Mies kysyy millä nousta "miesten alemmasta keskiluokasta" ylemmäs?
Elämän mittainen kokemukseni kertoo minun kuluvan tähän luokkaan. Miehiin joilla on mahdollisuus löytää parisuhde, mutta mahdollisuuksia tulee harvoin ja nirso ei saa olla. Olen kaikessa muuten keskitasoa, paitsi ulkonäöllisesti alle, ja miksikään miesten mieheksi minusta ei ole.
Ikävä kyllä, harvat tilaisuudet ovat olleet sellaisia että olen joutunut toteamaan etten ole halukas erittäin arkiseen suhteeseen jossa kasvattaisin vähän mahaa, laitettaisiin kotia, syötäisiin hyvää ruokaa ja unohdettaisiin turhat hömpötykset.
Millä tekisin itseni parisuhdemielessä kiinnostavammaksi? On hyväksyttävä etten ole erityisen komea, enkä näyttäydy riittävän mielenkiintoisena naisille joiden kanssa minulla olisi henkisesti jotain yhteistä. Myönnän että pinnallisuudellakin on osansa; en metsästä missejä tai reippaasti nuorempia naisia, mutta jotain sytyttävää ulkonäössä ja olemuksessakin pitäisi olla.
Ikää on jo sen verran että tämä tulee olemaan viimeinen yritys. Ellei onnistu, on hyväksyttävä asian laita ja nautittava elämästä muilta osin.
Ilmeisesti jollain pitäisi erottua porukasta, jotta saisin itseni esille?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"etten ole halukas erittäin arkiseen suhteeseen jossa kasvattaisin vähän mahaa, laitettaisiin kotia, syötäisiin hyvää ruokaa ja unohdettaisiin turhat hömpötykset."
Mitäs tämä tarkoittaa? Mitä sinä parisuhteelta odotat? Kuulostaa aika ylemmyydentuntoiselta.
Omasta mielestäni arki on ihan parasta, kun sen jakaa oikean ihmisen kanssa, joten ehkä parisuhde ei vain ole sun juttu.
No sitä että parisuhteessa olisi muutakin kuin tuota.
Elettäisiin arkeakin yhdessä, mutta olisi myös harrastuksia ja yhteistä kivaa tekemistä. Muulloinkin kuin jos lähdetään ulkomaanmatkalle tai pidetään hemmotteluviikonloppu pari kertaa vuodessa.
Tunnen kyllä montakin naista jotka allekirjoittavat tämän täysin. Mutta heillä tuntuu olevan vientiä, ja nykyisellään en pärjää "kisassa".
ap
Mä olisin heti valmis tuollaisiin juttuihin. Lähtisin vaikka pyöräilylomalle. Ongelma taitaa olla, etten ole tarpeeksi nuori oman ikäisilleni miehille, jotka pääsääntöisesti eivät edes katso ikäistensä profiileja. t. 51-vuotias, tavallinen, ei ruma eikä lihava nainen
Vierailija kirjoitti:
Miehen tasoa nostaa:
-Pituus
-Lihaksikkuus
-Hyvä palkka
-Korkeakoulutus
-Status eli jos on vaikka julkkis niin se nostaa tasoa
-Omaisuus eli jos omistaa hienon auton tai talon
Tossa muutama asia mistä kannattaa alottaa jos miehenä haluaa nostaa tasoaan.
Miehen tasoa nostaa:
-kissa, tanssitaito ja hyvä lauluääni
Jordan Petersonin materiaalit selaukseen. Salille, parturiin, freshhii Burberryy ja Balmainii niskaan.
Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen. Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David tai Jake Paul.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Väkivaltarikosrekisteri saa naisen kun naisen kiimaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäinen ap on ja minkä ikäisen naisen haluaa? Jotenkin kuulostaa oudolta tilanteelta. Olen itse nelikymppinen nainen ja nimenomaan haluan parisuhteessa tehdä yhdessä asioita. Vaikka geokätköilyä mutta yhtä hyvin muita metsäretkiä, kävelyretkiä, kiertää nähtävyyksiä vaikka arkena, ajaa naapurikaupunkiin museoon ja vaikka mitä. Olen mielestäni tavallisen näköinen, mutta vientiä on riittänyt, en tiedä mitä se kertoo ulkonäöstä vai kertooko mitään. Itselleni kelpaa mainiosti tavallisen näköiset miehet. Se mitä kaipaan mieheltä on sielun sivistys, fiksuus ja positiivinen elämänasenne sekä terve itsetunto. En tiedä olisiko niissä vinkkiä mitä ap:kin voisi itsessään kehittää? Vai onko tämä ihan liian vanhan naisen näkemys…
N41
Ap taitaa etsiä reilu parikymppistä.
