Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
241/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ihanne paino on pituus miinus 110 ja miehelle pituus miinus 100.

Kun katsoo naisurheilijoiden mittoja:

Krista Pärmäkoski 160cm 56kg

Kerttu Niskanen 172cm 58kg

Therese Johaug 162cm 46kg

Mira Potkonen 165cm 60kg

Ja nämä on urheilijoita, heillä on lihaksia, he urheilevat joten miksi ne ei ole 170cm 80kg?

Mammojen mielestä selvästi anorektikkoja.

Eli vertailukohta urheilulliselle Tinder-naiselle on ammattiurheilija. Tämä selvä.

Vierailija
242/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naurattaa vauva palstan "kehonrakentaja" mammat :D Tykkäyksiä on sen verran satanut ap:n laariin.

Kehonrakentajat joille maistuu vähän liiankin hyvin proteiinipirtelöt.

Mua naurattaa nää kehonkoostumuksia ja naisten kiloja grammalleen analysoivat miehet, ei kyllä ihme ettei sitä naista löydy. Näitä ketjuja lukiessa hämmästyttää miten epätäydelliset ihmiset löytävät kumppanin, kuitenkin Prismassa iltaisin kärryjä työntelevät lihavat, laihaläskit, lyhyet ja rillipää-pariskunnat. Ja varmaan ovat ihan onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira Potkonen 165cm 60kg

Ja nämä on urheilijoita, heillä on lihaksia, he urheilevat joten miksi ne ei ole 170cm 80kg?

Eli vertailukohta urheilulliselle Tinder-naiselle on ammattiurheilija. Tämä selvä.

Jep, ja tuo Johaug on kyllä jo niin laiha, että en tiedä onko tuo nyt sitten jollekin vaikkapa 35-vuotialle tavalliselle tindernaiselle tavoiteltavaa, esim. tän jutun kuvassa näkyy kuinka on vaan lihakset, luut ja nahka https://yle.fi/urheilu/3-11922905

Linkki varulta pätkittynä,jos ei toimi https://yle.fi /urheilu /3-11922905

Ja hiihtäjillä ei ole mitkään poskettoman suuret lihakset, tehokkaat ja kestävät kyllä. Rasvaprosenttihan noilla on kaikilla alhaalla (onkohan esim. menkat normaalit? Toivottavasti en puhu läpiä päähäni, mutta eikös joku hiihtäjänaisista lopetettuaan avautunutkin menkkojen puuttumisesta urheiluaikoina)

Vierailija
244/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä urheilullinen tarkoittaa hoikkaa. Sinne on muodostunut ihan oma sanastonsa.

Miten siellä ilmaistaan se, kun toivotaan oikeasti urheilullista ja liikunnallista kumppania? Kun tuo ap:n kohtaama selostus urheilullisen elämäntavan tärkeydestä ei sitten sitä tarkoittanutkaan.

Eikös siinä yhdessä Ensitreffit alttarilla kaudessa ollut se urheilullinen mies ja sille löydettiin vaimo, joka etsi urheilullista miestä. Sitten miehen ollessa urheilullinen nainen valitti, että se urheilee ja syö terveellisesti:)

Vierailija
245/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira Potkonen 165cm 60kg

Voi luoja sentään! Näiden ammattiurheilija naisten rasvaprosentti on epäterve 5-15% jos urheilullisen naisen rasvaprosentiksi laittaa normaalin ja terveellisen 20%-30% niin paino on luokkaa 160 cm mainen 60 kg 175 cm 75 kg jne.

