkin hyökkäsit päin. Joten kysyn uudelleen:

18,5BMI läski vai ei? Ei ole typerä kysymys, etenkin jos sinulla se osuu sellaiseen nappulaan, että alat minua nimittelemään.