Ei ole muita yhteiskuntaluokkia kuin rikkaat ja rahattomat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muita yhteiskuntaluokkia kuin rikkaat ja rahattomat.
Ei ainakaan Marinin hallituksen jälkeen.
Jaa, nyt minä taisin tunnistaa AP: n . Silloin loputulokseksi parhaana pääsi vähän miesmäinen urheilijanainen , jolla oli isoja koiria,joita piti ulkoiluttaa kaiket illat. Ravintona oli jotain protsku Fitness sössöä. Eikä mitään Sherryä liltapäivisin salongissa. naista ei myöskään kiinnostanut seurustelu muitten pariskuntien kanssa. Koti oli niukasti sisustettu jossain halvassa lähiössä itäpuolella Helsinkiä. Astiat muovikulhoja koirankippoja. Parempaa seuraa ja iloa Ap saisi nuoresta notkeasta mannekiini BI-pojasta, jos nyt unelmakumppania ei muuten löydy. Minä naisena en alkaisi olemaan ollenaan jos mies ei halua lapsia. Enkä takuulla arkena pyöräile jonnekin Uutelaan, vai onko se nykysin Aurinkolahti. Menen omaan pihasaunan löylyihin ja syön Kabanossia Reissumihen kanssa ja juon piimää päälle.
KILTTIYS kirjoitti:
Jordan Petersonin materiaalit selaukseen. Salille, parturiin, freshhii Burberryy ja Balmainii niskaan.
Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen. Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David tai Jake Paul.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Eikös tuo Damiano ole genderfluidi/feminiininen karismaattinen mies.
Ota koira ja juttele ihmisille. Kaikkialla.
Odottelen koska pilkkuvirhenainen osoittaa ne ainakin 8 puuttuvaa pilkkua avauspostauksesta.
Ehdin jo päivällä ajatella, että tätä aloitusta ei ole näkynyt aikoihin – mutta tässä se taas on kuin edustamassa pysyvyyttä tässä kaoottisessa maailmassa.
P.S. Se en ole minä, joka aina näitä poistelee.
Ehkä helpoin tapa on hankkia se iso purjevene. Venepaikka Hangosta. Parasta mennä sinnen kesäksi. Vaatteet vain valkoista ja sinistä, jotain pientä voi olla punaisena. Rantaravintolaan naisia katsomaan. Juo varovasti älä humallu. Opettele purjehtimaan, sieltä löytyy muitakin harrastuksia. Niin pieni kaupunki että sinut varmaan huomataan.Minä voin vuokranantajana vuokrata kesäksi asunnon sinulle. Ilman pätäkkää ei tässä maassa pääse minnekkään. Hanko rules.
Pieni koira ja uusi vene tosiaan antaa turvaa ap:lle tässä nyt niin kaoottisessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen koska pilkkuvirhenainen osoittaa ne ainakin 8 puuttuvaa pilkkua avauspostauksesta.
Odottelun sijaan kannattaa palata edelliselle sivulle ja lukea viesti 73.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mmm35 kirjoitti:
Minä sanoisin että hoida markkinointi kuntoon. Kaikki vaatetuksesta autoon edustamaan jotain kategoriaa, jotta nainen näkee oletko hippi, punkkari vai uraohjus. Sitten täydellinen itsevarmuus oman tien kulkemisessa jotta naiset voivat tarkkailla, ja miettiä että tuon miehen ohjaamaan laivaan minä haluan. Sigma-miehen strategia, sellainen vanhana ikisinkkuna varmaankin olet?
Sitten toivomaan että joukossa on kiinnostavia naisia, eikä vain passiivisia koska sellaisia enemistö naisista on...
Jos näyttäydyt keskiluokkaisena mutta ulkonäkö on alle keskitason, saat pienituloisia ja ylipainoisia naisia jotka eivät oikein osaa sanoa ja joilla ei oikein ole mielipiteitä. Kiinnostavammat ja näyttävämmät vaativat enemmän komeutta, ulkoista karismaa ja/tai kykyä hankkia paremmat puitteet.