Vierailija
246/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira Potkonen 165cm 60kg

Jep, ja tuo Johaug on kyllä jo niin laiha, että en tiedä onko tuo nyt sitten jollekin vaikkapa 35-vuotialle tavalliselle tindernaiselle tavoiteltavaa, esim. tän jutun kuvassa näkyy kuinka on vaan lihakset, luut ja nahka https://yle.fi/urheilu/3-11922905

Linkki varulta pätkittynä,jos ei toimi https://yle.fi /urheilu /3-11922905

Ja hiihtäjillä ei ole mitkään poskettoman suuret lihakset, tehokkaat ja kestävät kyllä. Rasvaprosenttihan noilla on kaikilla alhaalla (onkohan esim. menkat normaalit? Toivottavasti en puhu läpiä päähäni, mutta eikös joku hiihtäjänaisista lopetettuaan avautunutkin menkkojen puuttumisesta urheiluaikoina)

On miehiä, jotka ihailevat sairaan näköisiä anorektisia naisia, luultavasti heistä parempi vaan, jos näillä ei enää ole kuukautisia eikä mitään naisellisia muotoja. Varmaan ovat sitä mieltä, että miehellä kuuluu olla korkeampi rasvaprosentti ja oma iso maha on vain ihailtava. 

Vierailija
247/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edelleen, en kyllä todellakaan ymmärrä,että miksi joku suomalainen sohvaperunamies vaatii, että naisella tulee olla joku supertimmi urheilijan kroppa? Miehet on ihan harhaisia, kun luulevat, että supertimmin kropan omaava mimmi ottais jonkun sohvaperunan miehekseen. Herlevi on poikkeus sääntöön.

Ja sohvaperunoiksi laskettakoon sekä lihavat, että laihaläskit.

Vierailija
248/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski ei ole urheilullinen.

Vierailija
249/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan tähän keskusteluun vetää maailman huippu-urheilijoita joita on 1/1 000000...

Tässä se ongelma on tiivistettynä

https://www.vauva.fi/keskustelu/4624594/tyoterveyslaitos-jarkyttynyt-ny…

Vierailija
250/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski ei ole urheilullinen.

Naiset tietää tämän. Miehet ei. Kuten tuo aloittajan laihaläski treffikumppani, väitti olevansa sporttinen. Eli miehet ei tunnista laihaläskiyttä itsessään, eivätkä varsinkaan kohtaamissaan naisissa.

Vierailija
251/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mitään muuta tahtoisi kuin sitä, että naisella ei olisi läskimakkaroita. Enkä haluaisi että itsellänikään niitä olisi. Sen enempää rasvaprosentteja tai lihasmassoja mun puolesta ei tarvitse lähteä laskemaan.

Vierailija
252/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nämä AP:n kaltaiset L-koon urheilulliset tyypit jotka haukkuu siroja ja laihoja ihmisiä sitten laihaläskeiksi.

Vierailija
253/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan yleisesti tiedossa oleva kiertoilmaushan tuo on ollut jo jonkin aikaa, kun ei ole ollut poliittisesti korrektia kummaltakaan sukupuolelta hakea "hoikkaa" tai "laihaa", joten se on korvattu tuolla "urheilullinen" termillä.

Ai, en tätä tiennyt. Olen nelikymppinen, muutama vuosi pitkästä parisuhteesta eronnut ja nyt pitkästä aikaa treffailemassa. Parikymmentä vuotta sitten tavattiin ihan opiskelijabileissä, baareissa jne., ei tarvittu tällaisia ihmeellisiä kiertoilmauksia. 

Mutta entä sitten jos joku ihan oikeasti haluaisi liikunnallisen kumppanin, kenen kanssa treenata yhdessä, mutta ei tarvitsisi olla välttämättä hoikka? Miten se ilmaistaan? Ja entä jos minä olisin ollut oikeasti hoikka JA liikunnallinen, joka olisi innostunut toisesta urheilullisesta ihmisestä. Sitten kiva pettymys huomata, että miehen liikunta on lähinnä mielikuvituslenkkejä tulevaisuuden mahdollisen, nykyisen mielikuvituskoiran kanssa. Ei yhtään noloa sille vedättäneelle osapuolelle? :D 

ap 

Ihan kuule oma vikasi kun et asiaa selvittänyt vaan hyvin nopeasti pinkaisit sinne treffeille.

Jos siellä saa keskustella niin mitä ihmettä olette keskustelleet.

Joillakin on kiire treffeille.

Jos toisen ulkonäkö on tärkeä asia, voi ottaa vaikka videopuhelun sen toisen kanssa ja varmistua sillä siitä.

Mutta jos se mies valehteli profiilissaan olevansa urheilullinen, olisi hän voinut valehdella niin viesteissäkin.

