Miksi suomalaiset venyttää roposiaan jostain vtun jauhenlihasta?
Mutta sitten kun ysymys on alkoholista, niin hinnalla ei ole mitään väliä. Se maksetaan mukisematta. Toki on sitten alan miehet, jotka vetää kuparia tai muuta kurapaskaa. Mitä väliä sillä on makasako jauheliha 2€ 3€ tai 4€? Käsittämätöntä.
Kommentit (17)
En juo alkoholia ja olen sitä mieltä, että lihasta kuuluukin maksaa. Outo analyysi sinulla.
Säästetään siinä lihassa niin viinassa ei tarvitse
Montako Kolmen Michelinin Tähden mestaa Suomessa on? Emme ole kulinaristista kansaa. Arvostamme enemmän alkoholia kuin ruokaa ja ruoan laatua. Se on enempi meille polttoainetta. Sitten jotakin karvakebua pidetään eksoottisena herkkuna, vaikka se on täyttä einesbulkkipaskaa, koska ei olla ikinä syöty muuta kuin mitä maaperä meille tarjosi.
En syö ollenkaan mitään lihatuotteita joten se on mulle ihan v''''tun sama
En syö lihaa lainkaan, käytän ne rahat ihan muuhun,
En kyllä ole koskaan miettinyt paljonko jauheliha maksaa. Minä ostan sitä kun näen tuotteen hyllyssä. Hintaa en katsele. Ihan sama onko se 2€ tai 6€.
Miksi ostajan pitäisi maksaa suurin osa jauhelihan hinnasta kaupan voitoksi, kerro toki. Alkutuottajahan saa vähiten. Haluamme maksaa alkutuottajalle suurimman osan ja kaupalle vain kohtuullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat tarpeeksi proteiinia? Proteiinit ovat kaikkien solujen rakennusaineita. Niitä on useimpien solujen kuivamassasta yli 50 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat tarpeeksi proteiinia? Proteiinit ovat kaikkien solujen rakennusaineita. Niitä on useimpien solujen kuivamassasta yli 50 prosenttia.
Etkö muka mitään muuta keksi, mistä saisi proteiinia? Onko näin tyhmiä vapaana ilman holhousta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostajan pitäisi maksaa suurin osa jauhelihan hinnasta kaupan voitoksi, kerro toki. Alkutuottajahan saa vähiten. Haluamme maksaa alkutuottajalle suurimman osan ja kaupalle vain kohtuullisesti.
Haluaa vaan mutta maailma ei toimi noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy toimivan, koska lihatiloja on mennyt konkkaan.
Millaista on v i t u n jauheliha?
Eikö sulla ap ole mitään muuta ajateltavaa ?
Vierailija kirjoitti:
Millaista on v i t u n jauheliha?
Onko siihen jauhettu sekaan myös ulkosynnyttimet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy toimivan, koska lihatiloja on mennyt konkkaan.
Moni pieni lihatalo sulautunut suurempaan vähän ennemmin.
Ihmisillä on valikoiva mieli säästämiseen. Maksaahan makeisetkin helvetisti kilohinnaltaan ja ovat lähes tulkoon kaikki vettä, sokeria, väri/makuainetta ja liivatetta.