Mikä tuo on?
Sigma-mies on sellainen oman tiensä kulkija.
Alfa = johtava uros
Beta = tavallinen uros, yksi saalistusporukasta
Omega = ylijäämäurosAp on nyt alempi beta.
Ai mä olenkin Sigma mies..
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäinen ap on ja minkä ikäisen naisen haluaa? Jotenkin kuulostaa oudolta tilanteelta. Olen itse nelikymppinen nainen ja nimenomaan haluan parisuhteessa tehdä yhdessä asioita. Vaikka geokätköilyä mutta yhtä hyvin muita metsäretkiä, kävelyretkiä, kiertää nähtävyyksiä vaikka arkena, ajaa naapurikaupunkiin museoon ja vaikka mitä. Olen mielestäni tavallisen näköinen, mutta vientiä on riittänyt, en tiedä mitä se kertoo ulkonäöstä vai kertooko mitään. Itselleni kelpaa mainiosti tavallisen näköiset miehet. Se mitä kaipaan mieheltä on sielun sivistys, fiksuus ja positiivinen elämänasenne sekä terve itsetunto. En tiedä olisiko niissä vinkkiä mitä ap:kin voisi itsessään kehittää? Vai onko tämä ihan liian vanhan naisen näkemys…
N41
Tavallisen näköinen on laaja käsite :)
Olen oppinut että tavallisina pidetään lähes kaikkia miehiä. Siitä luetaan pois pahasti elämänhallintaongelmaiset, ja sitten aivan poikkeuksellisen "tasokkaat" miehet.
Silloin on tavallaan heppo uskoa että kemiat ja sattuma ratkaisevat, mutta kuitenkin näyttäisi käyvän niin että naiselle jolla on vientiä, päätyy sellainen vähän keskivertoa komeampi ja miehekkäämpi mies.
Sama pätee myös toisin päin. Ajattelin vuosia että sehän olisi hienoa jos vaikka kaksi melko epäsuosittua löytäisi toisensa, ja näkisimme toisissamme jotain mitä muut eivät näe. Mutta siten opin ettei oma naismakukaan nyt niin poikkeuksellinen ole, vaan kyllä kiinnostavasta naisesta kisaa muitakin miehiä. Kemiat ja sattumat voivat ratkaista lopulta, mutta ennen sitä pitää olla osapuilleen samassa suosioluokassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"etten ole halukas erittäin arkiseen suhteeseen jossa kasvattaisin vähän mahaa, laitettaisiin kotia, syötäisiin hyvää ruokaa ja unohdettaisiin turhat hömpötykset."
Mitäs tämä tarkoittaa? Mitä sinä parisuhteelta odotat? Kuulostaa aika ylemmyydentuntoiselta.
Omasta mielestäni arki on ihan parasta, kun sen jakaa oikean ihmisen kanssa, joten ehkä parisuhde ei vain ole sun juttu.
No sitä että parisuhteessa olisi muutakin kuin tuota.
Elettäisiin arkeakin yhdessä, mutta olisi myös harrastuksia ja yhteistä kivaa tekemistä. Muulloinkin kuin jos lähdetään ulkomaanmatkalle tai pidetään hemmotteluviikonloppu pari kertaa vuodessa.
Tunnen kyllä montakin naista jotka allekirjoittavat tämän täysin. Mutta heillä tuntuu olevan vientiä, ja nykyisellään en pärjää "kisassa".
ap
Mä olisin heti valmis tuollaisiin juttuihin. Lähtisin vaikka pyöräilylomalle. Ongelma taitaa olla, etten ole tarpeeksi nuori oman ikäisilleni miehille, jotka pääsääntöisesti eivät edes katso ikäistensä profiileja. t. 51-vuotias, tavallinen, ei ruma eikä lihava nainen
Tuo kuulostaa harmilliselta.
Olen sinua vähän nuorempi, mutta en automaattisesti rajaisi 51-vuotiaita pois.
Ei kun ai niin, minähän etsin parikymppisiä fitnessmissejä. Meinasin unohtaa.
ap
Tuolla toisessa ketjussa oli joku yksinäinen, retkeilystä pitävä nainen: https://www.vauva.fi/keskustelu/4623742/mista-ihmeesta-kaikki-loytavat-…
Et taida itse olla akateeminen tällä ajatusmaailmalla? Pilkut hallitset, mutta logiikka ja päättely on tätä tasoa?