Vierailija
254/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei kovin moni sohvaperuna ymmärrä itse olevansa sellainen, varsinkaan jos ei ole selkeästi ylipainoinen.

Vierailija
255/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä urheilullinen tarkoittaa hoikkaa. Sinne on muodostunut ihan oma sanastonsa.

Miten siellä ilmaistaan se, kun toivotaan oikeasti urheilullista ja liikunnallista kumppania? Kun tuo ap:n kohtaama selostus urheilullisen elämäntavan tärkeydestä ei sitten sitä tarkoittanutkaan.

Eikös siinä yhdessä Ensitreffit alttarilla kaudessa ollut se urheilullinen mies ja sille löydettiin vaimo, joka etsi urheilullista miestä. Sitten miehen ollessa urheilullinen nainen valitti, että se urheilee ja syö terveellisesti:)

On urheilullisia miehia, sitten on urheilevia neurootikkoja jotka saavat paskahalvauksen kun kulttuuritapahtuman ruokakojussa ei myydäkään rahkaa.

Vierailija
256/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole peukuttanut miesten halventavia kommentteja alas, koska olisin mielestäni lihaksikas, vaan koska ne on halventavia ja koska se tinder-mies huijasi ap:ta.

Vierailija
257/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira Potkonen 165cm 60kg

Voi luoja sentään! Näiden ammattiurheilija naisten rasvaprosentti on epäterve 5-15% jos urheilullisen naisen rasvaprosentiksi laittaa normaalin ja terveellisen 20%-30% niin paino on luokkaa 160 cm mainen 60 kg 175 cm 75 kg jne.

Jep. Todella monilla urheilijoilla ei esim. ole kuukautisia lainkaan. Vammat myös arkipäivää koska rääkkäävät kroppaansa tavalla joka ei ole normaalia.

Mä olen 162cm, 64 kg, rasvaprosentti 25, mitat 94-68-95. Kroppa mallia sutjakka tiimalasi. Mulle on aivan turha tulla inisemään jostain itse keksitystä "pituus - 110" säännöstä. 90-luvulla se oli muuten "pituus - 100" ja silloin nimenomaan ihailtiin anorektisuutta. Eli nykyään tämä typerä hokema on vieläkin epärealistisempi.

Vierailija
258/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa nämä AP:n kaltaiset L-koon urheilulliset tyypit jotka haukkuu siroja ja laihoja ihmisiä sitten laihaläskeiksi.

No jos tuo mies on väittänyt urheilevansa ja olevansa sporttinen, ja sitten käsivarsien ympärysmitta on sama kuin isovarpaan, ryhti huono jne., niin kyllä siitä nyt näkee, ettei ole eläissään urheillut.

Eihän ap tuota miestä muuten varmaan olisi mitenkään kommentoinut, mutta mies ihan selvästi huijasi, niin saa siitä nyt vähän sitten sanoa.

Vierailija
259/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne purkaa pahaa oloaan haukkumalla meitä miehiä. Tässä vinkki naisille... Jos olet lihava niin laihduta äläkä hauku miehiä.

Ei se ylipaino meidä miesten vika ole.

Tai sitten hyväksyt ylipainosi etkä valita asiasta.

Vierailija
260/1320 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tuo mies on väittänyt urheilevansa ja olevansa sporttinen, ja sitten käsivarsien ympärysmitta on sama kuin isovarpaan, ryhti huono jne., niin kyllä siitä nyt näkee, ettei ole eläissään urheillut.

Eihän ap tuota miestä muuten varmaan olisi mitenkään kommentoinut, mutta mies ihan selvästi huijasi, niin saa siitä nyt vähän sitten sanoa.

Ja olen nainen, ja pidän ihan yhtä ketkuna huijauksena sitä, jos naisella hoikat kuvat tinderissä, eikä sitten olekaan hoikka. Miksi ihmiset ei ole rehellisiä? Mitä se auttaa, että saa huijattua jonkun treffeille? Totuus  paljastuu kuitenkin, eikä se siitä mihinkään etene, jos toinen on oikeasti urheilullinen ja toinen huijasi olevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan